پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۳۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابناک ایلام 25 آذر 1399 - tabnakilam.ir

تابناک ایلام 19 فروردین 1396 تابناک ایلام 29 اسفند 1397 تابناک ایلام 29 اسفند 1398 تابناک ایلام 1 فروردین 1399 تابناک ایلام 31 اردیبهشت 1399 تابناک ایلام 31 خرداد 1399 تابناک ایلام 31 تیر 1399 تابناک ایلام 31 مرداد 1399 تابناک ایلام 31 شهریور 1399 تابناک ایلام 30 مهر 1399 تابناک ایلام 30 آبان 1399 تابناک ایلام 30 دی 1399 تابناک ایلام 30 بهمن 1399 تابناک ایلام 30 اسفند 1399 تابناک ایلام 1 آذر 1399 تابناک ایلام 2 آذر 1399 تابناک ایلام 3 آذر 1399 تابناک ایلام 4 آذر 1399 تابناک ایلام 5 آذر 1399 تابناک ایلام 6 آذر 1399 تابناک ایلام 7 آذر 1399 تابناک ایلام 8 آذر 1399 تابناک ایلام 9 آذر 1399 تابناک ایلام 10 آذر 1399 تابناک ایلام 11 آذر 1399 تابناک ایلام 12 آذر 1399 تابناک ایلام 13 آذر 1399 تابناک ایلام 14 آذر 1399 تابناک ایلام 15 آذر 1399 تابناک ایلام 16 آذر 1399 تابناک ایلام 17 آذر 1399 تابناک ایلام 18 آذر 1399 تابناک ایلام 19 آذر 1399 تابناک ایلام 20 آذر 1399 تابناک ایلام 21 آذر 1399 تابناک ایلام 22 آذر 1399 تابناک ایلام 23 آذر 1399 تابناک ایلام 24 آذر 1399 تابناک ایلام 25 آذر 1399 تابناک ایلام 26 آذر 1399 تابناک ایلام 27 آذر 1399 تابناک ایلام 28 آذر 1399 تابناک ایلام 29 آذر 1399 تابناک ایلام 30 آذر 1399 
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۹    
خانم کاران آن قدر به این کار علاقه مند شد که نه تنها توانست در مدت کوتاهی بهبود پیدا کند و از تختخواب بیرون بیاید بلکه به وزنه برداری و وزنه زدن هم به شکلی نیمه حرفه ای ادامه می دهد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۹    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ه) شهرستان ایوان گفت: 58 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان سال گذشته از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند و امسال 81 خانوار جدید تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۴    
در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و مرحله سوم کمک های مومنانه تعداد 70 عدد آرد خبازی رایگان بین نیازمندان چرداول وهلیلان توزیع شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴    
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد در صورت به دست آمدن پنالتی در جریان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، مسئولیت زدن آن را به بشار رسن بسپارد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۹    
در مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراسم تجلیل از خادمان حوزه کتاب و نشر برگزار شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تا کنون 6 هزار و 400 مددجو و نیازمند جویای شغل در این استان از تسهیلات و امکانات شغلی بهره مند شده اند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۴    
پدیده خورشیدگرفتگی وقتی رخ می دهد که ماه بین زمین و خورشید قرار می گیرد. خورشیدگرفتگی در آرژانتین و کشور شیلی رخ داده است ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۴    
بخشی از هواداران استقلال که دوست ندارند پرسپولیس قهرمان لیگ آسیا شود، بعد از ماجرای پرچم ژاپن در حمایت از کاشیما ، حالا برای اولیان کره جنوبی صفحه هواداری ایجاد کرده اند!
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۴    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۴    
دریافت کود دولتی توسط برخی از سودجویان و فروش آن در بازار آزاد سبب شده تا این حوزه به یک منبع درآمد برای آنان تبدیل شود ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۴    
دیدارهای رده بندی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی عصر امروز در خانه کشتی شهید هادی به انجام رسید که در پایان رقابت ها تیم بازار بزرگ ایران (ایرانمال) قهرمان شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۴    
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان هلیلان گفت: پروژه 1000 هکتاری کشت گندم در سطح شهرستان هلیلان، با هدف آشنایی و آموزش کشاورزان با روش های کشاورزی نوین و مکانیزه و افزایش بهره وری محصول آغاز شده است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۴    
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از کشف خودروی خارجی و قاچاق به ارزش چهار میلیارد تومان در ایلام خبر داد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۴    
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از ساخت مدرسه برای اتباع خارجی در استان خبر داد و گفت: مدرسه و درمانگاه اتباع و امور مهاجرین خارجی با اختصاص چهار میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار ساخته می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۴۴    
اگر سیگار می کشید، تلاش کنید این عادت مضر را ترک کنید. مواد شیمیایی موجود در دود سیگار پاکسازی مخاط را برای بدن دشوار می کند که به شکل گیری مخاط غلیظ و راکد در بینی منجر می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وحدت ایجاد شده، بین مسئولان استانی و گروه های جهادی مختلف در راستای تحقق کمک های مومنانه و نیز خدمت رسانی به موقع و مناسب به مردم استان ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۹    
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم 800 میلیارد ریال خسارت به باشگاه های ورزشی استان وارد کرد و سبب غیرفعال شدن 2 هزار ورزشکار شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۹    
مدیرعامل هلال احمر استان ایلام گفت: جمعیت هلال احمر استان با تلاش بدون وقفه و به صورت مشترک با همکاری شبکه بهداشت و بسیج بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از سلامت هم استانی های عزیز و ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۹    
استاندار ایلام بر لزوم توسعه کتابخانه های دیجیتال در استان ایلام تاکید کرد و گفت: در فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی استان تحرک ایجاد شده است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۰۸:۴۴    
شهید راه خدمت، دکتر جعفر سوخته مدافع سلامت آسمانی شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۴۹    
آیین معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با حضور رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۱:۰۴    
استادیوم الجنوب برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 آماده می شود تا چهره قهرمان این دوره از رقابت ها، از میان پرسپولیس ایران یا اولسان هیوندای کره جنوبی مشخص شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: 20 هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان دهلران از دست افراد سودجو خارج شده است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۴    
متخصص بیماری های عفونی با اشاره به آغاز مرحله نخست کارآزمایی انسانی واکسن کرونای ایرانی از ابتدای دی گفت: امیدواریم تا پیش از سال جدید این واکسن آماده شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۴    
رییس خانه مطبوعات و رسانه های ایلام گفت: آثار منفی شیوع کرونا اقتصاد و معیشت خبرنگاران استان را تحت تاثیر قرار داده و با کاهش تعداد جلسات و آگهی های مناقصه و مزایده سبب ضعیف شدن درآمد اهالی واقعی ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۷    
فتاحی فرماندار چرداول: بیش از 30 درصد طرح شهید سلیمانی در چرداول اجرا شده است.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل استاندارد ایلام از صادرات 48 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق طی سال جاری خبر داد. ...
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۲    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: 15 هزار خانوار در نقاط مختلف این استان در 10 روز اول اجرای طرح شهید سلیمانی مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۷    
کارآفرین موفق شهرستان ملکشاهی توانسته است با پرورش شترمرغ علاوه بر کسب سود، برای دیگران هم اشتغالزایی ایجاد و ظرف مدت یکسال 3 مرکز بزرگ اشتغالزایی را راه اندازی کند.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۲    
اقدامات و نتایج بازرسی های کل استان ها طی هفته سوم آذرماه از سوی سازمان بازرسی کل کشور منعکس شد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۷    
غدد بزاقی انسان توسط سیستم عصبی پاراسمپاتیک کنترل می شوند. هر دارویی که موجب فعال شدن این سیستم عصبی شود می تواند در تولید بزاق بیش از حد نیز نقش داشته باشد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۷    
استاندار ایلام گفت: باید همه آگاه باشند که وضعیت استان در زمینه کرونا شکننده است و اگر مردم رعایت نکنند موج ابتلا باز می گردد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۲    
کارکرد بسیج بعنوان یکی از پدیده های مؤثر در حوزه های مختلف باعث شده تا ثمرات آن را در بخش های مختلف جامعه شاهد باشیم.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۲    
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت ایلام گفت: 40 درصد این تولیدات شرکت گچ ایلام صالح در داخل استان و 60 درصد آن به استان های سنندج و کرمانشاه صادر می شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک 41 میلیارد ریالی این نهاد به دانشجویان نیازمند و مددجوی ایلامی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۷    
جو بایدن، نامزد حزب دموکرات با کسب 302 رای الکترال از حد نصاب 270 رأی لازم برای ریاست جمهوری عبور کرد تا پیروز نهایی و قطعی انتخابات شود.
تابناک ایلام   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۲    
استاندار ایلام آمار فوتی های ناشی از کرونا در این استان را همچنان زیاد عنوان کرد و گفت: به طور میانگین روزانه سه تا پنج نفر بر اثر کرونا در این استان فوت می کنند.