پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۳۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 24 آذر 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 آذر 1394 صبحانه انلاین 2 آذر 1394 صبحانه انلاین 3 آذر 1394 صبحانه انلاین 4 آذر 1394 صبحانه انلاین 5 آذر 1394 صبحانه انلاین 6 آذر 1394 صبحانه انلاین 7 آذر 1394 صبحانه انلاین 8 آذر 1394 صبحانه انلاین 9 آذر 1394 صبحانه انلاین 10 آذر 1394 صبحانه انلاین 11 آذر 1394 صبحانه انلاین 12 آذر 1394 صبحانه انلاین 13 آذر 1394 صبحانه انلاین 14 آذر 1394 صبحانه انلاین 15 آذر 1394 صبحانه انلاین 16 آذر 1394 صبحانه انلاین 17 آذر 1394 صبحانه انلاین 18 آذر 1394 صبحانه انلاین 19 آذر 1394 صبحانه انلاین 20 آذر 1394 صبحانه انلاین 21 آذر 1394 صبحانه انلاین 22 آذر 1394 صبحانه انلاین 23 آذر 1394 صبحانه انلاین 24 آذر 1394 صبحانه انلاین 25 آذر 1394 صبحانه انلاین 26 آذر 1394 صبحانه انلاین 27 آذر 1394 صبحانه انلاین 28 آذر 1394 صبحانه انلاین 29 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۶    
پیش نویس قطعنامه 1+5 برای بسته شدن موضوع پی ام دی روز سه شنبه 24 آذر در جلسه فوق العاده شورای حکام با اجماع و به اتفاق آرا به تصویب رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی از تک رقمی شدن نرخ تورم نقطه به نقطه در آذرماه امسال خبر داد و گفت: دستوالعمل کارت اعتباری خرید کالا فردا ابلاغ می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۳    
از روز 25 آذرماه، نرخ بلیت قطارهای مسافری به طور متوسط 8 درصد و تا سقف 15 درصد افزایش خواهد یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۳    
زمان قطعی واریز یارانه نقدی آذرماه 94 که معمولاً در این روزهای پایانی ماه اعلام می شد، فعلاً مشخص نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۰    
شما می توانید با راهکارهایی که در ادامه این گزارش مطالعه خواهید کرد تلفن های همراه قدیمی خود را مانند روز اول قابل استفاده کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۴    
رئیس کل گمرک از بازنگری در تعرفه های واردات 95 با توجه به برجام خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۸    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه نرخ های بلیت پروازها در مسیرهای مختلف و فهرست نرخ های آنالیز شده باید در اختیار مشتریان باشد، گفت: تخلفات احتمالی خصوصاً در اوج تقاضا ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: سهم معدن در بازار سرمایه از 34 به 13 درصد کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۱    
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران به ارائه ی توضیحاتی درباره صف انتظار برای ثبت نام تلفن ثابت و ADSL مخابرات، مشکلات این شرکت با شهرداری و روی کار آمدن شرکت های FCP پرداخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۹    
در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام شد که ثبت نام از زائران حج تمتع 95 در کاروان ها از اول بهمن ماه آغاز و تا سه هفته ادامه خواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۹    
رئیس روابط اقتصادی دوجانبه و نماینده شورای فدرال در امور قراردادهای تجاری (SECO) سوییس، از سفر هیاتی تجاری از کشور متبوعش به ایران خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۶    
جمهوری اسلامی ایران به استناد سه دلیل منطقی می تواند در سال آینده میلادی به بسته اقتصادی شگفت انگیز جهانی تبدیل شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۳    
رییس کل بانک مرکزی پیش بینی کرد: تورم نقطه به نقطه تا آذرماه تک رقمی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۵    
مدیر عامل سازمان انرژی های نو ایران گفت: تنوع بخشی به سبد انرژی کشور برای ارتقاء امنیت انرژی ضروری است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۲    
گوگل یک راه در اختیار شما قرار خواهد داد تا به واسطه آن بتوانید عکس های مدنظرتان را با مشخصات و جزئیات خاص خودشان در حساب کاربری فضای ابری گوگل خود ذخیره کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۹    
مدیر عامل شرکت مدیران خودرو گفت: میزان مراجعه خریداران ایرانی خودروهای چینی به تعمیرگاه ها، دو برابر میزان مراجعه خریداران چینی همین محصولات به تعمیرگاه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۳    
یک مجتمع خدمات رفاهی در تقاطع اتوبان قم و جاده واوان از خانم ها برای کار در جایگاه بنزین دعوت به همکاری کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۴    
مدیرعامل شرکت پست درباره اینکه چرا با وجود تاکید مدیران شرکت پست و وزارت ارتباطات بر عدم افزایش تعرفه های پستی، این تعرفه ها از آبان ماه دچار تغییر شده، توضیح داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۴    
بورس تهران در معاملات امروز خود ابتدا روند صعودی در پیش گرفت و به دلیل خوش بینی ناشی از نتیجه شورای حکام با رشد 17 واحدی شاخص به کار خود پایان داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۱    
اگر اکنون به "Google Now" بگویید آخرین پیامک های من را نشان بده، در پاسخ این دستیار صوتی پنج پیامک دریافتی آخر شما را نمایش می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۵    
عضو انجمن خدمات پس از فروش خودرو از فروش برخی قطعات تقلبی خودروها با برندهای مطرح در بازار خبرداد و گفت: نامه نگاری هایی با دولت انجام شده است تا برای این افراد جرایم سنگین در نظر گرفته شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی حفاظت فنی کشور گفت: حوادث ناشی از کار در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 و نیم درصد کاهش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۰    
کمیسیون عالی تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی کشور با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات بررسی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفت: نتیجه یک مطالعه بین بخشی در حوزه محیط زیست و سلامت شهر در زمینه وضعیت امواج الکترومغناطیسی، مشخص کرد که تهران در شرایط سالم قرار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱    
معاون مسافری راه آهن گفت: از روز 25 آذرماه، نرخ بلیت قطارهای مسافری به طور متوسط 8 درصد و تا سقف 15 درصد افزایش خواهد یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۱۵    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از آغاز طرح بیمه ازدواج و طلاق جوانان خبر داد و گفت: این بیمه علاوه بر پوشش مشاوره ازدواج، خسارت ناشی از طلاق، فوت یا بر هم خوردن مراسم عروسی را پوشش می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۹    
با آغاز به کار پایانه های جدید صادرات گاز در سال 2016 و 2017 میلادی شاهد سقوط آزاد قیمت جهانی گاز خواهیم بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۶    
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه دلیل افزایش قیمت هندوانه احتکار این محصول نیست، گفت: در حال حاضر هندوانه کیلویی 3000 تا 3200 تومان فروخته می شود که اگر در شب یلدا بارندگی باشد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۳    
اخیرا انتشار اخبار در مورد احتمال عرضه ی گلکسی A9 توسط سامسونگ بسیار افزایش یافته است. انتشار تصویری از گلکسی A9 نشان از این دارد که عرضه ی این گوشی هوشمند بیش از پیش نزدیک است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۷    
بازار سهام امروز در روندی متعادل اما کم حجم شاهد تقویت نماگرهای منتخب خود بود، بازاری که به پشت گرمی معاملات بلوک و کد به کد در محدوده ای مشخص منجمد شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، نبود گرایش بین شرکت های ریلی در خرید واگن های ساخت داخل را بی انصافی دانست و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴    
توضیحات مدیر عامل اپراتور فیبر نوری (ایرانیان نت) درباره سرمایه گذاری MTN در شبکه فیبر نوری کشور توضیح داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار گفت: از برنامه های جدید پوشش بیمه بیکاری، کوتاه شدن مدت زمان پرداخت مقرری و کاهش زمان بیکاری افراد است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماری ها گفت: 896 مورد آنفلوانزای نوع H1N1 در سراسر کشور تشخیص داده شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۲۲    
نیکی کریمی با انتشار عکس زیر نوشت: صبح همگی دوستان و عزیزان به خیر ... و اما چند عکس از دیشب نمایش فیلم در جشنواره دوبی .. ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۹    
بانک ها برای آخرین دفعات به دارندگان حساب های فاقد شماره و شناسه ملی هشدار دادند تا هویت حساب خود را مشخص کنند؛ حساب هایی که البته در بین آنها ارقام کلان هم وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۶    
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان گفت: در دوران پساتحریم، ساز و کار اقتصاد کشور باید بر محورهای انرژی، نفت و گاز، تکنولوژی و مسکن قرار گیرد زیرا در دوران پساتحریم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: با سرد شدن هوا در چند روز آینده پیش بینی می شود مصرف گاز در بخش خانگی به 500 میلیون متر مکعب برسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۷    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با یادآوری اینکه سالانه بیش از 20 میلیون تن آسفالت در راه های کشور استفاده می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۷    
پوشیدن یک شلوار جین که برای محیط زیست، زیان آور نباشد، کار خیلی سختی نیست. در ادامه خواهیم دید که چطور می توان جینی را پیدا کرد که هم شیک و خوش سبک باشد و هم به قوانین توسعه پایدار احترام بگذارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۲    
مدیرعامل بیمه سرمد، امکان همکاری با بانک شهر را از مزیت های این شرکت دانست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۲    
تصاویری از کتاب مرتضی پاشایی در فضای مجازی منتشر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به اجرای طرح های ضربتی پلیس پایتخت در برخورد با قاچاق کالا گفت: طی عملیات های انجام شده تا کنون 72 باند قاچاق کالا منهدم و اعضای آن دستگیر شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۳    
جذب سرمایه خارجی و بازگشت پرقدرت به بازارهای جهانی دو هدف اصلی صنعت نفت ایران در دوران پساتحریم است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۷    
محمد پاریزی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی درخواست بازنشستگی خود را به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارائه و طیب نیا نیز با این درخواست موافقت کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۷    
طرح فروش قسطی مسکن وارد فازهای جدیدی شده و بانک مسکن آماده عقد تفاهم نامه با انبوه سازان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۴    
سریال تلویزیونی معمای شاه در 80 قسمت شصت دقیقه ای به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی علی لدنی تولیدشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
مدیر راه و شهرسازی شمیرانات، ری و اسلام شهر از بازگشایی محور شمشک-دیزین همزمان با راه اندازی پیست بین المللی دیزین برای ورزشکاران خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۸    
طی روزهای گذشته مذاکرات سخت و بی نتیجه ای میان نماینده اقتصادی دولت فرانسه و کمپانی رنو در جریان بوده، که به نوعی بحران بدل شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۵    
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری معتقد است که برای رونق مجدد بورس نباید به دنبال عوامل درون زا باشیم زیرا عوامل سیاسی و تحریم ها نقش پر رنگ تری در این رونق دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۷    
محمد ابراهیم مقدم طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش تاکید کرد: "با تشدید رقابت در صنعت بانکداری کشور و افزایش سطح انتظارات مشتریان، نیاز به پژوهش های کاربردی بیش از پیش احساس می شود".
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۶    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه فعالان اقتصادی اشکالات قوانین بانکی را به دولت اعلام کنند، گفت: بخش خصوصی برخی ایرادات قانون تجارت و مالیات را به وزارت اقتصاد اعلام کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مقام معظم رهبری ، دولت و مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارند که اقتصاد را باید بخش خصوصی اداره کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۲۳    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از اجرای برجام به عنوان پلی برای ارتباط با فناوری های نوین بانکداری و پرداخت نام برد و گفت: با رفع تحریم ها و برداشته شدن محدودیت های ارتباطی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۸    
یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره بار ضمن اعلام نرخ جدید انواع میوه، سبزی و صیفی جات در این میدان، سه دلیل گرانی هندوانه را در هفته های اخیر اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۸    
"همین امروز به فکر فردا باش" این شعاری است که شرکت خودروسازی فراری بر اساس آن طراحان جوان را واداشته تا تصورات خود از فراری در سال 2040 را روی کاغذ بیاورند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۸    
در آستانه زمستان با بهره برداری از دو طرح جدید در مجموع تولید گاز کشور 15 میلیون متر مکعب در روز افزایش یافت تا افزایش تولید گاز مهم ترین سناریوی مقابله با پدیده ال نینو باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۵    
شرکت هواپیمایی داخلی در ضعف نظارت متولی حمل ونقل هوایی کشور همچنان حقوق مسافران را نادیده می گیرند، در جدیدترین نمونه مسافران پرواز 029 هواپیمایی کاسپین شب گذشته به بهانه وضعیت نامساعد جوی چند ساعتی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۵    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از برجام به عنوان پلی برای ارتباط با تکنولوژی های نوین بانکداری و نظام پرداخت نام برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۹    
معاون امور علمی فرهنگی سازمان مدیریت برنامه ریزی از هدف گذاری افزایش سهم تحقیقات در تولید ناخالص داخلی به دو درصد در سال 1399 خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۴۲    
طلا در بازار جهانی از کاهش قیمتی که تا پایان روز دوشنبه داشت، لطمه دید و در برابر چشم انداز تصویب افزایش نرخهای بهره آمریکا تا پایان هفته جاری، آسیب پذیر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۶    
گمرک ایران اعلام کرد فقط براساس مجوز وزارت صنعت معدن و تجارت واردات خودرو امکان پذیر است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۶    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو از رفع ممنوعیت ترخیص خودروهای موجود در گمرک با استاندارد کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد و گفت: خودروهایی که قبض انبار آنها تا 15 آذرماه صادر شده باشد، امکان ترخیص دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۳    
فروردین ماه سال جاری وقتی زن جوانی با مراجعه به بازپرس مدیرروستا از شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران پرده از سرنوشت شوم خود در خودرو 2 شیطان برداشت تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی وارد عمل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۳    
رضا رفیع شاعر، طنزپرداز و مجری تلویزیون از شب گذشته برنامه طنزی را با عنوان کرسی روی آنتن شبکه شما برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سالانه بیش از 20 میلیون تن در کشور قیر مصرف می شود، گفت: برای نگهداری و تجدید روکش جاده ها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از مخالفت مجلس با فروش کالاهای خارجی با وام بانکی خبر داد و گفت: طی دو روز آینده دلایل این اقدام را از بانک مرکزی و وزارت صنعت پیگیری می کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۷    
لیلا اوتادی با انتشار این عکس نوشت: روزبه معینی فیلمی بسیار متفاوت از فریدون_حسنپور که مطمئنم در اون بازیهای همه بازیگران براتون تازگی داره و کار دارای یک طنز فلسفیِ ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۴    
یک مقام مسئول در سازمان حمایت با اعلام غیرقانونی بودن افزایش نرخ بلیت قطار توسط شرکت راه آهن، اعلام کرد: در صورت افزایش نرخ با متخلفان در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۴    
بیست و دومین جلسه ارتباط مستقیم سال 94 بانک شهر، با حضور مدیرعامل و هیات همراه در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی 8655 برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۱۲    
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد تهران گفت: بارندگی های اخیر اخلالی در پروازهای این فرودگاه ایجاد نکرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۶    
اگر این شایعه ها صحت داشته باشند، ویژگی های موبایل آتی وان پلاس شامل صفحه نمایش 4.6 اینچ و رزولوشن 1080p، چیپست اسنپدراگون 810، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۳    
کالبد تاریخی شهرها که از آن به عنوان موجود زنده یاد می شود نباید تحت تاثیر ترجیحات سوداگرانه ساخت و ساز به نابودی برود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۰    
صفحه اینستاگرام ویدئویی آیت الله سیدحسن خمینی برای دقایقی هک و از دسترس خارج شد. کانال رسمی سیدحسن خمینی در تلگرام تصویر مربوط به این موضوع را منتشر کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۰    
Google Maps در حال حاضر در بین برنامه های نقشه خوان حرف اول را می زند زیرا کیفیت شگفت انگیزی در زمینه نقشه برداری دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۷    
بهترین راه گرم کردن خانه های مدرن امروزی چیست؟ شاید سیتم گرمایش مرکزی، منطقی و ایده آل به نظر برسد اما مطمئن هستم شما هم با من هم عقیده هستید که این راه گرم کردن خانه خیلی لوکس نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۴    
اجرای اعطای کارت اعتباری خرید لوازم خانگی برای چندمین بار به تعویق افتاد، این در حالی است که برخی می گویند شاید برخی تولید کنندگان لوازم خانگی از حضور در این طرح انصراف دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
مدیر عامل منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: اختلاف 3000 تومانی قیمت سوخت در ایران و ترکیه، قاچاق را مقرون به صرفه کرده است تا جایی که رانندگان کامیون ایرانی نیز مخازن مخفی برای خود درست کرده و باک های خود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۵    
بحث سرعت اینترنت و افزایش ظرفیت پهنای باند به یکی از دغدغه های کابران ایرانی تبدیل شده که حتی در دوره ای انتقاد وزیر ارتباطات و رئیس جمهوری را در پی داشت و آنها نیز خواستار بهبود رسیدگی به این موضوع ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۵    
بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود تصویری سلفی از بازیگران این فیلم سینمایی را منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
پسران شروری که در محدوده دولت آباد اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو شهروندان کرده بودند، توسط پلیس پایتخت در محل پاتوق و مخفیگاهشان دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۹    
خوانساری در نهمین نشست هیأت نمایندگان اتاق تهران با ظالمانه خواندن مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: اتاق تهران در مورد این مسئله و پیامدهای ناشی از آن با سفارت خانه های خارجی در تهران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۶    
کمبود نقدینگی در بازار سرمایه به مهم ترین معضل فعلی تبدیل شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۶    
مدافع تیم ملی در جام جهانی با چاپ عکس شهید رسول (محمدحسن) خلیلی روی پیراهنش به مقام این شهید مدافع حرم ادای احترام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۰    
رییس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی تهران ضمن نادرست خواندن ادغام بخش بازرگانی در وزارت اقتصاد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۰    
دربازار پول نیز عرضه و تقاضا تعیین کننده نرخ سود بانکی است و در صورتی که تقاضا برای پول بیش از عرضه باشد میزان نرخ سود بانکی نیز رشد خواهد یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۷    
زندانی مسلح فراری سقز در تعقیب و گریز پلیس پایتخت تسلیم و بازداشت شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۷    
هنگامی که عابران پیاده در یکی از شهرهای جنوب غربی چین متوجه شدند یک ساختمان در حال ریزش است، بلافاصله راننده خودروهای عبوری را از خطر مطلع کردند و چند ثانیه بعد ساختمان کناری هم فرو ریخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
بانک مرکزی امروز نرخ بانکی 18 نوع ارز نسبت به دیروز کاهش و قیمت 14 واحد پولی افزایش داد و نرخ 7 ارز دیگر هم تغییر نکرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
علی انصاریان با انتشار این عکس نوشت: سلام فیلم سینمایی :یابانجی(خارجی) نویسنده و کارگردان:محمد کرمانشاهی یاد یاران بزرگ پرواز ایران بخیر سردار سرلشگر عباس بابایی سردار سر لشگر علی صیاد شیرازی عکس ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
هیوندای از این پس محصولات لوکس خود را در قالب برند جنسیس عرضه خواهد کرد و دیگر شاهد هیوندای جنسیس و سنتنیال نخواهیم بود. غول خودروسازی کره از اولین محصول خود با برند جنسیس رونمایی کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۱    
رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشی از ظرفیت ها در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حد نصاب نرسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۱    
روز سه شنبه 24 آذرماه، حدود 220 هزار تن انواع مواد پلیمری، قیر، سنگ آهن، آلومینیوم، لوب کات، گوگرد و محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۸    
ریزش آب از سقف ایستگاه متروی پیروزی به ویژه در روزهای بارانی تندتر می شود و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: بامداد سه شنبه 24آذرماه، تصادف زنجیره ای در کیلومتر 36 جاده اراک-سلفچگان سبب جان باختن سه نفر از هموطنان شد و 22نفر نیز مجروح شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: مقدمات رفع تحریم های بانکی فراهم شده است و دوران پساتوافق و پسا تحریم به عنوان فرصتی است که قواعد بازی را تغییر خواهد داد و ایران را به عنوان گستره عظیمی از فرصت های ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
نخستین قرارداد دوجانبه مستقیم تولید کننده و مصرف کننده بخش خصوصی، امروز (دوشنبه 23 آذرماه) به امضا می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: احتمالا با برگزاری دو جلسه دیگر، دادگاه متهمان نفتی به پایان می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۲    
بازی Unravel را که یادتان هست؟ عنوان بسیار خلاقانه و زیبای استودیو ColdWood Interactive که در طول نمایشگاه E3 امسال معرفی شد و تحسین و تمجید همگان را در پی داشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران از تشکیل جلسه کارگروه سه جانبه گفتگوهای اجتماعی پیرامون تعیین بسته دستمزد سال 95 مشمولان قانون کار خبر داد.
  • ۱