یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۲۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 24 اردیبهشت 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 2 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 3 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 4 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 5 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 6 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 7 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 8 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 9 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 10 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 11 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 12 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 13 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 14 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 15 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 16 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 17 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 18 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 19 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 20 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 21 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 22 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 23 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 24 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 25 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 26 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 27 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 28 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 29 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 30 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۵    
ارزش 39 ارز بین بانکی در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که به دلیل تعطیل بودن بازار ارز بین بانکی قیمت ها ثابت و بدون تغییر باقی ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
فعالیت سامانه بارشی امروز در نیمه شمالی کشور ادامه دارد که بارشهای رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باداز شدت بیشتری برخودار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
به گفته افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال تیام در قراردادش بندی وجود دارد که هر زمان بخواهد می تواند بی قید و شرط از جمع استقلالی ها جدا شود و با این وضعیت بعید نیست که وی یکی از خروجیان استقلال در نقل ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
مرکز آمار ایران درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه سال 1397 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای کل کشور 8,1 درصد اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
معاون وزیر خارجه روسیه در آستانه دیدار وزیر خارجه ایران با مقامات اروپایی در بروکسل درباره برجام، با سفیر اتحادیه اروپا در مسکو دیدار و درباره سرنوشت توافق هسته ای ایران گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۳    
دولت فرانسه با انتشار بیانیه ای ضمن مخالفت با تصمیم آمریکا در زمینه انتقال سفارت، خشونتها علیه مردم غزه را محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۲    
معاون وزیر ارتباطات از موافقت وزیر ارتباطات با تدوین تعرفه جدید برای مشترکان کم مصرف اینترنت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۲    
ظریف در پی خروج ترامپ از برجام در نامه ای به گوترش از وی خواست که آمریکا را برای رفتار غیرمسئولانه که تاثیر مخربی بر حاکمیت قانون، چندجانبه گرایی داشته، مسئول بداند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 10 هزار میلیارد تومان از مردم پول می گیریم اما باید به دنبال منابع درآمدی باشیم، گفت: به نظر می آید از درآمدهای آموزش و پرورش استفاده مناسب نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۷    
تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الجزیره امارات شکست خورده بود، در دیدار برگشت با گل ثانیه های پایانی کاپیتانش به پیروزی رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۸    
جنبش عدالتخواه دانشجویی اعلام کرد به هر فردی بتواند ساختمان سفارت غیرقانونی آمریکا در قدس شریف را تخیرب کند، جایزه 100 هزار دلار جایزه می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
رئیس دیوان محاسبات کل کشور از بازگشت به کار 11 مدیری که پاداش نجومی گرفته اند، خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری اعضای باندی خبر داد که در شبکه اجتماعی واتس آپ اقدام به توزیع موادمخدر و قرار ملاقات با خریداران خود می کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۳    
منابع رسانه ای از سقوط یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی در جیزان خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ترامپ با خطاهای راهبردی که در حمایت از تروریسم، نقض برجام و پیمان های بین المللی و همچنین زیر پا گذاشتن حقوق فلسطین مرتکب شده به نماد هرج و مرج گرایی تبدیل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
براساس گفته های خانم موگرینی، آقای روحانی با ارائه تضمین بقا در برجام، این اطمینان را برای ترامپ ایجاد کرده است که با خیال راحت خارج شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۳    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت:خوشحالم در استقلال بازی می کنم و با افتخار می گویم که استقلال تیم ملی من است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۸    
در سالی که به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است، حمایت از کالای چینی کمی عجیب است؛ اما این نمونه، کمپین موفقی بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۲    
مقدمات اعزام باقیمانده یازده خانواده شهید منا که درخواست داشتند برای انجام آزمایش DNA جهت شناسایی وابستگان شان امسال به عربستان اعزام شوند، فراهم شده است .
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۷    
منابع عراقی نتایج غیر رسمی هشت استان اربیل، سلیمانیه،دهوک، صلاح الدین، کرکوک، میسان، نجف و نینوا را اعلام کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم اتفاقات مثبتی در زمینه اجرای اصل 44 افتاد، از جمله اینکه رددیون تعطیل شد و کل واگذاری ها به بخش خصوصی واقعی بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۲۲    
عضو کمیته دائمی فلسطین اتحادیه بین المجالس اسلامی، خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و صهیونیستی توسط پارلمان کشورهای اسلامی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
وزیر خارجه کشورمان گفت: مخالفت با مقررات بین المللی و توافق ها به عادت رژیم آمریکا تبدیل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
مأموران گمرک ایران طی 54 روز و 20 عملیات از محموله های حامل قاچاق انسان 69 نفر را کشف و دستگیر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تکذیب خبر درگیری اش با وریا غفوری در تمرین امروز این تیم، گفت: امیدوارم مشکلات هشت ماه گذشته را در سال آینده نداشته باشم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از 11 هزار نفر در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ثبت نام کردند. مهلت ثبت نام 31 اردیبهشت ماه به پایان می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۲    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با تشریح میزان تولید علم در مهندسی برق و الکترونیک، گفت: 5 دانشگاه در تولیدات علمی این حوزه پیشتاز هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
رصد کنندگان تحولات هسته ای ایران بازی بسته ای کشورهای غربی با ایران پیش از امضای برجام را به یاد دارند و اینک با توجه به خروج آمریکا از این توافق گویا تاریخ قصد تکرار شدن را دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
ادامه تظاهرات بازگشت از سوی شهروندان فلسطینی و شهادت 2 فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست از جمله خبرهای مربوط به سالروز اشغال فلسطین (نکبت) به شمار می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
مراسم مقدماتی انتقال سفارتخانه آمریکا در فلسطین اشغالی از تل آویو به قدس با حضور مقامات مختلف اسرائیلی و آمریکایی آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۷    
وزیر ارتباطات در واکنش به انتقاد برخی پیام رسان ها از عدم همکاری در تأمین زیرساخت ها، گفت: در حال حاضر 4 پیام رسان خوب کار می کنند و تنها یکی که در گذشته ادعایی داشته و به آن نرسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
معاون وزیر راه از اجرای طرح "برجام بازآفرینی شهری" خبر داد و گفت: بانک مرکزی با تخصیص سالانه 2500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت وام موافقت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در لایحه ارائه شده دولت درباره اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام رسمی در دستگاه های دولتی حذف شده اما مجلس به دنبال اصلاح آن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
پهپادهای اسرائیلی برای جلوگیری از مشارکت فلسطینی ها در تظاهرات میلیونی بازگشت، با مواد شیمیایی و گازهای سمی اردوگاه های فلسطینی را هدف قرار دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی روسیه سایت فیفا با اشاره به ساختار قدرتمند دفاعی حریف ایران مدعی شد شیرهای اطلس با دژبتنی گام به این تورنمنت خواهند گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
یک نماینده مجلس گفت: وزارت بهداشت باید در جهت ممانعت از ایجاد بازار سیاه دارو در ناصرخسرو با دستگاه های امنیتی همراهی کند و بر روند توزیع دارو از کانال های دولتی به طور دقیق نظارت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
بعد از هجوم داعش به مواضعی که شهید محسن حججی در آن به اسارت درآمد و به شهادت رسید، داعش در منطقه سدالورع در نوار مرزی عراق و سوریه هجومی به مواضع سایر مدافعان حرم انجام داد.