یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۸:۳۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 28 فروردین 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 2 فروردین 1396 تابش کوثر 3 فروردین 1396 تابش کوثر 4 فروردین 1396 تابش کوثر 5 فروردین 1396 تابش کوثر 6 فروردین 1396 تابش کوثر 7 فروردین 1396 تابش کوثر 8 فروردین 1396 تابش کوثر 9 فروردین 1396 تابش کوثر 10 فروردین 1396 تابش کوثر 11 فروردین 1396 تابش کوثر 12 فروردین 1396 تابش کوثر 13 فروردین 1396 تابش کوثر 14 فروردین 1396 تابش کوثر 15 فروردین 1396 تابش کوثر 16 فروردین 1396 تابش کوثر 17 فروردین 1396 تابش کوثر 18 فروردین 1396 تابش کوثر 19 فروردین 1396 تابش کوثر 20 فروردین 1396 تابش کوثر 21 فروردین 1396 تابش کوثر 22 فروردین 1396 تابش کوثر 23 فروردین 1396 تابش کوثر 24 فروردین 1396 تابش کوثر 25 فروردین 1396 تابش کوثر 26 فروردین 1396 تابش کوثر 27 فروردین 1396 تابش کوثر 28 فروردین 1396 تابش کوثر 29 فروردین 1396 تابش کوثر 30 فروردین 1396 تابش کوثر 31 فروردین 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران موفق به طراحی و ساخت اولین پهپاد عمود پرواز هیبریدی کشور شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۴    
60 اسیر فلسطینی دیگر در اعتراض به سیاست های رژیم صهیونیستی در زندان، دست به اعتصاب غذا زدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۸    
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 در روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان از دوشنبه 4 اردیبهشت می توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۴    
بنیاد مستضعفان برای بازسازی و امداد رسانی به سیل زدگان استان های آذربایجان شرقی و غربی 6 هزار تن سیمان مورد نیاز بازسازی منازل و مدارس و پل های تخریب شده را تامین می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۲    
مراسم تشییع پیکرهای هفت شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) روز چهارشنبه 30 فروردین ماه با حضور مردم قم برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۲    
سرپرست سازمان حج و زیارت با بیان این که بزودی فهرست کاروان های حج تمتع اعلام می شود گفت: اعزام زائران ایرانی به عمره پس از حج، از سر گرفته خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: افزایش 700 درصدی، 800 درصدی و 1000 درصدی در دستمزد پزشکان دیده می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۷    
این فصل، آخرین فصل حضور پرافتخارترین ورکوردداران گل و بازی لیگ برتر بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۷    
سپاهانی ها نمی توانند ادعایی را در خصوص جباروف داشته باشند چرا که این بازیکن با صلاحدید کادر فنی استقلال و به صورت قرضی و به مدت نیم فصل راهی سپاهان شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۴    
به گفته رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس، هزینه ای که برای پذیرایی از هر مهمان در تالارهای پذیرایی در نظر گرفته می شود از حدود 20 تا 25 هزار تومان شروع شده و بسته به سفارش میزبان افزایش ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۱    
عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد: با توجه به اینکه اکثر پروژه های مسکن مهر در شهرهای جدید کشور تکمیل شده و در حال تحویل هستند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۱    
در جلسه هیات دولت ترکیه که عصر امروز(دوشنبه) به وقت محلی برگزار می شود، احتمال تصویب تمدید وضعیت فوق العاده وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۸    
در طرح مشترک مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با سازمان انرژی اتمی ایران، درمان بیماران سرطان پروستات با لوتیشیوم PSMA جهت درمان متاستازهای نواحی مختلف بدن انجام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۳    
معاون وزیر خارجه کره شمالی در بیانیه ای نسبت به هر گونه حمله نظامی آمریکا به این کشور هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۰    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: روسیه اجازه شکست تلاش ها در حل و فصل مسالمت آمیز بحران سوریه را نمی دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۴۰    
رابرت تیلور از پیشگامان عرصه اینترنت در سن 85 سالگی درگذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۴    
رئیس فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت با اشاره به اینکه سالانه دو میلیون دستگاه دوچرخه وارد کشور می شود، گفت: هزینه های بالای تولید و افزایش واردات باعث شده تا "آساک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۱    
کاپیتان تیم پرسپولیس این تیم را در سفر به عمان همراهی خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۸    
بسیاری از زنان به احساس خستگی، عادت کرده اند و اون رو یک امر عادی در زندگی خودشون می دانند و توجه نمی کنند که اگر این خستگی ناشی از کمبود آهن باشد بدین معنی است که اکسیژن کمتری به بافت های بدن شان می ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۲    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای برخی عرقیجات گیاهی را بدلیل جعل مدارک بهداشتی غیر مجاز اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۷    
خروج افراد مسلح از محله الوعر در حمص، هلی برن آمریکایی ها در دیرالزور و دستاوردهای ارتش سوریه در حومه حماه از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۱۴    
فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد که بر این اساس اشکان خورشیدی بازی استقلال با تراکتورسازی را قضاوت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۸    
پایگاه جهانی نامبئو که وضعیت کشورها را از نظر شاخص های کمی و کیفی زندگی بررسی می کند، در رتبه بندی 2017 خود از 5 کشور هند،پاکستان،نپال، سریلانکا و فیلیپین به عنوان ارزان ترین ، کشورهای آسیا نام برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۹    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم رعایت اصول اخلاقی در رقابت های انتخاباتی، کثرت ثبت نام کنندگان بدون صلاحیت را در انتخابات ریاست جمهوری موجب وهن نظام دانست و از مجلس و شورای نگهبان خواست این مشکل را ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۱    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی تأکید کردند: ضرورت دارد که مسلمانان کاملاً به هوش باشند و از هر سخن و هر کاری که موجب تفرقه میان مسلمین است، بپرهیزند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
سرمربی پرسپولیس عنوان کرد پیشنهادهایی به دست او رسیده ولی او در حال مذاکره با سران باشگاه پرسپولیس است. برانکو همچنین عنوان کرد امیدوار است تیمش به دور دوم لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۵    
اپوزیسیون اصلی ترکیه امروز (دوشنبه) خواستار لغو نتیجه همه پرسی اصلاح قانون اساسی ترکیه شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۲    
رسانه های کره شمالی گزارش دادند که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی امروز (دوشنبه) در پیامی به بشار اسد، رییس جمهور سوریه، حمله موشکی آمریکا به این کشور را محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۲    
تیم ملی والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: این مجرم با اغفال دختر نوجوان 14 ساله و به دست آوردن عکس های وی به دنبال اخاذی و سوء استفاده از وی بود که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
به نوشته یک روزنامه بریتانیایی، انگلیس محتاطانه چشم به سرمایه گذاری 600 میلیارد دلاری در ایران در مدت 10 سال را دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
شورای عالی انتخابات ترکیه نتایج همه پرسی اصلاحات قانون اساسی ترکیه را تائید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۶    
کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته های کنکور دکتری 96 اعلام شد و داوطلبان مجاز می توانند در هر دو سایت سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۸    
مسئول فنی اخراج شده بایرلورکوزن ممکن است سرمربی تیم ملی فوتبال هلند شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۵    
اصلاحات مواد آزمون و رشته های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۶    
دبیر علمی کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا گفت: به دلیل تغییرات جوی ناگهانی همچون سرما و گرمای شدید و بارندگی های سیل آسا که در کشور در حال وقوع است پیش بینی می کنیم در 5 سال آینده سیل های ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
قابلیت مکالمه صوتی تلگرام برای بسیاری از کاربران ایرانی از دسترس خارج شده است و فعلا نمی توان با استفاده از اینترنت موبایل و اینترنت خانگی تماس رایگان تلگرامی برقرار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۷    
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از توافق با چهار بازیکن برای فصل آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
با وجود گذشت حدود 3 ماه از حادثه پلاسکو و توافقی که برای پرداخت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان برای اصناف آن شکل گرفته بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۲    
کیومرث منشی زاده، شاعر پیشکسوت، در سن 79سالگی درگذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح برخی مسائل درباره فوت عارف لرستانی - بازیگر کشورمان، در عین حال از کاندیدهای ریاست جمهوری خواست تا موضع شان را درباره "سلامت مردم" مشخص کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۶    
امید ابراهیمی، مرد همه کاره استقلال در هفته های گذشته با زدن دو گل زمینه پیروزی آبی پوشان برابر صبا در یک بازی سخت و حساس را فراهم ساخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
به دنبال نتایج همه پرسی روز گذشته ترکیه احزاب اروپایی خواستار توقف روند گفتگوها بر سر عضویت آنکارا در اتحادیه اروپا شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۰    
عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه بازار طلای سرخ به ثبات نسبی رسیده است، حداقل و حداکثر قیمت این محصول را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
فروردین هم رو به اتمام است اما شعب بانکی همچنان در مقابل درخواست مردم برای دریافت وام، مقاومت می کنند. گویا بانکها بعد از 28 روز، هنوز کرکره ها را بالا نداده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۳    
ستاره ولزی و مصدوم تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: بر خلاف آنچه رسانه ها و هواداران ادعا می کنند، هنوز در شرایط ایده آل و خوب نیستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۳    
مدافع ملی پوش یوونتوس پیش از دیدار برگشت مقابل بارسلونا گفت: محال است که به این موضوع فکر کنیم که برای دفاع از نتیجه 3 بر صفر به بارسلونا برویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
منابع دولتی عربستان اعلام کردند: دولت این کشور به سازمان ها و وزارتخانه های این کشور دستور دادند که شرایط پروژه های زیرساختی ناتمام این کشور را بازبینی کرده اجرای آنها را لغو و یا اصلاح کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۰    
شرکت های انگلیسی قصد دارند با توجه به چشم انداز سرمایه گذاری 600 میلیارد دلاری در ایران در حوزه تجارت و زیرساخت ها از فرصت های ورود به ایران استفاده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۴    
منابع دولتی ژاپن از اعزام ناوهای جاسوسی روسیه و چین به آبهای کره شمالی برای جمع آوری اطلاعات درباره ناو آمریکایی که به تازگی به منطقه اعزام شده، خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۴    
رئیس پلیس فتا همدان گفت: فردی که از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از دختران می کرد، توسط کارشناسان پلیس فتا همدان شناسایی و دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۸    
در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان این شرکت های فناوری آمریکایی هستند که سهم اعظم بازار را در اختیار دارند، شرایط در روسیه کاملا متفاوت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۸    
برنامه اسنپ چت این روزها با واکنش منفی کاربرانش مواجه شده، زیرا ادعا شده که مدیر عامل اسنپ شرکت طراح این برنامه گفته است که این برنامه فقط برای پولدارهاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
سفارت آمریکا در لندن، نوزاد 3 ماهه انگلیسی را احضار کرد تا او را درباره حمایت از فعالیت های تروریستی و خرابکاری مورد سؤال قرار دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
مطبوعات شهر مونیخ گزارش کردند روبرت لواندوفسکی و جروم بواتنگ با بایرن به مادرید سفر می کنند اما ماتس هوملس در خانه خواهد ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۳    
فیلم جاده فرعی به کارگردانی پندار اکبری و تهیه کنندگی مهدی گلستانیان هفته گذشته در لوکیشنی اطراف لواسان کلید خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۴    
دیکل در مطلبی تحت عنوان نقشه راه که بیشتر مبتنی بر مطالبات و منافع رژیم صهیونیستی از آینده تحولات سوریه است می گوید: بشار باید از قدرت کناره گیری کند، حتی اگر هزینه این اقدام قدرت گرفتن علوی ها باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۱    
نتیجه اولیه آزمون دکتری سال 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۸    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ممنوعیت تردد در برخی معابر پایتخت از ساعت 23:30 امشب به مناسبت روز ارتش و رژه بزرگ این روز اعمال می شود، مسیرهای جایگزین را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس انجمن علمی پزشکی لیزری ایران با اشاره خدمات درمان لیزر دندانی باید به شکل ارزان تری در اختیار مردم قرار بگیرد، گفت: هم اکنون علم لیزر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۲    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی 4 ساعته فرودگاه های استان تهران در روز 29 فروردین (فردا) خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۹    
پس از 3 روز تعطیلی عید پاک، و در حالی که نشانه هایی از ادامه افزایش تولید آمریکا مشاهده می شود که می تواند تلاش های اوپک برای کاهش عرضه را تضعیف نماید، قیمت نفت در معاملات کم حجم امروز کاهش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۸    
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با اشاره به انتشار گزارش نظام رتبه بندی راوند گفت: بر پایه گزارش آژانس رتبه بندی رار در سال 2017 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۸    
محافل آگاه در اردن فاش کردند که دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ با حمایت لابی "نفت و گاز" این کشور چشم طمع به گاز سوریه دوخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۴    
گزارشات حاکی از آمادگی نمایندگان کنگره برای تصویب تحریم های بیشتر علیه روسیه، ایران و سوریه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۳    
ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست سنگین این تیم در بازی رفت برابر یونتووس ابراز امیدواری کرد تیمش دوباره به لیگ قهرمانان اروپا باز گردد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۷    
رئیس فدراسیون فوتبال سوریه از فراهم شدن مقدمات حضور عمر السومه مهاجم الاهلی عربستان برای بازی در تیم ملی سوریه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۸    
رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی (300 روزه) باشگاه های کشور با اعلام برنامه هفته نخست این پیکارها از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
دبیر انجمن رادیولوژی ایران گفت: وزارت بهداشت بعضا بخشنامه هایی صادر می کند که نتیجه این بخشنامه ها حذف رادیولوژیست ها از چرخه تشخیص و درمان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۹    
طبق نتایج یک تحقیق، گُرگرفتگی در دوره یائسگی زنان ممکن است علامت افزایش خطر بیماری قلبی باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۶    
طبق نتایج یک مطالعه، ترکیب موجود در روغن زیتون فوق خام به شکل قابل توجهی موجب کاهش علائم مقاومت انسولین و بیماری کبد چرب غیرالکلی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۳    
میوه ها و سبزیجات حاوی پتاسیم به کاهش فشارخون کمک می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۰    
پیکر عارف لرستانی هنرمند و بازیگر کرمانشاهی عرصه سینما و تلویزیون با حضور اقشار مختلف مردم در کرمانشاه تشییع شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۴    
جنایت هولناک علیه بیش از 600 نفر از شیعیان فوعه و کفریا در حالی رخ داد که مدعیان جهانی حقوق بشر در برابر این جنایت سکوت پیشه کرده و لکه ننگ دیگری را در کارنامه سیاه خود به ثبت رساندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۱    
انتخابات سی امین دوره شورای مرکز انجمن اسلامی دانشجویان مسکو در بیت الزهرا (س) شهر مسکو برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۸    
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران دیدار دوردوی قرقیزستان و التیان ترکمنستان را قضاوت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۸    
اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ، محل رفع نقص کارت و برگزاری آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران در دومین مسابقه تدارکاتی خود در لهستان چهار ست به میدان رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۱۵    
فضانوردان با استفاده از یک تلسکوپ پیشرفته موسوم به Event Horizon توانسته اند عکسی تهیه کنند که به احتمال زیاد مربوط به یک سیاه چاله فضایی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
اتحادیه اروپا با هدف جلوگیری از اقتدارگرایی در ترکیه، خواستار اجماع ملی به دنبال همه پرسی روز گذشته در این کشور شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای حمله تروریستی در الراشدین حلب سوریه را که به گزارش رسانه ها 125 کشته از شیعیان داشت، محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۹    
محمد عطا چانیهون یک جوان روستایی با ذوق است که در منطقه بانکو چانیهون ایالت سند زندگی می کند و کلکسیون زیبایی از اشیای قدیمی را در این محل گردآوری کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۶    
700 فلسطینی اسیر در زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کردند به صورت دسته جمعی اعتصاب غذا کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۳    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پرسپولیس طبق 7 فاکتور تأییدشده از سوی فیفا باید قهرمان لیگ برتر ایران می شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
ارتش سوریه موفق شد شهرک راهبردی صوران در شمال استان حماه را از اشغال تروریست ها خارج کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۱:۲۱    
دریافت ، MP4/5.41 MB دریافت ، MP3/2.59 MB به مدت سه روز بعد از نماز صبح دو رکعت نماز به نیت استغاثه به حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بخواند (به همان کیفیت نماز صبح یعنی مثل نماز صبح ) که ...