چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۱۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 6 آذر 1397 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1397 صبح قزوین 1 اردیبهشت 1397 صبح قزوین 31 خرداد 1397 صبح قزوین 31 تیر 1397 صبح قزوین 31 مرداد 1397 صبح قزوین 1 شهریور 1397 صبح قزوین 30 مهر 1397 صبح قزوین 30 آبان 1397 صبح قزوین 30 دی 1397 صبح قزوین 30 بهمن 1397 صبح قزوین 25 اسفند 1397 صبح قزوین 1 آذر 1397 صبح قزوین 2 آذر 1397 صبح قزوین 3 آذر 1397 صبح قزوین 4 آذر 1397 صبح قزوین 5 آذر 1397 صبح قزوین 6 آذر 1397 صبح قزوین 7 آذر 1397 صبح قزوین 8 آذر 1397 صبح قزوین 9 آذر 1397 صبح قزوین 10 آذر 1397 صبح قزوین 11 آذر 1397 صبح قزوین 12 آذر 1397 صبح قزوین 13 آذر 1397 صبح قزوین 14 آذر 1397 صبح قزوین 15 آذر 1397 صبح قزوین 16 آذر 1397 صبح قزوین 17 آذر 1397 صبح قزوین 18 آذر 1397 صبح قزوین 19 آذر 1397 صبح قزوین 20 آذر 1397 صبح قزوین 21 آذر 1397 صبح قزوین 22 آذر 1397 صبح قزوین 23 آذر 1397 صبح قزوین 24 آذر 1397 صبح قزوین 25 آذر 1397 صبح قزوین 26 آذر 1397 صبح قزوین 27 آذر 1397 صبح قزوین 28 آذر 1397 صبح قزوین 29 آذر 1397 صبح قزوین 30 آذر 1397 
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۰    
بررسی قیمت مسکن در اولین ماه خروج عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی با ماه مشابه سال 92 حاکی از آن است که مسکن در بازه زمانی مذکور بالغ بر 140.3 درصد گران شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۹:۱۳    
استان مازندران قهرمان رقابت های کشتی آزاد المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در قزوین شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۳    
امروز در بازار آزاد ،سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش 100 هزار تومانی نسبت به روز گذشته ، 3 میلیون و 810 هزار تومان معامله شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: ضارب طلبه الوندی به اتهام جرح و قدرت نمایی با چاقو با قرار تامین به زندان معرفی شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۳    
نماینده ی سابق مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به قول آیت الله عابدینی، استان ما متأسفانه از قدیم قدرت زده بوده و هست، گفت: متنفذین هیچ کاره، به جای منافع مردم ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۳    
طی شش ماهه نخست سال جاری هزار کودک قزوینی مبتلا به سوءتغذیه با اعتباری بیش از 595 میلیون تومان از سبد غذایی ویژه رفع سوء تغذیه بهره مند شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۳    
با دانلود جدیدترین نسخه پیام رسان سروش 2.5.11 از امکانات جذاب و متنوع و همچنین تماس صوتی باکیفیت این پیام رسان بهره مند شوید.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۳    
با مقایسه قیمت روی کالا و قیمتی که در فاکتور برخی فروشگاه های زنجیره ای نظیر افق کوروش درج می شود، می توان به میزان گرانفروشی این مجموعه های تجاری پی برد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۳    
رئیس ستاد عمره: و عتبات دانشگاهیان با اشاره به آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان از امروز گفت: 12000 نفر از زائرین دانشگاهی در قالب 300 کاروان از اول بهمن ماه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۳    
اگر در ذهن افراد دولتی این باشد که به سبک و سیاق گذشته، دوباره از تریبون های خارجی نظام برای مصارف تبلیغاتی داخلی استفاده کنند، هزینه این خطای محاسباتی از منافع ملی کسر خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۳    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با انتقاد از کشورهای اتحادیه اروپا به دلیل تعلل در بهره مند سازی ایران از منافع برجام و مقابله عملی با تحریم های آمریکا علیه ایران ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۳    
در افرادی که دچار ناهنجاری های اسکلتی، عضلانی و گودی کمر هستند، ماساژ سبب کاهش گرفتگی عضلات آسیب دیده و مرتفع شدن درد کمر می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۳    
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: وزیر کشور نامه محرمانه ای را به شورا ارسال کرده است و می توان گفت این نامه نه ابلاغ حکم شهردار است و نه ابلاغ اینکه حناچی واجد شرایط تعیین شده نیست.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۳    
در نشستی با عوامل ساخت مجموعه های نمایشی سیما، از یادداشت رهبر معظم انقلاب درخصوص فیلم و سریال های تلویزیونی رونمایی شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
با اعمال قانون منع بکارگیری بازنشستگان ظرفیت های زیادی در قوه مجریه بوجود آمد که به نظر می رسد دولت باید خود نیز کمر همت بسته و فرآیند ترمیم را کامل کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی آقای روحانی با اشتباه گرفتن صفحه هواداران استاد رحیم پور ازغدی به جای صفحه رسمی وی نسبت به درج مطلبی درباره آقای وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۳    
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح رئیس مجلس را تقدیم هیئت رئیسه کرده اند، آیا استیضاح رئیس مجلس از نظر قانونی امکان پذیر است؟
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۳    
تنزل اصلاحات را در پوستر دوام می آوریم به خوبی می بینیم، جریانی که پیشتر ظریف را در لباس امیرکبیر تصویرسازی کرد امروز به دنبال زنده ماندن در فضای سیاسی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۳    
انتظار می رود مسئولان قضایی استان قزوین قاطعانه با صفحاتی که به نام یک جریان خاص به اعتقادات مردم توهین می کنند، برخورد کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۳    
در بیانیه ستاد مردمی اربعین قزوین آمده است: عده ای که هیچگاه چشم دیدن دوستی دو ملت ایران و عراق را نداشته و ندارند این بار نیز بیکار ننشسته و وارد میدان شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۳    
فرمانده انتظامی استان از افزایش 48 درصدی کشف مواد مخدر در 7 ماهه سال جاری با کشف یک تن و 710 کیلوگرم در قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: مناطق تحت پوشش ستاد معین این استان در کرمانشاه به دنبال وقوع زلزله اخیر هیچ آسیبی ندیده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
رئیس پلیس راه استان از توقیف سواری بی ام و و هیوندا جنسیس در قزوین بعلت حرکات مخاطره آمیز متعدد و سرعت 200 کیلومتر بر ساعت در قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۳    
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با ارائه یک مدل بنیادین در سه حوزه اصلی و 13 لایه فرعی در عرصه های مختلف و مشخص کار خود را شروع کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۳    
با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان علیرضا کلانتری بازنشسته شد و محمدرضا یوسفی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۳    
سعید پور ایمانی از سوی مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران به عنوان مشاور عالی این انجمن منصوب شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۳    
یک منبع آگاه در مصاحبه با صبح قزوین از صدور دستور قطعی ترک پست مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین خبرداد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۳    
با پیگیری نیروهای امنیتی شهرستان البرز و با دستور دادستان شهر الوند این ضارب توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: شهرستان قزوین شرایط اقلیم سرد و کوهستانی مناسب برای کشت زعفران دارد که بیشترین سطح زیرکشت زعفران در بخش های اقبال لاهوری، کوهین و طارم سفلی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۳    
رای الیوم نوشت محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی با وجود ادعای اجرای اصلاحات، بدترین نوع دیکتاتوری را در عربستان و منطقه دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۳    
معاون حقوقی رئیس جمهور جزئیاتی درباره جلسه سه جانبه خود با ظریف و کدخدایی درباره یکی از لوایح مهم FATF با نام CFT ارائه کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۳    
استاندار قزوین گفت: با توجه به سکونت جمعیت قابل توجهی از اتباع افغانستان در ایران از جمله قزوین، لازم است سیاست ها در حوزه آموزش و سوادآموزی به این اتباع بازنگری شده و دوباره ساماندهی شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۴۳    
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: با تکیه بر روحیه بسیجی می توان بسیار از مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی را برطرف کرد؛ چراکه روحیه بسیجی رمز موفقیت در برابر مشکلات مختلف است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۳    
نگاهی به اعمال قانون منع بکارگیری بازنشستگان که در دولت اجرا شد نشان می دهد که چه مقدار شغل در دست بازنشسته ها بوده و چه ظرفیت هایی با اجرای این قانون برای حضور جوانان آزاد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۳    
بحث حضور مربیان و بازیکنان بی کیفیت در تیم های سرخابی پایتخت به موضوعی غیر قابل حل در ورزش تبدیل شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۵۳    
کاربران فضای مجازی در روز بسیج با هشتگ #بسیجی_ام به بسیجی بودن خود افتخار کردند.