پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۲۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 17 آذر 1394 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 31 فروردین 1394 صبحانه انلاین 30 اردیبهشت 1394 صبحانه انلاین 31 خرداد 1394 صبحانه انلاین 31 تیر 1394 صبحانه انلاین 31 مرداد 1394 صبحانه انلاین 31 شهریور 1394 صبحانه انلاین 30 مهر 1394 صبحانه انلاین 30 آبان 1394 صبحانه انلاین 30 دی 1394 صبحانه انلاین 30 بهمن 1394 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 1 آذر 1394 صبحانه انلاین 2 آذر 1394 صبحانه انلاین 3 آذر 1394 صبحانه انلاین 4 آذر 1394 صبحانه انلاین 5 آذر 1394 صبحانه انلاین 6 آذر 1394 صبحانه انلاین 7 آذر 1394 صبحانه انلاین 8 آذر 1394 صبحانه انلاین 9 آذر 1394 صبحانه انلاین 10 آذر 1394 صبحانه انلاین 11 آذر 1394 صبحانه انلاین 12 آذر 1394 صبحانه انلاین 13 آذر 1394 صبحانه انلاین 14 آذر 1394 صبحانه انلاین 15 آذر 1394 صبحانه انلاین 16 آذر 1394 صبحانه انلاین 17 آذر 1394 صبحانه انلاین 18 آذر 1394 صبحانه انلاین 19 آذر 1394 صبحانه انلاین 20 آذر 1394 صبحانه انلاین 21 آذر 1394 صبحانه انلاین 22 آذر 1394 صبحانه انلاین 23 آذر 1394 صبحانه انلاین 24 آذر 1394 صبحانه انلاین 25 آذر 1394 صبحانه انلاین 26 آذر 1394 صبحانه انلاین 27 آذر 1394 صبحانه انلاین 28 آذر 1394 صبحانه انلاین 29 آذر 1394 صبحانه انلاین 30 آذر 1394 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۲۰    
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشنهادات این وزارتخانه را برای امر پژوهش و تحقیق و توسعه در بودجه 1395 تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۷    
با اینکه هنوز گوشی های زیادی از کمپانی های مختلف به اندروید 6 مارشمالو آپدیت نشده اند ، گوگل دیروز نسخه 6.0.1 این سیستم عامل را رسما منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۴    
محسن چاووشی در اینستاگرام خود از آلبوم جدیدش با نام امیر بی گزند خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۱    
المیرا شریفی مقدم با انتشار عکس زیر نوشت: و بالاخره لباس عروس دوخته شد و پوشانده شد.#خداروشکر.. دلتون گرم و روشن
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: زمینه همکاری بسیاری با بانک های لبنانی در نظام بانکی ایران وجود دارد و ما علاقه مند به توسعه این روابط هستیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۸    
شرکت هواپیمایی ایرفرانس امروز از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس از مبدأ پاریس به مقصد تهران در ماه آوریل آینده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۵    
رابطه ی برخی هنرمندان حوزه موسیقی با وب سایت رادیو جوان چندان مشخص نیست؛ تعدادی از آن ها آثارشان را آگاهانه به این وب سایت می دهند و برخی هم ندانسته به یک بازی وارد می شوند که قواعد آن را بلد نیستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۲    
مدیر نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: خودروسازان از طرح اوراق گواهی مشارکت خودرو در بورس کالا استقبال کرده اند و در صورت تایید کمیته فقهی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۲    
لینک دایرکتوری صفحات اجتماعی وزیر ارتباطات در سایت این وزارتخانه با پیام "پیدا نشد"، مواجه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۹    
انجمن بین المللی متخصصان املاک (AIPP) نیز به صف علاقه مندان به حضور در بازار ایران پیوست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۳    
حوالی ساعت 10 امروز، پنج سرنشین یک خودروی پژو که سه نفر از آنان نقاب بر صورت داشتند، با تبر و چاقو و چوب، زن و مرد میانسالی را در میدان دانش آموز بجنورد مضروب کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۷    
اغلب افرادی که به علت صدور چک برگشتی در زندان ها به سرمی برند ناشی از عدم اطلاع آن ها از قوانین مرتبط با چک است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۱    
در دو روز گذشته مراجعان سایت مرکز آمار در هر بار مراجعه به این سایت، با این پیغام مواجه شدند این سایت در حال به روز رسانی است. لطفا بعدا به سایت مراجعه کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی بر حذف قیمت گذاری روغن نباتی گرفته نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۹    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، حق بیمه اجتماعی را 15 درصد بیان کرد و گفت: سقف سنی بیمه شدگان برداشته شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۹    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ضمن رد خبر برکناری اش، اعلام کرد: مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده افزایش نمی یابد و همچنین در پیش نویس بودجه سال آینده کشور پیش بینی رشد مالیات ها از پیش بینی رشد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۱    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه سواری پراید با 45 میلیون و 890 هزار ریال جریمه پرداخت نشده توسط پاسگاه پلیس راه آستارا - تالش خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۲    
در پی تشدید احساسات شهروندان کره ای علیه شرکت آلمانی فولکس واگن، هزاران نفر از مردم این کشور در واکنشی هماهنگ اقدام به طرح دعوی علیه این غول خوروساز در مراجع قضایی کشورشان کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۸    
ویشکا آسایش با انتشار عکس زیر نوشت: طبق معمول من بالای کوه
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۸    
مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به فعالیت آزمایشگاه کنترل کیفیت تاکید کرد: در این آزمایشگاه حداقل های لازم که شامل نصب و اجرای بازی است بررسی می شود و ما با رعایت این حداقل ها می ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۲    
نوسان قیمت ها در بازار مواد خوراکی ادامه دارد و در هفته گذشته بیشترین تغییرات مربوط به کاهش قیمت این محصولات بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۹    
یک گروه ایرانی متشکل از نمایندگان سازمان ملی استاندارد و مقامات وزارت بهداشت، برای بررسی کیفیت و سلامت چای هندی به هند سفر کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۶    
بهای نفت در بازار های جهانی در معاملات امروز(سه شنبه) در پی گزارش چین مبنی بر واردات قابل توجه نفت به رغم شرایط ضعیف اقتصادی از پایین ترین سطوح هفت ساله گذشته فاصله گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از ارایه طرحی توسط برخی نمایندگان مبنی بر جایگزینی حبس ابد به جای اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۴    
دبیر نخستین همایش دولت کارآفرین با اشاره به وضعیت نامناسب مصرف در کشور، گفت: ایرانیان سالانه 500 میلیارد تومان آدامس می جوند و جالب اینکه 65 درصد این آدامسها توسط شرکتهای آمریکایی قاچاق می شود اما ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۶    
شاخصهای سهام آسیایی روز جاری در پی سقوط قیمت نفت که به سهام شرکت های انرژی لطمه زد و کنار کشیدن سرمایه گذاران از بازار در آستانه نشست هفته آینده بانک مرکزی آمریکا ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۷    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز سه شنبه 17 آذرماه تعداد 6 هزار و 300 داوطلب برای ثبت نام اقدام کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۱    
یک مقام مسول در سازمان خصوصی سازی از فروش جایگاه های سوخت در سراسر کشور با شرایط جدید خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۸    
علی رغم اعلام خبر استعفای رئیس سازمان امور مالیاتی ایران وی امروز خبر استعفایش را تکذیب کرده و گفت: همچنان رئیس سازمان امور مالیاتی هستم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۵    
رئیس اداره عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به راه اندازی قراردادهای آتی سهام از سال 89، به تشریح مکانیزم معاملات این قراردادها در بورس پرداخت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۵    
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: کسانی هستند که گردش مالی آنها در کشور سالانه 2 تا 4 هزار میلیارد تومان است، اما پرونده مالیاتی شان اصلاً ربطی به این عددها ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی دولت گفت : همچنان مصمم هستیم حتی در صورت کاهش قیمت نفت در سال جاری به طرحهای عمرانی خود اعتبار دهیم و به صورت هفتگی نحوه پرداختها را اعلام می کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۶    
"صدور کارتهای اعتباری تا سقف 10 میلیون تومان"؛ این خبر خوش رییس کل بانک مرکزی برای تولید کنندگان بود تا انبارهای پر اما کم تقاضای آنها تخلیه شده و تولید رونق بگیرد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۳    
تازه ترین لپ تاپ اپل موسوم به مک بوک 2016 قرار است به زودی عرضه شود و اخبار از باریک تر شدن این محصول نسبت به نمونه های قبلی خبر می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در چهاردهمین اجلاس همکاری های مشترک ایران و صربستان، به هیات اقتصادی این کشور پیشنهاد کرد که دو کشور در برخی کالاها تجارت آزاد داشته باشند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۴    
هنوز بیشتر مردم و مسئولان، اشتغال را در استخدام دولتی یا کارخانجات بزرگ خصوصی می بینند، غافل از اینکه مسیر بهتری هم برای حل این معضل وجود دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۱    
نامه بدون نقطه" یک رعیت در زمان ناصرالدین شاه، نوشته ای که ذیلا از نظرشما دوستان گرامی می گذرد نامه ای است که" مرحوم میرزا محمد الویری" به مرحوم احمدخان امیر حسینی سیف الممالک فرمانده فوج قاهر خلج ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نخستین گام در توسعه روابط تجاری، ایجاد مناسبات بانکی است و بدون آن توسعه تجارت محقق نخواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۸    
وزیر صنعت گفت: ما آماده پذیرش سرمایه گذاری های مشترکی هستیم که منجر به تولید محصولات رقابت پذیر شود به طوری که در بخش خودرو نیز در حال توافق برای تولید و صادرات حداقل 30 درصد محصولات تولید شده در ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۳    
مدیرعامل اتحادیه فرآورده های لبنی کشور گفت: از زمان قطع یارانه شیر تاکنون حدود 50 درصد کارخانه های لبنی از چرخه تولید خارج شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۳    
نشریه اقتصاد مید در یادداشتی عدم انتشار جزئیات قراردادهای جدید نفتی ایران را به سرمایه گذاری در ایران گره زد و نوشت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۳۰    
بانک مرکزی در قالب طرح تسهیلات خرید خودرو و کارت اعتباری، 6700 میلیارد تومان به اقتصاد پول پرقدرت تزریق می کند که با توجه به ضریب فزاینده 6 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۱    
نایب رئیس شورای ملی زعفران از افزایش 300 هزار تومانی قیمت هرکیلوگرم از این محصول خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۸    
یک عضو انجمن فولاد با اعلام اینکه امروز بالای 90 درصد کارخانجات فولادی تعطیل، نیمه تعطیل و با دپوی محصولات مواجهند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۸    
بررسی های موسسه آی دی سی نشان می دهد، عرضه رایانه های شخصی از چهار سال قبل تا به حال کاهش یافته و این روند نزولی کماکان ادامه دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۵    
بیستمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی دقایقی قبل در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و به صورت علنی برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۱۵    
مسئولان بیمه ایران با نمایندگان شرکت های بیمه دولتی العراقیه و البادیه این کشور دیدار و گفت و گو کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از بنگاه های اقتصادی با ظرفیت 30 درصد کار می کنند، گفت: اکنون که 9 ماه از سال می گذرد، حتی یک ریال هم از بودجه عمرانی کشور تخصیص داده نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۹    
برخی از دارندگان موبایل های جدید سری نکسوس یعنی Nexus 5X ال جی و Nexus 6P هواوی در اندروید 6٫0 با مشکلاتی در رنگ های به نمایش در آمده در صفحه مواجه شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۲:۰۹    
مدیر کل دفتر پایانه های مرزی سازمان راهداری از کاهش آمار ترانزیت کشور در هشت ماهه ابتدایی سال خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۶    
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور با بیان اینکه تونل ها و ریل گذاری مسیر مترو مهرآباد به پایان رسیده و ایستگاه اصلی تجهیز شده است، گفت: مقرر شد در جلسه ای با حضور مدیرعامل مترو، علت توقف پروژه بررسی شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۶    
طلای جهانی تحت تاثیر صعود ارزش دلار و دورنمای افزایش نرخهای بهره آمریکا در ماه جاری، از بزرگترین صعود هفتگی که از سپتامبر داشت، عقب نشینی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۶    
"چهارمین نشست هماهنگی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با سازمان های تابعه" به میزبانی بانک تجارت و با حضور دکتر محمدی معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۶    
نماینده بزرگ ترین بانک و همچنین مدیرعامل مهم ترین شرکت مهندسی مشاور ایتالیا، در دیدار با مدیرعامل بانک شهر، در خصوص همکاری مشترک در زمینه های اقتصادی اعلام آمادگی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۳    
تهران دیگر توان تحمل ساخت و ساز جدید و جمعیت بیشتر را ندارد که به همین منظور طرح های تمرکززدایی همچون انتقال تقاضای مسکن به شهرهای پیرامونی مطرح می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۳    
این روزها افزایش نرخ ارز در حالی مهمترین موضوعی است که دائما مورد بحث و بررسی قرار می گیرد که راه اندازی بورس ارز در جریان رشد مداوم قیمت ها در بازار آزاد ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰    
رییس اتاق بازرگانی تهران دلایل افت 15 درصدی صادرات در هفت ماهه امسال را تشریح و اعلام کرد که افزایش هزینه های تولید باعث افت صادرات شده است، درحالیکه در بازار جهانی مهمترین بحث ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۰    
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس خواستار بازنگری جدی در مالیات ستانی از بنگاهای اقتصادی شد و تغییر سیاست های مالیاتی را یکی از راهکارهای کارایی کنونی برای خروج از رکود عنوان کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۲    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: با تلاش و مهارت کافی تکنیسین های اورژانس یک نوزاد دختر از مادری باردار در داخل آمبولانس متولد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۶    
معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ، بازار سرمایه را بی نیاز از سیاستگذاری مستقیم دانست و گفت : هرچه قدر سیاست ها و دخالت ها دراین بازار کمتر باشد، نتیجه نهایی بهتر خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۳    
مدیر اداره بررسی ها و سیاست های اقتصادی بانک مرکزی ضمن تشریح چگونگی افزایش سطح پوشش آماری بانک مرکزی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۳    
یکی از محاسن قرارداهای آتی پوشش ریسک فعالان اقتصادی است. در قراردادهای آتی شخص حقیقی یا حقوقی می تواند با ایجاد موقعیت خرید یا فروش نسبت به تامین ارز مورد نیاز خود اقدام کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۳    
گوگل اختراعی را ثبت کرده که به وسیله ساعت هوشمندی ، قند خونتان را پس از گرفتن در خود، سنجیده و در دیتابیس خود ذخیره و اعلام نتیجه می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۱۳    
یکی از چیزهایی که OS X در آن صرفه جویی دارد، توانایی اتصال به هر شبکه WiFi می باشد. این واقعا فوق العاده بوده که از شبکه WiFi به شبکه WiFi انتقال پیدا کرده و همچنین در این فرآیند نمی خواهید به اکانت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۸    
قیمت بنزین در بازار سنگاپور در هفته منتهی به 27 نوامبر (جمعه، 6 آذرماه ) همچنان زیر 60 دلار برای هر بشکه معامله می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۵    
رییس کمیسیون مالیات، کار و تامین اجتماعی اتاق بازرگانی ایران ضمن گلایه از برخی فرآیند های داخلی که باعث گران شدن صادرات و کاهش آن شده است، گفت: یکی از این فرآیندها ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۱:۰۳    
بانک مرکزی، نرخ بانکی 39 نوع ارز را امروز سه شنبه اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۸    
ارسلان قاسمی که هفته پیش برای شرکت در عزاداری اربعین حسینی در کربلا بود، امروز با انتشار این عکس در اینستاگرامش به علاقه مندانش صبح بخیر گفت!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۲    
وزیر دادگستری گفت: دولت برای تسهیل امور کسب و کار گواهی سوء پیشینه را از پیش شرط های صدور مجوز کسب و کار حذف کرده و برخی تأیید و تحقیق ها را به سایر ارگان ها می دهیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۲    
آزادسازی نرخ بلیت هواپیما تیر نهایی وزارت راه و شهرسازیبرای بهسازی ناوگان هوایی کشور بود تا این بار هم پول های مردمی بتواند مشکل گشای نوسازی ناوگان هوایی کشور شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور از برگزاری جلسه دیشب رئیس جمهور و برخی اعضای دولت با مقام معظم رهبری خبر داد و اعلامم کرد: ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تغییر نام داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۶    
بر اساس نامه 20 مهرماه امسال گمرک، مجوز واردات یکی از مشهورترین انواع آئودی یعنی مدل شاسی بلند آن برای شرکت بهار خودرو که بر اساس اعلام اتاق اصناف، مجوزش باطل شده، صادر شده است و با این حساب ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۳    
شورای پول و اعتبار امشب تشکیل جلسه می دهد و بر اساس وعده وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی، موضوع کاهش نرخ سود بانکی مورد بررسی قرار می گیرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۳    
یکی از ملی پوشان سابق کشورمان توسط افراد مسلح مورد حمله قرار گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۳    
ثبت نام و دریافت اشتراک اینترنت پرسرعت ADSL مدتی است در شهرهای مختلف دشواری هایی به دنبال دارد، دشواری هایی که به گفته معاون مخابرات ایران بحث استقبال مردم از شبکه های موبایلی در آن بی تاثیر نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۰    
معاون بهبود تولید گیاهی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: استاندارد سازی محصولات کشاورزی برای اطمینان مصرف کنندگان ضرورتی درحال انجام است و کشاورزان نیز برای پاسخگویی در قبال عملکردشان کد دار می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۷    
دوران ممنوع الکاری سید علی ضیاء در تلویزیون به پایان می رسد و این مجری جوان به زودی به آنتن تلویزیون بازمی گردد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۴    
رییس مرکز ملی فرش ایران با اشاره به کپی برداری و ورود فرش های کشورهای دیگر به نام "ایران" در بازارهای جهانی گفت: شناسنامه دار کردن فرش دستباف ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۴    
بیستمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان نفتی دقایقی قبل در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و به صورت علنی برگزار شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۸    
موسسه کانسومر ریپورتس هرسال رده بندی تازه ای از برندهای خودرو منتشر می کند و با توجه به نتایج آزمون های مختلف ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۵    
سامانه الکترونیکی کنترل پایداری ESP بطور استاندارد در این مدل وجود داشته و این سیستم ، ترکیبی از سامانه های دیگر چون ABS و ASR است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت : دولت نظارت و سیاست گذاری را از اولویت های اقتصاد قرار داده تا خصوصی سازی واقعی را به سرانجام برساند و از طرف دیگر به دنبال حذف مجوزها و مقررات زائد در فضای اقتصادی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۲    
پاستیل بخوریم یا نه؟هم رنگ های متفاوت و قشنگی دارد اما شکل های متعدد و زیبایی، هم مزه های گوناگون و خوش طعمی؛ بچه ها عاشق آنند، بزرگ ترها هم دوستش دارند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۲    
با توجه به قوانین جهانی بیشترین کاربران شبکه تلگرام در ایران هستند این شرکت باید اقدام به انتقال سرورهای خود به داخل خاک ایران کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۲    
مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در 9 ماه نخست سال جاری میلادی با رشد 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به 5.597 میلیارد یورو رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۹    
مدیر کل دفتر امور آب و خاک کشاورزی گفت: با توجه به اقلیم خشک و نیمه خشک حاکم بر ایران و نوع رسوب گذاری دریاهای باستانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۹    
دور سوم افزایش نرخ برق در دولت یازدهم به سال 95 موکول شده و این افزایش در سال آینده قطعی شده است اما در خصوص زمان اعلام آن و میزان افزایش، هنوز تصمیم گیری نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۶    
با وجود آنکه مشاغل سبز و فعالیتهای مرتبط با آن در دنیا روز به روز در حال گسترش است و بسیاری از کشورهای دنیا از اقتصاد سبز و ایجاد شغل های سبز استقبال کرده اند اما این موضوع در کشورمان همچنان ناشناخته ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: خط آهن تهران - کرج چهارخطه و کرج - زنجان دو خطه می شود و ادامه این مسیر تا ترکیه نیز دوخطه خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۶    
معاون وزیر کار با اعلام اینکه 57 درصد بازار کار کشور در بستر فعالیت های غیررسمی شکل گرفته است گفت: برای تحول در اشتغال کشور برنامه های کوتاه، میان و بلندمدت طراحی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۶    
طبق اطلاعیه شرکت گاز منطقه یک استان تهران گاز منطقه یک از ساعت 8:30 دقیقه امروز قطع می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۳    
پس از آزادسازی قیمت بلیط هواپیما که نابسامانی و فروش بلیط با قیمت های نجومی را به همراه داشت،بحث هایی در مورد آزادسازی قیمت در بخش های دیگر اقتصاد از جمله کالاهای اساسی مانند روغن نباتی و همچنین ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۳    
حکم پاساژ علاء الدین که انتظار می رفت بعد از رای دیوان عدالت اداری اجرایی شود در بی توجهی به فراموشی سپرده شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۴    
معاون امور زراعی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تکذیب اخباری مبنی بر واردات 5.5 تن سیب زمینی به کشور گفت: سالانه 700 تن بذر سیب زمینی غیر خوراکی برای کشت مجدد این محصول وارد می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۴۲    
در حالی حدود یکماه از اظهار بی اطلاعی وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه های مسکن مهر هسا می گذرد که هنوز هیچکدام از مسئولان مربوطه در این رابطه اطلاع رسانی لازم را انجام نداده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۹    
37.3درصد کل جوانان بیش از 18ماه در انتظار کار می مانند و خوش شانس ترین آنها یک تا 3 ماه اول پیگیری، شاغل می شوند. با این وجود، 35.6درصد کل جستجوهای کار از طریق آشنا، پارتی و شانس و اقبال صورت می گیرد!
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۹    
رئیس اتحادیه خواربار فروشان از کاهش سه تا پنج درصدی قیمت شکر از هفته گذشته خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۳    
نماینده کارگران در شورای عالی کار از برگزاری نشست کارگروه تخصصی مزد این شورا در چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: به دلیل میخکوب بودن بازارها و تنگناهای اقتصاد ایران، نگرانی جهش دوباره تورم وجود دارد.
  • ۱