چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۸May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 1 آبان 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 آبان 1397 تدبیر و امید 2 آبان 1397 تدبیر و امید 3 آبان 1397 تدبیر و امید 4 آبان 1397 تدبیر و امید 5 آبان 1397 تدبیر و امید 6 آبان 1397 تدبیر و امید 7 آبان 1397 تدبیر و امید 8 آبان 1397 تدبیر و امید 9 آبان 1397 تدبیر و امید 10 آبان 1397 تدبیر و امید 11 آبان 1397 تدبیر و امید 12 آبان 1397 تدبیر و امید 13 آبان 1397 تدبیر و امید 14 آبان 1397 تدبیر و امید 15 آبان 1397 تدبیر و امید 16 آبان 1397 تدبیر و امید 17 آبان 1397 تدبیر و امید 18 آبان 1397 تدبیر و امید 19 آبان 1397 تدبیر و امید 20 آبان 1397 تدبیر و امید 21 آبان 1397 تدبیر و امید 22 آبان 1397 تدبیر و امید 23 آبان 1397 تدبیر و امید 24 آبان 1397 تدبیر و امید 25 آبان 1397 تدبیر و امید 26 آبان 1397 تدبیر و امید 27 آبان 1397 تدبیر و امید 28 آبان 1397 تدبیر و امید 29 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۱    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولویت بندی در بودجه98 صورت گرفته و به نسبت سال های گذشته بودجه نهادها و وزارتخانه ها بازنویسی و در آن تجدیدنظر می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۷    
پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز مرکز دیده بانی مقاومت فلسطین را در شرق رفح در مرز غزه هدف قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۴    
اما قتل جمال خاشقجی این روزنامه نگار برجسته عربستانی در استانبول بر این اتفاق مهم سایه افکنده است. جمال خاشقجی روز دوم اکتبر پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۱    
کیهان درباره عادل فردوسی پور نوشت: همان طور که در فوتبال، بازیکن سالاری به وجود آمده و یکی از دغدغه های مربیان تیم های مختلف، مقابله با فوتبالیست هایی است که خود را برتر از تیم ها می دانند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۸    
حدود 3 سال فرصت خدمت در وزارت اقتصاد دولت دوازدهم وجود دارد، یک سال و نیم اول فعالیت در وزارت اقصاد، یک نوع برنامه ریزی دارد و یک سال و نیم دوم از فرصت مذکور نیز همین طور خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۸    
مردان قبیله هادزا، آخرین قبیله در تانزانیا هستند که همچنان همانند نیاکانشان از طریق شکار امرار معاش می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۱    
دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه مراجعه کنندگان همه مرد و در رده سنی 15 تا 50 سال قرار دارند، تصریح کرد: تاکنون 47 نفر نیز ترخیص شده اند و 5 نفر در بستری به سر می برند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۲    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفت وگو با روزنامه وال استریت ژورنال تاکید کرد: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در این مرحله عربستان را به شکل گسترده اداره می کند و اگر کسی در قتل خاشقجی دست داشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۷:۰۱    
پزشکی قانونی تهران اعلام کرد: درپنج ماه نخست امسال31 مورد فوت ناشی از غرق شدگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۴۰    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه 23 تا 26 درصد ایرانی ها گرفتار چاقی هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۴:۴۰    
چند منبع خبری روز سه شنبه به سی ان ان گفته اند شنیده های آنها از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا حاکی است او از تبعات ماجرای قتل جمال خاشقچی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۳:۲۲    
منابع میدانی خبر دادند که ارتش سوریه با استفاده از نیروهای نفوذی خود در منطقه عاری از سلاح ادلب توانسته است از مواضع و مقرهای تروریستها بانک اهداف تهیه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۳:۰۱    
در گزارش زیر تصاویری از زیورآلات لوکس کریستیانو رونالدو را می بینید. ساعت این ستاره فوتبال از 424 قطعه الماس تشکیل شده و نزدیک به 1.85 میلیون پوند (بیش از 33 میلیارد تومان) قیمت دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۲:۴۰    
تصویر زیر، نمایی از فیلم قدیمی دو همسفر تولید سال 1370 و به کارگردانی اصغر هاشمی را نشان می دهد که در آن، امین حیایی و رضا شفیعی جم کنار یکدیگر دیده می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۲:۲۲    
عکسی از دستشویی لاکچری جایگاه وی ای پی استادیوم آزادی می بینید توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۲:۰۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای فاز دوم طرح کاهش که از امروز در کل شهر تهران اجرا می شود، گفت: با هماهنگی پلیس خودروهای فاقد معاینه فنی تا دو هفته جریمه نمی شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۱:۴۹    
زنگنه گفت: اساس دولت بر این نیست که قیمت ها را افزایش دهد اما می خواهد برای کسانی که بیشتر از سهمیه بنزین مصرف می کنند، فکری کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۱:۱۶    
با وجود اتمام جنگ علیه داعش در عراق، یتیم خانه های این کشور همچنان میزبان بسیاری از فرزندان پیکارجویان گروه تروریستی داعش هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۱:۱۳    
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه با تساوی یک بر یک و صعود تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۰    
پورمحمدی گفت: برنامه نود و عادل فردوسی پور هر دو متعلق به رسانه ملی هستند و وظیفه دارند با رسانه و سیاست هایش در تعامل بیشتر باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۰    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به اقدام عربستان سعودی و بحرین در انتشار بیانیه ای علیه سرلشکر سلیمانی و سپاه پاسدران، گفت: سران سعودی باید پاسخگوی اعمالشان باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۳    
ولی عهد سعودی در حالی که طبق برنامه می بایست در اجلاس سرمایه گذاری داووس صحرا سخنرانی می کرد، این اجلاس را ترک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۰    
وزرای خارجه جی-7 بیانیه ای داده و ضمن درخواست اجرای تحقیقی جامع در خصوص قتل خاشقچی، از سعودی ها خواسته اند که دوباره چنین کاری نکنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۰    
دادستان تهران اعلام کرد که اظهار نظر قطعی در مود علت و نحوه فوت مرحوم فرشید هکی منوط به انجام تحقیقات قضایی و اعلام نتایج آزمایشات پزشکی قانونی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۴    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 100 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 300 هزار تومان و دلار با افت 463 تومانی 14 هزار و 47 تومان داد و ستد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۱    
دروازه بان پرسپولیس می گوید که می دانسته این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۸    
در پایان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 روسیه، آمریکا و گرجستان اول تا سوم شدند و ایران نیز با سه برنز و 65 امتیاز و نمایشی ضعیف در جایگاه ششم قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۸    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید حضور بانوان ایرانی را در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی را بررسی می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۸    
سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش استحقاق حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۳    
با لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری، الگوی پیشرفت ایران در 50 سال آینده در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت و به زودی جلسات مجمع به منظور ملاحظه سند و بررسی پیشنهادهای تکمیلی برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۳    
پزشک پرسپولیس می گوید چهار بازیکن این تیم با وجود مصدومیت به میدان رفتند و با غیرت خود بازی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه موادی از طرح قانون بانکداری نظام جمهوری اسلامی ایران درباره استقلال حاکمیتی شرکتی در بانک ها مورد بررسی قرار گرفت و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۰    
زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گلش را به خانواده اش و هواداران پرسپولیس تقدیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۲:۰۰    
مدال های طلای اوزان 70 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان به ترتیب از آن قاضی ماگمدوف و عبدالرشید سعدالله یف، هر دو از روسیه شد و در پایان این رقابت ها روسیه با 4 طلا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۷    
رئیس مجلس گفت: جمهوری اسلامی با درخواست دولت های عراق و سوریه، در این کشورها در جهت مبارزه با تروریسم اقدام کرد و قطعا اگر اقدامات ایران نبود امروز سوریه و بغداد در دستان داعشی ها بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۷    
مدیرعامل سمات گفت: هر خریداری می تواند در روز عرضه اولیه نفت خام، بورس انرژی حضور یابد و هیچ مشکلی در اطلاعیه عرضه وجود ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۱    
مقامات امارات نام 9 نفر را در فهرست تروریسم قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهوری روسیه در دیدار با مشاور امنیتی آمریکا گفت: مایل به دیدار با ترامپ در پاریس در 11 نوامبر سال جاری (20 آبان ماه) هستم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۵    
وزیر نفت گفت: تلاش می شود به روش های مختلف در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مقابله شود هرچند که روش های مقابله با تحریم ها بیان نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۴۵    
منابع رسانه ای از تلاش های کره شمالی در سازمان ملل و شورای امنیت جهت کاهش تحریم ها خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۱۲    
اعضای کارگروه تنظیم بازار قم ضمن انتقاد از کمبود کالاهای اساسی در قم، بر برخود جدی با گرانفروشان تأکید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۹    
مدیرعامل شرکت ملی بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به مصرف بالای بنزین در کشور، اظهار کرد: روزانه 35 میلیون دلار یارانه بنزین داده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۹    
نامزد جمال خاشقچی روزنامه نگار مطرح سعودی که اخیرا در داخل کنسولگری این کشور در ترکیه کشته شده، برای پیگیری پرونده قتل خاشقچی به پارلمان اروپا مراجعه کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۹    
همزمان با حضور نخست وزیر پاکستان در کنفرانس داووس صحرا که از سوی بسیاری از شرکت ها و سرمایه گذاران تحریم شده، ریاض از کمک چند میلیاردی خود به اسلام آباد خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۰:۰۶    
یک قلم اسکنر به گونه ای طراحی شده است که قادر است دست خط شما را به حافظه بسپارد و با سرعت 30 برابر سریعتر از حد متوسط یک انسان، در هر برنامه یا مرورگری تایپ کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۴    
یک عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون وزرای پیشنهادی وزارتخانه های صنعت، معدن، و تجارت و راه و شهرسازی حضور داشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۴    
رئیس جمهور آبان ماه را میعاد تاریخی استقلال طلبی و مبارزه ملت ایران با استبداد و استثمار دانست و با اشاره به سخنرانی پرشور حضرت امام خمینی(ره) در 4 آبان 1343 علیه لایحه کاپیتولاسیون ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۴    
رئیس جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) با مشاور رئیس جمهوری آمریکا در امور امنیت ملی دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۴۵    
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم نظارت بر کارها گفت: اگر کوچک ترین خیانتی در سازمان استاندارد کشور انجام شود شود جامعه دچار مشکل خواهد شد و ضرر آن گریبانگیر مردم است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان "هدف تحقیقات درباره کشته شدن خاشقجی باید کشف حقیقت باشد"، گفت: مواضع اتحادیه اروپا در قبال عربستان به پاسخ این کشور درباره جمال خاشقجی بستگی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۳۳    
فرمانده انتظامی تهران از دستگیری 240 نفر از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۱۲    
اگر بتوانیم احساس آرامش و امنیت را در قالب پوشش های بیمه ای به مردم معرفی کرده و آنها را با مزایای بیمه، آشنا کنیم قطعا شاهد افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهیم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۹:۰۳    
مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد:بانک مرکزی عراق نسبت به صدور مجوز برای دایر کردن باجه های بیشتر در عراق جهت پرداخت ارز به زائران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۹    
رییس شورای عالی بیمه با اعلام آمادگی بیمه مرکزی برای ایجاد شعبه و نمایندگی موسسات بیمه ای خارجی در کشور، گفت: در حال حاضر 9 دفتر ارتباطی موسسات بیمه وکارگزاری بیمه خارجی در ایران فعالیت می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۶    
محققان از وجود اکسیژن کافی برای زندگی در مریخ خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۶    
درحال حاضر بلیت پرواز عراق با قیمت هایی بیش از این و در حدود دو میلیون و 700 تا 800 هزار تومان در برخی آژانس ها خرید و فروش می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۳    
پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم برای اجرای این طرح، به منظور ارائه بهترین خدمات به هموطنان از چند ماه پیش در شرکت ایساکو کلید خورده و قطعات و تجهیزات مورد نیاز در طی این مدت تامین و در اختیار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۴۰    
دیدار برگشت تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جریان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۹    
راهکارهای کوتاه مدت اصلاح نظام بانکی عنوان نخستین نشست بانک صادرات ایران است که از ساعت 10 الی 11:30 روز چهارشنبه دوم آبان ماه در سالن ملاصدرا (مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش) برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۳    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه نام 2 شهروند ایران را در فهرست تحریم های موسوم به تروریسم قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۰    
دو کشور عربستان سعودی و بحرین امروز سه شنبه در بیانیه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به دلیل ادعای واهی حمایت از اقدامات تخریبی ایران در فهرست موسوم به تروریسم خود قرار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۸    
عباس آخوندی گفت: سلام به اطلاع می رساند که من تا این لحظه هیچ حساب توئیتی ندارم و این توئیت از طرف این جانب تکذیب می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۵    
علی انصاریان امیدوار است امشب پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و بعد قهرمان شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۵۵    
پرسپولیسی ها برای بازی با السد بازیکن محروم ندارند اما نگرانی سرخپوشان می تواند محرومیت بازیکنان از بازی رفت فینال باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۴    
در آستانه 37 میلیاردی شدن فیلم هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داودی، به نظر می رسد سینمای تجاری این روزها دغدغه تازه ای یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۳۴    
رضا ترکاشوند با اشاره به اطلاعیه اخیر این کانون مبنی بر این که صرافان از آزادسازی دلالان به قید وثیقه خودداری کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۳    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سارقان کیف رایزن سفارت ژاپن خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۱۳    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دلایل به تعویق افتادن اجرای دو هفته ای فاز دوم طرح کاهش در سطح شهر تهران را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۴    
وی گفت که تیم سعودی وارد شده به استانبول برای انجام این قتل شامل ژنرال ها و افراد برجسته سعودی بوده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۱    
دادستان تهران از دستگیری 53 متهم ارزی در 10 روز گذشته خبر داد و گفت: فردی 240 میلیون دلار ارز دولتی اخذ کرده و آن را در بازار آزاد فروخته و با سود حاصله و با مابه التفاوت بهای ارز دولتی و آزاد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی ستاد اربعین گفت: با توجه به کاهش ارزش پول ایران در مقابل پول عراق هزینه تردد زائران در کشور عراق نسبت به سال های گذشته افزایش داشته و دو الی سه برابر شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
هوادارانی که در ورزشگاه آزادی حاضر هستند، با اجرای موج مکزیکی، نمای جالبی به جایگاه تماشاگران داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
چهارمین مرحله طرح دستگیری اراذل و اوباش صبح سه شنبه با حضور حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۹    
رئیس جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات میاندوره ای آتی این کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۰    
خبرنگار شبکه اسکای نیوز در ترکیه می گوید بخش هایی از بدن جمال خاشقچی در اقامتگاه سرکنسول عربستان سعودی در استانبول کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۷    
منابع معارض اعلام کردند که گروه نیروهای دموکراتیک سوریه در حال مذاکره با داعش است تا پس از آزادسازی اسرا و تحویل جنازه عناصر خود، به این گروه تروریستی کمک غذایی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۸    
معتقدم که گوش شنونده ای برای شنیدن صدای کارگران وجود ندارد. چون صدای آنها قدرت چندانی ندارد و به مجامع تصمیم گیری کشور نمی رسد. آنها در وزارتخانه کار پناه می جویند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت هوادارانی که نتوانستند به داخل ورزشگاه بیایند و پشت درب های ورزشگاه آزادی ماندند، توضیح داد: یگان ویژه تمهیداتی در نظر گرفتند که اگر ظرفیت ورزشگاه جا داشته باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۰۳    
این برنامه دو دهه است که روی آنتن می رود و در پُر بیننده بودن آن شکی نیست حتی بارها صدا و سیما در صدد بر آمد تا برنامه هایی در حیطه اقتصادی و سینما و غیره شبیه به نود بسازد تا مشکلات و فساد به صورت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۴    
ظریف همچنین آمریکا را متهم به پشتیبانی از عربستان برای مهار ایران کرد و گفت که سرمایه گذاری های هنگفت آمریکا در پادشاهی عربستان سعودی و نقاط دیگر در این منطقه، فقط باعث بروز هرج و مرج و آشوب می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۸    
وزیر اطلاعات حضور حماسی و جهادی خادمان زائران اربعین و مردم شهرهای دشت آزادگان ، هویزه ، بستان و استان خوزستان که میزبان زائران امام حسین(ع) هستند را توفیقی الهی بیان کرد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۶    
اردوغان همچنین گفت نیروهای امنیتی ما اطلاعاتی دارند که این یک قتل برنامه ریزی شده بود. تنها متهم کردن یک تعداد نیروی اطلاعاتی از سوی عربستان سعودی برای جامعه جهانی راضی کننده نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۳    
تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۰    
براین اساس هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1235 دلار و هر گرم طلای 18 عیار 402 هزار و 150تومان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به این که نظارت و استانداردسازی همه کالاها، محصولات و خدمات برعهده این سازمان قرار گرفته است، اظهار داشت: به دلیل اهمیت استاندارد و فعالیت های این سازمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۲    
دانشگاه باید مستقل عمل کرده و به هر نتیجه ای که در تحقیقات و پژوهش های علمی رسید، اعلام کند اما اساتید دانشگاه نباید خود را از دولت جدا بدانند و همه ما بار مسوولیت سنگینی را برعهده گرفته ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۶    
گزارش رویترز از ارتباط تیم پانزده نفره با سعود القحطانی، مشاور عزل شده دیوان سلطنتی عربستان از طریق اسکایپ ساخته دست بن سلمان است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۶    
امروز صبح تعدادی از نمایندگانی که به شریعتمداری انتقاد داشته اند جلسه مشترکی با وی برگزار کردند و اعلام کردند که شریعتمداری ابهامات موجود درباره عملکردش را رفع کرده است و ما در قبال پاسخ های او قانع ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۰    
لیکن زندانیانی که با اِعمال انگیزه های شخصی به منظورغوغا سالاری، امتیازطلبی و جَوسازی تبلیغاتی در رسانه های جمعی و شبکه های مجازی، از حضور درکابین ملاقات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۲۷    
یکی از مشکلات کشور، نحوه مصرف و رفتار مردم در سبد غذایی است که نیاز به اصلاح الگوی مصرف و سبد غذایی مردم داریم. با تغییر در سبک زندگی می توانیم تا میزان 40 درصد از سرطان ها را کاهش دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۹    
برای ساخت این پل که مقاوم به طوفان، تضمین کننده تسهیل کشتی رانی، مطابق با شرایط آب و هوایی و عوامل دیگر است از بالاترین استانداردهای مربوط و بسیاری فناوری های نوآورانه استفاده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۶    
شروع ثبت نام فیلم های متقاضی شرکت در این رویداد سینمایی در سایت جشنواره، بیستم اکتبر 2018 مصادف با 28 مهرماه 97 است و اول اسفندماه 97 مهلت ثبت نام در سایت به پایان می رسد و صاحبان آثار تا ششم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۷    
خیابان منتهی به ورزشگاه ترافیک است و عده زیادی هوادار به خاطر آفتاب، روی چمن های مجموعه ورزشی آزادی نشسته اند و هنوز به داخل ورزشگاه نیامده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۴    
بحث مالی خاص است و قطعا می تواند بر کار باشگاه تاثیر بگذارد اما با شناختی که از آقای آذری دارم می دانم که اجازه نمی دهد مشکلی ایجاد شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۴    
ساعتی پیش برخی از اهالی دوچرخه سواری که در میان آنها از ملی پوشان سابق مانند وحید نوروزی هم دیده می شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۱    
معاون وزیر خارجه عمان صبح سه شنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۹    
این جمله جهانگیری گر چه حاشیه ساز شد اما یک پیام مهم داشت. به نظر می رسد او هدف طعنه و کنایه اصلاح طلبان تندرو قرار دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۳    
حسینعلی حاجی به همراه پنج نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: مشکل تامین هزینه درمان جانبازان و ایثارگران مورد توجه قرار گیرد و به صورت متمرکز توسط بنیاد شهید پرداخت شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۳    
عربستان سعودی، کویت و امارات متحده عربی پس از اینکه اوپک و روسیه متعهد شدند تولیدشان را برای حفظ ثبات بازار افزایش دهند، صادراتشان به آسیا را افزایش دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰    
شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ضمن امکان تماس با شماره 115 ، به اکیپ های مستقر در ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.
  • ۱