سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 27 خرداد 1401 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1401 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1401 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1401 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1401 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1401 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1401 خبرگزاری دانشجو 1 دی 1401 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1401 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1401 خبرگزاری دانشجو 1 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 2 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 3 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 4 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 5 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 6 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 7 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 8 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 9 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 10 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 11 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 12 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 13 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 14 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 15 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 16 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 17 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 18 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 19 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 20 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 21 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 22 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 23 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 24 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 25 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 26 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 27 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 28 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 29 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 30 خرداد 1401 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1401 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۶    
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت درگذشت خانم مگومی شیمادا، قاری قرآن کریم و مترجم ژاپنی آثار شیعی، پیام تسلیتی صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۵:۲۲    
گردهمایی بزرگ فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف همراه با بزرگداشت چهلمین سال فارغ التحصیلی دانش آموختگان دوره دهم (ورودی سال 1354)، عصر روز جمعه 27 خرداد ماه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۱:۳۱    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: با وجود ارزآوری صادرات محصولات بخش کشاورزی در ایران، به علت آب بر بودن محصولات جالیزی برای کشت و صادرات آن، محدودیت هایی در نظر گرفته می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۵۵    
دانشگاه الزهرا(س) در روز های 8، 9، 10 و 11 تیر همزمان با برگزاری کنکور سراسری قرنطینه می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۷    
رسانه های کویتی با انتشار ویدئویی خبر دادند که شبکه سعودی الحدث یکی از هنرمندان کویت را به عنوان دانشمند ترور شده در ایران جا زده است که این اقدام تعجب این هنرمند کویتی را در پی داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۵    
روزنامه یو اس ای تودی 23 مقاله ای را که یک خبرنگارش در آن ها به منابع جعلی و ساختگی استناد کرده بود از روی وب سایت خود حذف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۴۶    
برنامه دی بی سی که تاکنون در شبکه های اجتماعی پخش می شد، از این پس در تلویزیون نیز روی آنتن می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۴۰    
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع نظامی آمریکا اعلام کرد که پایگاه آمریکایی التنف در شرق سوریه طی هفته گذشته هدف حملات جنگنده های روسیه قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۵    
بررسی سوالات چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت و درمان در جلسه علنی هفته جاری مجلس بررسی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۳:۴۶    
حسین حقیقی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی سریال اپیزودیک تازه وارد که از امشب جمعه 27 خردادماه روی آنتن می رود، معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۳:۴۰    
کتاب دیدار پس از غروب به قلم منصوره قنادیان روایت زندگی شهید مهدی نوروزی توسط مریم عظیمی همسر شهید، با استقبال مخاطبان به چاپ هفتم رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۰۳:۲۵    
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به برخی حواشی درباره وضعیت سریال های نمایش خانگی که به دلیل ناآگاهی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۳:۰۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظهر امروز جمعه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا تهران از کونیکو یامامورا ، (سبا بابایی) تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس عیادت و برای وی آرزوی سلامتی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور روسیه در نشست جهانی اقتصاد گفت، دوران جهان تک قطبی به پایان رسیده، اما غربی ها هنوز در توهم گذشته به سر می برند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۵    
سفیر اسبق ایران در چین از جزئیات سفر مقامات دولت چین به ایران بعد از امضای برجام گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۶    
سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با انتشار بیانیه ای نسبت به ساخت ویدئوی هنجار شکن نمایش "دختران بابا آنتون" واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۱    
حسین دماوندی نژاد گفت: در رده های دانشگاهی دوره ای برای پرورش کرم ابریشم وجود ندارد و نیاز است شرایطی را در رده های دانشگاهی برای آموزش این حرفه مهم به عنوان کاردان پرورش نوغان ایجاد شود و کاراموزان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: عوامل درگیری مسلحانه در یکی از باغ رستوران های شهرک ناز فردیس در مدت زمان کمتر از 48 ساعت شناسایی و 7 نفر از آن ها دستگیر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۱    
شرکت گاز فرانسه اعلام کرد: دو روز است که هیچ گازی از روسیه دریافت نکرده ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۴۶    
معاون نخست وزیر روسیه گفته رفع تحریم ها علیه ایران و ونزوئلا تا روزانه دو و نیم میلیون بشکه نفت را وارد بازار می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۳۱    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با یک شبکه خبری سعودی به اظهارات ضد ایرانی پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۱۶    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا امروز 9300 زائر به سرزمین وحی اعزام شده اند که به همت سازمان هواپیمایی، متوسط میزان تأخیر ها به 70 دقیقه یعنی به کمترین زمان رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۰۷    
وزیر فرهنگ در جمع مردم دهاقان با تاکید بر اینکه دولت مردمی ثابت کرد همه راه ها به غرب و کدخدای غربی ختم نمی شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۱:۰۱    
معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت گفت: درآمد های صادرات نفت ایران در سال 1400 بیش از 11 برابر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۵۵    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای عمانی با اشاره به سفر بایدن به منطقه بر گفتگو و همکاری منطقه ای تأکید کرد و گفت: اهل منطقه باید در مورد آینده منطقه تصمیم بگیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۶    
کاروان های راهیان نور استان قم، از 12 تیر ماه تا یکم مرداد ماه 1401 در قالب اردوهای 4 روزه به مناطق شمال غرب کشور اعزام می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۶    
قیمت نفت در معاملات روز جمعه به علت کمی عرضه و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران افزایش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۷    
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اعلام کرد: به طور متوسط، سالانه بیش از 30 هزار پرونده در این ستاد بررسی شده و 60 تا 72 درصد مصوبات مرتبط به آن ها نیز اجرا شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۱    
غول آمریکایی تولید کننده نوشابه های بدون الکل اعلام کرد: دیگر کوکاکولا یا سایر برند های این شرکت در روسیه تولید یا فروش نخواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۶    
آیت الله رئیسی همزمان با سالروز تأسیس جهاد سازندگی از تعدادی از جهادگران نمونه و خانواده های شهدای جهادگر و جهادگران آسمانی قدردانی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۵۵    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: کنترل بازار مسکن نیاز به قانون دارد که روز شنبه در جلسه سران مطرح خواهد شد و مصوبات برای کوتاه مدت اخذ می شود که بتوانیم این کنترل را برای تابستان امسال ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۴۰    
وزیر کشاورزی روسیه گفت: محصولات (کشاورزی) ما در بازار های خارجی وجود خواهد داشت، اما فقط در کشور هایی که با ما دوست هستند و مانع و مشکلی برای ما ایجاد نمی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۱    
مدیرعامل راه آهن در توییتی با بیان جزییات تفاهم نامه با فولاد مبارکه، از ورود 20 لکوموتیو جدید به ناوگان ریلی کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۶    
نماینده امارات در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که ابوظبی امیدوار است ایران برای اطمینان دهی به جامعه بین الملل با آژانس همکاری کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۵    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا قرار است جمعه شب در مصاحبه ای با شبکه سعودی العربیه درباره جزئیات عملیات ترور سردار سلیمانی لفاظی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۶    
محمدرضا مردانی گفت: از طنز های تاریخ است که کشور های غربی با همان پنجه هایی که آغشته به خون کودکان فلسطین و یمن است انگشت اتهام خود را به طرف تشیّع و امام مهربان آن می گیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۱    
مهدی چمران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران تاکید کرد:شهید چمران به حق آغاز گر جهاد در راه خدا، سازندگی و علم بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۸:۱۶    
سرهنگ موسوی پورگفت: به دلیل ترکیدگی لوله آب شهری در بزرگراه چمران، شمال به جنوب محدودیت تردد اعمال می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۷:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی با بیان اینکه به قانون مجلس پایبندیم و مذاکره را ادامه می دهیم، نوشت: جمهوری اسلامی ایران از مسیر مذاکره منتج به نتیجه فاصله نمی گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۷:۱۶    
سپاه پاسداران در اطلاعیه ای از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات این نهاد در دستگیری ادمین های سه کانال تلگرامی به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۷    
منابع رسانه ای اعلام کردند که یک انفجار در مسجدی در ایالت قندوز افغانستان به وقوع پیوسته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۱    
سازمان های حقوقی و سیاسی، علما، مبلغان و شخصیت ها پویش مقابله با سیاسی کردن حج توسط مسئولان سعودی را راه اندازی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۶:۳۱    
وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای با تلویزیون دولتی انگلیس اعلام کرد که مسکو مجبور به آغاز عملیات نظامی در اوکراین شد چرا که راه دیگری برایش نمانده بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۰    
جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بهای ترور بزدلانه سه جوان فلسطینی را خواهد پرداخت، گفت: دستاورد این جنایت پافشاری ملت بر گزینه مقاومت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۵    
کارشناس هدفمندی یارانه ها گفت: بهترین نحوه توزیع یارانه، پرداخت یارانه نقدی است چرا که مستقیم به هدف اصابت خواهد کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۵    
یک مسئول ترکیه ای که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد که محمد بن سلمان در 22 ژوئن جاری در سفری رسمی به ترکیه خواهد رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهادت شهید چمران در 31 خرداد در دهلاویه گفت: از این شهید یک قبضه تفنگ کلاشینکف و لباس خونین و چند هزار جلد کتاب باقی ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: زود است پایان کرونا را اعلام کنیم، اما می توانیم بگوییم مهار شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۷    
خطیب جمعه تهران با اشاره به رشد خارج از قاعده اجاره مسکن و ودیعه ها و آثار آن بر زندگی مردم گفت: توقعات عجیب و غریب در ودیعه و اجاره بها غیرقابل پذیرش است و آرزو داریم این مسئله برطرف شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۵۲    
حسین حقیقی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی سریال اپیزودیک تازه وارد که از امشب جمعه 27 خردادماه روی آنتن می رود، معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۰    
سعید قاسمی در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت در حسینیه جماران از سید حسن خمینی برای سفر به خوزستان دعوت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۵    
رییس قوه قضاییه با آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۵    
صالحی امیری و هیات همراه در محل کمیته ملی المپیک مجارستان با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک این کشور دیدار و گفتگو کردند .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۲    
رئیس قوه قضاییه در ادامه برنامه های سفر خود به استان قم با آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۰    
شورای جهانی سفر و گردشگری از رشد 40 درصدی صنعت گردشگری ایران در سال 2021 خبر داد و اعلام کرد گردشگران خارجی در این سال 2.5 میلیارد دلار ارز به ایران آوردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۰    
به گفته مدیر اداره صادرات بانک مرکزی، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی با اظهار ارز در گمرک می توانند بدون محدودیت اسکناس وارد کشور کنند، ضمن اینکه از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۷    
منتخبان ذخیره مرحله اول طرح فروش یکپارچه خودرو از روز شنبه 28 خرداد تا 6 تیرماه فرصت دارند نسبت به انجام فرآینده ثبت نام نهایی و واریز وجه اقدام کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۷    
جزئیات برگزاری کلاس های ترم تابستانی 1401 دانشگاه شیراز در اطلاعیه ای اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱    
اوپک در جدیدترین گزارش خود از افزایش 9 دلاری قیمت نفت ایران در ماه میلادی گذشته و تولید روزانه 2 میلیون و 544 هزار بشکه نفت ایران در این ماه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۲    
معاون سیاسی سپاه با اشاره به جنگ شناختی دشمن گفت: تنها راه رویارویی با توطئه های دشمن و خنثی سازی جنگ شناختی، جهاد تبیین است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۶    
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با بیان اینکه بیشترین مسئولیت در تهاجم ترکیبی دشمن با نخبگان و اهل فکر است؛ گفت: بی تفاوتی و ساده انگاری در این تهاجم به معنی ترک فریضه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۰    
دانشجویان بسیجی استان قم، در اعتراض به سیاست های ضد اسلامی دولت جمهوری آذربایجان تجمع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهور گفت: ما نمی توانیم به نسخه هایی که دیگران می نویسند عمل کنیم و در برابر آن بسیار محتاط هستیم، زیرا زیست بوم آن ها و شرایط آن ها متفاوت از ما است، اما از تجربیات آن ها استفاده می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۷    
نشست هم اندیشی نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان قم با مدیرکل آموزش و پرورش این استان و رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۰    
بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به قطعنامه اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی از وزیر امور خارجه کشورمان خواست تا به منظور صیانت از منافع ملت ایران سطح همکاری ها و نظارت های آژانس کاهش یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۷    
بریتانیا از تصاحب یک شرکت تولیدکننده گرافن ولزی توسط چین ها جلوگیری کرد. این تصمیم به دلایل امنیت ملی گرفته شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۶    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در جریان سفر به استان هرمزگان از پروژه های دریایی وزارت دفاع در بندر عباس بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۰    
سفیر ایران در مسکو در مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ تاکید کرد روسیه کشوری است که در اولویت ایران برای توسعه روابط قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۷    
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: با حذف ارز ترجیحی، تسهیلات دامدار کارت اقدامی موثر برای تامین نهاده دامی مورد نیاز عشایر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۱    
سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در نخستین گزارش خود در مورد چشم انداز تولید مواد غذایی در سال 2022، پیش بینی کرد در سال جاری زراعی، تولید غلات در ایران 34 درصد افزایش یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۲    
اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۰    
اقدامات تروریستی و خرابکاری های گاه و بیگاه اسرائیل علیه ایران، قادر به وارد آوردن ضربات جدی به زیرساخت ها و چهارچوب های امنیتی و دفاعی ایران که در اقصی نقاط این کشور پراکنده شده اند، نمی باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۵    
رئیس قوه قضائیه گفت: البته مجرمین باید خوف داشته باشند و ظالمین و متعدیان باید این احساس را کنند که در برابر آن ها قدرتی برخوردکننده وجود دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۷    
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی اطلاعیه ترم تابستانی در این دانشگاه را منتشر کرد و براساس آن متقاضیان برای ثبت نام تا یکم تیر مهلت دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، جزئیات قرارداد همکاری بین ایران و ونزوئلا را در حوزه پالایشگاه های نفتی تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.79 درصد کاهش به 1842 دلار و 70 سنت رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۲    
طبق آخرین وضعیت محور های شمالی، تردد در محور های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص طرح های بهداشتی بسیاری در این دوره از سفر از جمله؛ در نظر گرفتن 200 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان کودکان امام حسین (ع) خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۲    
افتتاحیه و اولین جلسه از چهاردهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، باحضور تعدادی از قاریان ممتاز سراسر کشور، در مجتمع امام خمینی (ره)، برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۶    
منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در استان الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۶    
منابع خبری بامداد جمعه از شهادت سه فلسطینی و زخمی شدن هشت نفر دیگر در تیراندازی نظامیان اشغالگر در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی گفت که امکان بازگشت متقابل به توافق هسته ای ایران موسوم به برجام وجود دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۷:۰۷    
محمدخانی گفت: اصلا ما موضوعی به نام تعدیل نیرو در شهرداری تهران را در دستور کار نداریم و اتفاقا بنابر مدیریت بهتر پرسنل است
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۲:۴۶    
رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: کاری که من امروز در شورای اداری خواستم روی آن کار شود، بحث فرونشست زمین در اصفهان است که در این رابطه باید حتما یک کارگروه تشکیل و علل این اتفاق مشخص شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۲:۴۰    
ادمین های سه کانال تلگرامی به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۰:۱۰    
در هفته ی جهاد کشاورزی گروه جهادی دامپزشکی سربازان گمنام بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با همکاری اداره ی دامپزشکی شهر تهران اقدام به برگزاری اردوی درمانی در منطقه ی مسگر آباد از توابع ...