دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۰۳Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 شهریور 1394 صبحانه انلاین 2 شهریور 1394 صبحانه انلاین 3 شهریور 1394 صبحانه انلاین 4 شهریور 1394 صبحانه انلاین 5 شهریور 1394 صبحانه انلاین 6 شهریور 1394 صبحانه انلاین 7 شهریور 1394 صبحانه انلاین 8 شهریور 1394 صبحانه انلاین 9 شهریور 1394 صبحانه انلاین 10 شهریور 1394 صبحانه انلاین 11 شهریور 1394 صبحانه انلاین 12 شهریور 1394 صبحانه انلاین 13 شهریور 1394 صبحانه انلاین 14 شهریور 1394 صبحانه انلاین 15 شهریور 1394 صبحانه انلاین 16 شهریور 1394 صبحانه انلاین 17 شهریور 1394 صبحانه انلاین 18 شهریور 1394 صبحانه انلاین 19 شهریور 1394 صبحانه انلاین 20 شهریور 1394 صبحانه انلاین 21 شهریور 1394 صبحانه انلاین 22 شهریور 1394 صبحانه انلاین 23 شهریور 1394 صبحانه انلاین 24 شهریور 1394 صبحانه انلاین 25 شهریور 1394 صبحانه انلاین 26 شهریور 1394 صبحانه انلاین 27 شهریور 1394 صبحانه انلاین 28 شهریور 1394 صبحانه انلاین 29 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 شهریور 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۲    
استقبال مردم جهان از شبکه های اجتماعی طمع سازندگان اینگونه نرم افزارها را برای بهره برداری بیشتر از اطلاعات مردم بیشتر کرده است
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا از ارائه تسهیلات تمدید تاریخ اعزام به خدمت سربازی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۰    
مایکروسافت بند از زمان عرضه به دلیل مجهز بودن به سنسورهای فراوان طرفدار بسیاری را به خود اختصاص داد. حال بر اساس آخرین خبرها و رندرهای منتشر شده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۷    
اپل روز گذشته تایید کرد که هکرها با انتشار نسخه دستکاری شده نرم افزار برنامه نویسی Xcode از آن برای انتقال بدافزارهای خطرناک به فروشگاه App Store استفاده کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
یک کارگزار بورسی با توجه به شرایط کنونی اقتصاد ملی، برای جلوگیری از افت بازار سرمایه و کم اقبالی بیشتر سرمایه گذاران به صنعت پتروشیمی، خواستار بازبینی نرخ خوراک پتروشیمی ها از سوی دولت شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
همایش بین المللی تراکنش (ITE) روزهای 4 تا 6 آبان ماه جاری با مشارکت شرکت های فعال در عرصه فناوری های نوین و نظام بانکی برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
میرمحمد صادقی از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص کسر کارمزد از تسهیلات ازدواج با مدیریت کل نظارت بر امور بانک های بانک مرکزی تماس گرفته و تخلفات مورد نظر را گزارش دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۷    
امین حیایی برد امیرمهدی ژوله در مسابقه خنداننده برتر و صعود او به دور بعد را تبریک گفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۴    
رییس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به آلودگی میکروبی "آب معدنی دماوند" و علت پلمپ خط تولید آن، در عین حال گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
گرانترین موس دنیا که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است موسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن 59 برلیان کار شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۰    
فعالان بازار ارز با اشاره به رشد شدید عرضه ارز به بازار توسط بانک مرکزی در یک هفته اخیر معتقدند تقاضا در یک ماه اخیر افزایش نداشته و رشد نرخ ارز در روز های گذشته دلیل دیگری داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
حداقل 2 میلیون و 200 هزار رایانه عمدتا سنتی تنها در سازمان های دولتی و شبکه بانکی کشور وجود دارد که نسبت به رایانه های جدید، روزانه 6336 مگابایت مصرف برق بیشتری دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۴    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که مسئول صحت گزارش های ارائه شده، هیات مدیره شرکتها هستند گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۹    
مراسم گردهمایی مشترک بازار سرمایه ایران و فعالان اقتصادی فرانسه شامگاه دوشنبه در هتل اسپیناس برگزار شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۶    
کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته طبق اطلاعات 1605 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 3.4 درصد کاهش را نشان می دهد؛ در همین مدت هم چنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 18 درصد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۳    
پای حرف های یک مهندس کشاورزی نشستیم که 10 سال پیش با یک میلیون تومان سرمایه شروع کرد و اکنون با 5 سالن فعال تولید قارچ و 2 سالن در حال راه اندازی و ایجاد 65 شغل 2میلیارد تومان سرمایه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۴    
درحالی شورای پول و اعتبار بانک ها را مکلف کرده تا سود سپرده های کوتاه مدت کمتر از یک سال زیر 20درصد باشد که هم اکنون این نرخ در تعدادی از بانک های خصوصی دقیقاً 20درصد و بعضاً بالاتر هم شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۴    
به منظور آگاهی از قابلیتهای بنادر کنارک و چابهار در زمینه تولید تن ماهیان دبیر کمیسیون تن ماهیان اقیانوس هند به این بنادر سفر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۸    
رییس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری می گوید: حدود 90 درصد گوشی های تلفن همراه که قیمت شان بالای 700 هزار تومان است، به صورت قاچاق می آید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۰    
دبیر انجمن قطعه سازان از تولید سه محصول جدید پژو در ایران خبر داد و گفت با همکاری ایتالیایی ها تا دو سال آینده یک خودرو جدید دیگر از سوی خودروسازان داخلی وارد بازار خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
چهاردهمین کارت زرد دولت تدبیر و امید در جلسه علنی امروز مجلس با 94 رأی به ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی داده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: توقف تولید پراید فعلا در برنامه های ما نیست، ولی خودرو ساینا با طراحی کاملاً ایرانی در راه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی ماده (1) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای مالی کشور را که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶    
رییس سازمان غذا و دارو گفت: ورود مجدد آب معدنی های آلوده به بازار نیاز به انجام اصلاحات و تایید سلامت آنان از سوی این سازمان دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
تصاویری از جشن تولدی که رضا صادقی برای همسرش گرفته است. همراه با یک شعر عاشقانه.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
مدیر عامل صانیر از امضای قرارداد جدید برقی بین ایران و چین خبر داد و گفت: این قرارداد به منظور تامین فاینانس، کالا و تجهیزات و اجرای پروژه های جدید صنعت برق و انرژی امضا شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
اپل به تلاش های خود برای ساخت و عرضه اولین خودروی برقی اش سرعت بخشیده و انتظار می رود تا چهار سال دیگر آنها را روانه بازار کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به جزئیات حضور سرمایه گذاران در پروژه های حمل و نقلی گفت: 11 پروژه سرمایه گذاری با مبلغ 10 میلیارد یورو در این بخش تعریف شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
اگر شما هم از جمله کاربران مرورگر اینترنتی گوگل کروم هستید باید مراقب یک آسیب پذیری خطرناک باشید. زیرا یک رشته کاراکتر خاص متنی می تواند کاربران مرورگر مذکور را دچار مشکل کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۷    
یک مقام آگاه برخی از جزئیات حذف یارانه بگیران غیر نیازمند و شاخص های این حذف را شامل خودروی بالای 80 میلیون تومانی و حقوق بالای 3 میلیون تومانی تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
مدیر تلکام فناپ گفت: در ارتباط با IPTV یک بحث ارتباطی و زیرساختی وجود دارد که بین وزارت ارتباطات و صداوسیما ایجاد مشکل کرده است اما با توجه به اینکه متقاضی پروانه FCP هستیم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
وزیر اقتصاد از تصمیم جدی چین برای توسعه همکاری های تجاری با ایران خبر داد و گفت: در دوران پساتحریم با این کشور در زمینه هایی از جمله سرمایه گذاری های مستقیم همکاری خواهیم داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۳    
خدمات تلفن اینترنتی اسکایپ متعلق به مایکروسافت برای مدتی دچار اختلال شد و حالا بعد از چند ساعت به حالت عادی برگشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
سود نه چندان جذاب 21 درصدی و مدت زمان طولانی بازپرداخت وام مسکن، به شدت از محبوبیت این تسهیلات در بین بانک ها کاسته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۳    
رئیس هیئت مدیره شرکت فوست آلپاین اتریش در نامه ای به مدیرعامل بانک شهر از پیشرفت چشمگیر این بانک در مدت زمانی کوتاه، ابراز شگفتی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۰    
نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت در عصر حاضر دانش شاهرگ اصلی توسعه است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۷    
پنجمین و آخرین مرحله مسابقه اطلاعات عمومی پیشخوان های شهرنت برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
رییس اتحادیه اغذیه فروشان درباره اختلاف قیمت محصولات اغذیه فروشی های بالا و پایین شهر توضیح داد و گفت: دریافت حق سرویس برای رستوران هاست و اغذیه فروشان مجاز به گرفتن حق سرویس از مشتریان نیستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
بعد از شرط گذاری بانک مرکزی برای ارائه تسهیلات به بدهکاران بانکی در سال گذشته، این بار برای مدارای بیشتر با بدهکارانی که در شرایط خاص قرار دارند ممنوعیت صدور ضمانت نامه از سوی آنها به حالت تعلیق ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۲    
رئیس اتاق ایران با بیان اینکه راهکار فوری خروج از رکود، رقابتی کردن فضا و بازکردن قفل های مقرراتی پیش پای تولید است، گفت: بخش خصوصی طرفدار بالا بودن نرخ ارز و گرانی کالاها نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۲    
بر اساس گزارش تازه یکی از کمیسیون های سازمان ملل 57 درصد از ساکنان کره زمین در سال 2015 به طور منظم به اینترنت دسترسی ندارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۶    
معاون وزیر صنعت با تاکید بر اینکه به لغو تحریم ها خوشبین هستیم، از شروط سه گانه ایران برای همکاری با خودروسازان خارجی خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۳    
بازار سهام در بورس اوراق بهادار تهران امروز با ارزش 199 میلیارد تومانی توانست دوباره به مدار صعود برگشته و با رشد 248 واحد به 61576 واحد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۰    
قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به برنامه این بانک برای افزایش تسهیلات خرید کالای بادوام صنعتی مانند خودرو و لوازم خانگی با استفاده از ابزار خرید دین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۷    
کنسرو خوراک گوشت چیکا در بسته بندی های 180 گرمی از بازار قزوین جمع آوری شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۲    
بانک جهانی گزارشی از آمار نرخ سود بانکی در کشورهای مختلف منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۲    
قیمت انواع محصولات لبنی بعد از تغییرات در چند ماه گذشته در چند هفته گذشته با ثبات همراه بوده است اما برخی برند ها همچنان تعدادی از اقلام خود را بیش از قیمت تعیین شده عرضه می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
بهای نفت در بازارهای جهانی در معاملات امروز (سه شنبه) کاهش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
مدیرعامل شرکت پارس خودرو از آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو با همکاری شرکت رنو فرانسه در این شرکت خبر داد و گفت: این خودرو ایمن با کیفیت جهانی در ایران تولید می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۳    
یک دستگاه مینی بوس پس از تصادف شدید با یک خودروی سمند، واژگون شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۷    
مشاور عالی اتاق بازرگانی تهران با بیان این که هنوز تحریمی لغو نشده که قیمتها در داخل کشور کاهش یابد، گفت: یک بانک انگلیسی برای باز کردن حساب برای چند ایرانی جریمه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۴    
پایان سنگین ترین رقابت کمدین های خندوانه با حضور امیر مهدی ژوله و امین حیایی. این رقابت را ژوله برد و رامبد جوان با انتشار این عکس در اینستاگرام خود از پایان رقابت و ادامه رفاقت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۴    
نماینده فرانسه در کمیسیون اتحادیه اروپا در گردهمایی فعالان اقتصادی کشور فرانسه با بازار سرمایه ایران گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۱    
مدیر بخش خاورمیانه شرکت نفتی توتال فرانسه دو شرط برای بازگشت به نفت ایران مطرح کرد وگفت: تمایل توتال برای ورود به بخش های تولید LNG ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۷    
سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا اعلام کرد شرکت فولکس واگن به دلیل نصب نرم افزاری که میزان واقعی آلایندگی را نشان نمی دهد و منجر به آلایندگی بیش از 40 برابر حد مجاز می شوند به پرداخت رقمی بیش از 16 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
ساعت 24 دیشب زمان مصوبه هیئت دولت درباره کاهش 100 تومانی قیمت CNG به پایان رسید و با توجه به تمدید نشدن این مصوبه از سوی دولت، قیمت آن به کیلویی 600 تومان بازگشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
سه پایگاه شبانه روزی خودپرداز بانک ملت درشهر بوشهر استان بوشهرو شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری به مرحله بهره برداری رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز خود، استاندارهای انتشار عمومی اطلاعات بانکی و مطالبات غیرجاری شبکه بانکی را بررسی می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۸    
سازمان امور مالیاتی چندی پیش از کشف 16میلیارد تومان فاکتور جعلی در برخی استان ها خبر داده بود و اکنون حدود 1000 شرکت متخلف شناسایی شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
یک شرکت نوپای امنیتی اعلام کرده یک میلیون دلار به هر فردی می پردازد که بتواند ایمن ترین سیستم عامل فعلی دنیا یعنی iOS 9 را هک کرده و به داخل آن نفوذ کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رییس سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه یکی از شاخه های بیوتروریسم قاچاق میوه است، به بیان ناگفته هایی از قاچاق میوه پرداخت و نسبت به فاجعه "قحطی" با ورود آفت ویرانگر "استریگا" غلات هشدار داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۸    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در گردهمایی مشترک بازار سرمایه ایران و فعالان اقتصادی فرانسه، گفت: مبادلات تجاری گسترده با دنیا از سر گرفته می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن ایران با بیان اینکه قیمت مسکن واقعی شده است و در حال حاضر بهترین زمان خرید مسکن است، گفت: تا زمانی که دولت فکری به حال مسکن نکند و نگاه بانکها تغییر نکند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
هدیه تهرانی یکی از آدم هایی است که خیلی بیشتر از اینکه در قاب تلویزیون یا پرده سینما دیده شود در محل شغل دومش حضور دارد؛ خانم بازیگر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۳    
یک فروند هواپیمای MD82 شرکت هواپیمایی ایرتور، ساعت 12:30 ظهر وارد فرودگاه تبریز شد و در باند فرودگاه با موفقیت به زمین نشست اما هنگام دور زدن و حرکت به سمت رمپ از باند خارج و وارد شانه خاکی باند شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گردهمایی فعالان بازار سرمایه ایران و 150 نفر از فعالان اقتصادی فرانسه در تهران ضمن اعلام آمادگی برای جذب طرحهای موفق سرمایه گذاری فرانسه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۸    
سفیر سوئیس با بیان اینکه توسعه ابزارهای معاملاتی نوین از جمله قراردادهای اختیار معامله و توسعه محصولات پذیرش شده در بخش معاملات آتی، یکی از عوامل موفقیت بورس ها است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
امروز 31 شهریور ماه، شاهد عرضه حدود 62 هزار تن انواع کالای 9 تولیدکننده کشور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۵    
شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد: فروش بلیت قطارهای مسافری شرکت حمل و نقل ریلی رجا، برای حدفاصل 11 مهر تا 30 آبان ماه امسال از ساعت 19 امروز به صورت غیرحضور ی آغاز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
معمولا با شنیدن کلمه ی رستوران محیطی آرام و دلپذیر به ذهن می رسد و صرف غذا تجربه ای هیجان آور و خطرناک محسوب نمی شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۳    
معاون جدید امور گمرکی و مدیرکل مرکز واردات از سوی رئیس کل سازمان گمرک منصوب شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۷    
احتمالاً با دیدن آگهی فروش یک پونتیاک ترانس ام مدل 2004 که در زمان خود با قیمت 38 هزار یورو خریداری شده، با قیمتی بالاتر از قیمت خرید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۴    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به تسهیل در پرداخت شهروندان با استفاده از کارت شهروندی، حذف معایب کاربرد پول نقد در این حوزه را از عمده ترین ویژگی های کارت شهروندی دانست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل پارس خودرو از ضرر 300 میلیون یورویی این شرکت از تحریم خبر داد و گفت: پارس خودرو ظرفیت تولید 300 هزار خودرو دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر مقید بودن دولت به کنترل نرخ تورم، از اتخاذ تدابیری برای خروج کشور از رکود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
به مناسبت اعیاد مبارک و فرخنده قربان و غدیرخم اسکناس نو 5هزار ریالی و انواع مسکوک نیکل در شعب منتخب بانک های عامل توزیع می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
نخستین گونه تفاهم با شرکت های اینترنتی اعم از ISP و ISDP برای خرید پروانه آنها و ادغام در پروانه های جدید ارتباطات ثابت (FCP) توسط یکی از کنسرسیوم های متقاضی پروانه های جدید رونمایی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۲    
امروز نرخ رسمی دلار با 2 ریال افزایش 2995.6 تومان، پوند با 41 ریال کاهش 4648.9 تومان و یورو با 312 ریال افت قیمت 3355.2 تومان تعیین شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
تغییرات میزان سهمیه گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی از فردا اول مهرماه اعمال می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۶    
با اجرایی شدن یک قانون جدید، عرضه کنندگان خودرو تنها پس از کسب مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجاز به پیش فروش محصولاتشان خواهند بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۳    
پس از آنکه هفته ی گذشته اپل در آخرین لحظات، انتشار سیستم عامل WatchOS 2 را به دلیل وجود باگ های پیش بینی نشده متوقف کرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۰    
عضو شورای عالی بورس در گردهمایی بزرگ بازار سرمایه ایران و فعالان اقتصادی کشور فرانسه گفت: ایران آماده حمایت مالی از پروژه ها و طرح های اقتصادی پس از بهره برداری و از تامین مالی در حوزه های سرمایه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۰    
دیر برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعت خودروسازی سایپا با اعلام اینکه در شرکت های خودروسازی خارجی شاخص ایراد خودرو در چهار ماه اول تحویل به طور میانگین حدود دو ایراد و در ایران 4 ایراد است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۷    
مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد : تنها از طریق اشتراک موثر و به کارگیری هماهنگ امکانات و اطلاعات است که توسعه صنعت پرداخت و نظام تراکنش در کشور امکان پذیر می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۴    
خانواده ی کامپیوترهای مک اپل به همراه سیستم عامل اختصاصی خود Mac OS X همواره به پایداری و سرعت بالا مشهور بوده اند. اما گاهی اوقات مک ها هم ممکن است پس از مدتی استفاده، کند شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
فرانسه روز دوشنبه یک دفتر تجاری در تهران تاسیس کرد تا اولین کشور اروپایی باشد که برای بهره برداری از فرصت بازار ایران پس از توافق ژنو اقدام به تاسیس دفتر تجاری در این کشور می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۹    
شورای پول و اعتبار، ممنوعیت صدور ضمانت نامه برای بدهکاران غیرجاری نظام بانکی کشور را به حالت تعلیق در آورد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور بروز برخی تأخیرات و مشکلات ناخواسته در پروازهای هفته گذشته ایران ایرتور را موجب شرمندگی این شرکت اعلام و از مردم بابت این تاخیرات عذرخواهی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در 8 ماه نخست سال جاری میلادی با رشد 2.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به 10 میلیون و 894 هزار تن رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
شما برنده سهمیه امداد خودرو شده اید این جمله، مقدمه ای برای کلاهبرداری شرکت های بی نام و نشان از صاحبان خودرو در کشور است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۱    
مقامات بانک مرکزی می گویند تغییر مصوبه امکان برداشت 200 هزار تومانی روزانه از کارت های بانکی در دستور کار است که در صورت نهایی شدن به زودی این مبلغ به 400 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۵    
این روزها همه چیز می فروشند؛ از فیلم، موسیقی و کتاب که کالای فرهنگی است تا چسب زخم و کالای بهداشتی و حتی برخی داروهای شیمیایی، گیاهی و معجون جوان کننده!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۴    
قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به برنامه بانک مرکزی برای ارائه تسهیلات بانکی برای خرید کالاهای بادوام درباره تمدید مهلت صرافی ها برای دریافت مجوز گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه به فرانسوی ها گفتیم، خودروی شما مورد انتقاد است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
وزیر صنعت به نمایندگی از دولت به فعالان اقتصادی اطمینان داد که ارز دیگر نوسان جدی نخواهد داشت، ضمن اینکه تعرفه واردات خودرو فعلا تغییر نمی کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۷    
فعالان بازارمسکن می گویند قیمت مسکن به کف رسیده است. اما خریداران هنوز نمی توانند با وجودکاهش قیمت ها فایل مناسبی پیدا کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بین المللی گروه هتل های سوری نت، بابک زنجانی از این شرکت خارج و دیگر هیچگونه حق و سمتی در شرکت مذکور ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۱    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه صنعت سیمان در 5 ماهه نخست امسال 8 درصد از بازار داخلی و 20 درصد از بازارهای خارجی خود را از دست داده است ...
  • ۱