جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 13 تیر 1399 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1399 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1399 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1399 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1399 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1399 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1399 خبرگزاری تابناک 30 دی 1399 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1399 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1399 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1399 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1399 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۳    
تصویری از حضرت آیت الله خامنه ای، آیت الله هاشمی و حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد آقا خمینی در باشگاه خبرنگاران منتشر شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۷    
یک گور دسته جمعی که نماد و نشانی دیگر از اقدامات داعش در عراق به شمار می رود و جان 600 شهروند عراقی را در خود مدفون نگه داشته است کشف شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۹    
افزایش شیب صعودی ابتلا به کرونا در کشور و ضرورت استفاده از ماسک برای حفظ سلامتی افراد و عبور از موج دوم بیماری کرونا، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در صفحه اینستاگرامی اش شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۵    
ویلاهای فوق لاکچری و غیر قانونی که در لواسان شهر تهران هر روز در حال افزایش است . در لواسان میتوان به باستی هیلز محله ای که چند وقتی است گیت ورودی آن برداشته شده است اشاره کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۳    
بنا بر مصوبه جدید پارلمان آلمان، عکاسی مخفیانه از زیر دامن یا سینه زنان از این پس جرم محسوب می شود. جرم عکاسی و فیلمبرداری از صحنه تصادف که عموما باعث اختلال از مراحل امدادرسانی نیز می شود نیز تشدید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۰    
بازیکن تیم تراکتور تبریز طبق رای استیناف که همان حکم کمیته انضباطی را تایید کرده در هفته بیست و سوم لیگ برتر محروم است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۶    
زنی که با آتش زدن خانه می خواست خودکشی کند، با سرعت عمل به موقع آتش نشانان و انجام اقدامات احیا (CPR)، نجات داده شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۰    
فیفا در پرونده شکایت صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ بر علیه سرمربی تیم ملی ایران حکم صادر کرد. به گزارش تابناک ورزشی، حسن نصر اصفهانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۵    
مصطفی اخلاقی، جوان بسیجی و جهادگر امروز پس از پوشش برنامه های خدام رضوی در سانحه رانندگی جان باخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
درگیری مسلحانه عصر جمعه در شهر دزفول منجر به زخمی شدن 2 نفر از افراد درگیر شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان برای همتای پاکستانی آرزوی بهبودی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۸:۰۱    
دستور قاضی آمریکایی برای مصادره نفتکش های ایرانی، پاسخ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به نامه ظریف، پیشنهاد سوئیس برای میانجی گری میان فلسطین و اسرائیل و بمباران شمال عراق از سوی جنگنده های ترکیه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۷:۵۳    
وزیر امور خارجه پاکستان در حساب کاربری خود در توئیتر از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد که به صورت دورکاری اقدامات اداری را دنبال می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۵:۳۱    
فرماندار گرگان از تعطیلی یک شعبه بانک در شهر گرگان به خاطر شیوع کرونا بین کارمندان این بانک خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۴:۳۱    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول از درگیری مسلحانه و مجروحیت دو نفر از طرفین دعوا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۳:۳۱    
پژوهشگران آمریکایی، نوعی داروی جدید را مورد بررسی قرار داده اند که شاید بتواند آسیب های ناشی از سکته را کاهش دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۲:۲۱    
چین با تأکید بر اینکه سازمان جهانی بهداشت نباید تحقیق درباره منشأ کرونا را به مرز های این کشور محدود کند خواستار انجام تحقیقات بر روی اسپانیا شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۲:۱۹    
یک فرمانده الحشد الشعبی گفت که کشف سلاح های جدید داعش در مخفیگاه های عناصر این گروهک تروریستی نشان می دهد که کشور های معاند عراق باز هم توطئه می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۲:۱۵    
محیط بانان در کنار وظایف دشوار سازمانی، مدام در نقش آتش نشان هایی با دست خالی ظاهر می شوند که منصفانه نیست و باید برای این قشر چه از لحاظ تجهیزات و امکانات و چه حمایت های مادی و معنوی چاره اندیشی شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۲:۱۱    
یکی از بزرگترین کارخانجات تولید انواع درب های ضدسرقت بعدازظهر امروز 13 تیر طعمه حریق شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۱:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: اقتصاد امری تک بعدی نیست. از بانک مرکزی تا وزارت اقتصاد تا خارجه و صمت و جهاد کشاورزی و نفت و... در موضوع تورم و وضعیت اقتصادی دخیل هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۱:۰۱    
حوادث مختلف ترافیکی و غیر ترافیکی خراسان رضوی روز سیزدهم تیرماه پنج کشته و 16 مصدوم برجای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۰:۴۰    
اولین داده های قیمتی از بازار مسکن شهر تهران افت هفت درصدی نرخ های پیشنهادی را نشان می دهد؛ در شمال تهران سرعت رشد ماهیانه از 22 درصد به 3.5 درصد رسیده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۰:۳۱    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی شهرستان امیدیه گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه پژو پارس در محور امیدیه-بندر ماهشهرچهار نفر در آتش سوختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: برای کنترل کرونا در استان کرمانشاه اعمال محدودیت های جدید در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۸    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند که به فکر اقتصاد و معیشت باشند و از حاشیه دوری کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۴    
سفیر ایران در فرانسه، در توییتی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ملت ایران در طول 40 سال گذشته گفت: آیا زمان آن نرسیده که مراجع بین المللی از جمله دبیرکل سازمان ملل و کمیسر عالی حقوق بشر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۲    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از اصرار برای برگزاری لیگ کشتی در شرایط شیوع شدید ویروس کرونا گلایه و تاکید کرد: سلامتی و عمر حرفه ای کشتی گیران با چه چیزی معاوضه می شود؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۴۹    
استاندار هرمزگان گفت: محدودیت های شهرستان های دارای وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا از سوی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، تصویب و ابلاغ شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۳۰    
در ادامه تکمیل سامانه جامع روابط کار زیرسامانه جدید بیمه بیکاری در پنج استان فارس، سمنان، قزوین، اردبیل و هرمزگان به شکل آزمایشی آغاز به کار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۲۰    
رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران گفت: عوارض متعدد و افزایش قیمت نهاده هایی که بیشتر آن ها دولتی است موجب افزایش قیمت تمام شده مسکن شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۲۰    
امروزه کار و فعالیت شکل تازه ای به خود گرفته و به سوی خوداشتغالی در حرکت است. کارآفرینان بیش از پیش نقش موثر و پویاتری را در توسعه ی اقتصادی جوامع ایفا می کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۵    
دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس گفت: موضوع مالیات بر سود سهام از اساس منتفی است قبلاً هم مطرح شده و رئیس کمیسیون اقتصادی هم به صراحت آن را منتفی دانست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۵    
نایب رئیس کانون مرغداران گوشتی با بیان اینکه مسئولان در قبال تضییع یارانه نهاده ها توسط عده ای سودجو سکوت کرده اند،از فشار دولت بر تولیدکنندگان به شدت انتقاد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۵    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به معاونت امور معادن و صنایع معدنی این وزارتخانه برای پیگیری حادثه معدن گیلانغرب، ماموریت ویژه داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۰    
مقامات ژاپنی به صورت رسمی از دولت آمریکا خواسته اند تا کسانی را که به فرار مدیرعامل سابق شرکت خودرسازی نیسان کمک کرده اند را به این کشور تحویل دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری بلومبرگ اخیراً گزارش داد که شرکت هواپیماسازی بوئینگ قصد دارد تولید مدل پرطرفدار 747 خود را متوقف کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۴    
نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار اهل عربستان سعودی که در اکتبر سال 2018 میلادی در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسید، روز جمعه در ترکیه آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۱    
آمار قربانیان کرونا در عراق طی 24 ساعت گذشته 102 تن افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۰    
بورس های بین المللی در معاملات امروز با کمک آمارهای خوب اقتصادی از چین و آمریکا و امید به نهایی شدن تولید واکسن کرونا روند مثبتی را در پیش گرفتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۵    
محدودیت های جدید در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از فردا شنبه در 10 شهرستان با وضعیت قرمز آذربایجان غربی اعمال می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۲:۵۳    
حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به معاونت امور معادن و صنایع معدنی این وزارتخانه جهت پیگیری حادثه معدن در گیلانغرب، ماموریت ویژه داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۲:۴۶    
امام جمعه رشت، سگ گردانی را خلاف فرهنگ اسلامی جامعه ما دانست و عنوان کرد: وظیفه ماست که با فرهنگ های وارداتی مقابله کنیم، زیرا گردشگرانی که به گیلان می آیند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۲:۰۴    
یک مجله آمریکایی در تحلیلی با اشاره به شکست سیاست آمریکا در برابر ایران نوشته تهران در برابر فشار های واشنگتن ایمن شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به آقای بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای نبود مواد هسته ای در سوله حادثه دیده نطنز را تأیید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۵    
نوری یکی از مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های المپیک توکیو است. ابتلای این فرنگی کار تیم ملی به ویروس کرونا در حالی است که اردوی تیم های ملی کشتی چند ماهی است به دلیل شیوع کرونا به ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۰    
کافی است نگاهی به سن و سال مدعیان نشستن روی نیمکت ریاست فدراسیون فوتبال بیاندازید تا متوجه شوید چه کسانی از داخل به فیفا فشار می آورند تا با استفاده از قدرت فیفا، اساسنامه را به نفع خود اصلاح کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۰    
به گزارش کریستین مارتین خبرنگار Fox TV، احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستنش به منچسترسیتی واقعی است. منابع این خبرنگار در کاتالونیا و انگلیس این موضوع را تایید کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۱:۰۵    
چون باشگاه پول نداشته مجبور شدند کار هایی انجام بدهند که عواقبش گریبان باشگاه را گرفته و حتی خود مدیران هم بعد ها دچار مشکلاتی شده اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۷    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. ماجرای فداکاری یکی از پزشکان حادثه انفجار تهران بازیگران زن مشهوری که نقش مردان را ایفا کرده اند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۵    
بهاری مدعی شد در بازی علم و ادب تبریز و آلومینیوم اراک اتفاقات مشکوک به تبانی رخ داده و از کارشناسان خواست اتفاقات این بازی را بررسی کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۰    
کیکه ستین که در ماه ژانویه جانشین ارنستو والورده شد، تیم تحت هدایتش در حال حاضر صدر جدول رده بندی لالیگا را به رئال مادرید واگذار کرده و گفته می شود ستاره های بارسا هم رابطه خوبی با او ندارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۲۵    
رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران درباره مسائل مختلف فوتبال ایران در رنامه زنده تلویزیونی صحبت هایی را مطرح کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۲۵    
وقتی شفا یافتم، ما نمی توانستیم به مشهد مسافرت کنیم و به همین دلیل برای اولین بار در سن 14 یا 15 سالگی زیارت امام رضا (ع) نصیبم شد و نذرم را ادا کردم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۵    
باشگاه قدیمی و ریشه دار سپیدرود رشت به صورت توافقی با سرمربی اش نادر دست نشان قطع همکاری کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه سپیدرود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۰    
آنتورپ در نامه رسمی به پرسپولیس پیشنهاد داده که در دو ماه آینده حقوق ماهانه بیرانوند که قرار است آنتورپی ها پرداخت کنند را بپردازند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۵    
فرماندار شوش درحالی از پرداخت حقوق کارگران نیشکر هفت تپه خبر داده که کارگران می گویند تنها یک چهارم کارگران حقوق فروردین ماه را دریافت کرده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۴    
رحمتی می داند ماندن فرهاد مجیدی می تواند شایعه بازگشت مجدد او به استقلال در فصل بعد را تحقق ببخشد، اما اگر امیر قلعه نویی بخواهد به استقلال بازگردد و یا نیمکت آبی پوشان به جواد نکونام برسد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۴    
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: براساس بررسی های فنی و امنیتی علت حادثه رخ داده در مجتمع غنی سازی نطنز مشخص شده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۲    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۵    
در مدل اساسنامه ارسالی فیفا برای فدراسیون فوتبال ایران، نام کویت به چشم می خورد ولی نگاهی به عنوان بالای صفحه نشان می دهد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۸    
به گفته کوشکی، بسیاری از شرکت های زیان ده در سال 95 و 96 به مدد نرخ ارز، زیان خود را کم کردند و حتی به سود رسیدند و شرکت های سودآور سود خود را چند برابر کردند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۳    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۰    
شرکت هواپیمایی فرانسه قصد دارد بیش از هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۰    
طولانی شدن روند اصلاح اساسنامه دلیلی جز تلاش برای اجرای مقررات ملی نداشته است و فدراسیون در تلاش است تا بتواند در کنار الزامات بین المللی مقررات ملی را نیز رعایت کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: وزارت صمت به جای افتادن به دنبال هر فروشنده حقیقی پلتفرم های فروشگاهی آنلاین برای دریافت مجوز از آن ها به مجوز اختصاصی اتحادیه ویژه استارتاپ ها و کسب و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۳    
رصد خانه تابناک خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۰    
همتی گفت: فروش دارایی و انتشار اوراق دولت و تأمین مالی کسر بودجه از اوراق، به معنی استفاده از نقدینگی موجود اقتصاد است، بدون آنکه فشاری به پایه پولی وارد شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۲    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. چرا ایرانی ها به فحش جنسی علاقه دارند؟ فرار لحظه آخری خودرو از سیل طراحی داخلی متفاوت یک آپارتمان رویایی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۹    
جهان پر از جانوران خطرناکی است که با یک حرکت کوچک و ساده می توانند به زندگی یک انسان پایان دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۵    
پاراگلایدرسواران با حضور از نقاط مختلف کشور در سایت پروازی روستای ترسه مینودشت بعنوان یکی از سایت های استاندارد در ایران و پر از ارتفاعات از زیبایی ها و چشم انداز کم نظیر این منطقه استفاده می کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۳    
وقوع انفجار در یک کارخانه تولید مواد محترقه و آتش بازی در شمال غرب ترکیه، دستکم 41 زخمی برجای گذاشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۵    
توافق کانادا و ایران برای مذاکره بر سر پرداخت غرامت سقوط هواپیمای اوکراینیدولت کانادا اعلام کرد که برای آغاز مذاکره با ایران درباره جبران خسارت وارده به خانواده های قربانیان خارجی هواپیمای مسافربری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۷    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: اروپایی ها باید بدانند که نتیجه سیاست های غلط آن ها بی شک موجب فروپاشی کامل برجام خواهد شد و اگر تا به حال به دلیل همسایگی با خاورمیانه و آثار امنیتی مستقیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۶    
فارس به نقل از بلومبرگ، نوشت: در معاملات امروز بازار جهانی انرژی قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال 65 سنت کاهش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۲    
آنگلا مرکل هم بالاخره امروز (جمعه) ماسک زد و به شایعه ها درباره اینکه به ماسک زدن علاقه ای ندارد، خاتمه داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به معرفی تاییدیه ایمنی ساختمان سازمان آتش نشانی پرداخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۸    
ایرنا: اصلاحات مدنظر ولادیمیر پوتین در قانون اساسی روسیه با رای مثبت 78 درصد روس ها تصویب شد تا حزب حاکم روسیه در انتخاباتی دیگر بیش از 70 درصد روس ها را همراه خود و پشت سر پوتین گردهم آورد اقدامی که ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۲۵    
در پی ریزش معدن سنگ یشم در میانمار دستکم 50 معدنچی جان خود را از دست دادند و بخشی از ماشین آلات فعال در این معدن زیر سنگ، گل و خاک مدفون شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۱۶    
پل معلق تمام شیشه ای هیر ( هیرلند) که نخستین پل معلق قوسی شکل جهان است به ارتفاع 80 متر، طول 210 متر و عرض 120سانتی متر در شهر هیر و در 25 کیلومتری شهر اردبیل معروف به باغ شهر هیر واقع شده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهوری فرانسه نخست وزیر جدید این کشور را منصوب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۸    
دادگاه غیابی 20 شهروند سعودی امروز (جمعه) به اتهام قتل جمال خاشقجی در استانبول آغاز شده و نامزد وی امیدوار است که این پرونده در نهایت به کشف سرنخ هایی درباره اینکه بقایای جسد خاشقجی کجاست، بینجامد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۵    
آتش سوزی جنگل های منطقه سفید کوه خرم آباد، را سیاه کرد. آتش بار دیگر به سراغ جنگل های زاگرس آمد و این بار جنگل های منطقه سفید کوه خرم آباد، خاکستر شدند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۱    
وزارت نفت اردن اعلام کرد عراق عرضه روزانه نفت خام از طریق مرزهای زمینی به اردن را تا اطلاع ثانوی به خاطر کاهش قیمت نفت متوقف کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۹    
فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا قصد ترک نوکمپ در پایان قرارداد فعلی اش را دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۷    
دادگاه عالی انگلیس با رد درخواست دولت ونزوئلا برای استرداد ذخایر طلای خود، سردسته مخالفان در این کشور را صاحب این اندوخته معرفی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۹    
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پایش های مجازی مشاهده شده چندین سایت با ادعای سرمایه گذاری در زمینه بازاربورس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۵    
پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از سکوهای حفاری شناور سحر یک و دو در منطقه خلیج فارس بازدید کرد. فتاح درحاشیه این بازدید اعلام کرد: این سکوی 8000 تنی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۹    
خوزستان روابط عمومی استانداری خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرده که تعطیلی ادارات و اصناف در هفته آینده صحت ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: پلتفرم طراحی شده در پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت بر مبنای پلتفرم پایه N90 بوده و به همین دلیل تولید داخلی خودرو L90 روی این پلتفرم بین سازمان گسترش و نوسازی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۰    
تا این لحظه عملیات آواربرداری توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات فوت شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۹    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام چگونگی شرکت داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکورهای 99 تاکید کرد که این داوطلبان در محل های مورد تایید وزارت بهداشت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۶    
عکسی از حاج احمد متوسلیان در کنار رهبر انقلاب در دوران دفاع مقدس را در ادامه ببینید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۵    
ابراهیم بن عباس می گوید هیچ گاه ندیدم که امام رضا علیه السلام در سخن بر کسی جفا ورزد، و نیز ندیدم که سخن کسی را پیش از تمام شدن قطع کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۲    
یک مسأله مهم در مورد قانون کاهش مجازات حبس تعزیری ، تشخیص قلمرو زمانی اجرای آن است. این قانون هم برخی مجازات را تخفیف داده و هم وضعیت متهم را مساعدتر کرده است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۹    
معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: اگر کسی کسب و کار راه انداخته و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کند، باید تعطیل شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۵    
آن ماری سلامه بازیگر لبنانی که قرار است در فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سید محمد احمدی بازی کند، شب گذشته وارد ایران شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۵    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید. عوارض وحشتناک مصرف قرص عشق فراغت بی فراغت زنان در نظام مردسالار وقتی بالگرد اطفاء حریق گزارشگر را غافلگیر کرد ...
  • ۱