پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۲۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 13 آذر 1397 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1397 صبح قزوین 1 اردیبهشت 1397 صبح قزوین 31 خرداد 1397 صبح قزوین 31 تیر 1397 صبح قزوین 31 مرداد 1397 صبح قزوین 1 شهریور 1397 صبح قزوین 30 مهر 1397 صبح قزوین 30 آبان 1397 صبح قزوین 30 دی 1397 صبح قزوین 30 بهمن 1397 صبح قزوین 25 اسفند 1397 صبح قزوین 1 آذر 1397 صبح قزوین 2 آذر 1397 صبح قزوین 3 آذر 1397 صبح قزوین 4 آذر 1397 صبح قزوین 5 آذر 1397 صبح قزوین 6 آذر 1397 صبح قزوین 7 آذر 1397 صبح قزوین 8 آذر 1397 صبح قزوین 9 آذر 1397 صبح قزوین 10 آذر 1397 صبح قزوین 11 آذر 1397 صبح قزوین 12 آذر 1397 صبح قزوین 13 آذر 1397 صبح قزوین 14 آذر 1397 صبح قزوین 15 آذر 1397 صبح قزوین 16 آذر 1397 صبح قزوین 17 آذر 1397 صبح قزوین 18 آذر 1397 صبح قزوین 19 آذر 1397 صبح قزوین 20 آذر 1397 صبح قزوین 21 آذر 1397 صبح قزوین 22 آذر 1397 صبح قزوین 23 آذر 1397 صبح قزوین 24 آذر 1397 صبح قزوین 25 آذر 1397 صبح قزوین 26 آذر 1397 صبح قزوین 27 آذر 1397 صبح قزوین 28 آذر 1397 صبح قزوین 29 آذر 1397 صبح قزوین 30 آذر 1397 
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل استاندارد استان قزوین ضمن هشدار درباره خرید و فروش گلاب های تقلبی از شناسایی یک مورد جعل استاندارد خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۰    
بیش از 3 هفته از اعتراضات گسترده مردم فرانسه نسبت به سیاست های امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور می گذرد. در این اعتراضات تاکنون 3 نفر کشته شده و صدها نفر نیز زخمی شده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۰    
عضو شورای عالی و چهره سال فضای مجازی گفت: وقتی همه سر چهارراه ایستاده و نمی دانند باید کجا بروند و چکار کنند، بسیجی ها بیدارند و اقدام بهنگام انجام می دهند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۰    
حذف و احیای یک پروژه مدیریتی این سئوال را مطرح می کند که کشور تا به کی باید هزینه زیان آزمایش و خطا برخی از مدیران را بپردازد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۰    
یدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر با برتری شاگردان برانکو به اتمام رسید.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۰    
طی دو سال اخیر هربار که محمدرضا باهنر به نحوی درباره خاتمی سخنان ملایم سیاسی گفته و یا پرستیژ گفتگو با جریان اصلاح طلب به خود گرفته ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۰    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس فردا در اجلاس بین المللی نماز شرکت می کند تا به عنوان سفیر نماز معرفی شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۰    
آنچه می خوانید گفت وگوهایی است با سه فیلمساز جوانی که مستندهای سیاسی شان، با مواجهه و آتش سنگین اهل سیاست روبه رو شده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۰    
تصاویری از جنازه جرج بوش پدر رئیس جمهور اسبق آمریکا در ساختمان کنگره .
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه مبارز در کنار حوزه مبارز، هدف بزرگی را به رهبری امام محقق کردند، تصریح کرد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۰    
محمدرضا خاتمی در پی ادعای تقلب 8 میلیونی در انتخابات 88 به قوه قضاییه فرا خوانده شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۰    
محمد نهاوندیان رئیس جدید مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۰    
واقعا چه ضرورتی رییس سازمان برنامه و بودجه را واداشته که در یک جمع عمومی و پیش چشم رسانه ها، به این صراحت(با ذکر رقم دقیق) آمار کاهش درآمد کشور را به زبان بیاورد؟
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۰    
علی عسکری، گفت: از حدود 220 نیرویی که باید بازنشسته می شدند، 200 نفر تا کنون بازنشسته شده اند و الباقی به تدریج بازنشسته خواهند شد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۰    
مدیر پژوهش دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان از 24 لغایت 30 آذرماه در محل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور واقع در شهرک کوثر برگزار خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۰    
کارشناس برنامه کنترل دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شناسایی به موقع و درمان افراد مبتلا درگیری سایر افراد با اچ آی وی را کاهش می دهد از این رو اقدام نسبت به آزمایش از اهمیت ویژه برخوردار است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمی خواهم بگویم که کار آسانی در این فضا داریم، ما وارد یک عرصه سخت شدیم اما عرصه ای که می دانیم انتهای آن بن بست نیست. بچه های بسیج بن بست شکن هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۰    
در واپسین روزهای سال 2018 میلادی، در این گزارش مروری داریم بر تاثیرگذارترین عکس های خبری سال اخیر میلادی.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۰    
پیشنهاد باشگاه سامسونگ کره جنوبی به علی علیپور مهاجم این تیم باز هم ماجرای جدایی آقای گل از پرسپولیس را زنده می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۰    
ریواس گیاه بومی آسیاست و احتمال می رود اولین بار در سیبری یا هیمالیا برداشت شده باشد، گفته می شود چینی ها به عنوان دارو از ریواس استفاده می کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۰    
چند ماه پیش بود که ماجرای لیست اعطای تابعیت به 2500 مقام ایرانی در زمان اوباما داغ شد و حالا بار دیگر با گزارش جدیدی از شبکه ان بی سی این ماجرا به خط خبری جدید رسانه های آمریکایی تبدیل شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۰    
رییس پلیس پایتخت از پایان کار دلالان سکه و ارز در خیابان های منوچهری، فردوسی و چهارراه استانبول خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۰    
زمان برگزاری مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در سالن شهدای هفتم تیر تهران مشخص شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکا به هیچ یک از اهداف خود جهت تجزیه ایران دست نیافته است،گفت: ملت غیور و بزرگی که شما هستید هیچ گاه در برابر ظلم سر فرو نخواهید آورد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
نمایندگان مجلس نحوه واریز درآمد یارانه نقدی در سال 97 را اصلاح کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
موضوع را توضیح می دهند تا مَدرَس پاسخگوئی برای مسئولین جمهوری اسلامی باشد. دقت کنیم که طلبه محترم سوال نکردند، اعتراض داشتند. رهبری توضیح دادند تا شبهه برطرف شود و موجب عصبانیت و اعتراض فراهم نشود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۰    
تخفیف های ارائه شده در فروشگاه های زنجیره ای می تواند به علت عرضه و تقاضا و اقتصاد مارکتینگ باشد، اما گویا انحرافاتی نیز در این مسیر وجود دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۰    
شقایق دلشاد:زمانی که به یک دختر، یا خانم می گویند شما چگونه می توانید ما را ساپورت کنید یعنی چی ؟ قرارداد نوشته شده، تمام شده؟ می پرسند چطور می توانید ما را ساپورت کنید؟
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۰    
معاون دادستان قزوین با اشاره به جای خالی حوزه علمیه در مبارزه با اعتیاد گفت: با توجه به درگیری دو بعد جسمی و روحی در مصرف مواد در مرحله درمان نیز باید به هر دو بعد توجه شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۰    
معاون سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: 598 بیماری صعب العلاج و 100 بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین هستند که تمامی هزینه های درمانی این بیماران رایگان است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۰    
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: با زحمات پرفسور سعید عباس بندی، که جزء ریاضیدانان برجسته جهان است وی هم اکنون جزو دانشمندان یک درصدجهان انتخاب شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۰    
اگر آن طرفی ها من را بزنند خیلی حرفی نیست اما در این دو روز کدام رسانه اصلاح طلبی را دیدید که در دفاع از من چیزی بنویسد؟ کدام اصلاح طلبی در دفاع از من توییتی کرد که بازنشر شود و اصل حرف های من شنیده ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۰    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی، میزان سود سهام مشمولان عادی سهام عدالت را تشریح کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۰    
رئیس کل دادگستری قزوین گفت: خوشبختانه با درایت و آموزش خانواده ها در محمدیه شاهد کاهش 15 درصدی پرونده طلاق در این شهر نسبت به سال قبل هستیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۰    
زوال غربگرایی در ایران زمانی حقیقتا آغاز خواهد شد که مجبور باشد به جای حرف زدن، کار کند و پس از مذاکره کردن، از آن پرسیده شود می تواند واقعا روی زمین دولتی را اداره کرده و مشکلی را حل کند یا نه؟
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور لایحه بودجه سال 98 را روز یکشنبه (25 آذرماه) به مجلس تقدیم می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۰    
اقدامات ضدایرانی فرانسه تنها محدود به فتنه 88 نبوده بلکه پاریس پای ثابت هر ناآرامی در ایران است. آنها در اغتشاشات96 پشت آشوبگران ایستادند و ضمن صدور بیانیه ضدایرانی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۰    
نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی آخرین پیگیری ها جهت آزادی مرزبانان ربوده شده را تشریح کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۰    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: نمایندگان محترم مجلس قانون را جوری ترتیب بدهند و اصلاح کنند تا مجبور نشوند برای به کارگیری معدود افرادی که من نمی شناسم به اجازه ی رهبری متوسل بشوند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۰    
نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: لایحه تامین امنیت زنان و رفع خشونت اکنون در قوه قضائیه در حال بازنگری است و این بازنگری ها در دولت ها انجام می شود چراکه همه ...