پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۲۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 27 آذر 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 آذر 1394 صبحانه انلاین 2 آذر 1394 صبحانه انلاین 3 آذر 1394 صبحانه انلاین 4 آذر 1394 صبحانه انلاین 5 آذر 1394 صبحانه انلاین 6 آذر 1394 صبحانه انلاین 7 آذر 1394 صبحانه انلاین 8 آذر 1394 صبحانه انلاین 9 آذر 1394 صبحانه انلاین 10 آذر 1394 صبحانه انلاین 11 آذر 1394 صبحانه انلاین 12 آذر 1394 صبحانه انلاین 13 آذر 1394 صبحانه انلاین 14 آذر 1394 صبحانه انلاین 15 آذر 1394 صبحانه انلاین 16 آذر 1394 صبحانه انلاین 17 آذر 1394 صبحانه انلاین 18 آذر 1394 صبحانه انلاین 19 آذر 1394 صبحانه انلاین 20 آذر 1394 صبحانه انلاین 21 آذر 1394 صبحانه انلاین 22 آذر 1394 صبحانه انلاین 23 آذر 1394 صبحانه انلاین 24 آذر 1394 صبحانه انلاین 25 آذر 1394 صبحانه انلاین 26 آذر 1394 صبحانه انلاین 27 آذر 1394 صبحانه انلاین 28 آذر 1394 صبحانه انلاین 29 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۰    
معاون شهرسازی شهرداری تهران از کاهش 3 درصدی صدور جواز ساخت و ساز مربوط به کسب و کار در پایتخت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۴    
بانک مرکزی قیمت خرده فروشی 11 گروه کالایی در هفته منتهی به بیستم آذرماه را منتشر کرد که بر این اساس در هفته یادشده، قیمت هفت گروه کالای اساسی افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هندوانه شب یلدا بیش از نیاز داخلی تامین است و در این زمینه نگرانی نداریم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۰    
صادرات مواد دخانی ایران در 5 ماه گذشته افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۰    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تا پایان سال برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد و قرار نیست که قیمت این حامل انرژی افزایش یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۶    
در آبان ماه امسال هزینه های تولیدهیچ تغییری نداشت و تورم تولید کننده به صفر رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل شرکت جیرینگ گفت: مشتریان تمامی بانک ها با استفاده از سرویس جدید ما می توانند "بدون داشتن کارت" توسط کیف پول همراه جیرینگ، از دستگاه خود پرداز بانک مسکن مبلغی را برداشت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۶    
قیمت نفت در معاملات امروز اندکی افزایش یافت و هر بشکه نفت برنت دریای شمال در برابر 37 دلار و 49 سنت معامله شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۵    
معاون امور خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: 20 محل جمع آوری دستفروشان در سطح تهران شناسایی شده است که شهرداری در خصوص جمع آوری آنها اقدام می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل ریلی رجاء تأکید کرد: بلیت قطارهای مسافری فعلا بدون هیچ گونه افزایش قیمتی از سوی شرکت های حمل ونقل ریلی به مشتریان عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۹    
رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان از کاهش مصرفقارچ در سال جارزی و کاهش قیمت قارچ فله ای به کیلویی 5000 تومان خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۳    
فیلم "محمد رسول الله (ص)" پس از 15 هفته بیش از 13 میلیارد تومان بلیت فروخته و چند هفته ای می شود که فروش چندانی ندارد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۰    
رئیس اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیشترین تخلفات رانندگی در تهران را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۳    
درباره موضوع نرخ ارز دو سیاست وجود دارد. بعضی کشورها سیاست تثبیت را در پیش می گیرند و بعضی از کشورها اجازه می دهند بازار خودش تعیین کننده قیمت ارز باشد و کمتر دچار نوسانات و شوک های هیجانی می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۱    
سازمان تعزیرات شمشیرش را برای شرکتهای هواپیمایی که بلیت را گرانتر از نرخ مصوب می فروشند از رو بسته است و همه را جریمه می کند
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۰    
فروش شرکت خودروسازی رنو فرانسه به ایران در یازدهمین ماه سال جاری میلادی(برابر با آبان) با افزایش 10 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به 8050 دستگاه رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۵    
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن از صدور گواهی کشف چند معدن طلا خبر داد و گفت: در حال حاضر سالانه پنج تن طلا در کشور تولید می شود که رضایت بخش نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۹    
فروش اقساطی خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومانی باعث افزایش قیمت برخی خودروها در بازار شد به طوری که پژو 206 و پژو 405 حدود یک میلیون تومان گران شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۲    
بر اساس مشاهده واحدهای فروشی آگهی شده در شهرک اکباتان، ارزان ترین واحد با قیمت 205 میلیون و گران ترین با قیمت 1.3 میلیارد تومان به فروش می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۶    
میهمانان مجلس عروسی در یکی از تالارهای اردبیل که بیش از 200 نفر ظرفیت دارد به همراه عروس و داماد به دلیل گازگرفتی راهی بیمارستان شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۸    
رئیس اتحادیه بارفروشان، دلایل گرانی هندوانه و برخی میوه ها از جمله خرمالو در بازار را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۷    
ایران با اعمال تغییرات جدید در سبد انرژی و جایگزین کردن گاز به جای فرآورده نفتی، به منظور جبران کسری کاهش درآمدهای نفتی از محل افزایش تولید و عرضه گاز 5 میلیارد دلار فرآورده نفتی به بازار صادر می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۱    
جواد عزتی و مه لقا باقری در اکران فیلم در مدت معلوم عکس حانیه زاهد
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۲    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: گاها با قوانینی مواجه می شویم که برای یک فعل واحد دو حکم متفاوت ارائه می دهند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۷    
کارشناس بازار سرمایه با اشاره به از بین رفتن نگرانی سفته بازی بازار نقدی و فیریکی ارز با راه اندازی، بازار مشتقات ارزی گفت: صرافی ها هم می توانند از این بازار استفاده کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۱    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای مصوبه افزایش متوسط قیمت 8 درصدی بلیت قطارها از تاریخ 25 آذرماه سالجاری توسط بخش خصوصی را کاملا قانونی اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۵    
در صفحه شخصی یک خبرنگار در اینستاگرام عکسی از یک گونه کمیاب طوطی به همراه این نوشته انتشار پیدا کرده است: میشل کاکادو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۵    
با گذشت سال ها از آغاز کار ساماندهی موسسات مالی غیر مجاز، بالاخره این ساماندهی نهایی نشد و پرونده آنها به برنامه ششم کشید تا بانک مرکزی با همکاری نیروی انتظامی به فعالیت این بدون مجوزها خاتمه دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۶    
طلا در بازار جهانی پس از کاهش قیمت چشمگیری که روز گذشته بدنبال افزایش نرخهای بهره در آمریکا متحمل شد، در معاملات روز جاری تغییر چندانی نداشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۳    
آنچه که ظاهرا از دید خودروسازان ایرانی مغفول مانده، توجه به شرکت ها و متخصصان ایرانی است که در بهترین و مشهورترین شرکت های خودروسازی جهان، مشغول فعالیت هستند یا اینکه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۷    
در حالی که به طور متوسط هر کیلو عسل با قیمت 30 تا 60هزار تومان عرضه می شود اما در این بین هستند افرادی که عسل هایی را با عنوان عسل کوهستان یا طبیعی با قیمت هایی بیش از هر کیلو 500 هزار تومان عرضه می ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به آغاز ذخیره سازی گسترده بنزین برای ایام نوروز، اعلام کرد: ایران واردات بنزین از ترکمنستان را به طور کامل متوقف کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۳    
یارانه نقدی آذرماه بامداد امروز جمعه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۰    
نایب رییس اتاق اصناف ضمن بیان اینکه با لغو تحریم ها در ماه آینده، نرخ ارز نیز به زودی تعیین تکلیف می شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۱    
درس ریاضی، به عنوان یکی از سخت ترین درس ها در مدرسه، برای دانش آموزان و حتی دانشجویان به حساب می آید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۱    
تنور گفتگوهای تعیین بسته مزد 95 گرم شده و پیشنهادات گروه های مختلف در حال ارائه است. با این وجود، اگر روال سال های اخیر طی شود، افزایش حداقل مزد سال آینده رقمی بین 100 تا 120 هزار تومان خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۵    
درحالی از سال های گذشته سایت های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما در فضاهای اینترنتی فعالیت دارند که به تازگی وارد شبکه های ارتباطی مجازی شده و با راه اندازی کانال به تبلیغات مشغولند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۹    
مدیر کل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی از تولید و بازار مناسب انار در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۷    
برای نخستین بار فروش سازمانی و امکان راه اندازی تعاونی های مجازی سازمانی در فضای مجازی ممکن شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۲    
عضو انجمن صنایع نساجی از تشدید رکود در این صنعت طی سه ماه گذشته خبر داد و گفت: اوضاع صنعت نسبت به گذشته بسیار بدتر شده، موجودی انبار کارخانه ها افزایش یافته و برخی واحدها تعطیل شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۳    
دبیر کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به اینکه حقوق کارگران کفاف بازپرداخت اقساط کارت خرید اعتباری کارگران را نمی دهد گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهرگفت: به نظر می رسید با پایان ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول، بازار طلا رونق بگیرد ولی نشانه های رونق ضعیف است و با آغاز ماه جدید تقاضا افزایش نیافته و قیمت ها نیز کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۵    
رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس گفت: با افزایش میزان وام مسکن و اعلام شرایط جدید خرید اوراق، تقاضا برای این اوراق افزایش پیدا کرده و افزایش تقاضا موجب رشد منطقی قیمت شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۵    
شرکت های تولیدکننده نرم افزار که واجد شرایط دستورالعمل 4017/3 وزارت صنعت باشند، با دریافت پروانه از دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات، چهار سال از پرداخت مالیات معاف می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۵    
قیمت آپارتمان در محله نیاوران بین حدود هر متر مربع 6 میلیون تا حدود 12 میلیون تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۲    
در آبان ماه امسال ایران ایر 643 پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان 223 پرواز به موقع و 420 پرواز با تأخیر انجام شد ...