جمعه ۰۸ تیرساعت ۱۳:۱۰Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 10 شهریور 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 شهریور 1394 صبحانه انلاین 2 شهریور 1394 صبحانه انلاین 3 شهریور 1394 صبحانه انلاین 4 شهریور 1394 صبحانه انلاین 5 شهریور 1394 صبحانه انلاین 6 شهریور 1394 صبحانه انلاین 7 شهریور 1394 صبحانه انلاین 8 شهریور 1394 صبحانه انلاین 9 شهریور 1394 صبحانه انلاین 10 شهریور 1394 صبحانه انلاین 11 شهریور 1394 صبحانه انلاین 12 شهریور 1394 صبحانه انلاین 13 شهریور 1394 صبحانه انلاین 14 شهریور 1394 صبحانه انلاین 15 شهریور 1394 صبحانه انلاین 16 شهریور 1394 صبحانه انلاین 17 شهریور 1394 صبحانه انلاین 18 شهریور 1394 صبحانه انلاین 19 شهریور 1394 صبحانه انلاین 20 شهریور 1394 صبحانه انلاین 21 شهریور 1394 صبحانه انلاین 22 شهریور 1394 صبحانه انلاین 23 شهریور 1394 صبحانه انلاین 24 شهریور 1394 صبحانه انلاین 25 شهریور 1394 صبحانه انلاین 26 شهریور 1394 صبحانه انلاین 27 شهریور 1394 صبحانه انلاین 28 شهریور 1394 صبحانه انلاین 29 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 شهریور 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۰:۴۶    
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با بیان اینکه سیاست دولت یازدهم پوپولیستی نیست بر پرهیز از اقدامات رضایت بخش در کوتاه مدت و چالش برانگیز در بلند مدت تاکید کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۰:۳۸    
یک کارشناس مسکن گفت: ورود وام های مسکن برای خروج از رکود مسکن قطعاً بی تأثیر نخواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۱:۰۱    
جنازه سر بریده پسربچه ای 10 ساله، صبح امروز مقابل در خانه شان پیدا شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۱:۰۱    
بر اساس گفته های معاون وزیر جهاد کشاورزی در حال حاضر افزایش قیمت مطرح نیست و قیمت نان همان قیمت سال گذشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۰    
اگر به یاد داشته باشید در ماه ژوئن مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی چین یعنی TENAA تاییدیه ای به تلفن هوشمندی با صفحه نمایش 6٫8 اینچی منتسب به لنوو داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۲۰:۵۲    
کری فوتبالی رضا صادقی و پرستو صالحی در پشت صحنه کنسرت رضا صادقی در کنار در کنار بهشاد شریفیان و مانی رهنما
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۹    
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با اختصاص 30 درصد از منابع بانک های دولتی به وام های قرض الحسنه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۷    
مطالعات انجام شده برای شاخص تولید صنعتی نشان از رشد منفی 19.3 درصدی تولید صنعتی در شرکت های صنعتی عضو بورس اوراق بهادار تهران طی بهار سال جاری دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۹:۲۴    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در شرایط کنونی قیمت سهام در بورس به حدی رسیده است که فروش در این قیمتها منطقی بنظر نمی رسد و شاید این روزها استراتژی صبر و انتظار بهترین توصیه به سهامداران باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۰    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به اینکه بیمه ها باید ویزیت و مشاوره قبل از جراحی به رسمیت بشناسند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۲    
رشد و توسعه اقتصاد کشورها د ر د نیای امروز نیاز به سیستم بانکد اری پویا و کارآمد ، تجهیز منابع مالی و تامین سرمایه برای حمایت از تولید و بورس و اشتغالزایی د ارد و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۷:۴۹    
معامله گران بازار فرابورس ایران در روز جاری(سه شنبه) 11 هزار و 485 دفعه خرید و فروش انجام دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۶:۴۹    
تحقق فرایند پوشش بیمه ای تراکنش های خرید در گام اول مستلزم افزایش فاصله زمانی واریز ها به 48 ساعت و بیشتر است
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۴    
عبدالحسین داداشی از اجرای کامل بیمه سلامت دراین شهرستان تا 10 روز آینده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۴    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بعد از تلاش های مداوم و با انجام اقدامات پلیسی تخصصی و بسیار سخت و طولانی، متهمی که در افکار عمومی به مرد ژله ای معروف بود، دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۷    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری(سه شنبه) اعلام کرد که بر این اساس نرخ بانکی 16 ارز نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت 17 واحد پولی افزایش داشته است البته نرخ 6 ارز نیز نسبت به روزگذشته تغییری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۲    
مرد 32 ساله ای که متوجه ارتباط همسرش با مرد دیگری شده بود، بعد از تعقیب آنها در پارک چیتگر مرد عاشق پیشه را با ضربه چاقو به قتل رساند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۷    
گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر و فایرفکس از جمله محبوب ترین مرورگرهایی هستند که کاربران از آن ها برای استفاده از اینترنت استفاده می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۸    
سرانجام ال جی هم به جمع شرکت هایی پیوست که ابزار و وسایلی برای هوشمندسازی لوازم خانگی عرضه کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۶:۴۹    
ترافیک اینترنت بین isp ها (شرکت های اینترنتی) از طریق مرکز تبادل ترافیک اینترنتی پخش می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۵    
عضو اتاق بازرگانی ایران نوشت: لوفت هانزا برای سرمایه گذاری در زمینه احداث فرودگاه در ایران درخواست داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۱    
لطف دولت در حق رایتل با اعطای مجوز آزمایشی ارتقای نسل بدون در نظر گرفتن حق لایسنس، کامل و بار دیگر بین اپراتورها تبعیض گذاشته شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۳    
محمدرضا شجریان دار فانی را وداع گفت ، محمدرضا شجریان زنده است و فقط به علت مشکلات ریوی در بیمارستان بستری است ، ناصر ملک مطیعی به دیار باقی شتافت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۸    
فیلم ”اسب سفید پادشاه” به کارگردانی محمدحسین لطیفی و هنرمندی سید علی طباطبایی جلوی دوربین رفته بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۷    
محمدرضا رستمی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تسهیلات و شرایط جدید بیمه ای را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۳    
بانک ملی ایران در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تاکیدات دولت محترم و همزمان با هفته بانکداری اسلامی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۳    
گوگل در طراحی خودروهای هوشمند و خودکار خود، احتیاط را شرط اصلی قرار داده است. اما آیا این میزان از احتیاط ضروری است؟ طی مواجهه یک دوچرخه سوار با این خودرو و نقل قول وی از اتفاقات به وقوع پیوسته بین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۵    
سه سال از تاریخ صدور بخشنامه بانک مرکزی می گذرد اما هنوز نام ائمه اطهار بر سر در برخی موسسات مالی و اعتباری دیده می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۲    
دبیر انجمن پسته، اظهار کرد:ما شاهد تغییر قیمت امسال پسته نسبت به سال گذشته نیستیم. ضمن اینکه پیش بینی می کنیم محصول امسال از نظر وزنی به اندازه محصول سال گذشته باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۰    
براساس گزارش مرکز آمار نرخ تورم نقطه به نقطه روستایی با 0.8 درصد کاهش به 11.8 رسید و نرخ تورم روستایی نیز با 0.1 درصد کاهش به 13 درصد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: رشد 22.7 درصدی نقدینگی در دوازده ماهه منتهی به تیر ماه 1394 نسبت به رشد 29.3 درصدی متغیر مزبور در دوره مشابه سال قبل (دوازده ماهه منتهی به تیر 1393) نیز نشان دهنده تداوم کاهش ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۳    
رییس اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: میزان صادرات، واردات، تولیدات و فروش صنعتی در پنج ماه نخست امسال با کاهش روبرو شده و از سوی دیگر با افزایش ذخایر انبارها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۱    
دو سارق تبعه غیر ایرانی 17 و 18 ساله که با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125، دهها فقره گوشی تلفن همراه را در مناطق مرکزی تهران سرقت کرده بودند به دام پلیس افتادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۰    
شرکت کوآلکوم فناوری جدیدی موسوم به Smart Protect را در نسل جدید پردازنده Snapdragon 820 خود به کار گرفته که شناسایی برنامه های آلوده را به طور خودکار ممکن می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: دو میلیون 300 هزار واحد مسکن مهر درکشور وجود دارد که از این میزان یک میلیون و 700 هزار واحد به بهره برداری رسیده و مابقی تا سال 1395 تکمیل می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۹    
در این گزارش نحوه تغییر تم در ویندوز 10 را به شما آموزش می دهیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۰    
عذر خواهی اخیر وزیر اطلاعات بخاطر یک نقل قول اشتباه از رهبر معظم انقلاب در یک برنامه تلویزیونی در شرایطی که به گفته خودش نه تحت فشار کسی و یا نهادی اینکار را انجام داده و نه اینکه در جایی از وی گلایه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۵    
وقتی یک بیزینس کوچک را مانند مغازه، شرکت خصوصی، رستوران و... اداره می کنید کارمندان و پروژه های زیادی جلوی راه تان قرار می گیرد که باید برای آن ها وقت بگذارید و به آنها توجه کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۲    
معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان آخرین جزئیات شناسایی اقشار نیازمند یارانه بگیر، گفت : سبد کالایی امنیت غذایی بین 10 میلیون نیازمند توزیع شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۳    
اگر باطری گوشی های معروف 3500 میلی آمپر تعریف شده باشد چقدر عمر باطری آن ها خواهد بود؟ و اگر 1810 میلی آمپر باشد چند ساعت باطری مورد انتظار است؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۰    
سقوط آشپز رستوران به درون دیگ آب جوش سرنوشت مرگباری برای او داشت. خانواده این کارگر جوان به خاطر مرگ پسرشان در حین کار از صاحب رستوران شکایت کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۰    
مدیر بورس منطقه ای یزد با بیان این که متوسط مشارکت کشوری در بازار سرمایه پنج درصد است، این رقم را در استان یزد با وجود 100 هزار فعال این بازار، معادل 10 درصد جمعیت استان ذکر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۰    
قیمت تخت دو نفره کلاسیک 380 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۰    
بهرام شهریاری، عضو سابق انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو می گوید: ما باید ببینیم چه اتفاقی افتاده که 20 سال است داریم پراید تولید می کنیم و مجبوریم مدت زیادی پژو405 یا محصولات دیگر را تولید ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۵    
روز سه شنبه 10 شهریور ماه، حدود 150 هزار تن انواع قیر، گوگرد و عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۳    
کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار اقدام به برگزاری دوره آموزشی "مدیریت مالی برای افراد غیر مالی" می کند
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۹    
بورس ها با استفاده از ابزارهای مالی در افشاء اطلاعات، ایجاد تقارن اطلاعاتی و کاهش رانت ها نقش مهمی ایفا می کنند؛ در حوزه مسکن، به دلیل نبود اطلاعات و تقارن اطلاعاتی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۹    
یک بدافزار خطرناک اطلاعات لاگین 225 هزار گوشی آیفون قفل شکسته را به سرقت برده است. این بدافزار تازه شناسایی شده گوشی های دستکاری نشده را مورد حمله قرار نمی دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۸    
بورس تهران امروز معاملات خود را در شرایطی کم حجم و بی رونق به پایان برد این در شرایطی بود که به نظر می رسید با اصلاح قیمتی سهام شرایط مناسبی برای نوسان گیرها در بازار امروز به وجود آمده بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۶    
مدیرعامل صندوق توسعه ملی با انتقاد شدید از رفتارهای بانک مرکزی در قابل این صندوق، گفت: دولت امسال تاکنون 12 میلیارد دلار حکم برای مصرف منابع این صندوق صادر کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۰    
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه والدین در خصوص فعالیت آنلاین کودکان خود توجه بیشتری داشته باشند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۲    
GSMem ویروسی است که بدون دسترسی به اینترنت، اطلاعات شما را به سرقت می برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۵    
دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان روغن نباتی بیان کرد: تنها مرجعی که می تواند وضعیت بازار روغن را سامان دهد دولت است که تاکنون اقدامی نکرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۷    
پریناز ایزدیار، بازیگر سینما و تلویزیون است. با او در مورد سبک زندگی در شمال و تفاوت آن با تهران حرف زدیم و او به ما گفت چطور با همه علاقه ای که به زادبومش دارد از آن دور افتاده است. با ما همراه شوید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۳    
امروزه خوابیدن به میزان کافی به یکی از چالش های زندگی خیلی از افراد تبدیل شده است، متخصصان توصیه می کنند در شبانه روز حداقل هفت ساعت را به خواب اختصاص دهیم اما چه زمانی باید به تختخواب رفت و بیولوژی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۳    
بازار سرمایه را دماسنج اقتصاد نامیده اند. از این رو وضعیت بازار سرمایه، ترسیم کننده وضعیت واقعی اقتصاد کشور است. در ماه های اخیر بازار سرمایه اوضاع مناسبی ندارد و رکود بر این بازار حاکم است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۵    
شرکت سامسونگ ساعت هوشمند تازه ای روانه بازار کرده که ظاهر آن شبیه ساعت های عقربه دار عادی است و از عمر باتری بیشتری نسبت به ساعت اپل برخوردار است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۳    
برخی نمادهای بورسی و فرابورسی با پیام ناظر بازار مشمول توقف، بازگشایی، محدودیت دامنه نوسان و یا حراج تک قیمتی شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۲    
یک عضو شورای رقابت با بیان این که در ایران خودرو مسئولان این شرکت با هدررفت ها و نامدیریتی سرمایه مواجه هستند گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۹    
پیکر مرحوم سیدعلی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز دوشنبه دهم شهریورماه با حضور جمعی از اهالی سینما از مقابل منزل پدرش سیدکمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون تشییع شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۱    
معاون وزیر ارتباطات از ورود 18 اپراتور جدید به بازار خدمات اینترنت پرسرعت کشور خبر داد و گفت: پروانه فعالیت این اپراتورها آبان ماه صادر می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۱    
محمد علی صدق آمیز، رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در گفتگو با نسیم افزود: تولید داخلی تنها توان تأمین 2 درصد بازار داخلی را دارد آن هم با کیفیت بسیار پایین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۷    
کشتی های جنگی تا سال های آینده با برخورداری از فناوری و دانش روز با تغییرات چشمگیری مواجه خواهند شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۷    
هم اکنون درهیچ بازاری نرخ برابری ریال درمقابل سایر ارزها مورد مبادله قرار نمی گیرد. داشتن بازاری برای پوشش ریسک نرخ ارز در کشور غیرقابل اجتناب به نظر می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۷    
شاید شما هم پای صحبت افرادی نشسته باشید که حتی صدها هزار تومان را بابت یک برچسب ساده گوشی تلفن همراه پرداخت کرده اند اما آیا ممکن است به بهانه داشتن چنین قیمتی یک برچسب، خاصیتی فوق العاده داشته باشد؟
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۷    
مدیر عامل بانک پاسارگاد چالش های تحریم و نیز راهکارهای آن را تشریح کرد و گفت: سرانه تعداد شعب بانک ها، در ایران به ازای هر یک میلیون نفر 277 شعبه بانک، در انگلیس در سال 2012 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۸    
صادرات گوشت گوساله برزیل به ایران در سال میلادی گذشته 4 درصد افزایش یافت و به بیش از 61 هزار تن برابر با 274 میلیون دلار رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس پلیس راه استان یزد گفت: بامداد امروز به علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور چاهک-هرات شهرستان خاتم استان یزد، چهار تن کشته و 24 نفرمجروح شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۱    
رییس کل بانک مرکزی با هشدار به صراف ها برای انطباق با دستورالعمل جدید، گفت: بانک مرکزی طرح فروش اقساطی را برای حمایت از تولید به شورای پول و اعتبار می برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۳    
شاخص و ارزش بازار فرابورس ایران در مرداد امسال به ترتیب 7.6 و 12.9 درصد افت کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۰    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: آمار تأخیرهای پروازی شرکت های داخلی طبق برنامه ریزی مدون هر ماه روی سایت اطلاع رسانی خبری این سازمان درج می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تدوین بسته سیاستی برای رفع چالش های سهام عدالت خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۴    
به گفته آخوندی ازدلایل قفل شدن فعالیت بانک ها (وام دهی) بدهی گسترده ٬ مطالبات وصول نشده و ایجاد وضعیت قرمز بانکی به دلیل میزان بدهی بالا به بانک مرکزی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه با اقدامات و حمایت دولت امسال تا کنون در تولید چای تاکنون افزایش داشته ایم، گفت: برای تأمین 85 درصد چای مورد نیاز ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۰    
روز دوشنبه 9 شهریور ماه، 25 کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۷    
علی طیب نیا در بیست و ششمین همایش بانکداری اسلامی که صبح امروز در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، با ابراز امیدواری از اینکه بانکداری اسلامی در یک روز و یک همایش خلاصه نشود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۳    
متوسط اجاره بهای 94 در تهران حدود 5 واحد درصد کمتر از تورم، افزایش یافت رشد تک رقمی هزینه اجاره نشینی در دو ماه اول امسال
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۳۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که در نظام بانکداری اسلامی دولت مجاز به تعیین نرخ سود به صورت دستوری نیست ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۸    
در حالی که 3 سال از آخرین شوک بازار ارز ایران سپری می شود، بررسی روند تغییرات قیمتی دلار، پوند و یورو به عنوان اولین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۸    
بر اساس آمارهای موجود در پنج ماهه اول امسال 657 هزار و 2 مورد ولادت و69 هزار و 182 مورد طلاق به ثبت رسیده که آمار ولادت 4.8 درصد افزایش و طلاق نیز 11.5 درصد افزایش داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۸    
در آستانه آغاز دور جدید سفرهای تابستانی و جهش مصرف بنزین، محموله بزرگ بنزین وارداتی در حالی در بندرعباس تخلیه شده که شرکت پالایش و پخش نفتی، دلایل افزایش واردات و کاهش تولید بنزین را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۲    
سیف گفت:قانون عملیات بانکی بدون ربا در سه دهه اخیر اصلاح نشده است ولی در اولویت اصلاح قرار گرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به رایتل اجازه داده شد به نسل چهارم یا LTE ارتقاء پیدا و در شهرهای تهران، کرج و کیش بصورت آزمایشی خدمات ارائه کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۸    
هر بار موفقیتی بین المللی در یکی از ورزش ها به دست می آید، علاوه بر شادی ها و تبریک های همیشگی یک اتفاق تکراری را هم شاهد هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۳    
Adventures In the Air یک بازی مسابقه ای بی نظیر برای سیستم عامل اندروید است که بازی های سنتی دویدن بی پایان را با سبک تیراندازی در آسمان ترکیب میکند و تجربه ای بی نظیر به شما منتقل خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۷    
پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه اوپک قصد دارد درباره قیمت ها با دیگر کشورهای تولید کننده نفت گفتگو کند ، بهای نفت در بازار نیویورک برای سومین روز کاری پیاپی افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۴    
فروش جهانی رایانه های سرور در سه ماهه دوم سال 2015 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش 7.2 درصدی مواجه شده و این امر شرکت های سخت افزاری را خوشحال کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۳    
رییس صندوق توسعه ملی به انتقاد از عملکرد سیاست بانک مرکزی نسبت به این صندوق پرداخت و گفت: یکی از چالش های صندوق توسعه ملی این است که بانک مرکزی برخلاف قانون بر منابع این صندوق مدیریت می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۳    
سهامدار عمده شرکت مخابرات در صورت تحریم مجدد مجمع فوق العاده این شرکت از سوی نمایندگان دولت (سهامداران بلوک 40 درصد) قادر است با توجه به در اختیار داشتن بیشترین سهام مدیریتی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۳    
نوعروس و مادرش در تصادف آتشین به محاصره شعله های آتش درآمدند و به طرز وحشتناکی به کام مرگ فرو رفتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۳    
طلای جهانی در پی انتشار آمار اقتصادی ضعیف در چین که نگرانی ها نسبت به کندی دومین اقتصاد بزرگ جهان را عمیق تر کرد و در نتیجه تقاضا برای این فلز زرد را افزایش داد، صعود کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۸    
مرجع تقلید شیعیان گفت: پرداخت سپرده های قرض الحسنه بدون ذره ای سود و خسارت تاخیر تأدیه امر مبارکی است و من همه بانک ها را به اهتمام در پرداخت این گونه وام ها توصیه می کنم تا گره گشای مشکلات مردم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۸    
مدیر عامل اپراتور سوم موبایل گفت: اکنون بیش از شش میلیون و 120 هزار سیم کارت فروخته شده داریم که تا پایان سال به بیش از 10 میلیون سیم کارت می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۸    
98 درصد از واگذاری ها در حوزه خصوصی سازی کشور در طول دو سال گذشته به شکل رقابتی انجام شده، اتفاق خوشایندی که بیانگر حرکت اقتصاد به سمت تقویت هرچه بیشتر بخش خصوصی و همچنین پایانی بر پرده نمایش خصوصی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۸    
با وجود رشد منابع قرض الحسنه بانک ها در مجموع دو سال گذشته، مانده این منابع در فاصله سه ماه نخست امسال نسبت به پایان سال قبل با ریزش بیش از 3000میلیارد تومانی همراه بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۸    
پس از حذف رسمی ایران کد و طرح شبنم از چرخه سامانه ثبت سفارش کالا، وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته از ورود سیستم بین المللی GS1 برای رهگیری کالاهای وارداتی و پیشگیری از ورود کالای قاچاق به بازار خبر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۸    
مشاور کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با تاکید بر شفاف سازی خروجی آمار ایجاد 700 هزار شغل، افزود: در سه ماهه اول سال جابه جایی شغلی بیشتر خود را نشان داده است.
  • ۱