پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۳۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 13 آذر 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 آذر 1394 صبحانه انلاین 2 آذر 1394 صبحانه انلاین 3 آذر 1394 صبحانه انلاین 4 آذر 1394 صبحانه انلاین 5 آذر 1394 صبحانه انلاین 6 آذر 1394 صبحانه انلاین 7 آذر 1394 صبحانه انلاین 8 آذر 1394 صبحانه انلاین 9 آذر 1394 صبحانه انلاین 10 آذر 1394 صبحانه انلاین 11 آذر 1394 صبحانه انلاین 12 آذر 1394 صبحانه انلاین 13 آذر 1394 صبحانه انلاین 14 آذر 1394 صبحانه انلاین 15 آذر 1394 صبحانه انلاین 16 آذر 1394 صبحانه انلاین 17 آذر 1394 صبحانه انلاین 18 آذر 1394 صبحانه انلاین 19 آذر 1394 صبحانه انلاین 20 آذر 1394 صبحانه انلاین 21 آذر 1394 صبحانه انلاین 22 آذر 1394 صبحانه انلاین 23 آذر 1394 صبحانه انلاین 24 آذر 1394 صبحانه انلاین 25 آذر 1394 صبحانه انلاین 26 آذر 1394 صبحانه انلاین 27 آذر 1394 صبحانه انلاین 28 آذر 1394 صبحانه انلاین 29 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۷    
بابک بادکوبه هنرمند تلویزیون، از فعالیت های اخیر خود و خاطرات بازیگری در کودکی اش گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۸    
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به کشف تعدادی اسباب بازی و عروسک های مشکوک از تمامی زائرانی که اقدام به خرید اسباب بازی از کشور عراق کرده اند خواست تا هرچه سریعتر موضوع را به پلیس گزارش دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۸    
سونی قصد دارد یک اکسپریا جدید را ماه آینده در CES رونمایی کند و حالا اطلاعاتی از یک گوشی معرفی نشده سونی از سری زد در AnTuTu به ثبت رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۶    
اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری در شعب مرکزی بانک بیمه بازرگانان در دی ماه 1351راه افتاد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۶    
گروهی از ماموران امنیتی ترکیه موفق به کشف و ضبط 11 میلیون عدد قرص روان گرادان شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۲    
قیمت طلا در معاملات امروز 3 دلار افزایش یافت و به 1065 دلار در هر اونس رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۸    
در این نوشتار به نکاتی کوتاه که باید در خرید یک تندر دست دوم مورد توجه قرار بگیرند، می پردازیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۰    
مدیر عامل شرکت پست گفت: جهت گیری ادارات پست پیشرفته دنیا به سمت عرضه مرسولات غیر ثبتی است و در همین ارتباط لازم است زیرساخت های آن طراحی و اجرایی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۳    
در حالی که مقرر شده است، وزارت راه و شهرسازی در مدت 6 ماه سامانه ملی املاک را برای اجرایی شدن اخذ مالیات بر خانه های خالی راه اندازی کند، رئیس اتحادیه املاک از وجود این سامانه اظهار بی اطلاعی می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۵    
بانک جهانی در گزارشی از چشم انداز اقتصادی ایران پیش بینی کرد رشد اقتصادی ایران در سال جاری به 1.9 درصد برسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۹    
مدیران عامل بانک ملت و گروه مپنا در نشستی مشترک بر تقویت همکاری های میان دو سازمان تاکید کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۰    
علی فاضلی اخذ نمایندگی فروش شرکت فورد توسط یک شرکت ایرانی در کشور را رد کرد و گفت: تا به امروز مراجعه ای در این خصوص به ما وجود نداشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۴    
با وجود اینکه قانون برای سنوات مشمولان قانون کار معافیت مالیاتی قائل شده اما کارگران می گویند در مواردی از سنوات آنها که سالیانه به میزان یک ماه حقوق و مزایا است، مالیات کسر می شود!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اعلام اینکه هنوز ایرلاین ها قیمت های جدید بلیت راپس از آزادسازی اعلام نکرده اند، گفت: گران فروشی بلیت مربوط به چارترکنندگانی است که از قبل صندلی هواپیما را رزرو کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۲    
همزمان با احتمال لغو تحریم های نفتی ایران، شرکت ملی نفت ایران آماده افزایش فروش نفت به بزرگترین پالایشگاه چین در سال 2016 میلادی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۶    
طبق نتایج یک طرح مطالعاتی، میزان ضریب نفوذ بیمه برای سال 93 معادل 1.86 درصد است که نسبت به سال 92، معادل 8.14 درصد رشد داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۷    
یک مقام مسئول با اشاره به رفع محدودیت های پیش روی صادرات گاز مایع، اعلام کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 8 میلیارد دلار محصول پتروشیمی از ایران صادر شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۷    
شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ، نقص فنی یکی از واگن ها را دلیل توقف قطار مشهد - اراک اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۸    
بازارهای آسیایی با دنبال کردن ریزش بازارهای جهان که در واکنش به رونمایی برنامه های بانک مرکزی اروپا برای تحرک بخشیدن به اقتصاد ضعیف منطقه یورو روی داد، روز جاری سقوط کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۲    
پدیده نوکیسگی به پدیده ای گفته می شود که در آن افراد براثر شرایط اجتماعی، به شکل ناگهانی از نظر اقتصادی و دسترسی به امکانات و مواهب رفاهی به موقعیت بالاتری دست می یابند و تلاش می کنند این وضعیت را با ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال 94 در روز چهارشنبه (18 آذر ماه) خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۴    
آخرین اخبار از مراحل تدوین و نهایی شدن لایحه بودجه سال آینده حاکی از به تعویق افتادن زمان ارائه آن به مجلس است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۱    
در میان آگهی های منتشرشدۀ استخدام، برخی از آگهی ها متفاوت و خاص به نظر می رسند؛ مانند استخدام بادکنک آرا با حقوق ماهانه تا شش میلیون تومان یا استخدام بازاریاب در منزل با حقوق ماهانه دو میلیون تومان.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۷    
با ثبت 68 میلیمتر بارش از ابتدای پاییز 94 تا پایان روز دهم آذرماه، افزایشی 70 درصدی در میزان بارش ها نسبت به متوسط آمار درازمدت در مدت مشابه را نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۸    
قانون آزادسازی نرخ بلیت هواپیما بالاخره از نهم آذرماه جاری در راستای ایجاد شرایط رقابتی برای ارتقاء کیفیت و نوسازی ناوگان اجرا شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۹    
نرم افزار چت یاهو مسنجر که یک دهه قبل محبوب ترین ابزار ارتباطی کاربران اینترنت بود، این روزها طرفدار چندانی ندارد. ولی یاهو امیدوار است با ایجاد تغییراتی در آن محبوبیت را به این نرم افزار بازگرداند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۳    
شرکت ادوب روز گذشته ضمن به روز کردن برنامه Creative Cloud خود در یک اقدام جالب توجه نام برنامه Flash Professional CC را به Adobe Animate CC تغییر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۵    
زمزمه گرانی برنج هندی این روزها در حالی به گوش می رسد که به نظر می رسد بیش از گرانی برنج هندی، هدف گران کردن برنج ایرانی است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۰    
گروه خودروی ولوو با هدف کسب سهم بیشتر در بازار خودروهای گران قیمتی که تحت سلطه رقیبان آلمانی قرار دارد، مدل جدیدی را معرفی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۱    
طلا در بازار جهانی در پی ریزش بازارهای سهام و صعود یورو، صعود کرده و به سوی نخستین افزایش هفتگی در یک ماه و نیم گذشته پیش می رود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۸    
در شرایطی که سازمان هواپیمایی کشوری پس از چند ماه گمانه زنی در آستانه تعطیلات اربعین سرانجام آزادسازی نرخ بلیط هواپیما را ابلاغ کرد به نظر می رسد نخستین تاثیر این ابلاغیه جدید بر پروازهای تهران - ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل امور اوپک وزارت نفت از تغییر نظام سهمیه بندی در اوپک با پیوستن اندونزی در نشست امروز جمعه خبر داد و گفت: ایران مخالف دبیرکلی عربستان در اوپک است و به کاندیدای سعودی ها رای مثبت نخواهیم داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۳    
بانک ها منتظر کاهش دوباره نرخ سود سپرده ها هستند و احتمالا تا پایان سال یکبار دیگر هم این نرخ کاهش می یابد. با این حال بانک ها برای جلوگیری از کوچ مشتریان به موسسات غیرمجاز، دست به ابتکاراتی زده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۱    
یک کارشناس حوزه انرژی با اشاره به اینکه طبق مواضع صریح تدوین کنندگان در صورتی که تحریم نیز اتفاق بیفتد بند 10 ماده 3 این الگوی قراردادی اعمال می شود گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۸    
با افزایش نرخ دلار در روزهای اخیر، پس لرزه های این افزایش در بورس تهران مشاهده شد و برخی گروه های مرتبط با نرخ دلار در مرکز توجه اهالی تالار شیشه ای قرار گرفتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۱    
در شرایطی که درآمدهای نفتی نسبت به گذشته کاهش یافته و دولت روی درآمدهای مالیاتی برای بودجه امسال و حتی سال آینده حساب ویژه ای باز کرده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۲    
خط تولید ساندرو، محصول رنو فرانسه در ایران در حالی شهریور امسال افتتاح شد که تاکنون تنها 270 دستگاه از این محصول در کشور تولید شده و مشکل تأمین اعتبار برای واردات قطعات ...