جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۳:۲۲Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 20 خرداد 1396 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 31 فروردین 1396 صبح قزوین 31 اردیبهشت 1396 صبح قزوین 31 تیر 1396 صبح قزوین 31 مرداد 1396 صبح قزوین 31 شهریور 1396 صبح قزوین 1 مهر 1396 صبح قزوین 30 آبان 1396 صبح قزوین 2 آذر 1396 صبح قزوین 30 دی 1396 صبح قزوین 30 بهمن 1396 صبح قزوین 2 اسفند 1396 صبح قزوین 1 خرداد 1396 صبح قزوین 2 خرداد 1396 صبح قزوین 3 خرداد 1396 صبح قزوین 4 خرداد 1396 صبح قزوین 5 خرداد 1396 صبح قزوین 6 خرداد 1396 صبح قزوین 7 خرداد 1396 صبح قزوین 8 خرداد 1396 صبح قزوین 9 خرداد 1396 صبح قزوین 10 خرداد 1396 صبح قزوین 11 خرداد 1396 صبح قزوین 12 خرداد 1396 صبح قزوین 13 خرداد 1396 صبح قزوین 14 خرداد 1396 صبح قزوین 15 خرداد 1396 صبح قزوین 16 خرداد 1396 صبح قزوین 17 خرداد 1396 صبح قزوین 18 خرداد 1396 صبح قزوین 19 خرداد 1396 صبح قزوین 20 خرداد 1396 صبح قزوین 21 خرداد 1396 صبح قزوین 22 خرداد 1396 صبح قزوین 23 خرداد 1396 صبح قزوین 24 خرداد 1396 صبح قزوین 25 خرداد 1396 صبح قزوین 26 خرداد 1396 صبح قزوین 27 خرداد 1396 صبح قزوین 28 خرداد 1396 صبح قزوین 29 خرداد 1396 صبح قزوین 30 خرداد 1396 صبح قزوین 31 خرداد 1396 
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۵    
رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره سانحه رانندگی و فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر دراین خصوص در شهرستان قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۳    
بامیه از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که ، طرز تهیه آن را برای شما آماده کردایم.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۳    
امام خمینی (ره) می فرماید: در ماه مبارک رمضان قضیه ای اتفاق افتاد که ابعاد و ماهیت آن تا ابد برای امثال ما در ابهام مانده و آن نزول قرآن است، نزول قرآن بر قلب رسول الله(ص) در لیلةالقدر.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۳    
معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: برای تامین زمین و راه اندازی شهرک کربن در شهرکهای صنعتی و خارج از این محدوده در صورت رعایت تکنولوژی روز و مسائل زیست محیطی آمادگی کامل داریم.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۳    
فردا مراسم استقبال و تشییع شهید "علی محمدرضایی" در قزوین برگزار می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از رسیدگی این کمیسیون به تخلفات موسسه آرمان خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۳    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 20 کیلوگرم موادمخدر در یک عملیات پلیسی و دستگیری دو سوداگر مرگ در در شهرستان آبیک خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۳    
طی سه روز گذشته و پس از دو عملیات تروریستی در تهران که عاملان آن به هلاکت رسیدند، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور با هماهنگی یکدیگر برای دستگیری عوامل باقی مانده تروریست ها در کشور اقدامات ضربتی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۳    
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ جهانی مغلوب صربستان شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۳    
هشتاد و پنجمین شماره ی خط حزب الله به ارواح طیبه شهدای حادثه تروریستی تهران تقدیم شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۳    
در این مطلب که با عنوان الگوی دهه 40 برای تیم اقتصادی توسط سردبیر این روزنامه نوشته شده، با این الفاظ عجیب از رژیم طاغوت پهلوی، تمجید و تقدیر شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۳    
مشاور فرهنگی و امنیتی رئیس جمهور تصریح کرد بیانات رهبری فصل الخطاب است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۳    
در سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی میهمان ضیافت افطار رهبر انقلاب بودند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۳    
مسئول دفتر نماینده بروجرد عنوان کرد: در این حادثه شهید فلاح جانفشانی کرد و ما را نجات داد و بچه های سپاه آنهایی که همسن و سال من بودند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۲۳:۲۳    
رسانه های اصلاح طلب در استان قزوین در ادامه سیاست های یک بام و دو هوای خود، اینبار در برابر حذف زرآبادی از هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی سکوتی مرگبار را پیشه خود کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۳    
بی بی سی فارسی پس از حمله تروریستی تهران با همه امکانات و توانش سعی کرد به کمک تروریست ها بیاید و ابعاد ماجرا را تا جایی که توان دارد، عمیق نشان داده و فضای جامعه ایران را دچار رعب و وحشت نماید.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۱۳    
مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری از حضور شاعرانی از شش کشور در جلسه دیدار نیمه رمضان شاعران با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۳    
"رند پال" سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی در یادداشتی از سیاست دوگانه آمریکا در قبال ایران و عربستان انتقاد کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۳    
مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اعتراض دادستانی تهران به حکم پرونده دختر وزیر آموزش و پرورش خبرداد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۸:۰۳    
نام سریاس صادقی تنها در فیس بوک مشاهده نشده و شاید نقطه مهم ماجرا همین جا باشد. گروهک تروریستی موسوم به حزب دموکرات کردستان سه سال پیش نام وی به همراه 6 فرد دیگر را به عنوان اعضا و مبلغان داعش در ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۳    
اداره کل انتقال خون استان قزوین به مناسبت روز جهانی اهدای خون از اهداکنندگان مستمر و خبرنگاران فعال در عرصه ترویج فرهنگ اهدای خون تجلیل به عمل آورد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۳    
هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۳    
نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: در دوران پیامبران مختلف معجزاتی چون عصای حضرت موسی(ع)، کشتی حضرت نوح(ع) و مائده آسمانی حضرت مسیح(ع) به صورت گذرا آمده ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۳    
صداوسیمای مرکز قزوین یک گروه رسانه ای برای پوشش لیالی قدر به کربلا اعزام کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۳    
بیش از 42 هزار راس دام در شهرستان قزوین علیه بروسلوز واکسینه شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۳    
رییس هیأت نظارت بر انتخابات قزوین با بیان اینکه هیأت نظارت استان قزوین مرجع ابطال انتخابات نیست، گفت: ما فقط مسئول بررسی شرایط انتخابات هستیم و نتیجه نهایی طبق نظر هیأت نظارت استان قزوین ...
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۳    
6 سال پیش چند وزارتخانه با هدف کوچک سازی، کاهش هزینه های بیت المال و غیره با تصمیم نهایی مجلس اذغام شد؛ حال پس از این ماجرا دولت در اقدامی ضربتی تصمیم به تفکیک سه وزارتخانه دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۳    
منازعات اعراب منطقه آتش زیر خاکستری است که تاریخ هر چند کوتاه این کشورها گواه آن است و این آتش اینبار با بهانه حمایت از تروریسم علیه قطر شعله ور شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۳    
معاون فنی اداره کل انتقال خون استان با اشاره به اجرای طرح سپاس در قزوین بیان کرد: سال گذشته در قزوین 13 نفر در سامانه اهداکنندگان سلول های بنیادی خونساز پذیرش شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۰۳    
مینا شیرخان از شاعران کشورمان به مناسبت نیمه ماه مبارک رمضان و سالروز میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) شعری سروده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۳    
دعای هر روز ماه مبارک رمضان را به همراه صوت در این بسته گزارشی دانلود کنید.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۳    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۳    
کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: داشتن رویکرد تخصصی به ائمه اطهار(ع) در مناسبت های مختلف ضروری است، این رویکرد به معنای دوری از نگاه عوامانه و داشتن نگاه عالمانه به زندگی امامان است.
صبح قزوین   ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۰۹:۲۳    
در گزیده ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان آمده است: تروریست ها و سردم دارانشان بدانند با این ترورها مردم ایران با صلابت تر از گذشته به راهشان ادامه می دهند و این حوادث هیچ خللی در وحدت و اراده ...