چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۲۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 27 آذر 1397 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1397 صبح قزوین 1 اردیبهشت 1397 صبح قزوین 31 خرداد 1397 صبح قزوین 31 تیر 1397 صبح قزوین 31 مرداد 1397 صبح قزوین 1 شهریور 1397 صبح قزوین 30 مهر 1397 صبح قزوین 30 آبان 1397 صبح قزوین 30 دی 1397 صبح قزوین 30 بهمن 1397 صبح قزوین 25 اسفند 1397 صبح قزوین 1 آذر 1397 صبح قزوین 2 آذر 1397 صبح قزوین 3 آذر 1397 صبح قزوین 4 آذر 1397 صبح قزوین 5 آذر 1397 صبح قزوین 6 آذر 1397 صبح قزوین 7 آذر 1397 صبح قزوین 8 آذر 1397 صبح قزوین 9 آذر 1397 صبح قزوین 10 آذر 1397 صبح قزوین 11 آذر 1397 صبح قزوین 12 آذر 1397 صبح قزوین 13 آذر 1397 صبح قزوین 14 آذر 1397 صبح قزوین 15 آذر 1397 صبح قزوین 16 آذر 1397 صبح قزوین 17 آذر 1397 صبح قزوین 18 آذر 1397 صبح قزوین 19 آذر 1397 صبح قزوین 20 آذر 1397 صبح قزوین 21 آذر 1397 صبح قزوین 22 آذر 1397 صبح قزوین 23 آذر 1397 صبح قزوین 24 آذر 1397 صبح قزوین 25 آذر 1397 صبح قزوین 26 آذر 1397 صبح قزوین 27 آذر 1397 صبح قزوین 28 آذر 1397 صبح قزوین 29 آذر 1397 صبح قزوین 30 آذر 1397 
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل اوقاف استان قزوین گفت: تلاش داریم برحسب توانایی و ظرفیت های موجود تا پایان طرح سهمیه استان محقق شود و بتوانیم گام های بلندی برای عملیاتی شدن طرح بشارت 1452 در استان برداریم.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۵    
یک متخصص گوارش و کبد درباره شب یلدا و خواص بی نظیر خوراکی های مورد استفاده در این شب بلند توضیح داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۵    
مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: جعل علامت استاندارد ناشی از عدم اهتمام تولیدکنندگان به کیفیت و فرار از رعایت اصول استاندارد در تولید است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر گرایش های سیاسی سالم باشند، موجب تحرک و پیشرفت کشور خواهد بود اما در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم و مشترک عمل کنیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۵    
زیر پا گذاشتن قوانین انسانی شدت و درجات مختلفی دارد. یکی از بدترین انواع آن این است که با فرد یا افراد همانند یک حیوان و یا گله ای از احشام برخورد شود ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۵    
حسن روحانی رئیس جمهور ایران به امیر کویت نامه نوشت و از او برای سفر به تهران دعوت کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۵    
صفحه ریحانه مربوط به زنان سایت KHAMENEI.IR در اینستاگرام به مناسبت سالروز شهادت شهید علی خوش لفظ فیلمی از دیدار این شهید با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تعداد امضاهای استیضاح وزیر آموزش وپرورش به کمتر از 10 نفر رسید به همین دلیل دیگر در این کمیسیون بررسی نشد
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۵    
سرپرست کمیته فوتسال که نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نیز بود به دلیل بازنشسته بودن از مسئولیت خود استعفا کرد تا رئیس فدارسیون فرد دیگری را به عنوان جانشین وی معرفی کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۵    
زردی نوزادان از همان روزهای اولیه تولد آغاز می شود؛ علائم آن معمولاً با زردی پوست و گاهی چشم ها بروز می کند، زردی ابتدا تنها صورت را در بر می گیرد اما رفته رفته قفسه سینه، ناحیه شکم ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۵    
دادستان تهران گفت: با حمایت معاون اول قوه قضاییه و همکاری دادستانی تهران دستور رفع توقیف از هزاران قطعه خودرو که پرونده آن ها در شعب ویژه در حال رسیدگی بود صادر شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
پرونده باقری درمنی یکی از بزرگترین پرونده های مفاسد اقتصادی در سال های اخیر بود که به صدور حکم اعدام منجر شد؛ اما نکته قابل توجه، تلاش محکومان امنیتی و وابستگان یک جریان سیاسی برای آزادی وی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
وزیر اطلاعات گفت: در حال حاضر هفته ای دو تیم تروریستی را شناسایی میکنیم و اقدامات آن ها را خنثی میکنیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۵    
صحبت های ظریف در نشست دوحه را با صحبت های رضاپهلوی درانستیتو واشنگتن که همزمان برگزار شدند مقایسه کنید
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۵    
بدهی بانک های خصوصی به بانک مرکزی به 84 هزار و 740 میلیارد تومان رسید که این رقم معادل 35.8 درصد از کل پایه پولی است و با جمعیت 80 میلیون نفری کشور ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۵    
رهبر انقلاب صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه به شرح حدیثی از پیامبر اعظم صلوات الله علیه آله درباره ی درباره تبعات اخروی ریاست پرداختند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۲۶    
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: بخش عمده ای از مشکلات باید در میان دستگاه های متولی این امر حل و فصل شود و نباید نیازمند ورود دستگاه قضایی باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۶    
کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: شرایط جوی کمی ابری بتدریج افزایش ابر از بعدازظهر بارش باران گاهی وزش باد مناطق کوهستانی و سردسیر برف خواهد بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۶    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: دانشگاه اسلامی نمی شود مگر با وحدت عمیق و عملی حوزه و دانشگاه و روحانی و دانشجو که نیاز ضروری انقلابی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 2 کیلو گرم تریاک با دستگیری 2 نفر در قزوین خبر داد
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از تولید 46 تن عسل در زنبورستان های این شهرستان خبرداد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۶    
بر اساس داده کاوی های انجام شده در جریان ترند شدن هشتک #استخدام _بنفش کل ریتوییت ها 10 هزار مورد و میزان لایک ها 70 هزار مورد بوده که کاربران تقریبا 7 برابر بیشتر از ریتوئیت ها لایک کرده اند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۴    
پلیس فرانسه اعلام کرد در اعتراض به سیاست های ناعادلانه دولت امانوئل مکرون روز چهارشنبه (19 دسامبر) تمامی کمیساریا ها و مراکز پلیس در سراسر این کشور تعطیل خواهند بود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۴    
برکت زیارت وقتی بیشتر می شود که بدانیم بانویی که در قم به زیارتش می رویم به حضرت زهرا سلام الله علیها اقتدا می کرد و جان خود را در دفاع از اسلام و امام زمان خود فدا کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۴    
تجارت، کارآفرینی، تولید داخلی، صادرات، تشکیل انجمن، حتی گلایه و شکایت های این روزهای اسدالله سلیمانی برای پیشبرد رسالتی است که به دوش گرفته ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۴    
چندی پیش یکی از فوتبالیست های لیگ برتر کشورمان به دلیل فعالیت های همسرش در فضای مجازی از سوی کمیته اخلاق محکوم شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۴    
معاون اول قوه قضائیه گفت: ما مسئول حراست بانک مرکزی را که نیروی وزارت اطلاعات است، دستگیر کرده ایم و فشارهای زیادی هم تحمل می کنیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی حواشی فیلم منتشر شده از نماینده سراوان برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه تاکنون خودروهای واردشده به کشور با ثبت سفارش جعلی و فاقد اعتبار تحویل سازمان اموال تملیکی نشده است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۴    
برای ریل گذاری برای یک بازی برد-برد منطقه ای مرکز مطالعات وزارت امور خارجه با برگزاری همایش های توجیهی و مقدماتی برای فرآهم شدن فضا برای این سیاست گذاری را به صورت جدی آغاز کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۴    
آیت الله جوادی آملی معتقد است حضرت معصومه(س) دارای حق شفاعت است و کسی حق شفاعت دارد که در کنار عدالت الهی از مظاهر اسمای حسنای خدا باشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۴    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از آغاز طرح بازسازی حرم مطهر طفلان مسلم(س) از هفته آینده خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: تیم های امداد و نجات مستقر در محورهای الموت غربی و شرقی 52 دستگاه خودروی گرفتار در برف ذو کولاک را رهاسازی کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۴    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست قزوین گفت: دو شکارچی غیر مجاز توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست در الموت شرقی دستگیر شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۴۴    
مانور آمادگی در برابر زلزله به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو امروز در خوابگاه دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۴    
مشکلات مالی یکی از دلایل اصلی نتایج تیم فوتبال کاسپین است چراکه نسبت به سال های گذشته بودجه باشگاه کمتر شده و کادر فنی در راه رفع نقاط ضعف با دست خالی نمی تواند یارگیری کند.