جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۴:۳۷Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 11 دی 1395 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 2 آذر 1395 صبح قزوین 30 بهمن 1395 صبح قزوین 30 اسفند 1395 صبح قزوین 1 دی 1395 صبح قزوین 2 دی 1395 صبح قزوین 3 دی 1395 صبح قزوین 4 دی 1395 صبح قزوین 5 دی 1395 صبح قزوین 6 دی 1395 صبح قزوین 7 دی 1395 صبح قزوین 8 دی 1395 صبح قزوین 9 دی 1395 صبح قزوین 10 دی 1395 صبح قزوین 11 دی 1395 صبح قزوین 12 دی 1395 صبح قزوین 13 دی 1395 صبح قزوین 14 دی 1395 صبح قزوین 15 دی 1395 صبح قزوین 16 دی 1395 صبح قزوین 17 دی 1395 صبح قزوین 18 دی 1395 صبح قزوین 19 دی 1395 صبح قزوین 20 دی 1395 صبح قزوین 21 دی 1395 صبح قزوین 22 دی 1395 صبح قزوین 23 دی 1395 صبح قزوین 24 دی 1395 صبح قزوین 25 دی 1395 صبح قزوین 26 دی 1395 صبح قزوین 27 دی 1395 صبح قزوین 28 دی 1395 صبح قزوین 29 دی 1395 صبح قزوین 30 دی 1395 
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۲    
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز عنوان کرد: شرکت لامپ الوند به دلیل ورشکستگی از یک بخش خصوصی به بخش خصوصی دیگر واگذار شده است و به شرکت الغری تغییر نام یافته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام "تا زمانی که تسویه حساب های تجارت خارجی توسط صرافی ها صورت می گیرد نمی توانیم به شرایط عادی قبل از تحریم ها برسیم"، گفت: 3600 تومان می تواند نرخ واقعی ارز باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۲    
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه برجام خسارت محض است، گفت: درباره فرار بیش از 60 نفر از روزنامه نگاران مدعی اصلاحات، وزیر و معاونان دولت اصلاحات و فعالیت آنان در VOA و BBC باید پاسخ داده شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۲    
وزیر راه و شهرسازی طرح احتمال بدعهدی شرکت های ایرباس و بوئینگ در فروش هواپیما را به تئوری توطئه نسبت داد و تخطئه کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۲    
"حسن حامی" سفیر مغرب با لباس رسمی مراکش (مغرب) در دیدار با روحانی حاضر شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۲    
هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد دروازه بان ذوب آهن اصفهان به او توهین قومیتی کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۲    
وقتی سرپرست و مربی مقابل سعید معروف خودش را می بازد، بازیکن سالاری را اشاعه داده و به جرأت می توان گفت این حقارت در هیچ رشته دیگری به این شدت ملموس نیست.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۴    
مطالعاتی که در سال 2010 میلادی انجام شده نشان می دهد افرادی که در حین درس خواندن به موسیقی گوش می دهند در امتحانات حفظی نتایج بدتری دارند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۴    
کینه شتری فتنه گران اینگونه به تحریم منجر شد/ آموزش ویژه کاسبان تحریم در اردوگاه اصلاحات فتنه گران سال 88 و سران آنها اگرچه در ایستگاه 9 دی متوقف شدند اما کینه شتری خود را با درخواست از غرب برای ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۴    
به تازگی شایعه شده که مخابرات بابت تماس با پیش شماره های 0098 و 98+ هزینه اضافه تری از مشترکان می گیرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۳    
ترمینال غرب فیلم داستانی 75 دقیقه ای به کارگردانی قربانعلی طاهرفر است که با موضوع اتفاقات هسته ای سال های اخیر و حواشی اجتماعی آن به تازگی مراحل پایانی آماده سازی خود را پشت سر گذاشته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۳    
گروه مستند سازی حیات وحش شبکه بی بی سی، ترفند جالبی را برای تصویر برداری از زندگی حیوانات در حیات وحش دارد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۳    
این تصاویر مربوط به 12 ماه آخر ریاست جمهوری باراک اوباما است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اقدامات اشخاص در سال 88 در بررسی صلاحیت ها برای انتخابات مدنظر قرار خواهد گرفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از گفتگوی زنده تلویزیونی روحانی با مردم خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۲    
هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از فعالیت 4 مدرسه سبز در استان خبر داد و گفت: امید است با مشارکت و همکاری سازمان محیط زیست استان بتوانیم تعداد مدارس سبز استان را به 10 مدرسه افزایش دهیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰    
انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان " مسابقه نشریه دیواری" ویژه دانش آموزان استان را برگزار می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا عنوان کرد: چرا کسانی که جدیدا به ترامپ نامه نوشته اند و خواستار تحریم کشورشان شده اند همه از جناح فتنه گران هستند چه جوابی برای این سوال ما دارید.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۸    
یتیم خانه ایران به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی درحالی آخرین هفته اکران خود را در پیش دارد، که فروش آن در سینماهای سراسر کشور در آستانه دو میلیاردی شدن قرار دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۸    
در گذشته دست کم به مردم حسن خلق و مدارا نشان داده می شد اما در دولت کنونی مردم بی اهمیت ترین موجودات و خلایق هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۸    
به منظور صیانت و اشتغال بهبودیافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد سازمان بسیج سازندگی 2میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته و به واجدین شرایط پرداخت می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۸    
پشت پرده دعوت عربستان از ایران برای برگزاری دوباره مراسم حج تمتع چیست؟ آیا قرار است برجام دیگری در این عرصه اتفاق بیفتد و سعودی ها را از باتلاق خارج کرده و چیزی عایدمان نشود؟
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۸    
روزنامه وطن امروز تیتر یک روز شنبه خود را به پیشنهاد برخی اصلاح طلبان و حامیان این تفکر برای حل معضل کارتن خوابی اختصاص داده است: عقیم سازی کارتن خوابان که ژن های ضعیف جامعه هستند !
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۸    
هنوز نسل انقلاب و دلسوزان واقعی کشور ریشه کن نشده اند که امثال اصغر فرهادی پرچم حمایت از گورخواب ها و در حالت کلی، مستضعفین و محرومین را به دست بگیرند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۸    
رزمی کار قهرمان کشوری در مصاحبه با صبح قزوین با اشاره به کسب 21 مقام کشوری گفت: به نظر من حکم و مدال ارزش زیادی ندارد بلکه داشتن اخلاق ورزشی و کمک به هم نوعان از اهمیت بالایی برخوردار است.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۸    
10 سال پس از اعدام "صدام"، دیکتاتور پیشین عراق فروشندگانی در گوشه و کنار شهر بغداد پایتخت عراق وجود دارند که کتاب ها، ساعت ها و بسیاری از محصولات وی را می فروشند.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۸    
مطهری به نحوی اظهارنظر کرده که گویا فتنه گران نیز در راهپیمایی 9 دی حضور داشته و به دفاع از انقلاب برآمده اند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۸    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قزوین عنوان کرد: چرا در این دولت که شعار خود را احترام به آزادی و دانایی مردم می داند و منشور حقوق شهروندی منتشر می کند مردم همیشه نامحرم هستند و اکثر قراردادهای ...
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۳۸    
حقوق های نجومی از بیت المال است و باید به مردم برگردانده شود، این جمله گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین طی روز گذشته بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۲۸    
یکی از کارگران اخراجی سپهرالکتریک خبر از اخراج تعداد قابل توجهی از کارگران باسابقه شاغل در این شرکت و کاهش تولیدات این واحد صنعتی می دهد.