جمعه ۰۸ تیرساعت ۱۳:۰۷Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 1 شهریور 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 شهریور 1394 صبحانه انلاین 2 شهریور 1394 صبحانه انلاین 3 شهریور 1394 صبحانه انلاین 4 شهریور 1394 صبحانه انلاین 5 شهریور 1394 صبحانه انلاین 6 شهریور 1394 صبحانه انلاین 7 شهریور 1394 صبحانه انلاین 8 شهریور 1394 صبحانه انلاین 9 شهریور 1394 صبحانه انلاین 10 شهریور 1394 صبحانه انلاین 11 شهریور 1394 صبحانه انلاین 12 شهریور 1394 صبحانه انلاین 13 شهریور 1394 صبحانه انلاین 14 شهریور 1394 صبحانه انلاین 15 شهریور 1394 صبحانه انلاین 16 شهریور 1394 صبحانه انلاین 17 شهریور 1394 صبحانه انلاین 18 شهریور 1394 صبحانه انلاین 19 شهریور 1394 صبحانه انلاین 20 شهریور 1394 صبحانه انلاین 21 شهریور 1394 صبحانه انلاین 22 شهریور 1394 صبحانه انلاین 23 شهریور 1394 صبحانه انلاین 24 شهریور 1394 صبحانه انلاین 25 شهریور 1394 صبحانه انلاین 26 شهریور 1394 صبحانه انلاین 27 شهریور 1394 صبحانه انلاین 28 شهریور 1394 صبحانه انلاین 29 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 شهریور 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۵    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که بخش اعظمی از مشکلات کنونی کشور مربوط به ضعف و نبود نظارت کافی بر سیستم بانکی و اشتغال است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۳    
بانک شهر در نخستین همایش بزرگداشت چهره های ماندگار پزشکی ایران، سهام خود را به برترین های این همایش اعطا کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۳    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: با اعتباری حدود 5000 میلیارد تومان می توان ظرف یکسال با احیای صنایع کوچک نزدیک به 40 هزار شغل در این بخش ایجاد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۶    
پخش کننده فیلم سینمایی محمدرسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی اعلام کرد قیمت بلیت فیلم از 7 تا 10 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۸    
طبق اطلاعات 1550 دستگاه ترددشمار جاده ای، تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 10.8 درصد افزایش داشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۸    
فکر می کنم هم دولت و هم مجلس باید در باره برگه های بیمه ارزش پول تصمیم بگیرند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۰    
بورس تهران در اولین روز از آخرین ماه تابستانی شاهد سکون در نزولی است که پیش بینی می شود تا پایان این روزهای داغ به سر آید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۹    
وزیر ارتباطات گفت: برخی تجهیزات مخابراتی و فناوری اطلاعات با برچسب برندهای معتبر جهانی وارد کشور شده اند اما در مرحله تأیید نمونه فنی مشخص شده استانداردهای لازم را ندارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۵    
روند بازار طلا و انواع سکه در چند ماه اخیر روند با ثباتی بود که اندک اندک در برخی مواقع روند افزایشی را در دستور کار خود قرار می داد و نرخ هر گرم طلا را از محدوده 87 هزار تومان به 91 هزار تومان در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۳    
برخی از محله های قدیمی پایتخت مانند محله های یوسف آباد، امیرآباد، شهید بهشتی، مطهری محله های محبوب تهران ها هستند. به این لیست می توان محله سهروردی، فاطمی، وزرا، سنایی و... را هم اضافه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۰    
در صورت بروز خسارت بیمه گذار می بایست طی نامه ای مراتب را به شرکت بیمه اعلام و درخواست بازدید نماید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۴    
شرکت هواپیمایی ماهان ساعت انجام تعدادی از پروازهای خود را تغییر داد که این تغییر ساعت، موجب سرگردانی مسافران شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۴    
وزیر نیرو از افزایش عوارض دریافتی از مشترکان برق از 30 ریال به 50 ریال خبر داده و گفته است: پیش بینی می شود این موضوع در سال 95، در دستور کار مجلس قرار بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۹    
موسسه مالی عسکریه امکان اعطای وام قرض الحسنه را در تمام شعب خود فراهم کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۳    
بر اساس گزارش مرکز آمار از سال 85 تا 90 بیش از 5 و نیم میلیون نفر مهاجرت کرده و استان های تهران و البرز در صدر استان های مهاجر پذیر هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۹    
هوای داخل تونل معدن به شدت سرد است و ذره ای نور به داخل آن راه ندارد، تصور این که اگر چراغ های همراه کارگران و مهندس معدنی که همراه مان آمده برای یک لحظه از کار بیفتد چه خواهد شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۳    
مراسم امضای تفاهم نامه ارایه خدمات ترابردپذیری شماره بین اپراتورهای تلفن همراه و اعطای پروانه سراسری انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم به ایرانسل برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۳    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم شهری در دوازده ماه منتهی به مرداد ماه سال 94 را 13.8 درصد اعلام کرد
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۲۶    
اختلال های مقطعی در عملیات پرداخت الکترونیکی با دستگاه پوز همواره محل اعتراض عمومی اصناف بوده، گویی برای راه اندازی این شبکه هزینه ای متقبل شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۴    
وزیر نفت از تمدید زمان استفاده از بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارتهای هوشمند سوخت تا پایان آبان ماه خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۴    
پیشینه به وجود آمدن معنای جاسوس شاید به عصر پارینه سنگی برسد تا جایی که برخی قدمت این کار را در حد اولین شغل های تاریخ می دانند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه سرمایه بانک های توسعه ای ایران کمتر از یک میلیارد دلار است، به عدم افزایش سرمایه این بانک ها همزمان با تحولات اقتصادی اشاره کرد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۳    
براساس اعلام مرکز آمار متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی در نیمه دوم سال قبل در کشور، 11 میلیون و 831 هزار ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 5.2 درصد افزایش یافته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۵    
یک فعال حوزه خدمات پرداخت الکترونیکی با اشاره به احتمال حضور شرکت های بین المللی پرداخت در ایران، گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۲    
یکی از شغل های متفاوتی که امروزه در بازار کار کشور رواج یافته، فعالیت فروش پیج و فالوور اینستاگرام است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه آزادسازی نرخ بلیت هواپیما نیاز به کار کارشناسی دارد، گفت: ایجاد رقابت یکی از اهداف آزادسازی نرخ بلیت است و تا نرخ بلیت رقابتی نشود، نمی توان انتظار کیفیت داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۹    
سهام دو شرکت مجتمع صنایع پتروشیمی دهلران و ایران ایرتور از طریق مزایده واگذار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۶    
هیئت دولت مصوبه جدیدی را در این خصوص نحوه واگذاری پرسپولیس و استقلال تصویب و ابلاغ کرده است که می تواند گره هایی را از این معما باز کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۷    
در برنامه هفته گذشته ثریا با موضوع کارت هوشمند سوخت، مسئله حذف آن و راهکار و پیشنهادها که پخش شد، اعلام شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شرایط کنونی بورس و ریزش شاخص و قیمتها نشان از رشد منفی اقتصاد و رکود این بخش دارد که تولید و سودآوری بسیاری شرکت ها را تحت تاثیر قرار داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: متاسفانه حجم زیادی از مصوبات دولت گذشته بابت رد دیون دولت به طلبکاران بود که این موضوع در تضاد با اهداف سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۹    
یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به گذشت بیش از دو سال رکود در این بخش مهم اقتصادی کشور، بر ضرورت رونق آن تاکید کرد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوان های شهرنت، با برگزاری نخستین دوره مسابقه در این حوزه، فعال شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۰    
کمپانی بسیار خلاق seura، اخیرا رویکردهای جدیدی از طراحی محصولات حمام ارائه داده است و در آخرین رویکرد خود تلویزیونی عرضه کرده است با یک آینه در داخل یا به عبارت دیگر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۷    
وزیر نیرو با تشریح جزئیات برنامه های دولت به منظور اصلاح قیمت آب و برق، اعلام کرد: سناریوهای اصلاح قیمت آب و برق به شورای اقتصاد رفته است که در صورت تصویب، اجرایی خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۵    
یک کارشناس بازار طلا اظهار داشت: با توجه به این که بانک های مرکزی دنیا اقدام به کاهش نرخ بهره کرده اند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۵    
معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی از 7 مکاتبه ایران با بانک جهانی برای اصلاح شاخص های سنجش کسب و کار خبر داد و گفت: بانک جهانی برخی از این اصلاحات را پذیرفته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۴    
کسانی که درگیر گرفتن تسهیلات هستند در این خصوص بیشتر از سایرین صحبت می کنند. کافی است صحبت از تسهیلات و اعتبارات شود تا بیش از هر چیز دیگری به بدهکاران بانکی و مطالبات بانک ها (که معوق شده و کسی هم ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۲    
هنگام ورود وزیر خارجه انگلیس به سفارت این کشور یک دستگاه نیسان به یکباره خراب شد تا ماموران نیروی انتظامی با هل دادن آن را از جلوی در سفارت کنار بردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۹    
بازار سهام در نخستین روز معاملاتی در شهریور ماه امسال با افت سراسری نماگرهای منتخب این بازار مواجه شد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام خبر خرید هواپیماهای جدید برای ناوگان هوایی، اعلام کرد که به دنبال این هستیم تا روند مهاجرت را در شهرهای کوچک معکوس کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۸    
چهار عضو یک خانواده مسافر در تصادف خودرویشان با کامیون به کام مرگ تلخی فرو رفتند.این تصادف ساعت 10 و 45 دقیقه شب 30 خردادماه رخ داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۲    
آخرین آمار سرمایه گذاران بورسی کشور با تعاریف بورس های بین المللی 20 هزار نفر است، به عبارتی براساس تعاریف بین المللی سرمایه گذاران فعال بورسی به افرادی گفته می شود که در طول سال حداقل 250 بار معامله ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۲    
موضوع خواستگاری این دو جوان در برنامه شب هشتم ماه عسل در ماه مبارک رمضان مطرح شده بود. رئیس جمهور در پیامی برای این زوج جوان مشهدی آرزوی خوشبختی وعاقبت به خیری کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۳    
بهنوش بختیاری که به عنوان مدل تبلیغاتی یک برند ایرانی فعالیت می کند, نسبت به اعتراض بعضی از طرفداران محیط زیست واکنش نشان داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۳    
طبق قانون صالاح قانون مالیات های مستقیم صادرات خدمات و کالاهای غیر نفتی و مخصولات کشاورزی با مالیات صفر محاسبه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۹    
تحقیقات درباره مرگ زن جوان از سوی کارآگاهان جنایی آغاز شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۹    
در حالی اخیرا مهلت صرافی ها برای افزایش سرمایه و تادیه ضمانت نامه به پایان رسید که بررسی های میدانی، حاکی از ورود گاها از روی رضایت یا همراه با گلایه و انتقاد صرافان و حتی عدم ورود برخی از آنان برای ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۱    
نرخ اجاره در فصل تابستان که پرتحرک ترین فصل نقل و انتقالات بخش مسکن محسوب می شود، امسال نوسان چندانی نداشت و برخلاف سال های گذشته با آرامش همراه بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۱    
اخبار ضد و نقیض درباره سریال مهران مدیری سرنوشت فاز دوم آن را دچار ابهام کرده. در حالی که مدیر شبکه سه از فراهم شدن مقدمات ساخت آن خبر داده، رییس مرکز امور نمایشی سیما می گوید هیچ چیز قطعی نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۱    
اپل اعلام کرده که تعداد محدودی از گوشی های آیفون 6 پلاس که از شهریور تا دی ماه سال گذشته به فروش رفته اند دچار نقص فنی در دوربین بوده و باید تعویض شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۸    
دبیرکل خانه کارگر گفت: چنانچه تامین اجتماعی برای بیمه کارگران ساختمانی سهمیه ای تعیین کند تخلف از قانون بوده و این تخلف قابل پیگیری است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۵    
دو جوان که در درگیری با مردی 53 مرتکب قتل شدند، یکدیگر را به ارتکاب جنایت متهم می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۱    
براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت روغن از 31 مرداد ماه 5 درصد گران شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۱    
شرکت ساعت سازی سواچ قصد دارد سری ساعت های هوشمند را به محصولات خود اضافه کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۸    
یکی از سارقان پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی منطقه خانی آباد – خیابان ماهان، قاتل فراری پرونده بروجرد بود که در اردیبهشت 93 بعد از به رگبار بستن مردی 60 ساله از محل متواری شده بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۸    
کارشناس بازار سرمایه گفت: سرعت بخشیدن به پذیرش افزایش سرمایه ها یکی از مواردی مهمی است که بورس باید آن را برای رسیدن به شرایط متعادل دنبال کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۹    
متخصص بهداشت و کنترل مواد غذایی سازمان دامپزشکی گفت: مصرف هر فراورده ای که از شیر غیرپاستورریزه و حرارت نادیده تهیه شود، احتمال آلودگی به بیماری تب مالت را افزایش می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در کل کشور یک میلیون و 183هزار تومان بوده که نسبت به دوره قبل افزایش 2 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۷    
در دومین نمایشگاه امنیت سایبری 70 شرکت داخلی برای حضور اعلام آمادگی کرده بودند که این تعداد شرکت نسبت به دوره اول که فقط 38 شرکت حضور داشتند تقریباً با رشد دوبرابری مواجه بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۷    
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا به تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مانتوهای نامتعارف و شیشه ای هشدار داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۷    
رییس مجمع عالی واردات میزان بدهی دولت به پیمان کاران را حدود 30 هزار میلیارد تومان یعنی حدود هشت ماه پرداخت یارانه، عنوان کرد و به بیان راهکارهایی برای پرداخت این بدهی پرداخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۷    
بیمه نوین در سال گذشته سرمایه گذاری هایی را در شرکت های بورسی داشته که آمار و ارقام نشان می دهد این سرمایه گذاری ها اثرات مستقیمی در سود شرکت داشته است .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل بانک ایران زمین درگفتگویی افزود: بانک ایران زمین پس از ادغام، شرکتی تشکیل نداده و به سراغ بنگاهداری نمی رود؛ 20 شعبه این بانک از ابتدای امسال تعدیل شد
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اجرای طرح فیلترینگ هوشمند برای مقابله با استیکرهای غیراخلاقی تلگرام توضیحاتی ارائه کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۹    
مصائب استفاده از گوشی های هوشمند سونی ظاهرا بعد از گذشت یکی دو سال، گریبان کاربران موبایل را گرفته و صبر آنها را تمام کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۷    
معاون نظارتی بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه خسارت زیان دیدگان بیمه توسعه تا آخر پرداخت می شود، گفت: تا پرداخت خسارت آخرین پرونده زیان دیدگان بیمه توسعه موضوع را پیگیری می کنیم اما پرداخت خسارت و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۴    
گوگل به تازگی رسما از عرضه نسخه 6 سیستم عامل اندروید موسوم به Marshmallow خبر داده است. قرار است این سیستم عامل تا دو ماه دیگر در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۴    
جواد عزتی از دردسرهای عظیم گفته، از نقش های عجیبی که بازی می کند و دلایل تسلطش در بازی به عنوان بچه مذهبی و روحانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۴    
از 48 هزار و 600 دستگاه خودرویی که از ابتدای 2015 تا ماه ژوئن در ایران مونتاژ شده، 9.75 درصد کل تولید خودروی ایران مربوط به خودروهای چینی بوده که نسبت به 1.6 درصد سال 2011، شش برابر رشد نشان می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
معاون توسعه بازار فرابورس ایران به تشریح جزئیات پذیرش 8 شرکت در سال جاری پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری روند پذیرش شرکت ها در فرابورس با افزایش بیشتری مواجه شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۵    
سوء استفاده برخی موسسه های مالی خصوصی از مردم، انتقادها به اصلاح قانون مالیات های مستقیم و افزایش امیدواری ها برای سرمایه گذاری خارجی در کشور، سه محور اقتصادی مهم در روزنامه های امروز بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۹    
با امضای تواففنامه همکاری میان هلدینگ عقیق پارسیان و یک شرکت آلمانی، پروژه گردشگری سیب به عنوان بزرگترین پروژه تفریحی و اقامتی کشور، وارد مرحله جدیدی از فعالیت شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۹    
یک کارشناس مسایل بانکی گفت: بدون تردید با ابلاغ بخشنامه الزام بانک ها به ارائه اطلاعات حساب مشتریان به سازمان مالیاتی، بخشی از مردم پول هایشان را از بانک ها خارج می کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۱    
نمایندگان بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر این که هدف قانون مالیات های مستقیم سرکشیدن به حساب های بانکی مردم نیست ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۰    
مقایسه تعداد معاملات انجام شده در کل کشور برای خرید و فروش مسکن، زمین و خانه کلنگی یا اجاره خانه نشان می دهد که در نیمه دوم سال قبل نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن معاملات کمتری به ثبت رسیده است که ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان آنکه حذف غیرنیازمندان از لیست دریافت یارانه نقدی ادامه می یابد، گفت: نظرسنجی ها نشان داده اگر منابع آزاد شده به سمت ارتقا زندگی تهیدستان پیش برود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس سابق سندیکای برق معتقد است که بازار خرده فروشی برق درست همان چیزی است که شرایط فعلی حوزه برق به آن نیاز دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۷    
پژوهشگران، 6 روش جدید برای جلوگیری از ابتلا به بیماری آلزایمر در دوران پیری یافته اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۹    
همزمان با آغاز دور جدید مذاکرات نفتی ایران و کره جنوبی، وزیر نفت از برنامه جذب 600 میلیارد دلار سرمایه گذاری در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی ایران خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۹    
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: شک ندارم در طول هفته هایی که مذاکرات هسته ای جریان داشت و حتی کشورهای مختلف اعم از کشورهای اروپایی و آسیایی که به ما مراجعه می کنند و علاقمند به سرمایه گذاری در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۸    
رئیس کمیسیون مشترک ایران-آذربایجان از مذاکرات دو کشور برای تاسیس بانک مشترک خبر داد و گفت: 200 میلیون دلار پول ایران در بانک های آذربایجان بلوکه شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
مرکز مالی ایران با مشارکت موسسه ICMA استرالیا و دانشگاه MMU مالزی اقدام به برگزاری دوره آموزشی بین المللی CMA در زمینه حسابداری و مدیریت مالی کرده است .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
جایگاههای دولتی سوخت سه استان اردبیل، گیلان و قم به صورت نقد از طریق مزایده واگذار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
عملکرد پردازنده ی رایانه هنگام تبادل اطلاعات با RAM یعنی حافظه با دسترسی تصادفی (Random Access Memory)، به 32 یا 64 بیتی بودن نسخه ی ویندوز وابسته است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
بیمارستان ها و مراکز درمانی همواره از فضاهایی بوده اند که برای هرکسی موجب آزار و ناخوشایند هستند. هیچ کس دوست ندارد مسیرش به چنین مکان هایی بیفتد، زیرا نشانه ای است از درد و بیماری ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
بنیاد موزیلا از تغییرات اساسی در نحوه استفاده از افزونه ها در مرورگر فایرفاکس خبر داده و از طراحی رابط برنامه نویسی خاصی خبر داده که استفاده از افزونه های کروم و اپرا را هم در فایرفاکس ممکن می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۲    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: بخشی از این نارسایی های اقتصادی از دولت قبل به ارث رسیده و بخشی از مشکلات نیز به تحریم ها برمی گردد اما با این حال انتظارات برآورده نشده و رکود عمیقی در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۲    
سهامداران صنعت سنگ آهن منتظر بازگشایی نماد این شرکت ها در بورس تهران هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۳۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته قبل خبر داد و گفت: هم اکنون نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی 7100 تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۷    
دولت امارات شرایط جدیدی را برای صدور ویزا جهت ورود به مناطق مختلف این کشور، صادر کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۷    
بانک مرکزی در جریان نرخ گذاری ارزهای بانکی موجود در معاملات امروز (یکشنبه اول شهریور ماه) مرکز مبادلات ارزی کشور، نرخ 39 ارز را نسبت به روز گذشته تغییر نداد.
  • ۱