جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۵:۲۲Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 14 بهمن 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 1 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 2 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 3 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 4 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 5 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 6 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 7 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 8 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 9 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 10 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 11 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 12 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 13 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 14 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 15 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 16 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 17 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 18 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 19 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 20 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 21 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 22 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 23 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 24 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 25 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 26 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 28 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 29 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
بر اساس بخشنامه گمرک ایران، صادرات 14 فرآورده از قبیل پارافین و روغن های صنعتی و نفتی و کک از دریافت مجوز وزارت نفت معاف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۵    
تمام نتایج قابل پیش بینی بود. اقتصاد خیلی زود رشد گذشته خود را فراموش کرد. نتایج سیاست های غلط خیلی زود خود را نشان دادند. نرخ تورم در سال 1352 دو رقمی شد و در سال 1356 به بالای 24 درصد رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در جهت تفکیک وظایف خریدار و تولید کننده درمان، هلدینگ بیمارستانی تأمین اجتماعی تحت عنوان هلدینگ میلاد تشکیل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۳    
پیغمبر فرمودند: واللّه در نام گذاری خودت و بچه هایت بر خدا پیشی نگرفتم. پس جبرئیل وارد شد و سخن خداوند با به اطلاع ایشان رساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۳    
رئیس جمهوری آمریکا در حساب توئیتری خود مدعی شد که ایران با آتش بازی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۸    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیام ها و رفتارهای ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا گفت: امروز آقای ترامپ توییت کرده که من به ایران اخطار داده ام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۳:۵۲    
در شب میلاد دخت امیرالمومنین حضرت زینب (س) از کلاه های بافته شده برای مدافعان حرم آل الله توسط بسیجیان دانشگاه شمال آمل رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۳:۳۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز میان چین و آمریکا در شورای امنیت و همچنین در مسائل اقتصادی شکاف های عمیقی دیده می شود و این نشان دهنده ضعیف شدن روز به روز آمریکاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۳:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود نوشت: مقرر شد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۶    
المپیاکوس با پیروزی مقابل آریس در جام حذفی یونان صعود کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۷    
همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، عملیات احداث مجموعه ورزشی کارگران دیر آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۳:۰۴    
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که رونالدینیو، ستاره سابق این باشگاه، به عنوان سفیر جدید آبی و اناری ها فعالیت خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۲:۴۶    
وزارت خارجه سوریه با ارسال 2 نامه اعتراض آمیز به سازمان ملل و شورای امنیت، اقدام اخیر نیروهای ترکیه در اشغال مناطقی در شمال سوریه را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۲:۱۳    
به دلیل انفجار، یک مغازه یک ساختمان در شهر قدس تهران فروریخت. در اثر این حادثه تعدادی از شهروندان زیر آوار مانده اند و نیروهای امدادی در حال تلاش برای خارج کردن آنها از زیر آوار هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۷    
باید توجه داشته باشیم که پیگیری مشکلات تنها پاسخگوی رفع نیاز أهالی این روستاییان نخواهد بود، تمامی موضوعاتی که مطرح می شود باید عملیاتی و به مرحله اجرا برسد و اهالی منطقه نتیجه را در بشاگرد مشاهده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۱    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: نمی شود در جامعه اسلامی برخی ها هزاران میلیارد تومان به نفع گروهی و جناحی مصرف کنند و در مقابل عده ای سر گرسنه زمین بگذارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۱    
دارنده مدال طلای جهان در سال 2006 و برنز المپیک 2008 پکن با امضای قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ترکمنستان را بر عهده گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۹    
رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام ولادت با سعادت حضرت زنیب (علیهاالسلام) را به همه علاقه مندان به اهل بیت(علیهم السلام)، ملت شریف و بزرگ ایران و به ویژه پرستاران تبریک و تهنیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۶    
فستیوال سینمایی ایران در چهارمین روز نیز نمایش فیلمی از یک فیلمساز اولی کار خود را آغاز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۶    
نایب رئیس مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا کاندیدای ریاست جمهوری می شود یا نه، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و بسته به شرایط اتفاقات مختلفی می تواند رخ دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۳    
آنتونیو کونته چلسی را در میانه راه رها نخواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۰    
وزارت خارجه یمن وابسته به دولت نجات ملی، هرگونه تلاش برای ربط دادن مقاومت مردم یمن در برابر تجاوزات عربستان به ایران را نیرنگ و بهانه سیاسی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۱:۳۷    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: این برنامه همه را یکسان دیده است و به هیچ کس توجه ویژه ندارد، حقوق مدیران باید شفاف باشد و تمام دریافتی های همه مسئولین باید در سامانه ای قابل دسترسی بیایید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۱:۱۳    
هاکان چالهان اوغلو تا پایان فصل جاری دیگر نمی تواند به میدان برود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۴    
رادیو رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) گزارش داد که همکاری های اطلاعاتی بین این رژیم و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس افزایش و پیشرفت داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دنبال اعتراض های شدید دانشگاهیان به خاطر دعوت برای سخنرانی یکی از طرفدارانش تهدید کرد دانشگاه برکلی را تهدید به قطع بودجه فدرال کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۰:۰۴    
مردم شادگان با تجمع اعتراض آمیز و سردادن شعارهایی مبنی بر وضعیت نامناسب محیط زیست در استان خوزستان از رئیس این سازمان استقبال کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر راننده ای که در محور آزاد راه پل زال - خرم آباد به علت شدت سرما دچار یخ زدگی شده بود توسط امدادگران این جمعیت از مرگ حتمی نجات یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۹:۴۹    
په په، مدافع پرتغالی رئال که شایعات زیادی در مورد جدایی اش به گوش می رسد پس از مدت ها سکوت خود را شکست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۷    
همزمان با دهه مبارک فجر و سفر مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی به استان بوشهر، پروژه ارتقاء هتلینگ و بخشهای جدید "ام آر آی" ، دیالیز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۹:۳۷    
آمار، گل زیبای مسی به اتلتیکو را جادویی جلوه می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۸    
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه بسته شدن واحدهای تولیدی خط قرمز سازمان تأمین اجتماعی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۹:۲۲    
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعداد دانشجویان مقطع دکترا در 'منطقه 6' آموزش عالی شامل استان های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری از میانگین کشوری بالاتر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۳    
دفتر نخست وزیری عراق به ادعاهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد افزایش نفوذ ایران در عراق و تسلط یافتن ایران بر عراق، واکنش خشمگینانه نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۷    
در پی قطعی تلگرام یک منبع آگاه عصر پنجشنبه اعلام کرد که این قطعی، ارتباطی با ایران ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۹    
یک کارشناس مسائل سیاسی بر نقش جوان انقلابی در این دوره تاکید کرد گفت: نباید اجازه دهید که در آستانه انتخابات سراب بسازند و به مردم بگویند آب است و گشایش سازی صوری انجام دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۱    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی اعلام کرد که داعش علیه مسلمان ها اقدامات وحشیانه ای مرتکب شده است و جامعه جهانی باید جلوی آن را بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۸    
نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس با بیان اینکه منشأ مشکلات و سوءمدیریت در آذربایجان غربی شخص استاندار است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۳    
دور دوم سفرهای رئیس جمهور لبنان هفته آینده شروع خواهد شد و طی آن، میشل عون به مصر و اردن سفر خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سخنان مشاورامنیت ملی رئیس جمهور آمریکا گفت: دولت آمریکا بجای قدردانی از ایران برای مبارزه مستمر با تروریسم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۴    
پس از آنکه صدراعظم آلمان از عبارت تروریسم اسلامی استفاده کرد، رئیس جمهور ترکیه در سخنانش پاسخ داد که او هر گونه مرتبط کردن اسلام با تروریسم را رد می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۶:۵۸    
امارات کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی را احضار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۷    
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 17 تبعه غیر مجاز پاکستانی که در یک دستگاه خودرو پژو 405 جاسازی شده بودند در بندرعباس دستگیر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۹    
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای درباره ساعت بازی السد و نحوه بلیط فروشی اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۰    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: هر روز بر تعداد موشک ها، شناورهای جنگی و موشک اندازهای پدافندی ایران افزوده می شود و آسمان و زمین و دریا تحت کنترل و تسلط ملت ایران است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۷    
رئیس مجلس خبرگان تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا توان داریم پیام نهضت حضرت امام که قیام برای حمایت از اسلام و مردم مظلوم و مستضعف بود را بیان و تبیین کنیم تا پیام انقلاب اسلامی برای همیشه زنده و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۹    
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از مشکلات خراسان رضوی کمبود صنعت دارویی است که امروز پروژه واحد صنعتی فناوری و تولید فرآورده های دارویی به منظور تولید قرص ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۹    
جدول برنامه هیأت های مذهبی که در شب ولادت حضرت زینب کبری(س) مراسم سخنرانی و مولودی خوانی برگزار می کنند، منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۶    
معاون وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر 600 مرکز در کشور وجود دارد که به صورت غیر قانونی برای دانشجویان مقاله و پایانامه تولید می کنند، که برای جلوگیری از این امر سیاست های اتخاذ کرده ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۱    
فیلم سینمایی قاتل اهلی به اولین روز اکران جشنواره فیلم فجر نرسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل حقوقی بانک مرکزی گفت: ایجاد محدودیت برای آزادی های شخصی از جمله ممنوع الخروجی بدهکاران بانکی در موارد استثنایی و به عنوان آخرین اقدام قانونی و اجرایی بانک ها است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۴    
نماینده کردستان در شورای عالی استان ها، اظهار داشت: 10 نفر از کوله بران برای صد هزار تومان در زیر بهمن ماندند و جان خود را از دست دادند ولی مسئولان یادی از آ نها نکردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۹    
تمرین امروز استقلال پس از پیروزی برابر ماشین سازی از ساعت 12 در کمپ ناصر حجازی آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۰    
نشست کمیته رسانه "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" به منظور انتخاب نمایندگان اصحاب رسانه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم از مستندسازی اموال غیرمنقول دانشگاه ها با کمک مسئولان ریاست جمهوری خبر داد .
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۵    
بلیت فروشی دربی هشتادوچهارم تهران از روز دوشنبه هفته پیش رو آغاز خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۳    
نتیجه شمارش آرای فیلم های نمایش داده شده در سومین روز جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۰    
جواد عباس خان نایب،عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه عالی البرز قزوین پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اقبالیه سخنرانی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ایران برای دفاع از خود، از هیچ کشوری اجازه نمی گیرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۶    
فیلم نفس ساخته نرگس آبیار 18 بهمن در دانشگاه علامه طباطبایی اکران می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۳    
رئیس سازمان دیدبان شفافیت و عدالت گفت: نماینده ای که می خواست و عموم مردم را از قانون برنامه حذف کند، عضو هیأت مدیره هفت شرکت خصوصی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر با حضور دکتر نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛ نماینده مردم شهرستان برازجان و مسئولین محلی عملیات احداث ساختمان جدید پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع) دشتستان آغاز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۹    
عضو فراکسیون ولایی گفت: باوجود پیگیری نمایندگان برای مشخص شدن مسئله فساد مالی فریدون، چرا دستگاه قضا تعلل می کند؟! ما خواستار رعایت عدالت از سوی قوه قضاییه هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۰    
عادل آذر با بیان اینکه طبق قانون هدفمندی یارانه ها باید چهار دهک پردرآمد، یارانه های دریافتی شان حذف شود، گفت: 29 میلیون نقر باید از دریافت یارانه حذف شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۱    
تشکر و قدردانی مدیرعامل آتش نشانی تهران از حضور پرشور و به یاد ماندنی مردم ایران درایستگاه های آتش نشانی سراسر کشور و مراسم تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اشاره به ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی کشور از مسدود بودن محور کرج چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی گفت: توسعه صنعت گردشگری موجب احراز هویت، ایجاد درآمد و اشتغالزایی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۸    
نگاه ما در کمیته امداد این است که با خودکفا و توانمند کردن مددجویان به مرور زمان آنها را از چرخه حمایتی این نهاد خارج کنیم و بر حمایت از افرادی که توانایی کار کردن ندارند تمرکز کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که این کشور 3 تریلیون دلار در عراق هزینه کرد ولی در نهایت ایران بر عراق مسلط شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۰    
نشست پرسش و پاسخ آزاد و مطالبه دانشجویی از مسئولین تشکل های انقلابی دانشگاه تهران 17 بهمن در کوی دانشگاه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۸    
مراسم گرامیداشت دهه فجر و ولادت حضرت زینب(س)و روز پرستار صبح امروز چهاردهم بهمن در نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۵    
با حضور فرمانده اسبق لشکر 27 و امام جمعه قیامدشت، مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و تجلیل از فداکاری آتش نشانان پلاسکو برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۷    
این، مجموعه روایت های خبرگزاری دانشجو از فیلم های جشنواره فجر 35 است. نگاهی گذرا که شما را با فضای کلی آن چه در آسمان برج و سینمای سال آینده می گذرد،آشنا می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۷    
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح تحول نظام سلامت به دلیل استفاده از منابع موهومی قابل تداوم نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۴    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس توافق تعرفه ترجیحی با ترکیه را سدی در برابر تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۶    
انتخابات شوراهای صنفی این روزها در بیشتر دانشگاه های تهران در جریان است؛ به همین مناسبت در این گزارش به بررسی عملکرد آنان پرداختیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی فقط برای حفظ و صیانت از امنیت خود در حوزه های دفاعی تلاش می کند و در این زمینه به پیشرفت های خوبی نیز نایل گشته است
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان می توانند حداکثر تا ساعت 24 امروز پنجشنبه 14 بهمن 95 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
نماینده مردم رشت گفت: عمق خسارت به باغات شمال بسیار سنگین بود. باغات کیوی و پرتغال به دلیل یخ و سرمازدگی کاملا با ورشکستگی مواجه شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۳    
معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: پس از وقوع حادثه پلاسکو جلسه ای تحت عنوان مدیریت پسابحران برگزار شد که در آن مسئله ساختمان های قدیمی و پرخطر دانشگاه مطرح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۸:۲۱    
57 هزار زن سرپرست خانوار، 40هزار یتیم، 60 هزار فرصت شغلی از دست رفته ناشی از خشکی هامون، در استانی که شمال تا جنوب آن یک هزار و 100 کیلومتر است، خود به تنهایی گویای شرایط محرومیت در این خطه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۶:۰۶    
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خواستار فراهم شدن بستر مناسب برای بازگشت نخبگان ایرانی ساکن در آمریکا به کشور شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۴:۴۸    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اختصاص 45 میلیارد و 540 میلیون تومان وام شهریه به صندوق رفاه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۱:۳۳    
در ادامه بازی های جام حذفی اسپانیا، بارسلونا میهمان اتلتیکومادرید بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.