یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۴۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 25 اردیبهشت 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 2 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 3 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 4 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 5 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 6 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 7 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 8 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 9 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 10 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 11 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 12 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 13 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 14 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 15 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 16 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 17 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 18 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 19 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 20 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 21 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 22 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 23 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 24 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 25 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 26 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 27 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 28 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 29 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 30 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۱    
نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اردیبهشت ماه 1397 به 8 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8.1 درصد) 0.1 واحد درصد کاهش نشان می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۸    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای تهران در شرایط سالم قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از سکوت جهانی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، تاکید کرد سازمان ملل از پای درآمده و فروپاشیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
دولت گواتمالا به تبعیت از ایالات متحده، سفارت خود در فلسطین اشغالی را از تل آویو به قدس منتقل کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۰    
امینی از افزایش متوسط 20 درصدی نرخ عوارض آزادراه ها پس از 18 ماه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید و شاگردان شفر به مرحله بعد صعود کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
جست وجو بین شعب بانک های دولتی و خصوصی نشان میدهد که باردیگر برخی از خصوصی ها پیشتاز تخلف از دستور بانک مرکزی شده و سودهایشان را بالا برده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرده است حفظ برجام بدون اینکه ایران امتیازات بیشتری به غرب بدهد امکان پذیر نخواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
رژیم صهیونیستی تنها رژیمی است که به صورت رسمی و سیستماتیک از ترور برای حذف دشمنان خود استفاده می کند و در تاریخ موجودیت ننگین 70 ساله خود 2700 شخصیت مهم را ترور کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
یگان موشکی ارتش یمن در پاسخ به حملات نظامی عربستان سعودی، یک پایگاه نظامی این کشور را هدف موشک بالستیک قرار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۱    
قائم مقام شبکه سه سیما اعلام کرد برنامه ماه عسل امسال جوان پسندتر شده و توجه ویژه ای هم به شعار سال دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه 'بسیاری از فیلترشکن ها کاربرد ضدامنیتی دارند و نوعی باج افزار به شمار می روند'، گفت، فراگیر شدن فیلترشکن ها تبعات زیادی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
مؤمنان هر اندازه نسبت به احکام شرعی مربوط به ماه مبارک رمضان تقید ورزند، بهره معنوی خویش از آن را مضاعف خواهند کرد؛ نیت روزه داری از مهم ترین احکام این ماه شریف است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
رؤسای جمهوری روسیه و فرانسه بر پایبندی این دو کشور به اجرای برجام تأکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۱    
وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران با افتخار اعلام می دارد که آماده همکاری با کشورهای دوست و مستقل و انتقال تجارب خود در زمینه های دفاعی، نظامی و فنی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه ضمن ابراز ناراحتی از کشتار روز گذشته در کرانه باختری و غزه، خواستار خویشتنداری بیشتر صهیونیست ها شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال از دیدار احتمالی ملی پوشان با رئیس جمهور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل انتقال خون استان تهران، با اشاره به شیوه های مراکز خصوصی تهیه پلاسما، گفت: رد و بدل شدن پول و کارت هدیه در مراکز خصوصی اخذ پلاسما، توجیه خوبی برای تشویق مردم به اهدای پلاسما نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۱    
وزیر بهداشت گفت: ایران در حوزه سلول درمانی در رتبه نخست منطقه و 15 دنیا قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۱    
50 نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار اجرای قانون اقدام متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران در مقابل نقض های مکرر برجام شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
نصرالله جبهه های مبارزه در منطقه را جدا از هم نمی داند و معتقد است پیامی که رژیم صهیونیستی چند روز پیش با پرتاب 55 موشک به جولان دریافت کرد، همان پیامی است که در موضوع فلسطین نیز باید به آن توجه کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
محققان پی بردند داروی پوکی استخوان "آلندرونات" با کاهش ریسک مرگ ناشی از مشکلات قلبی-عروقی، حمله قلبی و سکته مرتبط است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
سرمربی تیم ملی بار دیگر به اظهارات همتای خود در ذوب آهن پاسخ داد و گفت: هیچ شکی درباره صلاحیت شما برای جایگزینی ام در آینده ای نزدیک ندارم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور چرا خروج 10 ها میلیاد دلار از کشور را بررسی نمی کنید؟
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
معاون رسانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان، چنانچه دانش آموزان مدارس ابتدایی، ارزشیابی و سایر فعالیت های آموزشی را به اتمام رسانده باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
منابع فلسطینی از شهادت یک کودک و یک جوان بر اثر جراحت های ناشی از تیراندازی روز گذشته نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینی ها در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
وزیر خارجه ایران دقایقی قبل با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل دیدار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلات تاکتیکی پرسپولیس به سرعت برطرف شوند تا دیگر با دلهره بازی تیم به ویژه بعد از گلزنی را نگاه نکنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
کمیل نانجیانی مارک هَمیل اِلیجا وود و ادگار رایت تسلیت خود را برای درگذشت مارگوت کیدر هنرپیشه نقش اوییس لِین در فیلم سوپرمن ابراز داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
رئیس انجمن متخصصین داخلی ایران با اشاره به اینکه 95 درصد جامعه پزشکی درآمد خوبی ندارند، گفت: اکثر بیمارستان های درجه سه و چهار سال گذشته را با بدهی تمام کردند و اگر این وضع ادامه یابد بسیاری از آنها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن برای آخرین بار برای آبی پوشان به میدان می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
رئیس سازمان بهزیستی کشور جزئیاتی از شرایط استخدامی و پرداخت حقوق به معلولان را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۰    
در گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره وضعیت فلسطین دو طرف درباره تشکیل نشست در سطح سران سازمان همکاری اسلامی توافق کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
استقلال ایران در حساس ترین بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف تیم ذوب آهن می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
کارشناس ارشد مشاوره خانواده گفت: خشونت خانگی در برخی از خانواده ها مشاهده می شود که با رعایت راهکارهایی می توان از بروز آن جلوگیری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
همزمان با روند افزایشی قیمت انواع محصولات خودروسازان، ایران خودرو قیمت خانواده دنا را 5 میلیون تومان افزایش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۰    
عضو ارشد نیروی دریایی آمریکا با هشدار درباره تحرکات ایران در خلیج فارس، اعلام کرد که به دنبال خروج واشنگتن از برجام، ما در حال ورود به یک دوره بلاتکلیفی هستیم .
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۰    
رویترز اعلام کرد: چین با نگرانی از افزایش قیمت نفت به دلیل تحریم های احتمالی علیه ایران، خرید نفت خود را دو برابر کرد که بخشی از این خریدها از ایران بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۰    
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و وزیر خزانه داری آمریکا طی دیدار در فلسطین اشغالی، درباره پاره ای از سیاست های اقتصادی برای افزایش تحریم ها علیه ایران توافق کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و همکاران کرواتش بامداد امروز، تهران را ترک کردند تا یک ماه دیگر برای تمرینات باز گردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
دفتر بانوی اول آمریکا اعلام کرد که همسر رئیس جمهور این کشور برای یک عارضه کلیوی تحت عمل جراحی قرار گرفته و قرار است تا پایان هفته در بیمارستان بستری باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز ماهانه وام ضروری به بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال جدید به بیش از 25 هزار نفر از بازنشستگان وام 4 میلیون تومانی پرداخت می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۰    
نمایندگان مجلس با فوری بررسی شدن طرح افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت موافقت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی دولت ضمن محکومیت شدید جنایات غزه و انتقال خلاف قانون سفارت آمریکا به قدس گفت: از مجامع بین المللی انتظار می رود نسبت به این جنایات واکنش نشان دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
حجت الاسلام موحدنژاد، عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب از 29 روزه بودن ماه رمضان امسال خبر داد و تاکید کرد با توجه به رویت هلال ماه در غروب روز چهارشنبه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: هشتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی به ازای هر نفر 45500 تومان در اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
فرمانده سپاه گفت: سپاه یک سازمان انسان محور است نه تجهیزات محور و یک نیروی فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:طبق قانون فیفا باید لیست آماده باش را اعلام می کردیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
یک خبرگزاری روسی به نقل از یک گزارش دانشگاه جانز هاپکینز نوشت کره شمالی برخی ساختمان ها و تجهیزات سایت آزمایش اتمی اش را آغازکرده است و تخریب نهایی با حضور خبرنگاران خارجی در ماه جاری انجام می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۳    
وزیر خارجه آلمان در گفت وگو با یکی از رسانه های این کشور گفت که اروپا هر چه در توان دارد انجام می دهد تا بدون وابستگی به آمریکا به توافق هسته ای با ایران پایبند باشد و این توافق حفظ شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۳    
سند جامع روابط علمی بین المللی جمهوری اسلامی ایران توسط رئیس جمهور کشورمان برای اجراء به نهادهای مسئول ابلاغ شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
دیپلماتهای سازمان ملل می گویند که واشنگتن با درخواست تحقیقات مستقل سازمان ملل درباره جنایات رژیم صهیونیستی در مرز غزه مخالفت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
رئیس جمهور ترکیه ضمن اعلام سه روز عزای عمومی در این کشور، رژیم صهیونیستی را به نسل کشی متهم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
به نظر می رسد که گیشه سینما های کشور نیازمند برنامه ریزی دقیق تری است؛ سینمایی که از یک سو قیمت بلیت آن افزایش می یابد و از سوی دیگر، تعداد سانس های نیم بهایش هم زیاد می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل انزجار خود را نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین ابراز کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۸    
ملی پوشان فوتسال بانوان ایران پس از قهرمانی در جام ملت های آسیا بامداد امروز وارد تهران شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۸    
به دنبال افزایش احساسات ضد آمریکایی بعد از انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی، پنتاگون نیروهای ویژه دریایی خود را برای حفاظت از برخی سفارتخانه واشنگتن در غرب آسیا مستقر کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی در تلاویو به قدس مغایر با مصوبات شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل است اما آمریکایی ها از سال ها قبل تصمیم گرفتند که این نهادهای بین ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۸    
شمار شهدا و زخمی های جنایت رژیم صهیونیستی در مرز غزه به 58 شهید و 2771 زخمی افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۳    
ترکیه سفرای خود در واشنگتن و تل آویو را در واکنش به قتل عام مردم غزه، همدردی با مردم فلسطین و اعتراض به انتقال سفارت واشنگتن به قدس فراخواند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۳    
کمیسیون انتخابات عراق نتایج شمارش حدود 90 درصد آراء را در برخی از استانهای این کشور به صورت رسمی اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۳    
برخی منابع عراقی به نقل از رهبران جریان صدر گزارش دادند که السائرون قصد دارد با عمار حکیم و ایاد علاوی در پارلمان آینده عراق ائتلاف تشکیل دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۸    
مانچینی رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۸    
سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: کتاب درسی به تعداد همه دانش آموزان کشور موجود است و مردم نباید نگران کمبود آن در سال تحصیلی 97-98 باشند.