پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۴۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 30 آذر 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 آذر 1394 صبحانه انلاین 2 آذر 1394 صبحانه انلاین 3 آذر 1394 صبحانه انلاین 4 آذر 1394 صبحانه انلاین 5 آذر 1394 صبحانه انلاین 6 آذر 1394 صبحانه انلاین 7 آذر 1394 صبحانه انلاین 8 آذر 1394 صبحانه انلاین 9 آذر 1394 صبحانه انلاین 10 آذر 1394 صبحانه انلاین 11 آذر 1394 صبحانه انلاین 12 آذر 1394 صبحانه انلاین 13 آذر 1394 صبحانه انلاین 14 آذر 1394 صبحانه انلاین 15 آذر 1394 صبحانه انلاین 16 آذر 1394 صبحانه انلاین 17 آذر 1394 صبحانه انلاین 18 آذر 1394 صبحانه انلاین 19 آذر 1394 صبحانه انلاین 20 آذر 1394 صبحانه انلاین 21 آذر 1394 صبحانه انلاین 22 آذر 1394 صبحانه انلاین 23 آذر 1394 صبحانه انلاین 24 آذر 1394 صبحانه انلاین 25 آذر 1394 صبحانه انلاین 26 آذر 1394 صبحانه انلاین 27 آذر 1394 صبحانه انلاین 28 آذر 1394 صبحانه انلاین 29 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۷    
کمپانی هوندا به صورت مخفیانه در حال کار روی ساخت خودرویی است که قرار است یک جانشین مدرن برای خودروی S2000 باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۶    
رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به حضور گشت های مشترک تعزیرات حکومتی از تره بار مرکزی تا سطح شهر استان تهران از هموطنان خواست شکایات خود را در سامانه 30009651 ثبت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۷    
وزارت ارتباطات که معتقد است شبکه ملی اطلاعات در کشور وجود دارد و در حال کار است، تعریفی از آنچه راه اندازی شده را به زبان ساده در اختیار مردم و رسانه قرار دهد تا ملاکی برای قضاوت درباره عملکردشان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
همه ما گاهی مجبور به خرید یک کالای دیجتالی دست دوم هستیم.دلایل بسیاری برای این موضوع وجود دارد.به عنوان مثال عدم تهیه بودجه کافی برای خرید یک محصول نو،برخورد با یک کالای دست دوم اما بسیار مناسب ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۳    
به تازگی طرحی از سوپرخودروی هیبریدی موسوم به راموسا ارائه شده که در صورت ساخته شدن، در میان خودروهای رقیب بی همتا خواهد بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با اشاره به تبعات اقتصادی آلودگی هوا گفت: هزینه آلودگی هوا برای پایتخت 6.5 هزار میلیارد تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۹    
برخی پیشنهادهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در لایحه برنامه ششم توسعه موجب نگرانی و اعتراض جامعه بازنشستگی کشور و فعالان این حوزه شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۹    
هواپیمایی کیش ایر با صدور ابلاغیه ای، تاکید کرد که هیچ کدام از واحدهای همکار ، فعلا حق گران کردن بلیت پس از آزادسازی نرخ آن را ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: دستور العمل رتبه بندی شرکت ها و موسسات بعد از لغو تحریم ها اعلام می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مقرر گردیده در منطقه 4 تهران به عنوان پایلوت استانی، واقعیت افزوده بر روی قبوض آب ایجاد شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
با وجود ابلاغ دستورالعمل کارت اعتباری برای خرید کالاهای ایرانی از سوی بانک مرکزی به بانک های عامل، این طرح عملیاتی نشده و اجرای آن قفل شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
این پیتزا برای تامین هزینه های خیریه در حراجی به قیمت 3000 دلار به فروش رفت. اگر احیانا به دنبال عجیب ترین پیتزا جهان به لحاظ محتوایش بودید در نیویورک و رستوران نینو بلیزیما سراغ آن را بگیرید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۷    
گران ترین مزایده سیم کارت های خاص همراه اول مربوط به شماره 09127777777 می شد که با قیمت 57 میلیون و 777 هزار و 777 تومان به فروش رفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
حکم حبس ابد برای مادری که فرزندش را با مایکروفر کشت، صادر شد. کا یانگ سرانجام به دلیل قتل عمدی دخترش محکوم شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل شرکت پست از فعالیت 2900 فروشگاه اینترنتی دارای مجوز طرف قرارداد پست در کشور خبر داد و گفت: ارزیابی ها نشان می دهد امسال 3 میلیون و 600 هزار خرید آنلاین از طریق درگاه پست انجام شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹    
بازار سهام امروز زیر سایه معاملات بلوکی و کد به کد برخی حقوقی ها شاهد حمایت نماگرهای منتخب این بازار در کانال 61 هزار واحدی بود بازاری که علیرغم عرضه های کور در روزهای اخیر با تقویت نمادهای پیش رو در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه خرید برنج از آمریکا مربوط به تیرماه سال جاری است، گفت: 60 هزار تن برنج از آمریکا خریداری شده که هنوز 10 هزار تن آن به کشور وارد شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل طرح و برنامه بانک مسکن گفت: مردم می توانند وام 70 میلیون تومانی مسکن را از یکم دی ماه دریافت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۸    
فورد با مدل جدید خود به نام "سور دیوتی " وارد رقابت تولید ماشین های نیمه سنگین در جهان شده که نمونه ای از این خودرو اخیرا وارد ایران شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۷    
با اینکه در آن زمان تارنمای مورد بحث در واقع نوعی تعریف و توضیح برای چگونگی کارکرد پروژه ابرمتنی بود اما زمینه ای شد برای بسیاری از امکانات اینترنتی که اکنون شاهد آنها هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۷    
در طولانی ترین شب سال افرادی هستند که برای این شب میلیون ها تومان هزینه می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با توجه به درآمد پایین نفت، نباید برای کارهای فناورانه به آن تکیه کرد، گفت: این اقدامات باید به بخش خصوصی واگذار شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۶    
محققان دانمارکی موفق به کشف مشکل امنیتی بزرگی در تلگرام شدند که هکرها به کمک آن می توانند مکالمات کاربرها را رصد کرده یا متن آن را عوض کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۳    
سرمایه گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومانی غدیر در ساخت اولین مرکز جامع سرطان پیشگیری از رشد سرطان کلید خورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۳    
در اختتامیه همایش 2 روزه بودجه ریزی بر مبنای عملیات، از دستگاه های اجرایی پیشرو در این زمینه تقدیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۳    
متهم پس از انتقال به پایگاه یکم و شناسایی از سوی شکات پرونده، صراحتا به دهها فقره کلاهبرداری از پیرزنان از ابتدای سال جاری در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۵    
رییس انجمن مالی اسلامی با ابراز امیدواری از امکان عضو شدن کشور ایران در حوزه مالی – اسلامی، از برگزاری اولین همایش مالی و اسلامی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
همدانی ها در شب یلدا فالی می گیرند که به نام فال سوزن مشهور است. همه دور تا دور اتاق می نشینند و مسن ترین زن جمع که شعری از حفظ دارد پیوسته شعر می خواند و دختر بچه ای پس از اتمام هر شعر به یک پارچه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۶    
قطع ناگهانی بیمه بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در حالی است که مستمری بگیران و بازنشستگان این شرکت با گذشت بیش از دو سال، هنوز در دریافت مستمری و حقوق خود دچار مشکل هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۳    
وزیر کار از توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی میان 2 میلیون و 700 هزار بازنشسته تامین اجتماعی در فاز نخست خبر داد و گفت: رئیس جمهور دستور داده عقب ماندگی دستمزد در طول برنامه ششم جبران شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۳    
رامبد جوان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: رفقا سلام. 1-شب یلداتون مبارک باشه و همیشه سالم و شاد در کنار خانوادتون باشین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
سفره "شب یلدا" برای یک خانواده (به طور متوسط چهار نفره) شامل میوه ها و تنقلات مرسوم از قبیل انار، هندوانه، خرمالو، ازگیل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۱    
قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تصفیه خانه جدید آب در منطقه 22 تهران در حال ساخت است و تونلی از محل سد امیرکبیر حفاری شده که انتقال آب از سد امیرکبیر به تهران از طریق این تونل و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۱    
قیمت سکه آتی که پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا با روندی نزولی مواجه شده بود، تحت تاثیر تحرکات دلار با افزایش قیمت مواجه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۴    
قیمت آپارتمان در محله افسریه شمالی بر اساس سن بنا، موقعیت، امکانات و شرایط بین حدود هر متر مربع یک میلیون و 600 هزار تا حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۸    
90 درصد این 2 خودروی با ورقه های آهن و بدون استفاده از دستگاه های پرس و فقط با ابزار های دستی در مدت 5 ماه طراحی و ساخته شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
امیر نوری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: واقعا تو این سینما حق منو خوردن، من باید سوپر استار میشدم نه اقای حیایی و گلزارو رادان.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
عضو انجمن سنگ با بیان اینکه رکود در صنعت کشور تشدید شده است، گفت: تولید صنعت سنگ امسال حدود 50 درصد در مقایسه با پارسال کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
در حالی برنامه های دولت برای خروج مسکن از رکود نتوانسته اهداف مورد نظر را پوشش دهد که روند آهسته و پیوسته نزولی قیمت ها در بازار ادامه دارد و باوجود تخفیف مالکان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
بازارهای سهام آسیا که در راس آنها چین پیشتاز بود، با بی اعتنایی به افت روز جمعه بازار وال استریت و سقوط قیمت نفت برنت، روز جاری صعود کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۱    
در حالی وام مسکن افزایش یافته و نرخ ارز با نوساناتی روبرو شده است که بازار مسکن توجهی به این سیگنال ها نشان نمی دهد و همچنان با رکودی عمیق روبرو است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: دولت در لایحه بودجه سال آینده اعتبار یارانه مسکن مهر را 2 برابر سال جاری در نظر گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۹    
یک مسیر جدید به محورهای ریلی حمل خودرو با قطار اضافه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۰    
نظام بانکی کشور بتازگی با آماده باش بانک مرکزی برای تعیین تکلیف حساب های راکد و بی نام و نشان، برنامه یکی شدن حساب های بانکی را دنبال می کند؛ بنابراین این حساب ها تا زمان تعیین تکلیف مسدود شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۰    
شرکت بلک بری که مدتی بود در بازار گوشی های هوشمند محو شده بود توانسته با عرضه Priv خودی نشان دهد، به گونه ای که جان شن مدیر این شرکت هم از میزان استقبال از این گوشی راضی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۵    
ستاره اسکندری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: این پسر سام برادرزاده منه ..اولین باره شب یلدا رو می بینه ارزو می کنه که دل همه اتون گرم باشه لبتون پر خنده سفره اتون پر برکت. ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
به دنبال تصویب هیات مدیره، نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری بانک گردشگری برای سال مالی 1395، معادل 3 درصد اعلام گردیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
شرایط این روزهای بازار به گونه ای است که پیش بینی می شود شاهد بازگشت رونق به بازار باشیم، اما آنچه مسلم است نمی توان انتظار رونق همانند سال های گذشته را داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
نرخ دلار آمریکا با یک ریال افت 30,118ریال، پوند انگلیس با 72 ریال رشد 44,937 ریال و یورو با 8 ریال افزایش 32,737 ریال تعیین شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۹    
معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی، از 165هزار ساعت آموزش در 273دوره آموزشی به منظور ارتقاء عملکرد کارکنان این بانک خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۶    
سیستم عامل اندروید که در اصل برای گوشی ها و تبلت ها طراحی شده به طور آزمایشی بر روی یک رایانه شخصی هم نصب شد و نتیجه این کار بهتر از حد انتظار بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۳    
سال 2015 میلادی رو به پایان است، سالی که در آن شاهد عرضه طیف متنوعی از گوشی های هوشمند تلفن همراه با امکانات متنوع بودیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
بلوک 7.9 درصدی بیمه آرمان، 13 دی ماه در بازار فرابورس ایران عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رییس اتحادیه قنادان گفت: همیشه و طبق روال هرساله در ایام پرفروش سال از جمله شب یلدا، فعالیت موازی برخی صنوف برای فروش شیرینی و اقلام پرمصرف این روزها رونق می گیرد که با وجود پیگیری ها از اتاق اصناف ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران از تصمیم جدید دولت برای بهینه سازی 600 هزار موتورخانه خانگی، دولتی و صنعتی خبرداد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۶    
اگرچه برخی مسئولان اجرایی، تلاش کردند از کنار موضوع دفن سیب زمینی ها به سادگی و بدون واکنش خاص عبور کنند اما به نظر می رسد برخی مسئولان وزارت جهادکشاورزی به دنبال راهی برای کاهش فشارهای ناشی از این ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
معاون وزیر نفت با بیان اینکه مدیران و کارکنان شرکت نفت نباید وارد فضای بازی ها و جناح بندی های سیاسی در آستانه انتخابات مجلس شوند، تاکید کرد: کارکنان و مدیران نفتی از ورود به مباحث سیاسی پرهیز کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۸    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی از بازنگری در نظام سنتی مالیات خبر داد و گفت: برای توسعه منابع مالی غیر نفتی برنامه ریزی شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۵    
طلا در بازار جهانی بدنبال ضعف دلار و بازارهای سهام که به تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز زرد کمک کرد، روند صعودی روز جمعه را دنبال کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل فرابورس ایران در نخستین نشست نقد کتب مالی بر ضرورت توجه و به کارگیری روش های جدید و متنوع ارزش گذاری شرکت ها توسط متخصصان تاکید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۶    
مدیر عامل بورس کالا با اعلام دومین مرحله انتشار اوراق سلف گل گهر در آینده نزدیک، گفت: نگارش دستورالعمل معاملات ترکیبی خرید خودرو در سازمان بورس آغاز شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه شفافیت اقتصادی اولین گام رضایتمندی مشتری است، گفت: شفافیت زمانی ایجاد می شود که نهادهای مالی غیر مجاز به مرور حذف شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۷    
بزرگترین میدان نفتی فلات قاره ایران، از جمله میادینی است که در انتظار سرمایه گذاران خارجی است، میدانی که پیشتر برای مدت کوتاهی میزبان شرکت انگلیسی شل بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با هشدار نسبت به بروز خشکسالی شدید پس از اِل نینو در ایران گفت: خشکسالی سختی در انتظار کشور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۲    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه مدارک تحصیلی جعلی افراد باطل می شود، گفت: جعل مدرک تحصیلی در فضای مجازی رخ می دهد و باید گفت که پدیده جعل به صفر نخواهد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶    
در حالی رئیس اتحادیه طلا و جواهر 15 تا 22 درصد طلای داخل ویترین ها را قاچاق می داند که عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس آماری که اخیرا منتشر شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۹    
قیمت هر کیلو هندوانه در تهران در آخرین روز پاییز 4 هزار تومان و قیمت هر کیلو انار 5 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
نایب رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: در زمان تحریم عده ای سودجو از ارز حاصل از صادرات و موانع موجود در این زمینه سوء استفاده کرده و لطماتی به صادرکنندگان وارد کردند که امیدواریم بعد از لغو تحریم ها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
برخی کارشناسان بر این نظرند که بخش مسکن برای رونق احتمالا باید تا زمان افزایش قیمت نفت صبر کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
معاون وزیر صنعت در واکنش به اظهارنظر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت انحلال سازمان های قیمت گذار از جمله سازمان حمایت گفت: آقای آخوندی نظر شخصی اش را گفته و این موضوع در دستور کار دولت نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، از ایجاد یک تفاهم بین این سازمان و سازمان غذا و دارو خبر داد و درباره آخرین وضعیت اموال بابک زنجانی و امیرمنصور آریا نیز توضیحاتی داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۴    
رئیس اتحادیه خشکبار با اعلام اینکه فروش آجیل نامرغوب و انباری تشدید شده است، از شهروندان خواست آجیل شب یلدا را از واحد های مجوزدار بخرند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه پست بانک با بیان اینکه صندوق مجوز فعالیت خود را در سال 92 دریافت کرد، گفت: سقف وام طبق ضوابط 10 میلیون تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۱    
کارگران می گویند با وجود اینکه اختصاص بسته های ویژه مناسبت ها و اعیاد جزو وظایف کارفرمایان نیست، اما این کار در گذشته رونق بیشتری داشته و برای حمایت از معیشت شاغلان، برنامه های فوق العاده انجام می شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
علی ضیا بر بالین مادرش که متاسفانه این روز ها در بیمارستان بستری است. برای مادر علی ضیا آرزوی سلامتی هر چه سریع تر داریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
در حالی که رییس مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان محیط زیست صحبت های مدیریت بالادست خود مبنی بر یورو 4 بودن بنزین های وارداتی را تایید می کند یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس آن را رد کرده و خواستار عدم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
دیده بان امنیت غذایی روسیه اعلام کرد مسکو و تهران درباره تجارت دوجانبه گوشت و محصولات لبنی به مذاکره خواهند نشست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
اقساط سنگین وام خرید کالا، روشن نبودن ابعاد کار و احتمال تعیین ارقام متفاوت برای گروه های مختلف حقوقی؛ دلایل بی میلی دریافت این وام است و انتظار نمی رود تاثیری بر رونق بازار داشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۵    
مسوول برنامه ریزی مرکز اصناف و بازرگانان، خدمات الکترونیکی این مرکز را پروانه کسب الکترونیکی ، ثبت نمایندگی شرکت های خارجی رسیدگی به شکایات و انتخابات الکترونیکی اتحادیه های سازمان نظام صنفی کشور ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۲    
هیئت دولت ارقام نهایی منابع و مصارف بودجه سال 1395 کل کشور را تصویب کرد که بر این اساس اعتبار یارانه ساخت مسکن مهر 2 برابر و اعتبار برای استخدام 12هزار نفر در آموزش و پرورش در سال آینده تامین شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۳    
برندهای ژاپنی در فهرست ایمن ترین وسایل نقلیه 2016 خودنمایی می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که سازمان هواپیمایی بیشتر به دنبال منافع ایرلاین هاست تا منافع مردم،گفت:آزادسازی نرخ بلیت هواپیما راحت ترین کاری بود که سازمان هواپیمایی انجام داد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۶    
بانک کشاورزی در سال جاری برای دومین فصل پیاپی موفق به کسب رتبه برتر به لحاظ ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس کمیسیون صنعت اتاق تهران گفت: راه اندازی بازار مشتقه ارزی می تواند باعث پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز برای فعالان اقتصادی شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۶    
با ابلاغ بخشنامه دریافت کارمزد از تراکنشهای خرید توسط بانک مرکزی، از سه شنبه هفته جاری بانکهای پذیرنده باید بین 500 تا 2500 ریال کارمزد پرداخت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۳    
در حالیکه مصرف کنندگان هزینه و تعرفه دریافتی در نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو را بالا می دانند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۰    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد تقاضا برای مسکن به عنوان یک دارایی بادوام در ابتدای تحریم ها افزایش یافته لیکن پس از مدتی به سمت بازارهای نقدشونده ارز و طلا سوق یافته و بلافاصله پس از یک فصل شاهد کاهش ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۲    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با بیان اینکه آجیل فروش ها همیشه گران فروشی می کنند، گفت: سوء استفاده آجیل فروشان باعث می شود که پسته 28 هزار تومانی 60 هزار تومان در بازار مصرف به فروش برسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۳    
هفته جاری قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار افزایش و برخی نیز کاهش یافته است.