دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۱:۲۹Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 26 اسفند 1396 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 31 فروردین 1396 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1396 صبحانه انلاین 31 خرداد 1396 صبحانه انلاین 31 تیر 1396 صبحانه انلاین 31 مرداد 1396 صبحانه انلاین 31 شهریور 1396 صبحانه انلاین 30 مهر 1396 صبحانه انلاین 30 آبان 1396 صبحانه انلاین 30 آذر 1396 صبحانه انلاین 30 دی 1396 صبحانه انلاین 30 بهمن 1396 صبحانه انلاین 1 اسفند 1396 صبحانه انلاین 2 اسفند 1396 صبحانه انلاین 3 اسفند 1396 صبحانه انلاین 4 اسفند 1396 صبحانه انلاین 5 اسفند 1396 صبحانه انلاین 6 اسفند 1396 صبحانه انلاین 7 اسفند 1396 صبحانه انلاین 8 اسفند 1396 صبحانه انلاین 9 اسفند 1396 صبحانه انلاین 10 اسفند 1396 صبحانه انلاین 11 اسفند 1396 صبحانه انلاین 12 اسفند 1396 صبحانه انلاین 13 اسفند 1396 صبحانه انلاین 14 اسفند 1396 صبحانه انلاین 15 اسفند 1396 صبحانه انلاین 16 اسفند 1396 صبحانه انلاین 17 اسفند 1396 صبحانه انلاین 18 اسفند 1396 صبحانه انلاین 19 اسفند 1396 صبحانه انلاین 20 اسفند 1396 صبحانه انلاین 21 اسفند 1396 صبحانه انلاین 22 اسفند 1396 صبحانه انلاین 23 اسفند 1396 صبحانه انلاین 24 اسفند 1396 صبحانه انلاین 25 اسفند 1396 صبحانه انلاین 26 اسفند 1396 صبحانه انلاین 27 اسفند 1396 صبحانه انلاین 28 اسفند 1396 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۷    
مشاور جدید اقتصادی کاخ سفید به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرده است که طلا را بفروشند و نسبت به خرید دلار آمریکا اقدام کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۲    
چای از جمله نوشیدنی هایی است که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد، اما اینکه چه نوع چایی مصرف می کنیم خیلی مهم است. به گفته رئیس سازمان چای ایران ، چای ایرانی تنها چای ارگانیک جهان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
رئیس مرکز پزشکی حج هلال احمر گفت: در سفرهای زیارتی فقط بیماران مزمن قلبی، ریوی و سالمندان با تشخیص پزشک و در صورت نیاز باید واکسن مننژیت را تزریق کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۷    
پس از کش و قوس های فراوان سرانجام سه برند آخر برای اجرای طرح رجیستری در سال 96 مشخص شد.این سه برند وارد طرح رجیستری می شوند تا خریداران آن ها بتوانند گوشی های قاچاق و تقلبی را تشخیص داده و از خرید و ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۷    
مشاور بیوتکنولوژی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه برنج تراریخته هنوز مجوز نگرفته است،گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته برنج تراریخته هیچ خطری برای گیاهان، جانوران و انسان ندارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل ایران خودرو گفت: سهم قطعات غیراستاندارد تحویلی به خودروسازان بیشتر از 7 درصد کل قطعات نیست که در سال 97 این رقم به صفر خواهد رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۸    
ویژه برنامه سال تحویل شبکه آی فیلم به وقت بهار نام دارد و حسین رفیعی و سیدجواد هاشمی اجرای آن را برعهده دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۳    
از 20 سال پیش بحث ریختن گازوییل در محور کرج – چالوس و سرخوردن خودروها دهان به دهان می چرخد، ولی تا کنون این موضوع اثبات نشده و هیچ شخصی در حال ریختن گازوییل در این محور مشاهده نشده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۸    
10 راه درمان خانگی عفونت سینوس ها . گاهی حتی بدون سرماخوردگی و فقط با وزش یک باد عفونت سینوس ها شروع می شود. کیپ شدن بینی، درد در اجزای صورت فرد را از فعالیت های روزمره دور نگه می دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۸    
تعدادی از خلبانان هما امروز در محوطه این شرکت در اعتراض به شرایط کاری، حقوق و دستمزد و نحوه پاسخگویی مدیران ایران ایر در محوطه این شرکت تجمع کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۸    
ساعت 23:23 چهارم اسفند سال جاری مأموران کلانتری 106 نامجو با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته اعلام کردند مردی افغانستانی پس از یک درگیری با یکی از کارگران ساختمانی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۸    
پزشکیان : کمیته امداد با توزیع مناسب اعتبارات، هزینه ها را با رویکرد تخصصی به سمت سرمایه گذاری در اشتغال سوق داده و نظارت کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۳    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات توییتر خود را با یک خبر خوش درباره سهم زبان فارسی در اینترنت به روزرسانی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۳    
سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه ای درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه، دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال 1396 به منظور انجام سایر مراحل استخدامی صادر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۹    
رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: تلاش می شود در سال 1397 بر افرادی که با اجاره نمایشگاه و دفتر وارد این صنف می شوند، نظارت بیشتری اعمال شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول امسال نیز به تمامی مشترکین خود عیدی می دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
ورود حدود 4 هزار دستگاه هیبریدی از طریق نماینده های غیر رسمی بدون گارانتی موجب شد تا بازار خودروهای هیبریدی خراب و نگاه مردم نسبت به این خودروها تغییر کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۹    
دهمین نشست شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال آینده حدود 13 میلیون نیروی کار مشمول قانون کار از دقایقی پیش با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۹    
رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: فردی که با ارسال پیام های توهین آمیز و غیراخلاقی در فضای مجازی به یکی از شهروندان موجبات آبروریزی و هتک حیثیت وی را فراهم آورده بود شناسایی و دستگیر گردید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۴    
نشست 273 شورای عالی کار برای تعیین حد اقل دستمزد کارگران در سال 97 با حضور وزیران کار، اقتصاد و صنعت در محل وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۹    
تصویب فیلترینگ تلگرام توسط شورای عالی فضای مجازی تکذیب شد. مدیر روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد که تاکنون این شورا هیچ مصوبه ای در مورد تلگرام نداشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۹    
معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی و سمعی وبصری هزینه های این دوره از جشنواره را چهار میلیارد و ششصد و سی و نه میلیون و پانصد و هشتاد و دو هزار و ششصد تومان اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 145 تیم واکنش سریع از 7 استان کشور، جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد را در امدادرسانی به سانحه هوایی تهران- یاسوج یاری کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۹    
یک فروند کشتی کانتینری فلزی در خور گناوه بوشهر دچار آتش سوزی شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت خسارت 59 نفر از زیان دیدگان پلنگ در 11 استان کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
روز جمعه با اعلام داده های تولید قدرتمند صنعتی اس اندپی500 و شاخص صنعتی داو رشد کردند اما هر 3 شاخص مهم وال استریت این هفته خود را با ضرر به پایان بردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۴    
منابع خبری سوریه گزارش دادند که بیش از یک میلیون نفر در پی حملات ترکیه به عفرین واقع در شمال غربی سوریه دچار گرسنگی و بیماری شده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۴    
مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورای تبریز بود که بی شک اغلب کسانی که نامش را می شنوند مردی با لباس خاکی جنگ در ذهنشان تداعی می شود که چهره ای آرام دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
خودروی وانت نیسان حامل بار میوه و سبزیجات و یک دستگاه خودروی پراید به شدت با یکدیگر برخورد کردند و بر اثر شدت این حادثه، خودروی وانت واژگون شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۴    
زمین لرزه ای با بزرگای 4.1 ریشتر دقایقی پیش کوهبنان را لرزاند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
برنامه دورهمی در لحظه تحویل سال و همچنین ایام عید میزبان چهره های هنری خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
رئیس شعبه تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ورود این تیم به موضوع رعایت خالص فروشی خبر داد و گفت: با رعایت مصوبه خالص فروشی در عرضه سیب و پرتغال تنها در استان تهران از 600 میلیون تومان کم فروشی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و فعالیت آن در نقاط مختلف گفت: غرب، مرکز ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
رئیس اتحادیه فرش دستباف، از صادرات 60 میلیون دلاری فرش ایرانی به ایالات متحده در سال جاری خبر داد و گفت:بعد از برجام و برداشته شدن تحریم ها صادرات فرش دستباف رونق گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۹    
اگر پولتان را هم دوست دارید شهرهای داخلی را جایگزین سفرهای خارجی کنید؛ چون دلار طی دو سه ماه اخیر 1000 تومان گران شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۴    
در ماه های اخیر و به ویژه پس از انتشار اخباری درباره ارائه تسهیلات ویژه در زمینه بازسازی بخش های فرسوده، بازار مسکن در حوزه فروش املاک کلنگی شاهد رونقی نسبی بوده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور، قانون بودجه سال 1397 کل کشور را ابلاغ کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
قرار است دوربین های طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت 18:30 روز 28 اسفند خاموش شده و بعد از 14 روز در ساعت 6:30 صبح سه شنبه 14 فروردین ماه مجدداً شروع به فعالیت خواهند کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
سینماهای سراسر کشور به مناسبت شهادت امام هادی (ع) روز اول فروردین ماه تعطیل خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
به نظر می رسد قطع دسترسی کاربران ایرانی به اپ استور بیشتر اتفاقی باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
در آستانه سال جدید فروش دلار و یورو از سوی صرافی ها تقریبا متوقف است و مسافران و متقاضیان، این دو ارز، ارز مورد نیازشان را از دستفروشان تهیه می کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین علی نعیمی را از مدیرعاملی این موسسه برکنار کرد اما بانک مرکزی با اشاره به عدم رعایت ماده 88 اساسنامه این موسسه ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در سال آینده هیچ خودروسازی حق تحویل گرفتن حتی یک قطعه بی کیفیت و فاقد استاندارد را ندارد، در غیر این صورت، در مقابل آن خودروساز خواهم ایستاد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع، گفت: در برخی از شرکت ها 2 تا 3 هزار نفر نیروی اضافه بر سازمان در حال فعالیت هستند که باید شروع به کاهش نیرو کنند، این به معنای تعدیل نیرو نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۹    
کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال 95 طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک ها سپرده های ارزی را باید به صورت اسکناس ارزِ سپرده گذاری شده، پرداخت کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
نمایندگان کارگری که از صبح امروز در نشست با وزیرکار شرکت کرده اند، پیشنهاد افزایش قدرت خرید از دست رفته 189 هزار تومانی مزد در سال 97، علاوه بر نرخ تورم را دارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک 97 را تشریح کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که مهلت استفاده از کسر خدمت های ایثارگری در سال آینده نیز وجود دارد و نیازی به مراجعه به نیروهای مسلح تا پایان امسال نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
با آغاز سفرهای نوروزی یکی از اصلی ترین خدماتی که مورد توجه مسافران قرار می گیرد جابه جایی خودروهایشان با قطار و تحویل آنها در مقصد است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
در دی ماه سال جاری گوجه فرنگی با رشد 63.5 درصدی بیشترین افزایش قیمت را در میان کالاهای اساسی به خود اختصاص داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
واژگونی خودرو سواری در بزرگراه شهید همت، موجب آسیب دیدگی راننده این وسیله نقلیه شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: مسافران از خرید بلیت از سایت های غیر مجاز جدا خودداری کنند زیاد در صورت بروز تخلف امکان پیگیری از این سایت ها سخت خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۴    
مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان به پرسش های خبرنگار تسنیم درباره دلایل سقوط هواپیمای این شرکت توضیحاتی را ارائه داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارت ورود به جلسه کنکور 97 از چهارم تا ششم تیر ماه قابل دریافت است، گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 برگزار می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۴    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در نامه ای ضمن هشدار به پیمانکاران، مشاوران و سازندگان مسکن مهر تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه های این طرح در راستای تحقق اهداف نظام از 5 فروردین 97 آغاز می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۹    
سارقان مسلحی که با لباس زنانه قصد سرقت مسلحانه داشتند پیش از وقوع سرقت، زمین گیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۹    
تردد یک دستگاه خودروی (Peugeot RCZ) در منطقه آزاد ارس.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
قیمت مرغ در روزهای پایانی سال به 8600 تومان و قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی به حدود 45 هزار تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
با وجود برنامه ریزی هایی که در طول سال های گذشته برای افزایش تقاضای سفر ریلی انجام شده هنوز این بخش از حمل و نقل ایران نتوانسته به ایده آل های خود نزدیک شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
نایب رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه متأسفانه با بخشنامه جدید دولت سال آینده شاهد کاهش عرضه و افزایش قیمت خودروهای وارداتی خواهیم بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک تر می شویم، بساط بازار شب عید بیشتر از گذشته پهن می شود، این روزها دیگر فرقی بین سوپری سر محل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
گمرک ایران شرایط ورود وخروج کالای همراه مسافر و کالا های ممنوعه را اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ خودروسازی در سال آینده حق تحویل گرفتن قطعات غیراستاندارد را ندارد، برای نظارت بر این کار، یک شورا را در کنار سازمان استاندارد مسئول خواهم کر
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز درباره روند قیمت طلا در هفته جاری نتوانستند به اکثریت برسند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۹    
در حالی که کرمان موتور قیمت سانتافه را 335 میلیون تومان اعلام کرده است، این خودرو صبح امروز در بازار تهران حدود 285 میلیون تومان معامله شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
طبق آیین نامه حقوق مسافر، شرکت های هواپیمایی موظف هستند در صورت ابطال پرواز و یا بروز تأخیر بیش از چهار ساعت، در کنار استرداد کامل مبلغ بلیت به مسافر، بسته به مسیر و نوع تأخیر ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۴    
پسر جوان که در مسابقه مخفیانه کورس شبانه چند ده میلیون برنده شده بود وقتی دید شریکش پولش را نمی دهد، نقشه ربودن او را طراحی کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
در سال 1396 با توجه به اثرپذیری از تسهیلات تا سقف 160 میلیون تومانی و کاهش نرخ سود بانکی به 15 درصد، سرعت رشد معاملات مسکن در شش ماهه دوم حدود 50 درصد نسبت به نیمه اول افزایش یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۹    
در بازار آزاد تهران، قیمت انواع ارز با کاهش مواجه بود، به نحوی که نرخ دلار به 4841 تومان و یورو به 5877 تومان رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۴    
محسن چاوشی با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود خبر از درگذشت پدرش داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۹    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از اجرای طرح ترافیک جدید از اردیبهشت ماه 97 خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۹    
تلگرام اعلام کرد که ایران و چند کشور دیگر حق خرید ارز رمزنگار گرم را از پلت فرم این شرکت ندارند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۹    
در یک هفته گذشته در حالی محدودیت ها برای فروش برخی ارزها ادامه داشت که دلار 70 تومان و یورو 300 تومان در این بازه زمانی افزایش قیمت پیدا کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۴    
مشاور وزیر آموزش و پرورش با طرح این سوال که چرا باید کسورات سنوات همکاران استثنایی پرداخت نشود، در حالی که میانگین حقوق معلمان حدود دو میلیون و 600 هزار تومان است اظهار کرد: تا کنون تنها حقوق ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۴    
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: سال آینده خط انبوه پژو 301 راه اندازی شده و عرضه آن آغاز خواهد شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
یک فروند هواپیمای BAE 146 _ RJ 100 متعلق به هواپیمایی ماهان به شماره پرواز 1085 در مسیر زابل به ایرانشهر در ساعت 9 ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی در آخرین هفته از سال 1396 منتظر واریز سود سهام عدالت خود مربوط به سال مالی 1395 هستند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۴    
همواره با نزدیک شدن به ایام عید نوروز یکی نگرانی جدی پررنگ تر می شود؛ نگرانی افزایش تلفات ترافیکی در نوروز همزمان با اوج گیری سفر های نوروزی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
حدود دو هفته پیش، ایران یکی دیگر از موارد استفاده دلار در فعالیت های داخلی خود را حذف کرد تا وابستگی اش به ارز ملی آمریکا را کاهش دهد. این اقدام تبعات مختلف و گسترده ای در پی دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
مهران مدیری، شب گذشته در برنامه دورهمی با سعید راد بازیگر کشورمان گفتگو کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۹    
امروز آخرین فرصت برای دریافت اسکناس نو از بانک هاست. با این حال اگر متقاضیان از بانک ها جا بمانند باز هم می توانند در بازار آزاد هر تعداد اسکناس نو که می خواهند تهیه کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۴    
در تشریح این موضوع توسط بازرس موسسه کوثر اعلام شده که ممنوعیت افتتاح حساب و ارائه هرگونه خدمات بانکی به موسسات و نهادهای اعتباری غیرمجاز در خصوص صندوق اعتباری هنر و موسسه قرض الحسنه پرستاری سخاوت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۹    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 29 ارز از جمله دلار و یورو نسبت به روز پنج شنبه کاهش، نرخ 5 واحد پولی دیگر افزایش و قیمت 5 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۹    
آخرین یارانه نقدی سال 1396 را امشب دولت با هزینه حدود 3600 میلیارد تومان به حساب حاضران در لیست سازمان هدفمندی یارانه ها که تعدادشان به حدود 77 میلیون نفر می رسد، واریز خواهد کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران طی امروز و فردا در 19 استان کشور خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۴    
اپل که به نظر می رسد به طور کلی دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه اپ استور را قطع کرده است، حالا بسیاری از کاربران می گویند که به آن دسترسی پیدا کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۹    
نمایشگاه بهاره تهرانسر صبح امروز دچار آتش سوزی گسترده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۴    
رئیس اتحادیه صنف رایانه با بیان اینکه بازار کامپیوتر در شب عید کاملاً کساد است، گفت: شاهد هستیم که فروشندگان این کالا، مغازه های خود را تعطیل کرده و به فروش موادغذایی روی آورده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۴    
تعیین دستمزد سال 97 باز هم مشخص نشد. درحالی که جلسات تعیین دستمزد یک ماه در اعتراض به تصمیم دولت و مجلس برای ریختن منابع درمان سازمان تأمین اجتماعی به خزانه کشور تعطیل بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۹    
در آخرین روز هفته، صرافی های منتخب قیمت دلار را یک کانال عقب بردند؛ همزمان تحرک معامله گران غیررسمی کاهش یافت تا قیمت در معاملات این دسته نیز از مرز 4 هزار و 900 تومان فاصله بیشتری بگیرد و در حوالی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل دفتر توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت، از صادرات 190 میلیون دلاری لوازم خانگی در 10 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: این میزان سه درصد کاهش یافت اما به بازارهای اروپایی هم صادرات داشته ایم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
رئیس سازمان ملی استاندارد، با بیان اینکه خودروسازان هنوز درخواستی برای تعویق در اجرای استانداردهای 85گانه خودرویی نداشته اند، گفت:در زمان اجرای این استانداردها تغییری نخواهیم داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه با اشاره به تاثیر نوسانات نرخ ارز بر روی بازار سیم کارت های موبایل ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۰    
بورس 96 با تمامی پستی و بلندی های آن در آخرین روزهای خود به سر می برد. مطابق با سال های گذشته، سال 96 نیز با خاطرات تلخ و شیرین بسیاری برای بازیگران و بازارگردانان بازار سهام همراه بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران میزان تولید نفت ایران در سال آینده را اعلام کرد.