پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۹:۱۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 26 فروردین 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 فروردین 1394 صبحانه انلاین 2 فروردین 1394 صبحانه انلاین 3 فروردین 1394 صبحانه انلاین 4 فروردین 1394 صبحانه انلاین 5 فروردین 1394 صبحانه انلاین 6 فروردین 1394 صبحانه انلاین 7 فروردین 1394 صبحانه انلاین 8 فروردین 1394 صبحانه انلاین 9 فروردین 1394 صبحانه انلاین 10 فروردین 1394 صبحانه انلاین 11 فروردین 1394 صبحانه انلاین 12 فروردین 1394 صبحانه انلاین 13 فروردین 1394 صبحانه انلاین 14 فروردین 1394 صبحانه انلاین 15 فروردین 1394 صبحانه انلاین 16 فروردین 1394 صبحانه انلاین 17 فروردین 1394 صبحانه انلاین 18 فروردین 1394 صبحانه انلاین 19 فروردین 1394 صبحانه انلاین 20 فروردین 1394 صبحانه انلاین 21 فروردین 1394 صبحانه انلاین 22 فروردین 1394 صبحانه انلاین 23 فروردین 1394 صبحانه انلاین 24 فروردین 1394 صبحانه انلاین 25 فروردین 1394 صبحانه انلاین 26 فروردین 1394 صبحانه انلاین 27 فروردین 1394 صبحانه انلاین 28 فروردین 1394 صبحانه انلاین 29 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 فروردین 1394 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۳:۲۱    
زن ها چیز زیادی از مردها نمی خواهند. در واقع آنها تنها 7 چیز از شریک زندگی خود می خواهند. هرچند این ویژگی ها در هر کسی پیدا نمی شوند ولی هر مردی قادر به داشتن آنها است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۸    
حاشیه های سفر رییس جمهور به گیلان
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۳:۱۸    
بدن انسان به گونه ای آفریده شده است که مناسب ترین حالت برای آن، چرخه طبیعی شبانه روز است. ساعت بیولوژیکی بدن با تمام سیستم های داخلی در تعامل است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۵    
برخی از اپلیکیشن ها هرچند بسیار جذاب و پرکاربرد هستند، اما در عین حال عمر باتری تلفن هوشمند یا تبلت ها را بسیار کاهش می دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۹    
در کنار P8 که قرار است نقش پرچمدار هوآوی را بر عهده گیرد، این کمپانی امروز محصول دیگری با عنوان Huawei P8 Lite را نیز معرفی نمود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۱:۴۲    
ممکن است ذهن خلاقی برای اختراع و نوآوری داشته باشید اما تجربه ای در زمینه تجارت و کسب و کار نداشته باشید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۲    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اعلام اینکه شورای نگهبان دو ایراد شرعی و قانونی از لایحه حمایت از تولید گرفته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۸:۵۸    
شرکت لوک اویل روسیه قفل دفتر نمایندگی خود در ایران را گشود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۴    
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : پس از بررسی کارگروه اصلاح یارانه های نشر به پیشنهاد این کارگروه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بن رایگان توزیع نمی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۶    
سومین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تغییر شرایط به نفع خریداران در روز روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه در محل سازمان خصوصی سازی برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۰    
در نمایشگاه های خودرو عباس آباد تهران ویترین های رنگارنگی از انواع خودروهای لوکس و خاص را می توان مشاهده کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۴    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بازگشایی محور کرج - چالوس جهت تردد وسایل نقلیه به استثناء اتوبوس، مینی بوس و کامیونت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۶:۱۴    
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای تفاهم نامه مشترک بین صندوق بازنشستگی و شرکت پست جهت ارایه خدمات فیش حقوقی و احکام بازنشستگان در دفاتر منطقه 14 پستی تهران خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۰    
براساس اظهارات سخنگوی دولت مبنی براینکه افزایش بیش از یک درصدی قیمت خودرو قانونی نیست با دید آیا طی روزهای آینده قیمت خودرو به قبل برمی گردد یا خیر؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۸    
مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور در امور فرودگاه ها با بیان اینکه تاثیر فرودگاه در رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) یک امر ثابت شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۸    
کارگردان معمای شاه درباره انتخاب علی مهران به عنوان بازیگر نقش مقام معظم رهبری در این سریال گفت: آقای مهران یکی از گزینه ها برای این نقش بوده اما هنوز هیچ قطعیتی درباره انتخاب او صورت نگرفته و به ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۴    
در حالی که قیمت سکه و دلار طی روزهای گذشته کاهش چشمگیری را آغاز کرده بود، در بازار امروز - چهارشنبه - این روند معکوس شد و سکه تمام عیار با افزایش 10هزار و500 تومانی به 968 هزار و 500 تومان رسید و هر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان دامپزشکی موضوع واردات گوشت گاومیش هندی را مربوط به سال های گذشته عنوان کرد و گفت: در حال حاضر برای واردات گوشت گاومیش از کشور هند محدودیت هایی ایجاد کرده ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه طرف ما 1+5 است نه سنای آمریکا، خطاب به غربی ها، گفت: در این توافق اگر پایان تحریم ها نباشد، توافقی نخواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۱    
در حالیکه یکی از نمایندگان مجلس درصدد کشاندن وزیر ارتباطات به مجلس جهت پاسخگویی به تخلف ایرانسل در فعالسازی اجباری آهنگ های پیشواز است اما اپراتور دوم ارتباطی این موضوع را تکذیب کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۶    
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی کشور نرخ جرائم جنسی که بعد جنایی داشته باشد را حدود یک به ازای هر یکصدهزار نفر اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۰    
سقف سنی آپارتمان ها برای دریافت تسهیلات خرید مسکن اعلام شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۰    
سرمایه گذاری در بازارهای سهام در همه جای دنیا، نیاز به اطلاعات دقیق و کافی در خصوص عملکرد شرکت ها و ذات بازارهای سرمایه دارد اما دراین بین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۷    
طبق اعلام روابط عمومی فرودگاه امام زمان برگزاری به علت مانور روز ارتش (29فروردین) به مدت چهار ساعت از ساعت 7:30 تا 11 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۴    
با توجه به سفر یک هفته ای رئیس کل بانک مرکزی، بررسی کاهش نرخ سود بانکی در شورای پول و اعتبار حداقل تا دو هفته دیگر به تعویق افتاد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۱    
مستند چشم شیشه ای به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی رضا فرهمند در یک قسمت 39 دقیقه ای از شبکه مستند پخش می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی امشب برای شرکت در اجلاس مشترک سالانه صندوق بین المللی پول عازم آمریکا می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۱    
شرکت سرمایه گذاری بهمن در دوره سه ماهه نخست سال مالی 94 مبلغ 706 میلیارد و 305 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
مجموع واردات ایران در سال گذشته 52 میلیارد دلار و مجموع صادرات کشور 49 میلیارد دلار برآورد شده است. چین سهم 25 درصدی از صادرات ایران و سهم 23 درصدی از وارد کشور را به خود اختصاص داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۸    
در صورتی که نمی دانید قرار است دوربین جی4 به چه شکل 80 درصد نور بیشتری در مقایسه با جی3 جذب کند، پاسخ ماجرا در یک ماژول بسیار بزرگ تر در دوربین خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۵    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: نرخ جرایم جنسی در کشور که جنبه جنایی داشته باشد، حدود یک به ازای هر یکصد هزار نفر است که در مقایسه با اغلب کشورها که نرخ های دو رقمی دارند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۲    
رئیس جامعه جراحان ایران و مشاور وزیر بهداشت گفت: تعرفه های پزشکی در ایران هنوز ناعادلانه است و باید حداقل 6 برابر شود، تا کی باید پزشکان یارانه سلامت مردم را تمام و کمال پرداخت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۲    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات آخر هفته با 386 واحد کاهش به 68 هزار و 79 واحد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۹    
قرارداد پژو با ایران خودرو در حالی به گفته طرف ایرانی نهایی شده که پرونده همکاری قبلی این شرکت فرانسوی حاوی نقاط سیاهی مانند صادرات زیان ده برای ایران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از بیمه سلامت همه اتباع خارجی همانند هموطنان کشورمان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۳    
جوانی که قصد کمک به دوست معتادش را داشت به دنبال عدم برخورداری از دانش لازم در خصوص چگونگی رفتار با اینگونه افراد، قربانی نیت خیر خود شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۹    
دختربچه فلسطینی هر صبح برای رفتن به مدرسه، نردبان ی بر پشت خود حمل می کند تا از دیوار حائل در سرزمین های اشغالی فلسطین رد شده و به مدرسه برود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۶    
سگ های ولگرد را خیلی ها عامل بیماری و مشکل می دانند، اگرچه طی سال های اخیر کمتر شاهد تردد سگ هایی که تحت عنوان ولگرد معروف هستند، بوده ایم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۰    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گزاره برگ -فکت شیت- اصلاحی بر بیانیه لوزان را منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۴    
شامگاه اوایل اسفندماه سال 92 مأموران پلیس 110 در جریان مرگ مرموز زن جوانی در خانه اش قرار گرفتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۴    
برخی شرکت های بیمه با صدور اطلاعیه هایی اعلام کردند که نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای صدور بیمه نامه برای دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث نیست و البته این موضوع از سوی بیمه مرکزی مورد تائید است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۰    
خوابیدن در مواقع کمردرد برای افراد مبتلا به این عارضه طاقت فرساست و حتی موجب محروم ماندن از خواب راحت و کافی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۷    
رئیس سازمان مدیریت نسخه و برنامه کاربردی دولت در صورت سقوط آزاد قیمت نفت در سال 94 را تشریح کرد و گفت: دو بودجه سایه برای دو شرایط متفاوت اقتصادی برای سال جاری نوشته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۷    
همزمان با آغاز فصل گرما و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، مدیر کل اداره استاندارد استان تهران نسبت به خرید وسائل خنک کننده استاندارد توصیه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۷    
گلکسی اس 6 جدیدترین پرچمدار سامسونگ تحت کالبدشکافی وب سایت معروف iFixit قرار گرفت. هفته گذشته نیز نسخه EDGE این گوشی توسط آی فیکس ایت مورد بررسی قرار گرفته بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۴    
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه اصفهان گفت:روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام ازطریق خط لوله انتقال نفت مارون به عنوان دومین خط لوله سخت گذر جهان صورت می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۱    
شرکت دل اوایل سال جاری نسل جدید XPS 13 را معرفی کرد که به واسطه ی بهره گیری از یک صفحه ی نمایش بدون حاشیه، یکی از زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۸    
در حالی که پس از اولتیماتوم سال گذشته سازمان حمایت به کارخانه های لبنی برای بازگرداندن قیمت افزایش یافته شیر بطری به نرخ سابق، هنوز برخی از برندها قیمت شان را تغییر نداده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
در شرایطی که وزارت راه و شهرسازی آخوندی در طول ماه های گذشته بارها اعلام کرده آنچه در حال حاضر به عنوان وام مسکن ارائه می شود هیچ سنخیتی با بازار نداشته و باید افزایش پیدا کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
با اجرای طرح اختصاص سهمیه گازوئیل خودروهای سنگین بر مبنای پیمایش از ابتدای اردیبهشت امسال، گام بزرگی در راستای جلوگیری از قاچاق حداقل 1.1 میلیارد دلاری گازوئیل برداشته خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۷    
با اینکه هنوز زمان زیادی تا پایان سال 2015 باقی مانده است اما شرکت های بزرگ خودروسازی در حال رونمایی از جدیدترین محصولات خود هستند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
مراحل فیلم برداری سریال معمای شاه همچنان ادامه دارد و نقش شخصیت های مهم انقلاب در حال فیلم برداری است. نقش آیت الله خامنه ای نیز مشخص شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
تصویر مربوط به فراری F12 است که کیت مخصوص اسپرت کردن خودرو روی آن نصب شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۳    
بانک مرکزی برای تامین منابع انسانی مورد نیاز، در رشته های مختلف نیرو استخدام می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با تشریح جزئیات طرح اخذ عوارض شهرداری از کسانی که بدون مجوز در محدوده طرح ترافیک تردد شوند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
رییس سازمان غذا و دارو با تشریح برنامه های این سازمان در جهت ایمنی و سلامت غذا از برچسب گذاری و رهگیری برنج های ایرانی در سال جاری خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: براساس طرح نظارتی ویژه، سازمان حمایت بر بازار خودروهای وارداتی نظارت می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۲    
شرکت مایکروسافت مطابق روال همیشگی وصله های متعددی را برای مرورگر IE، سیستم عامل ویندوز، آفیس و چند برنامه دیگرش عرضه کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۰    
چند روز پیش، اچ تی سی برای گوشی Desire Eye خود اندروید آبنبات چوبی را منتشر کرد که البته فقط مختص کاربران تایوانی بود اما حالا اخبار و گزارش های منتشر شده از عرضه این آپدیت در سایر نقاط جهان از جمله ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۰    
شاخص بهای تولیدکننده در پایان اسفند ماه با 0.5 درصد کاهش 14.8 درصد و تورم نقطه به نقطه با یک دهم درصد نزول 11.3 درصد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۷    
دبیر انجمن تولید کنندگان سیمان گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید سیمان، درخواست افزایش قیمت 17 درصدی سیمان را به وزارت صنعت ارائه خواهیم کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۷    
اپل قصد دارد تحولی در صنعت عکاسی با دوربین های آیفون ایجاد کند؛ این کمپانی در این راستا شرکت LinX را که در زمینه ی تکنولوژی دوربین های موبایل فعال است به قیمت 20 میلیون دلار خریداری کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۴    
همزمان با آغاز همکاری رسمی سامسونگ و ایرانسل، گوشی های جدیدSAMSUNG Galaxy S6 و SAMSUNG S6 Edgeهمراه با سیمکارت USIM ایرانسل و ترافیک باندپهن همراه به اولین خریداران پرچمدارهای جدید سامسونگ در ایران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۱    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به تدوین سناریوی ویژه اقتصادی در صورت لغو کامل تحریم ها، گفت: قیمت ارز تا زمان لغو کامل تحریم ها دو نرخی باقی می ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۸    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اکنون لایحه آزاد سازی سهام عدالت در دولت در حال بررسی است که احتمال زیاد اردیبهشت ماه به مجلس می رود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۸    
درحالی که مسئولان دولتی از تولید 22 هزار تن میگو در سال 93 خبر می دهند، مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی آبزیان گفت: میزان تولید میگوی سال 93، بیش از 16 تا 17 هزارتن نبوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۲    
رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: مدیرعامل سابق پرسپولیس و صاحب امتیاز باشگاه استیل آذین برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کردند و شرکت های خودروسازی نیز برای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۲    
طبیعت بازار نوسان است، در حقیقت جزء لاینفک بازار سرمایه نوسانات و تغییرات است. اگر انتظار داشته باشیم روزی 2 هزار واحد بازار رشد کند پس نباید از سقوط های 500 -600 واحدی حتی 1000 واحدی متعجب شویم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
در سال جدید ساخت 800 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه هدفگذاری شده است که عمده این پروژه ها در شبکه کریدورهای اصلی کشور هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
سرپرست حجاج ایرانی با ابراز تأسف از حادثه فرودگاه جده، از شیطنت برخی افراد، سایت ها و رسانه ها در تحریف این جریان، گلایه کرد وگفت: برخی اشخاص، سایت ها و رسانه ها به راحتی حرمت مردم را می شکنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
مرکز آمار اعلام کرد: بیشترین متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده 160257 ریال در تهران و کمترین آن 18805 ریال در چهارمحال بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۸    
مرورگر اُپرا مینی که طرفداران دوآتشه خاص خود را دارد و میلیون ها نفر در سراسر دنیا از این مرورگر برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند، دستخوش تغییرات زیادی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۶    
معاون سیر و حرکت راه آهن با اشاره به مزایای حمل ریلی بار، از جابه جایی 24.4 میلیارد تن کیلومتر بار توسط راه آهن تا پایان اسفند 93 خبر داد و گفت: ثبات نرخ تعرفه ها، برنامه ای شدن حرکت قطارهای باری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
والری اسپیریدونوف جوان 30 ساله روس خود را به عنوان نخستین داوطلب عمل پیوند سر در جهان معرفی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۰    
رئیس اتاق اصناف ایران از برنامه ریزی برای حذف یارانه نان خبر داد و گفت: از آنجایی که نان قوت غالب مردم به ویژه قشر آسیب پذیر است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۷    
اگر می خواهید در صورت پاسخ ندادن به تلفن، پس از پنج زنگ (30 ثانیه) به شماره دیگر دایورت شود (مثلاً شاید بخواهید خط تلفن خانه یا مغازه تان اگر نبودید که گوشی را بردارید به موبایل شما دایورت شود) ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۶    
امروز، در صورت تقاضا، 282 هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۶    
مدیاتک هم اکنون در حال تولید تراشه هایی برای گوشی های هوشمند پایین، میان و بالا رده ای همچون بلند قامت جدید اچ تی سی وان ام 9 پلاس که چندی پیش معرفی گردید، می باشد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۳    
صندوق بین المللی پول با اشاره به روند افزایشی نرخ بیکاری در ایران اعلام کرد ایران با نرخ بیکاری 11.2 درصدی رتبه 26 در رده بندی کشورهای جهان از نظر نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۳    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: حمایت وزارت بهداشت از داروی بیماران خاص از جمله تالاسمی ادامه دارد، داروهای ایرانی در حد رایگان است و حتی برای داروی خارجی هم یارانه می دهیم اما به دلیل رفتار بیمه ای سهم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۰    
شرکت دِل در تحقیقات خود دریافت که برخی از حملات سایبری برای پنهان کردن بدافزار و عدم تشخیص آن توسط فایروال از پروتکل امنیتی HTTPS استفاده می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۹    
بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی که در تاریخ ثبت ازدواج رابطه استخدامی با کارفرما داشته و بیمه شده در یکی از کارگاه های مشمول قانون تأمین اجتماعی باشند، می توانند کمک هزینه ازدواج را دریافت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۷    
رییس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات از کاهش قیمت میلگرد و تیرآهن خبر داد و گفت: به دلیل اینکه مصرف داخلی تولیدات آهن و فولاد کم است، این محصولات در انبارها رسوب می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۴    
برخی از خودروهای در حال تردد در خیابانها و جاده ها، خودروهای چپی و تصادفی هستند که به صورت غیر اصولی تحت تعمیر و پیوند قطعه قرار گرفته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۱    
اگرچه برخی از فعالان حوزه فناری اطلاعات منتظرند با به نتیجه رسیدن توافقات هسته ای، شاهد تغییری در بازار IT باشند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۸    
گوگل که سالهاست از روش های مختلفی برای نمایش تبلیغات هدفمند و منطبق با علائق و سلیقه کاربران استفاده می کند، قصد دارد اقدامات جدیدی در این زمینه به عمل آورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۵    
آمارهای گمرک کره جنوبی نشان می دهد که میزان واردات نفت خام این کشور از ایران در ماه مارس امسال 2 برابر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۲    
بدون شک تولید گلکسی S6 اج در مقایسه با گلکسی S6 هزینه ی بیشتری را روی دست سامسونگ می گذارد، اما چرایی این موضوع توسط IHS بررسی شده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۲    
به نظر می رسد که سونی بزودی گوشی هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد ولی طبق جدیدترین شایعات این گوشی اکسپریا زد 3 نئو خواهد بود و سونی هنوز قصد معرفی اکسپریا زد 4 را ندارد. ب
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۹    
حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پس از چهار ماه بازداشت، از زندان آزاد شده، برای آزادی خود وثیقه 30 میلیارد تومانی تودیع کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
از ابتدای سال جاری تاکنون و در نتیجه بارش های بهاری، 235 میلیون مترمکعب بر ذخایر آبی پایتخت افزوده شد که با وجود خشکسالی های گذشته، این میزان ذخیره گیری قابل توجه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
واحدهای تولیدی لبنیات سراب به دلایلی همچون نبود نقدینگی ومهیا نبودن بازار فروش روز به روز رو به خاموشی می روند که در این میان لبنیات تولیدی در برخی از واحدها با کاهش 20 برابری روبه رو بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۳    
وزیر کار می گوید امسال400تا500هزار شغل جدید ایجاد می شود که تحقق آن نیازمند تا 5درصد رشد اقتصادی است، بنابراین با وجود4.5میلیون تقاضای بالقوه کار در دانشگاه ها، بیکاری میلیونی همچنان ادامه خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۷    
صندوق بین المللی پول با اشاره به افزایش 57 میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی ایران در سال 2014 اعلام کرد ایران با وجود تحریم ها توانسته رتبه خود به عنوان هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در این سال را حفظ کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۱    
یک دکترای داروسازی با اشاره به اینکه مصرف داروها به صورت خودسرانه منجر به آسیب های جدی بر کلیه ها می شود، اظهار کرد: کلیه ها مواد زاید تجمع یافته در خون را دفع ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۲    
به گزارش صبحانه ، بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری، سامانه های هوشمند تردد شمار بر خط و اطلاعات دریافتی از گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۹    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های کشور را می توانید ببینید.
  • ۱