دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۲۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 25 فروردین 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 2 فروردین 1396 تابش کوثر 3 فروردین 1396 تابش کوثر 4 فروردین 1396 تابش کوثر 5 فروردین 1396 تابش کوثر 6 فروردین 1396 تابش کوثر 7 فروردین 1396 تابش کوثر 8 فروردین 1396 تابش کوثر 9 فروردین 1396 تابش کوثر 10 فروردین 1396 تابش کوثر 11 فروردین 1396 تابش کوثر 12 فروردین 1396 تابش کوثر 13 فروردین 1396 تابش کوثر 14 فروردین 1396 تابش کوثر 15 فروردین 1396 تابش کوثر 16 فروردین 1396 تابش کوثر 17 فروردین 1396 تابش کوثر 18 فروردین 1396 تابش کوثر 19 فروردین 1396 تابش کوثر 20 فروردین 1396 تابش کوثر 21 فروردین 1396 تابش کوثر 22 فروردین 1396 تابش کوثر 23 فروردین 1396 تابش کوثر 24 فروردین 1396 تابش کوثر 25 فروردین 1396 تابش کوثر 26 فروردین 1396 تابش کوثر 27 فروردین 1396 تابش کوثر 28 فروردین 1396 تابش کوثر 29 فروردین 1396 تابش کوثر 30 فروردین 1396 تابش کوثر 31 فروردین 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۵    
ثبت نام دانشجویان، دانش آموزان و اساتید و هیات های علمی دانشگاه ها برای دریافت بن خرید کتاب از امروز 28 فروردین ماه آغاز و تا 1 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی از امروز آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۲    
شماری از نظامیان سعودی در پی عملیات های منحصر به فرد ارتش و کمیته های مردمی یمن در خارج از مرزهای این کشور، به هلاکت رسیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۵    
سید مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری به عنوان چهره هنر انقلاب در سال 95 معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۹    
نماینده ارتش کره شمالی گفت: پاسخ پیونگ یانگ شامل حمله پیشگیرانه زمینی و هوایی خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۲    
وزیر خارجه چین با پیش بینی این موضوع که ممکن است درگیری بین آمریکا و کره شمالی هر لحظه اتفاق بیافتد، درباره بازنده بودن هر دو طرف هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
در ششمین و آخرین روز از رقابت های جهانی فوتسال افراد با هوش میانه، تیم ملی ایران در دیدار رده بندی مقابل روسیه به پیروزی دست یافت و عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۷    
به گزارش تابش کوثر به نقل از ایسنا علی اصغر احمدی؛ رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرده است که در چهار روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 1045 نفر ثبت نام کرده اند که جوان ترین آن ها 18 سال ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۷    
دولت کانادا روز جمعه با متهم کردن دولت سوریه به حمله شیمیایی در منطقه خان شیخون در استان ادلب، تحریم های تازه ای علیه این کشور وضع کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۷    
گزارشگر ویژۀ سازمان ملل متحد می گوید اقدام عربستان سعودی در محاصرۀ هوایی و دریایی یمن، این کشور فقیر عربی را فلج کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۲    
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تیم منتخب هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۹    
چند فراکسیون پارلمانی تونس طرح از سرگیری روابط این کشور با سوریه را برای تصویب به پارلمان ارائه کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۶    
مسئول محور بیومارکرهای بیماری های قلبی عروقی دهمین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی و تشخیص پزشکی، 31درصد مرگ ها در جهان را ناشی از بیماری های قلبی عنوان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۶    
گردن درد ممکن است ناشی از آسیب یا فرسایش تدریجی دیسک های بین مهره های گردن باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۳    
خورشید یکی از مهمترین منابع گرمایی و روشنایی زمین است که تابش آن فوایدی نیز برای سلامتی بدن دارد اما شاید برای شما سوال باشد چرا دیدن و نگاه کردن مستقیم به خورشید باعث آسیب چشمی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۰    
برای تهیه ارز راه های مختلفی پیش رویتان قرار دارد که می توانید از هریک ار آنها بسته به شرایط خود استفاده نمایید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۴    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان گیاهان دارویی از شرایط نابسامان بازار زعفران گفت و اظهار کرد: چند سالی است چین اقدام به کاشت زعفران کرده که اگر محصول این کشور به دست آید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۱    
در پی بروز حریق در انبار قطعات یدکی، سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه تعداد کل مصدومین این حادثه 13 نفر بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس آخرین آمار موجود از یک میلیون و 600 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد حدود 10 درصد در شهر و روستا فاقد مسکن هستند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۵    
وزیر صنعت گفت:صادرات فرش دستباف ایرانی به امریکا در سال 95 بیش از 84 میلیون دلار بوده که در مقایسه با سال 94 که تنها 2.7میلیون دلار بوده افزایش چشمیگیری از نظر وزنی و ارزشی داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۹    
سازمان عفو بین الملل در بیانیه ای لغو حکم صادره علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بزرگ ترین جمعیت معارض بحرین و آزادی فوری وی را خواستار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۶    
تلاش تروریست ها برای نفوذ به برخی مواضع نظامی ارتش سوریه در ریف دمشق ناکام ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید از نتیجه استفاده از بمب فوق العاده قوی در افغانستان راضی است و دستوراتش در راستای تفویض اختیار کامل به ارتش آمریکا صادر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۷    
پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیروهای خود را در مرزهای روسیه مستقر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۴    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از استقبال مردم نسبت به خرید میوه های ممنوعه خارجی انتقاد کرد و گفت: یکی از دلایل تدوام عرضه این محصولات در بازار، وجود مشتری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۱    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور رسمی، دستکاری در دلار را به نفع اقتصاد این کشور و در راستای رقابت با سایر کشورها دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۸    
دور مقدماتی رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا امروز جمعه آغاز شد و تیم های ملی الف و ب ایران دو پیروزی و یک شکست تجربه کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۵    
فرمانده نیروی هوای عراق جزئیات عملیات آزادسازی موصل و ماموریت این نیروها را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از عدم فیلترینگ تماس صوتی تلگرام خبر داد و گفت: اپراتورها در ارائه سرویس مختار هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: فردی که با جعل عنوان یکی از ارگان های نظامی ، قصد اخاذی سه میلیارد ریالی از یک شهروند را داشت دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
قیمت هر اونس طلا امروز در رقم 1287 دلار ثابت بود و به دلیل تعطیلی بازارها در بسیاری از کشورها، حجم معاملات در بازار طلا پایین بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۶    
اگر کسی اهل دعای کمیل بود دلیل نیست که او بتواند کشور را خوب اداره کند و یا حوزه استحفاظی اش را خوب اداره کند! دعای کمیل، ضروری و نافع است، اما برای کسی که بخواهد مسلّح بشود مدیریت هم حتمی است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۶    
حضرت آیت الله وحید خراسانی با تاکید بر اینکه شعائر مذهبی در شهر قم باید همواره زنده باشد گفتند: احیای شعائر مذهبی خصوصا در ایام فاطمیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است شعائر مذهبی در شهر قم باید همواره ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
وزارت خارجه آمریکا به اظهارات رئیس جمهور سوریه درباره حمله شیمیایی خان شیخون واکنش تندی نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
وزیر خارجه ایران اقدام یکجانبه و توسل به زور را غیرقانونی خواند و گفت: آمریکا نشان داد که رغبتی ندارد تحقیقی درباره حمله شیمیایی خان شیخون صورت گیرد و قبل از روشن شدن نتیجه، به سوریه حمله کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که این کشور می تواند اجازه انجام تحقیقات بین المللی درباره حمله خان شیخون را بدهد به این شرط که این تحقیقات جانبدارانه نباشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
پنتاگون در واکنش به گزارش ها درباره تصمیم واشنگتن برای انجام حمله پیشگیرانه موشکی علیه کره شمالی تاکید کرد که برای دفاع از آمریکا و همپیمانانش همه گزینه ها را در دستورکار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۴    
با اجرایی شدن قانون بودجه 1396، سنت چندین ساله پرداخت یارانه 45 هزار و 500 تومانی شکست و برخی از گروه های هدف، اولین یارانه امسال را همراه با رقمی بالاتر دریافت خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۴    
کاهش 60 درصدی تعرفه اینترنت ثابت از سال 1392 تا کنون، کاهش تعرفه اینترنت موبایل و همچنین در نظر گرفتن نصف تعرفه داخل در مقایسه با تعرفه بین الملل از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش تعرفه های مربوط ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۴    
در هفته گذشته بورس تهران شاهد رشد 443 واحدی در دماسنج بازار سرمایه بود؛ در آخرین روز معاملات تالار شیشه ای قندی ها بار دیگر صف خرید را تجربه کردند و خودرویی ها و فلزات اساسی شاهد روند کاهشی بودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۱    
روزنامه آس اسپانیا در گزارشی 10 مربی موفق فوتبال جهان را معرفی کرد که پیشتر بازیکن فوتبال موفقی نبودند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۱    
فدراسیون کشتی ایران پس از اعلام تغییرات در قوانین و مقررات کشتی و داوری، در نامه ای به نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی از نحوه بررسی، اعلام و تغییر مداوم قوانین انتقاد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با همتای سوری خود از توافق مسکو- واشنگتن برای عدم تکرار حمله نیروهای آمریکایی به مواضع ارتش سوریه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۵    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حفظ نزاکت اخلاقی توسط داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در رأس توقعات مؤمنین است، گفت: رئیس جمهور نباید روحیه سازشکاری داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۵    
وزیران خارجه ایران، روسیه و سوریه روز جمعه در نشستی با هدف هماهنگی درباره آخرین تحولات سوریه در مسکو گرد هم آمدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۲    
محققان دانشگاه تربیت مدرس با استفاده از فناوری نانو روشی را برای افزایش کارایی کرم های ضد آفتاب در جذب اشعه فرابنفش نور خورشید ارائه کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۹    
معاون وزارت خارجه کره شمالی می گوید، چنانچه آمریکا به اقدامات تحریک آمیز خود ادامه بدهد؛ پیونگ یانگ تردیدی درباره رویارویی نظامی با آمریکا به خود راه نخواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۹    
معاون وزیر خارجه روسیه بر ضرورت مشارکت مخالفان مسلح سوری در مذاکرات آستانه تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۶    
کادر فنی تیم ملی والیبال ایران اسامی 20 بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۶    
ترکیب تیم ملی کاراته در کومیته انفرادی برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی با حضور علی اصغر آسیابری کامل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۶    
عضو شورای عالی بورس گفت: شرایط جذب سرمایه گذاری خارجی تا حدی در کشور فراهم شده است، اما تداوم این روند، بستگی به کنترل تورم، نرخ ارز و ادامه سیاست های جاری دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی، ارزش خانه های خالی را 250 میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: در این راستا طی هماهنگی با سازمان امور مالیاتی، سامانه شناسایی خانه های خالی راه اندازی خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۳    
سازمان اوپک در جدیدترین گزارش خود پیش بینی کرد تقاضای جهانی نفت در سال جاری میلادی، به یک میلیون و 270 هزار بشکه در روز افزایش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که آمریکا با طرح دلایل واهی بدنبال توجیه تجاوز موشکی اخیرش به سوریه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
دولت توکیو در جلسه شورای امنیت ملی ژاپن، از آمادگی برای اعزام کشتی های مسافربری و جنگی برای تخلیه شهروندان خود از کره جنوبی در صورت تشدید تنش ها با پیونگ یانگ خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل جنوب و مرکز آسیای وزارت امور خارجه اندونزی گفت: شرکت ها و صنایع ایرانی نسبت به خرید روغن پالم خام بیشتر از این کشور ابراز تمایل کرده اند.