چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۹:۱۶Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 26 تیر 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 تیر 1395 شورا آنلاین 2 تیر 1395 شورا آنلاین 3 تیر 1395 شورا آنلاین 4 تیر 1395 شورا آنلاین 5 تیر 1395 شورا آنلاین 6 تیر 1395 شورا آنلاین 7 تیر 1395 شورا آنلاین 8 تیر 1395 شورا آنلاین 9 تیر 1395 شورا آنلاین 10 تیر 1395 شورا آنلاین 11 تیر 1395 شورا آنلاین 12 تیر 1395 شورا آنلاین 13 تیر 1395 شورا آنلاین 14 تیر 1395 شورا آنلاین 15 تیر 1395 شورا آنلاین 16 تیر 1395 شورا آنلاین 17 تیر 1395 شورا آنلاین 18 تیر 1395 شورا آنلاین 19 تیر 1395 شورا آنلاین 20 تیر 1395 شورا آنلاین 21 تیر 1395 شورا آنلاین 22 تیر 1395 شورا آنلاین 23 تیر 1395 شورا آنلاین 24 تیر 1395 شورا آنلاین 25 تیر 1395 شورا آنلاین 26 تیر 1395 شورا آنلاین 27 تیر 1395 شورا آنلاین 28 تیر 1395 شورا آنلاین 29 تیر 1395 شورا آنلاین 30 تیر 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۳    
بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، همه سربازان دخیل در کودتا در مقر اصلی ارتش این کشور در شهر آنکارا دستگیر شده اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۴    
استاندار تهران گفت: مشترکان پرمصرف آب و برق اخطار گرفته و در صورت استمرار افزایش مصرف با اتخاذ سیاستهای سختگیرانه آب و برق آنها قطع می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۹    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران پیشنهاد داد ایستگاه های آتش نشانی به نام شهدای آتش نشان نامگذاری شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۹    
مهدی قنبر
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۱:۴۴    
عروس 16ساله قربانی شک داماد عصبانی شد . متهم به قتل به گمان اینکه همسرش در شبکه های اجتماعی ارتباطات پنهانی دارد دختر 16 ساله را با ضربه آجر به قتل رساند و خودش را تسلیم پلیس کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۹    
در پی ترکیدگی لاستیک و حریق یک دستگاه اتوبوس در محور قم، رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: لاستیک های وارداتی بی کیفیت و ناایمن عامل بروز حوادث و حریق های رانندگی خصوصا در ایام گرما و فصل تابستان است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: متاسفانه بسیاری از کودکان کار مورد سوء استفاده های جنسی قرار می گیرند و بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، شیوع ایدز در کودکان کار خیابانی، 4 ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۵    
کمیسیون رسیدگی به پرونده پزشکی زنده یاد عباس کیارستمی 26 تیر ماه، تشکیل شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۷:۵۰    
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از دستگیری متهم اصلی پرونده موسوم به قطع یارانه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۵    
یکی از شهروندان تهرانی از اعضای شورای شهر خواست تا به مشکلاتی که ایجاد مترو در محلات ایجاد می کند، رسیدگی کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۵    
فدراسیون فوتبال در پیامی برای جواد نکونام کاپیتان سابق فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۵    
استاندار تهران گفت: مشترکان پرمصرف آب و برق اخطار گرفته و در صورت استمرار افزایش مصرف با اتخاذ سیاست های سختگیرانه آب و برق آنها قطع می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به مرگ یکی از مسافران مینی بوس در میدان درکه گفت: این مسافر پس از خروج ناگهانی از مینی بوس جان خود را از دست داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: رقابت با مربی مثل برانکو برایم افتخار است و به او درس پس می دهم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۹    
باشگاه استقلال در صدد است مطالبات پرویز مظلومی را پرداخت و قرارداد وی را فسخ کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۱    
سفارت ترکیه در ایران به دنبال حوادث شب گذشته در این کشور این اقدام را کودتایی در جهت سرنگونی دولت منتخب و دموکراتیک ترکیه دانست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۱    
شهروند خبرنگار
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۶    
آیا استفاده از گوشی به هنگام خواب می تواند منجر به نابینایی موقت کاربران شود؟ این سوالی است که خیلی از کاربران تلفن های همراه با آن درگیر هستند اما واقعا تحقیقات در این زمینه چه می گویند؟
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۱    
بعد از کاهش اخیر نرخ سود در تسهیلات صندوق پس انداز یکم (خانه اولی ها) با ایجاد تغییراتی در ضریب محاسباتی، از حجم اقساط پرداختی در روش پلکانی کم شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۶    
عضو شورای شهر تهران گفت:هنوز خدمت گزارانی هستند که چشم داشتی به "حقوق های نجومی" نداشته و برای نجات جان هموطنان، از جان و مال و دو فرزند خردسال خود "طاها" و "یاسین" 2و 5 ساله دریغ نمی کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۶    
به دنبال حوادث و ناآرامی های ترکیه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعزام گردشگر از ایران به ترکیه را ممنوع اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۶    
برخی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی طی سه سال اخیر به ستاره ها، سیاستمداران و چهره هایی از کشورهای فرانسه، صربستان، استرالیا، آرژانتین، روسیه، بلاروس، اسپانیا، پرتغال، کلمبیا، آمریکا، برزیل ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۶    
امروز قرعه توجه بازیگران مشهور سینمای کشور به نام سیستان افتاده که با اطلاع از شرایط طوفان گرد وخاک در زابل در صفحه های اینستاگرام خود با گذاشتن عکسهایی از وضعیت هوا در منطقه سیستان ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۱    
ذرت، سویا، روغن کلزا و پنبه چهار محصولی است که به صورت تراریخته در دنیا تولید می شوند که قبلاً مصرف آنها در کشور زیاد نبود، اما متأسفانه اکنون ذائقه غذایی، مهندسی می شود و چون ژن ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل دفتر اطلاعات، آمار و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: در سه ماهه امسال 377 هزار و 686 نفر متولد و 92 هزار و 428 نفر نیز فوت شده اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۶    
طبق اعلام سازمان میراث فرهنگی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ملزم هستند تا اطلاع ثانوی و تا زمان برقراری مجدد امنیت و آرامش، از هرگونه ثبت نام و اعزام گردشگر به مقاصد گردشگری ترکیه خودداری کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۳۶    
هموطنان ایرانی که پاسپورت های شان در سفارتخانه سایر کشورها در ترکیه است تا روز دوشنبه و بازگشایی سفارت ها صبر کنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۰۶    
عضو شورا شهر در خصوص انتقادهایی که درباره عروسی دختر قالیباف مطرح شد گفت:به نظر من ما نباید فضای عمومی و فضای بین شورای شهر و شهرداری را خراب کنیم.من در مراسم عروسی شرکت کردم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۱    
نامه اعضای شورای شهر به رئیس جمهور مبنی بر اینکه تمامی نمایشگاه ها در شهر آفتاب برگزار شود باعث شد تندگویان عضو شورا و مشاور نمایشگاه های بین المللی از کار برکنار شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۶    
زمان تشییع شهید قانع از مقابل شهرداری تهران تغییر کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۶    
به دنبال وقوع کودتای کم سابقه در ترکیه و تعلیق پروازهای ایران به مقصد استانبول، از شب گذشته (جمعه) جمعی از مسافران ایرانی در این کشور سرگردان مانده و در انتظار اعلام وضعیت و تکلیف بازگشت به کشور ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۱    
در ترکیه کودتا شده است. ساعت یازده و سی دقیقه جمعه شب به وقت محلی (حوالی یک بامداد به وقت تهران) ارتش ترکیه اعلام کرد علیه دولت رجب طیب اردوغان کودتا کرده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۲:۱۶    
هشدار سفارت ایران در آنکارا در رابطه با خودداری ایرانی های مقیم یا مسافر در ترکیه از تردد و حضور در اماکن شلوغ و پرازدحام به قوت خود باقی است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۲۷    
شهروند خبرنگار
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۷    
وزیر بهداشت با اشاره به آخرین جزئیات پرونده پزشکی مرحوم کیارستمی، گفت: تیم مجرب و شناخته شده 30 نفری در حال بررسی این پرونده بوده که بدون هیچ اغماضی آنچه که علمی و بر اساس عدالت است را انجام خواهند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: این احتمال وجود دارد که دست نوشته توهین آمیز یکی از پزشکان بیمارستان جم خطاب به داریوش مهرجویی فتوشاپ باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در پی حوادثی که از شب گذشته در ترکیه رخ داده با چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه این کشور تلفنی گفت وگو کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، خبر مربوط به پرواز تعدادی از جنگنده ها از سایر استان های کشور به تبریز جهت کنترل اوضاع و مقابله با تهدیدات احتمالی را تکذیب کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۲    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: 500 هکتار از اراضی کشاورزی جنوب تهران با آب فاضلاب کشت می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۲    
دادستان تهران با اشاره به ضرورت مدیریت پرونده های قدیمی و مهم و رفع موضوع اطاله دادرسی از این پرونده ها گفت: پرونده سعید مرتضوی با رفع نواقص به زودی به دادگاه اعاده خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۴۲    
رحمانی فضلی در حکمی سید سلمان سامانی را به سمت سرپرستی قائم مقام وزیر درامور مجلس وهماهنگی استان ها منصوب کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۷    
علی اکبر صالحی درباره پیش بینی اش از میزان مخالفت های داخلی با برجام، گفت: فکر می کردم نقدی دارند و نقدی می کنند و از طریق نقدشان راهنمایی هایی می کنند ولی اینگونه که بخواهند در مقابل راهی که داشت طی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۷    
عضو شورای شهر تهران گفت:اگر با هرکسی که از بیت المال سوء استفاده کرده است برخورد نشود ممکن است این اتفاقات دوباره تکرار شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۲    
چیزی از شیخ عیسی باقی نمانده، جز خانه ای خرابه و دیواری از مسجد و چشمه ای چند قدم آن سوتر که برایش سقفی ساخته اند. لاک پشت ها در این چشمه شنا می کنند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه پس از فرود در فرودگاه آتاتورک استانبول، با حضور در جمع مردم، کودتای این کشور را شکست خورده خواند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۷    
هوای تهران امروز شنبه در شرایط سالم قرار دارد
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند از افتتاح اولین شهروند دیواری در برج میلاد خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۷    
رئیس پلیس راه استان قم گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با گاردیل در آزادراه قم - تهران منجر به فوت یک نفر شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۷    
رئیس دانشگاه الزهرا (س) می گوید همسر شهردار تهران را برای گرفتن پستی در شهرداری به وی پیشنهاد نکرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۲    
آمارها گویای آن است که در ایران بیش از 25 میلیون کاربر تلفن هوشمند وجود دارد اما اغلب این افراد در حال استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی از جمله تلگرام هستند و درآمدهای حاصل از این بخش به راحتی به ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۷    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سفارت کشورمان در ترکیه از گردشگران ایرانی در ترکیه خواست محل اقامتشان را ترک نکنند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۲    
در پی وقوع کودتای نظامی در ترکیه، وزیر امور خارجه ی جمهوری اسلامی ایران پیام جدیدی در صفحه ی توئیتر خود منتشر کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۷    
معاون فرودگاهی فرودگاه امام خمینی(ره) از لغو تمامی پروازها از کشورمان به مقصد ترکیه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۲:۵۱    
در پی وقوع کودتای نظامی در ترکیه وزیر امورخارجه ی کشورمان پیامی در صفحه ی توئیتر خود منتشر کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۲:۲۶    
نحست وزیر ترکیه از کودتای نظامی در این کشور خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۶    
دو پل اصلی شهر استانبول بسته شده و جنگنده های ارتش ترکیه برفراز این شهر و انکارا به پرواز درآمده اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۰۱:۲۶    
نحست وزیر ترکیه از کودتای نظامی در این کشور خبر داد.