دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۶:۱۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 26 فروردین 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 2 فروردین 1396 تابش کوثر 3 فروردین 1396 تابش کوثر 4 فروردین 1396 تابش کوثر 5 فروردین 1396 تابش کوثر 6 فروردین 1396 تابش کوثر 7 فروردین 1396 تابش کوثر 8 فروردین 1396 تابش کوثر 9 فروردین 1396 تابش کوثر 10 فروردین 1396 تابش کوثر 11 فروردین 1396 تابش کوثر 12 فروردین 1396 تابش کوثر 13 فروردین 1396 تابش کوثر 14 فروردین 1396 تابش کوثر 15 فروردین 1396 تابش کوثر 16 فروردین 1396 تابش کوثر 17 فروردین 1396 تابش کوثر 18 فروردین 1396 تابش کوثر 19 فروردین 1396 تابش کوثر 20 فروردین 1396 تابش کوثر 21 فروردین 1396 تابش کوثر 22 فروردین 1396 تابش کوثر 23 فروردین 1396 تابش کوثر 24 فروردین 1396 تابش کوثر 25 فروردین 1396 تابش کوثر 26 فروردین 1396 تابش کوثر 27 فروردین 1396 تابش کوثر 28 فروردین 1396 تابش کوثر 29 فروردین 1396 تابش کوثر 30 فروردین 1396 تابش کوثر 31 فروردین 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۲    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش 7000 تومانی نسبت به دیروز یک میلیون و 223 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3757 تومان قیمت دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۶    
آمریکا تصمیم به اعزام نظامیان خود به سومالی به بهانه مبارزه با گروه الشباب گرفته و آمارها حکایت از آن دارد که این بزرگترین لشکرکشی ایالات متحده به شاخ آفریقا از سال 1993 محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه مربوط به تعیین ضریب حقوق سال 96 را ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۶    
هر ساله و با شروع نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه، تب و تاب کتاب و کتاب خوانی در میان مردم بالا می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۴    
مدیر کل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: پویش ها و نمایشگاه های متعددی در جهت آموزش سلامت دانش آموزی برای 13 میلیون دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی اجرا شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۸    
سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی در سال 2016 نسبت به 2015 کاهش چشمگیری داشت. با وجود این، کارشناسان از رونق این انرژی تجدیدپذیر سخن می گویند؛ دوبی در این زمینه یکی از مطرح ترین کشورهاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۲    
پژوهشگران استرالیایی یک روش انقلابی جدید برای توقف رشد سرطان های روده بزرگ و شکم یافته اند که می تواند منجر به تولید یک داروی ضد سرطان جدید در سه سال آینده شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۱:۰۶    
سازمان اداری و استخدامی جزئیات افزایش 10 تا 27 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۱:۰۳    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد و مفاد باقیمانده از سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی به تصویب رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 1636 نفر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۲۲:۳۶    
حض2رت ایت الله خامنه ای با صدور پیامی ضمن تسلیت حادثه مصیبت بار سیل در استان های آذربایجان شرقی و غربی تأکید کردند: وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۱۲    
به تازگی یک مرکز ترک اعتیاد به تلفن همراه، برای نوجوانان آمریکایی نزدیک شهر سیاتل راه اندازی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۳    
گر چه برای دستیابی به یک اندام موزون، تغذیه متعادل و متنوع لازم است ولی کافی نیست؛ چرا که تغذیه متعادل یک روی سکه بوده و روی دیگر این سکه تحرک و فعالیت بدنی منظم و مداوم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۰    
شاید این طور به نظر برسد که استفاده از عبارت اقتصاد مقاومتی به تازگی راه افتاده باشد، اما حقیقت این است که این موضوع در کشورهای دیگر و به نام های مختلفی شناخته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۴۲    
یکی از برنامه های پربیننده تلویزیون در ایام مناسبتی ماره رمضان پخش مجموعه های تلویزیونی است که رسانه ملی با تولید سریال های مختلف به استقبال ماه رحمت و مهربانی رفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۳    
به اعتقاد کارشناس ترک، ترکیه برای جبران شکست های خود به خصوص بهبود وضعیت اقتصادی به دلارهای شیوخ کشورهای حاشیه خلیج فارس نیاز دارد، لذا برای کسب رضایت آن ها گاهی ایران را مورد حمله قرار می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۳    
اهداف نظامی عملیات هفته گذشته آمریکا مشخص نیست زیرا کشته شدن 36 داعشی با هزینه 16 میلیون دلار با استفاده از مادربمب در ننگرهار غیر منطقی به نظر می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان ضمن بیان این مطلب که از عملکرد کرانچار راضی بوده، نسبت به تمدید قرارداد این مربی کروات اظهار امیدواری کرده و گفت با پیشنهاد حضور نویدکیا در کادرفنی موافقت خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۷    
هیات وزیران در تصویب نامه خود افزایش حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری در سال96 را ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: معاینه فنی از اول اردیبهشت ماه برای وسایل نقلیه گازسوز و موتورسیکلت ها الزامی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۱    
آن چه می خوانید 10 پنالتی ماندگار تیم ملی فوتبال ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۵۱    
در حالی که برخی مشتریان بانک ملت اعلام کردند میلیون ها تومان از حسابشان نزد این بانک کسر شده است بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۸    
پس از وقوع حادثه پلاسکو کمیته های زیادی برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شد؛ گزارش کمیته تخصصی این حادثه که از سوی مدیریت شهری تشکیل شده بود، به تازگی به اتمام رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
"فردا (یکشنبه) رای دهندگان ترکیه درباره افزایش گسترده اختیارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور کشورشان که سال گذشته میلادی ده ها هزار نفر را در ارتباط با کودتای نافرجام اخراج یا بازداشت کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۵    
هنگامی که احساس خشکی در بدن شکل می گیرد، به طور معمول دلیل آن روشن است: مصرف آب کافی نیست، میزان نمک بیش از اندازه است یا فوق العاده سخت ورزش کرده اید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواستار استفاده از تمام ظرفیت بسیج در استان های آذربایجان برای کمک به سیل زدگان این استان ها شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۷    
یک مسئول حوزه سلامت در زمینه احتمال خطا و یا قصور پزشکی درباره مرگ "عارف لرستانی" گفت: برای کشف دقیق و علمی مرگ مرحوم "عارف لرستانی" بدن وی باید کالبد شکافی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۷    
34 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری، یارانه نقدی 10 میلیون نفر از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی 3 برابر شد، بدون اینکه بودجه یارانه نقدی سال 96 افزایش یابد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۷    
ترامپ به بدنه ساختاری کاخ سفید اعتقاد چندانی ندارد؛ لذا وضعیت حاضر حکومت داری نتیجه افکار وی محسوب می شود که این روش با اشتباهات استراتژیک روبه رو خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۷    
حزب سبز آلمان انتقاد شدیدی به استفاده آمریکا از مادربمب در افغانستان و بی توجهی این کشور به تلفات غیر نظامیان در بمباران ها وارد کرده و خواستار اتخاذ موضع آشکاری از طرف برلین شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۱    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: براساس سیاست های کلان کشور در امر مقابله با پدیده شوم قاچاق، تقویت حوزه دریابانی کیش و نیز انسداد شریان قاچاق در جنوب و جنوب غربی کشور در دستور کار ناجا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۶:۲۱    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برنامه های آماده سازی تیمش را تا شروع مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۱    
تبریز - ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با ماشین سازی مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۸    
طبق اعلام کادر فنی استقلال 11 بازیکن ثابت این تیم مقابل صبای قم مشخص شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۸    
مربی تیم ملی کشتی آزاد با انتقاد از تغییرات قوانین فنی و داوری از سوی اتحادیه جهانی، این تغییرات را گیج کننده و جنجال ساز خواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
هکر ها فایل هایی را منتشر کردند که که نشان می دهد آژانس امنیت ملی آمریکا(NSA) سیستم پیام رسان بین بانکی(سوئیفت) را رصد می کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۶    
طبق یافته اخیر محققان، دو ساعت دویدن در هفته با هر سرعت و در هر مسافتی می تواند طول عمر را تا 3 سال افزایش دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۶    
تیمی از محققان ژاپنی و چینی عنوان کرده اند افرادی که محصولات لبنی کم چرب بین یک تا چهار وعده در هفته مصرف می کنند کمتر دچار افسردگی می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۶    
طبق یافته های یک مطالعه جدید، بیماری کلیه علت اصلی مرگ های قلبی در جهان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۳    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با افزایش مواجه بود، بر این اساس نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 6650 تومان افزایش، به یک میلیون و 214 هزار تومان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۳۳    
رئیس اسبق پنتاگون می گوید لحن تهدید آمیز دولت جدید واشنگتن به دور از احتیاط است و خطر جنگ هسته ای در شبه جزیره کره را بیش از پیش افزایش می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۷    
رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران، از سرگیجه به عنوان یکی از علامت های شایع در بعضی از بیماری های دستگاه شنوایی و تعادل به ویژه در سالمندان نام برد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۴    
از روز گذشته تا به امروز سیل و آبگرفتگی 5 استان را فرا گرفته است که باعث خسارات مالی و جانی فراوانی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۲۴    
بر پی ادعای همسر عارف لرستانی درباره خطای پزشکی در مورد مرگ همسرش سازمان نظام پزشکی واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۸    
سریه تاجیک مادر شهیدان جلیل و رضا مافی به دیدار حق شتافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۸    
بابک حمیدیان حالا دیگر پای ثابت فیلم های ابراهیم حاتمی کیا شده است، گویا که او پا جای پای پرویز پرستویی در فیلم های دیده بان هنر انقلاب گذاشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۹    
باشگاه استقلال برای خداحافظی کاپیتان سابق خود برنامه های ویژه ای دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۶    
کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه مسابقات بانوان زیر 23 سال را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۳    
طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تأمین اجتماعی با هدف حمایت از بخش تولید و اشتغال کشور برای کارگاه های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی تحت پوشش این سازمان اجرا شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۳    
اسحاقی گفت: مشغول تولید یک سریال برای مرکز قم هستم و نویسندگی سریالی مستند داستانی برای بنیاد برکت را هم بر عهده دارم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۳    
سرپرست سازمان حج و زیارت با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار نفر در انتظار تشرف به حج هستند از اعزام اولین گروه حجاج ایرانی به حج تمتع از اول مرداد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۵:۰۰    
رجوی به موسی لقب سردارکبیر داده و هلاکت او را در هنگام فرار با خودروی ضد گلوله، عاشورای مجاهدین نامید، اما خواهر جوان موسی را به دستخوش ایثار بزرگ (هبه کردن مریم!)، به ابریشمچی 40 ساله بخشید!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۴    
یک نماینده مجلس با بیان این که 3 میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد گفت: درمان ناباروری بسیار هزینه بر است و هر چند اقداماتی در جهت بیمه تکمیلی و همچنین آزمایش های این قشر انجام شده اما باید برای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۱    
رئیس انجمن علوم آزمایشگاهی کشور گفت: بیمه تأمین اجتماعی در 9 ماه اخیر هیچ گونه پرداختی به آزمایشگاه ها نداشتند و همچنین بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح نیز در پرداختی های خود تأخیر دارند و آزمایشگاه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۸    
اپل مجوزی رسمی دریافت کرده تا آزمایش خودروهای خودران را در ایالت کالیفرنیا آغاز کند، این اولین بار است که اپل چنین مجوزی را دریافت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۵    
مایکروسافت تایید کرده که درخواست مخفیانه تازه ای از اف بی آی دریافت کرده که بر اساس آن از این شرکت خواسته شده تا اطلاعات شخصی یکی از مشتریان خود را افشا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۶    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با برطرف شدن مصدومیتش، آماده بازگشت به میادین است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۳    
وزیر دفاع ویژگی ها و قابلیت های دستاوردهای جدید حوزه هوایی و موشکی وزارت دفاع را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
این مرجع تقلید با اشاره به راه حلی برای تفسیر قانون اساسی کشور، خاطرنشان ساختند: شورای نگهبان باید شجاعت به خرج داده و از راهی که مراجع در فقه استفاده می کنند، در تفسیر قانون اساسی استفاده نماید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۷    
بعد از هفته ها برگزاری کمپین های پر شور "آری" و "نه" درباره تغییرات قانون اساسی، فردا ترکیه شاهد رفراندوم سرنوشت ساز خود خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۷    
در بحبوحه تنش های منطقه ای، کره شمالی در زادروز بنیانگذار این کشور برای اولین بار حین یک رژه نظامی در پیونگ یانگ از موشک های بالستیک مستقر بر روی زیر دریایی رونمایی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۴    
تاریخ و ساعت برگزاری آزمون های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزی در کشور اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار مجازین به انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 از انتشار کارنامه در روز دوشنبه 26 فروردین ماه 96 خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
صادرات نفت ایران به کره جنوبی در سه ماه نخست سال جاری میلادی با بیش از 90 درصد افزایش به نسبت مشابه سال قبل از آن، به یک رکورد دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری در حومه شمالی استان حماه را هدف قرار داده و 7 تَن از آنها را به هلاکت رساندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از تشکیل مجمع ملی خیرین ازدواج تا پایان بهار خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
بانوان بسکتبالیست ایران در نخستین دیدرا رسمی که با پوشش اسلامی برگزار کردند، موفق شدند تیم ازبکستان را شکست دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی می گوید برآوردها حاکی از رشد 8 درصدی افتصاد در پایان سال 1396 است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۰    
آخرین بررسی ها از بازار میوه و تره بار از سطح شهر نشان می دهد که قیمت اقلام اصلی همچنان در شیب صعودی قرار دارد و برخی میوه ها از جمله سیب، پرتقال، موز و کیوی بالاتر از سقف تعیین شده عرضه می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۴    
با برگزاری بیستمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی تهران و اسلام آباد، بانک مرکزی پاکستان از امضای توافق نامه با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در زمینه همکاری های بانکی و مکانیزم پرداخت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۲    
ترک ها در حالی برای انجام رفراندوم قانون اساسی در روز یکشنبه 16 نیسان آماده می شوند که اکثریت نظر سنجی ها احتمال پیروزی اردوغان را، بالا ارزیابی می نمایند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش گفت: حدود 40 تا 50 درصد میزان شکایت ها از آموزش و پرورش کاهش پیدا کرده است و آمار 10 ماه آخر سال گذشته حدود 10 هزار شکایت بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۶    
دانشگاه صنعتی شریف برای نیسمال اول 97-96 ، از میان دانش آموختگان ممتاز دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور، تعداد محدودی دانشجو را در برخی از رشته های دکتری بدون آزمون پذیرش می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی از احتمال کاهش نرخ سود بانکی در سال جاری خبر داد و گفت: گزارشی در این رابطه به شورای پول و اعتبار ارایه خواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۳    
سرپرست معاونت اداری و مالی وزارت علوم اعلام کرد: وزارت علوم از ردیف بودجه جذب اعضای هیات علمی جدید به دانشگاه هایی که برای جذب هیات علمی با مشکل منابع مالی مواجه باشند، کمک می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۰    
تیم های کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال ایران در رقابت های جهانی این رده سنی در لهستان شرکت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۴    
در راستای اجرای قانون بودجه سال 1396 کل کشور حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دولت یازدهم افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش سازوکار افزایش حقوق فرهنگیان را تشریح و انتشار اخباری مبنی بر افزایش 500 تا 700 هزار تومانی حقوق این قشر را رد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۸    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از امضای توافق نامه نهایی بین وزارت نفت و شرکت توتال در زمینه توسعه فاز 11 پارس جنوبی تا آخر فروردین خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۸    
همزمان با معطوف شدن توجه جهان به نخستین استفاده رزمی آمریکا از قوی ترین بمب غیرهسته ای خود موسوم به "مادر بمب ها" ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۲    
معاون امور شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شروع اجرای فاز اول مسکن اجتماعی در خرداد ماه خبر داد و گفت: مسکن اجتماعی در فاز مسکن استیجاری در خردادماه پس از ابلاغ بودجه اجرایی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۶    
مراسم بزرگداشت سردار علی اکبر دانشیار در تهران نیز بعد ازظهر روز دوشنبه 28 فروردین ماه از ساعت 17 تا 18/30در مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در خیابان شهید خالد اسلامبولی برگزار می گردد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۳    
رئیسی با شعار کار و کرامت آمد؛ رقابت جدی شد؛ تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ روحانی: از نیمه راه برنمی گردیم؛ انجماد سرمایه در بازار مسکن و دست ها آماده گرفتن جام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۷    
پنج استان کشور از روز گذشته تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار دارند که بنابر اعلام مسوولان، بیشترین خسارات جانی مربوط به دو شهرستان آذرشهر و عجب شیر از آذربایجان شرقی بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۷    
هکرها بامداد شنبه اسنادی منتشر کرده اند که نشان می دهند آژانس امنیت ملی آمریکا با دسترسی به سامانه پیام رسان بین بانکی شبکه سوئیفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی بازار بدهی و صندوق های با درآمد ثابت را از جمله دلایل شکست کاهش نرخ سود بانکی در سال گذشته دانست و گفت: طرح اصلاح ساختار نظام بانکی تدوین و نهایی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۸    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: اطلاعات پایگاه ISI نشان می دهد که تعداد مقالات برتر کشور در سال 2016 میلادی نسبت به سال قبل از آن نزدیک به 41 درصد رشد داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۵    
با تصمیم مسئولان کمیته فوتسال و نظر مثبت سرمربی تیم ملی، دور جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال روز ششم تیرماه آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۲    
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران به مرحله دوم و یک شانزدهم مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۹    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به کاهش 30 هزارتنی صادرات مرغ در سال گذشته، گفت: قیمت مرغ با نزدیک شدن به ماه رمضان افزایش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۹    
رئیس جمهوری روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد حل بحران افغانستان از طریق نظامی امکانپذیر نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۳    
دادستان کل کشور و رییس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه ای از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست از انجام هرگونه تبلیغ زودهنگام در فضاهای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
ماه گذشته معاون ساماندهی امور جوانان درچهارمین گردهمایی معاونان فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مذاکره با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اعطای وام 40 میلیون تومانی ازدواج به هر زوج خبر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم از تدوین شاخص هایی برای رتبه بندی پارک های علم و فناوری خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۴۱    
دونالد ترامپ از زمان پیروزی اش در انتخابات اخیر امریکا و آغاز دوران ریاست جمهوری بسیاری مواضع خود را در مورد مسائل داخلی و خارجی نسبت دوران مبارزات انتخاباتی تغییر داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۵    
به گزارش رسانه تابش کوثر پس از انفجار باتری سیگار های الکتریکی بسیاری از ملوانان آمریکایی، نیروی دریایی آمریکا استفاده از این سیگار ها را در تمام کشتی ها، زیر دریایی ها و هلیکوپتر ها ممنوع اعلام کرد ...