پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 مرداد 1394 صبحانه انلاین 2 مرداد 1394 صبحانه انلاین 3 مرداد 1394 صبحانه انلاین 4 مرداد 1394 صبحانه انلاین 5 مرداد 1394 صبحانه انلاین 6 مرداد 1394 صبحانه انلاین 7 مرداد 1394 صبحانه انلاین 8 مرداد 1394 صبحانه انلاین 9 مرداد 1394 صبحانه انلاین 10 مرداد 1394 صبحانه انلاین 11 مرداد 1394 صبحانه انلاین 12 مرداد 1394 صبحانه انلاین 13 مرداد 1394 صبحانه انلاین 14 مرداد 1394 صبحانه انلاین 15 مرداد 1394 صبحانه انلاین 16 مرداد 1394 صبحانه انلاین 17 مرداد 1394 صبحانه انلاین 18 مرداد 1394 صبحانه انلاین 19 مرداد 1394 صبحانه انلاین 20 مرداد 1394 صبحانه انلاین 21 مرداد 1394 صبحانه انلاین 22 مرداد 1394 صبحانه انلاین 23 مرداد 1394 صبحانه انلاین 24 مرداد 1394 صبحانه انلاین 25 مرداد 1394 صبحانه انلاین 26 مرداد 1394 صبحانه انلاین 27 مرداد 1394 صبحانه انلاین 28 مرداد 1394 صبحانه انلاین 29 مرداد 1394 صبحانه انلاین 30 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۲    
در جامعه ما احتمالا خشم یکی از هیجان هایی است که افراد در کنترل آن کمتر موفق هستند و همه ما خشم را می شناسیم و آن را احساس کرده ایم، خشم یک هیجان انسانی کاملا بهنجار و معمولا مفید است .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۸    
وزیر زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی با تأکید بر اینکه تلاش می کنیم ارتباطات ایران و کره گسترده تر شود، گفت: در مباحث مختلف حمل و نقل ریلی، هوایی و شهرسازی، ارتباطات دو طرف گسترده تر خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۶    
مدیر کنسرسیوم تامین سرمایه ها از اتحاد 9 شرکت تامین سرمایه، بانک ملی و فرابورس برای انتشار و معاملات ثانویه 1000 میلیارد تومان از اسناد خزانه اسلامی در آینده ایی نزدیک خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۶    
بنابر اظهارات معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، شهریه مهدهای کودک حداقل 15.5 و حداکثر 20 درصد بنابر تعداد ستاره های هر مهد افزایش می یابد که این میزان شهریه از مهرماه امسال اعمال و دریافت خواهد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۶    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور با بیان این که بانک مسکن تسهیلات را با نرخ 27 درصد در اختیار انبوه سازان قرار می دهد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۶    
گاهی باید فاصله گرفت؛ از تکرارهایی که هر روز می بینیم شان، می شنویم شان و حس شان می کنیم. 600 اسب بخار، بدنه فیبر کربنی و قدرت را فراموش کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۷    
بیژن بنفشه خواه با انتشار عکس زیر نوشت: من و مهران غفوریان، در خندوانه.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۰    
سین محمد پور زرندی در گفتگویی افزود: برخی از شعب بانک شهر اشتباهی تبلیغ پرداخت سود 22 درصدی داشته اند
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۴    
مطالعه جدیدی بیانگر این است که گنجاندن گردو در برنامه غذایی روزانه می تواند جلوی پیشرفت بیماری آلزایمر را بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بیشترین اشیای پیدا شده در مترو تهران پول، موبایل و طلاست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۹    
عرضه سهام شرکت بیمه کوثر در بازار فرابورس در آینده نزدیک آغاز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
تصویری از سحر قریشی، هانیه بیاتی و شهرزاد کمالزاده، سه دختر پرکارِ سینمای تجاری کشورمان را مشاهده می کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۶    
مرد جوانی که بعد از ارتباط با دختر جوان او را کشت و جسدش را در باغ دفن کرد، در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با ابراز امیدواری به اینکه دولت در دو سال آینده اقتصاد کشور را به ثبات بیشتر برساند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۵    
مدیران رنو خبر از مذاکره با یکی از خودروسازان بزرگ ایرانی برای تولید محصول جدید رنو با نام کوئید داده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: ایران در هفت ماهه سال جاری میلادی، 9 میلیون و 645 هزار تن فولاد خام تولید کرد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته میلادی، 9 میلیون و 305 هزار تن بود
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
برند آلمانی مرسدس سرانجام از مدل Mercedes-AMG C63 coupe رونمایی کرد تا قدرتمندترین محصول کلاس C خود را معرفی کرده باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۳    
بنا به گفته مسئولان سازمان بنادر با افزایش نرخ سوخت لنج های باری از لیتری 500 تومان به لیتری 1500 تومان (فوب خلیج فارس) شاهد افزایش بهره وری و کاهش قاچاق سوخت هستیم،اما با ادامه اعتراض لنج داران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۹    
رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با ایجاد پروفایل به نام یکی از شهروندان اقدام به هتک حرمت و انتشار مطالب غیر اخلاقی کرده بود، خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۱    
در حالی بانک مرکزی در دستورالعملی جدید صراف ها را مکلف کرده بود تا 28 مردادماه سرمایه شان را از 200 میلیون به 4 میلیارد تومان برسانند که اکثر صراف ها از بالا بودن این رقم شکایت دارند و می گویند نمی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
متهم متواری از زندان که با وعده وام های کم بهره و مدت دار از زنان کلاهبرداری می کرد با تلاش مأموران پلیس آگاهی به دام افتاد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
با همکاری صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک می توان بخشی از این وثایق را تامین کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک کشور: مردم برای اقامت سایر کشورها فریب تبلیغات خرید ملک را نخورند زیرا شکایت های زیادی از این نوع کلاهبرداری ها شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
برنده شدن در مسابقه های پیامکی خندوانه و نود ، مدت هاست که جمعی از علاقمندان به این برنامه ها را درگیر خود کرده و البته این روند با منتقدان و طرفدارانی هم همراه است؛ اما نکته ی دردناک این اتفاق ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۱    
معاون اسبق وزارت اقتصادوبانک مرکزی بابیان اینکه ارائه اطلاعات حساب های بانکی به سازمان مالیاتی، شکستن حساب هابه نام افراد مختلف را درپی دارد،گفت:خواسته های اقتصاددانان وفعالان اقتصادی نادیده گرفته شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۳    
بازار سهام امروز زیر سایه معاملات کد به کد حقوقی ها با تکاپوی نوسان گیران به ویژه در بازار دوم بورس برای شناسایی بازدهمی براساس نمودارهای تکنیکال بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس مجمع عالی واردات در خصوص بیشترین کالای وارداتی به کشور گفت: کالاهای اساسی از قبیل گندم، کنجاله، سویا و خودرو بیشترین واردات را به کشور دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
بورس کالا اعلام کرد: در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی طی هفته منتهی به 29 مردادماه 430 هزار و 620 تن انواع کالا به ارزش بیش از 3.9 هزار میلیارد ریال معامله شد که رشد 31 درصدی داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
در حالی بارها رییس کل بانک مرکزی و معاونان وی از دفاع تمام قد خود از حساب های بانکی سخن گفته بودند که ابلاغ اخیر قانون مالیات های مستقیم در رابطه با ارائه اطلاعات بانکی به سازمان امور مالیاتی می ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۶    
شرکتESET دیروز رسما بر تحریم محصولات خود علیه ایران مهر پایان زد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۶    
افزایش قیمت طلای جهانی روز گذشته موجب شد تا امروز بازارهای نقدی و آتی سکه طلا با رشد قیمت قابل ملاحظه ای مبادلات خود را آغاز کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۳    
اعلام زمان اجرای ضوابط بلند مرتبه سازی در پایتخت، رد ساخت آسمانخراش 121 طبقه، هشدار در خصوص شب مردگی در برخی از مناطق برخی از موضوعات نشست خبری رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۷    
گروهی از اراذل و اوباش که اقدام به رعب و وحشت در یکی از پارک های شهر تهران کرده بودند با حضور پلیس در محل متفرق شده و 10 تن از آنان نیز دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۹    
روز شنبه 31 مردادماه دسترسی هموطنان به برخی خدمات الکترونیک بانک تجارت دچار اختلال شده است .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۹    
سید علی اولیایی، یک سال و نیم است که صفحه رسمی در اینستاگرام دارد، اما فعالیت های مجازی اش به این محدود نمی شود و تقریبا 10 سالی می شود که به صورت اینترنتی پاسخگوی احکام دینی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی ماده (20) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۹    
دو فروشنده مواد مخدر، که دختری نوجوان را اغفال کرده و پس از تعرض به قتل رسانده بودند، به مرگ محکوم شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۹    
با عرضه یک ابزار کوچک ردگیری به نام Tile کاربران دیگر از بابت گم کردن گوشی یا دسته کلید و ... نگرانی نخواهند داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۵    
سامسونگ برای جلب نظر کاربران گوشی آیفون به ترفند جدیدی متوسل شده و به این افراد امکان داده تا به مدت سی روز یکی از مدل های گوشی گلکسی را امتحان کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۴    
یک اقتصاددان، بخشنامه اخیر رئیس جمهور را فقط برای راستی آزمایی اظهارنامه های مالیاتی عده ای از افراد با میزان درآمد واقعی آنها عنوان کرد و گفت: دولت با حساب های بانکی افراد عادی کاری نخواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۱    
شرکت های چینی همیشه به بی کیفیتی مشهور بوده اند و معمولا اگر جنسی چینی باشد در خرید آن شک خواهیم کرد ولی در مورد تلفن های هوشمند این شک کمی بیهوده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۱    
با توجه به مطالبه صاحبان سهام برای سر و سامان دادن پاداش کلان به اعضای هیات مدیره ها در شرایط رکود؛ نمایندگان مجلس می توانند با اصلاح ماده 241 قانون تجارت مصوب 1347 از بروز تبعیض و رانت های احتمالی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
اداره آموزش و امور گواهینامه های حرفه ای سازمان بورس با اعلام آغاز زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون بیست و پنجم، اعلام کرد داوطلبین با مراجعه به سایت این اداره نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۳    
معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست صبح روز پنج شنبه با یک فروند هواپیمای مسافربری آنتونف، ضمن سفر به شهرستان شاهرود از پارک ملی توران بیارجمند بازدید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۳    
در جریان معاملات روز پایانی مرداد در فرابورس ایران، 127میلیون ورقه بهادار در 14 هزار و 556 نوبت مورد معامله قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۳    
دولت طبق قانون باید 6 میلیون نفر را از قطار دریافت یارانه پیاده کند تا منابع لازم برای پرداخت متعادل شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
قیمت نفت صادراتی ایران در حالی بشکه ای کمتر از 50 دلار در بازار معامله می شود که وزارت نفت از کاهش 6 دلاری قیمت هر بشکه نفت ایران در طول 21 روز گذشته خبر می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
بانک مرکزی آیین نامه اجرایی تبصره (26) قانون بودجه سال 1394 کل کشور را که به تصویب هیات وزیران رسیده است به شبکه بانکی کشور، مؤسسات اعتباری غیربانکی و شرکت دولتی پست بانک ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: هرچند صنعت بانکداری در سال های اخیر بخاطر تحریم لطماتی را تحمل کرده اما با رفع آن زمینه حرکت که منجر به چرخش اقتصادی می شود، بزودی فراهم خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۵    
ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات اعلام کرد شرط حضور در نمایشگاه امسال ثبت اطلاعات رسانه در سامانه جامع رسانه های کشور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
آزاده نامداری در این صفحه اعلام کرده است که حوزه فعالیت جدیدش روانشناسی و خانواده درمانی است. او درخواست کرده تا مخاطبان مشکلاتشان را با ارسال یک ایمیل با او در میان بگذارند تا به آنها کمک کند!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
بانک جهانی در گزارشی در مورد وضعیت اشتغال در ایران به رابطه نرخ رشد اقتصادی و کاهش بیکاری اشاره کرده و نگه داشتن نرخ بیکاری 10درصدی را مستلزم نرخ رشد اقتصادی 5.5درصدی دانسته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۲    
افزایش تدریجی EPS یکی از اثرات خرید سهام توسط خود شرکت هاست همچنین شکل گیری روند افزایشی در EPS یک شرکت موجبات هشیاری سرمایه گذاران را فراهم آورده و همواره این پیام را دارد که سهام آن شرکت در زیر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۱    
پس از عمل جراحی بهنام صفوی به نظر می رسید که او پس از استراحتی کوتاه، برنامه هایش را آغاز کند و دوباره به عرصه موسیقی بازگردد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۳    
طی حکمی از سوی سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اعضای جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) انتخاب شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۴    
براساس مصوبه هیات امنای صندوق توسعه ملی فرایند 14 گانه اعطالی تسهیلات ریالی و ارزی این صندوق برای متقاضیان مشخص شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
عضو انجمن قطعه سازان از ابطال قطعی انتخابات انجمن قطعه سازان که در سال گذشته برگزار شده بود، خبر داد و در عین حال از مذاکره خودروسازان و قطعه سازان آلمانی و ژاپنی با قطعه سازان ایرانی سخن گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه کل مانده تسهیلات قرض الحسنه بانک ها در پایان خردادماه امسال 327 هزار میلیارد ریال بوده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
براساس اصلاحیه قانون مالیاتهای مستقیم که رئیس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد، خانه های مسکونی خالی مشمول مالیات شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
عمل به تعهدات طرفین معامله، عرضه محصولات با کیفیت بالا، امکان پیگیری براساس قوانین مشخص در صورت بروز هر گونه مشکل در روند دادوستدها و کاهش هزینه های معاملاتی از مزیت های بورس کالای ایران برای فعالان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
خودروی زرهی مارائودر، که به عنوان غیرقابل واژگونی ترین خودروی جهان شناخته می شود، قادر است، از پس مین های زمینی، دیوارها و موانع مختلف بر آید و انفجار ناشی از موشک های بالستیک را تحمل کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۹    
پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95 را با سرمایه جدید مبلغ 27 ریال اعلام کرده است، سال مالی 94 EPS شرکت مبلغ 4 ریال اعلام شده بود که سود اعلامی 95 در مقایسه با 94 افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹    
اپراتورهای موبایل از ارائه طرح های تشویقی و رقابتی خود به زوار بیت الله الحرام خبر دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹    
به گفته جلال پور دولت بزرگ با بهره وری کم با داشتن 4 میلیون کارمند سیاه چالی است که همه امکانات ملی را می بلعد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۸    
وزارت کار اطلاعیه جدیدی خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی صادر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۲    
مهدی مهدوی، معین رحیمی و سعید معروف.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۸    
با این حال و برغم این که خودروسازان با انباشت خودرو مواجه هستند، قیمت رسمی خود را کاهش نمی دهند و متقابلاً مردم هم تمایل سابق به خرید خودرو را ندارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۳    
بهای معاملات طلا در بازار جهانی روز جمعه به بالاترین سطح در یک ماه و نیم گذشته صعود کرد و بالاترین رشد هفتگی این فلز زرد از ژانویه تاکنون را بدنبال داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۵    
مدیریت ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت بیش از 1475 میلیارد ریال سود انواع اوراق در شهریورماه 94 خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل اجتماعی وزارت کشور از کاهش سرمایه اجتماعی در کشور خبرداد و گفت: متاسفانه در این محلات شاهد خرید و فروش بچه بودم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۵    
افزایش نقدینگی از مسیر ضریب فزاینده و افزایش قدرت خلق پول بانک ها تنها به افزایش معوقات بانکی، افزایش شرکت داری و ملک داری و عدم تخصیص منابع به تولید می انجامد و به تورم دامن می زند
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است که باید برای دوران پسا تحریم استراتژی مناسبی داشته تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور باشیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
سوار بر کشتی های خود شوید و به جزایر زیبایی که توسط دشمن تصرف شده اند حمله کنید! برای هر جزیره باید بجنگید تا آن را از چنگال دشمنان خارج سازید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
مجموع بدهی خارجی کشورهای در حال توسعه تا پایان سال 2013م به رقمی بیش از 5هزار و 506میلیارد دلار رسید که 474 میلیارد دلار بیشتر از بدهی های خارجی آنها در سال 2012 بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۲    
پروازهای حج از فردا اول شهریور ماه آغاز می شود و عملیات اعزام زائران تا 26 شهریور ماه ادامه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۲    
قیمت ها از بازار محصولات لبنی در مقایسه با ماه گذشته نشان از افزایش نسبی قیمت ها در برخی برند ها و اقلام از جمله شیر، ماست و خامه بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹    
نرخ بیمه های تجاری در جهان در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی کاهش می یابد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۵    
با اینکه بیکاری یکی از مهمترین مشکلات کشور ماست، این روزها برخی آگهی های استخدامی به کارجویان درآمدهای چند میلیون تومانی را نوید می دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۹    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به انبار شدن کالاهایی که نیاز مصرف داخل است، عامل آن را سیاست های غلط دانست و گفت: وعده دوساله بانک مرکزی برای باز شدن قفل تسهیلات پوچ بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۵    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط چهار کارگر از طبقات فوقانی یک ساختمان در حال ساخت در منطقه غرب تهران خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مرگ سه کارگر و زخمی شدن کارگر چهارم شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۳    
یک کارشناس بازار پولی و بانکی با تاکید بر اینکه برخورد قهری در شرایط فعلی به صلاح اقتصاد نیست، گفت: وام مسکن عاملی برای تحرک بازار مسکن است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
عزیزان هنرمند در حاشیه کنسرت مهدی احمدوند. علیرام نورایی، مهسا کامیابی و محسن افشانی در کنار مدیر برنامه های مهدی.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس اتاق اصناف ایران در مورد گروه هایی که مالیات نمی پردازند سخنان قابل توجهی بیان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل مبارزه با قاچاق فراورده های نفتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: در سال 93 حدود 80 هزار میلیارد تومان معادل دو برابر کل یارانه نقدی این سال، یارانه پنهان سوخت داده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
بهترین زمان انجام معاملات در بورس تهران در چه ساعتی است؟ شاید هر سرمایه گذار در پاسخ به این سوال نگرش خاص خود را مطرح کند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
اگر می خواهید کمی به زندگی خود هیجان دهید، به شهربازی هایی که در اینجا به شما معرفی کرده ایم سری بزنید. شما سریع ترین، بلندترین و شیب دار ترین وسایل بازی جهان را در این مکان ها تجربه خواهید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
اقتصاددانان توصیه می کنند اگر سیاست یکسان سازی نرخ ارز شکست بخورد 5 الی 8 سال طول می کشد تا اقتصاد ایران بتواند یکبار دیگر هزینه یکسان سازی نرخ ارز را تامین کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۲    
ممکن است تبلیغات حاوی کدهای مخرب در سایت یاهو نمایش داده شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۲    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای اعلام کرد: هزاران ویندوز سرور 2003 با اینکه از رده خارج شده همچنان در حال کار هستند و کاربران آنها در معرض خطر هک قرار دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۲    
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه به چالش های انتشار اوراق بدهی در کشور اشاره کرد و پیشنهاداتی برای انتشار این اوراق ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۴    
بلوک سهام شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد به طور یکجا و نقد از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس ایران به فروش می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۲    
گوگل با کوتاه آمدن از مواضع قبلی اش دیگر بسیاری از برنامه های خود را به طور پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب نخواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۹    
با پیام ناظر بازار، بازگشایی نماد بیمه کارآفرین، توقف نماد افست، سیمان هگمتان، محدودیت دامنه نوسان پتروشیمی امیرکبیر روی داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر تهران ، استفاده یکپارچه کارت بلیت بانک شهر در سیستم حمل و نقل عمومی شیراز را از مزایای این کارت نسبت به سایر بانک ها دانست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۸    
سینمای ایران در ادوار مختلف با حاشیه ها همنشین بوده ، این روزها که اکران "رستاخیز" با اعتراضات رنگارنگی مواجه شده تصویر جنجال های مشابه را یادآوری می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۸    
"هرچه بیشتر جریمه کنند، حقوقشان بیشتر می شود"؛ این را راننده بداخلاقی می گوید که به خاطر صحبت با تلفن همراه جریمه شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۰    
امروز نرخ رسمی 20 ارز کاهش یافت اما نرخ رسمی یورو با 760 ریال و پوند 30 ریال تقویت شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۴    
در بخشنامه معزی، تاکید شده است که تمام دستگاههای اجرایی موظف به تهیه و انتشار گزارشی ده دقیقه ای برای هفته دولت تحت عنوان "گزارش خدمت" هستند که شامل خدمات دو سال گذشته و سرفصل برنامه های دو سال آینده ...
  • ۱