شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 1 مهر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 2 مهر 1397 تدبیر و امید 3 مهر 1397 تدبیر و امید 4 مهر 1397 تدبیر و امید 5 مهر 1397 تدبیر و امید 6 مهر 1397 تدبیر و امید 7 مهر 1397 تدبیر و امید 8 مهر 1397 تدبیر و امید 9 مهر 1397 تدبیر و امید 10 مهر 1397 تدبیر و امید 11 مهر 1397 تدبیر و امید 12 مهر 1397 تدبیر و امید 13 مهر 1397 تدبیر و امید 14 مهر 1397 تدبیر و امید 15 مهر 1397 تدبیر و امید 16 مهر 1397 تدبیر و امید 17 مهر 1397 تدبیر و امید 18 مهر 1397 تدبیر و امید 19 مهر 1397 تدبیر و امید 20 مهر 1397 تدبیر و امید 21 مهر 1397 تدبیر و امید 22 مهر 1397 تدبیر و امید 23 مهر 1397 تدبیر و امید 24 مهر 1397 تدبیر و امید 25 مهر 1397 تدبیر و امید 26 مهر 1397 تدبیر و امید 27 مهر 1397 تدبیر و امید 28 مهر 1397 تدبیر و امید 29 مهر 1397 تدبیر و امید 30 مهر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۰    
دبیر علمی پنجمین همایش بین المللی نقشه برداری مغز ایران با اشاره به عوارض اختلالات خواب گفت: 4 تا 7 درصد مردم گرفتار اختلال توقف تنفسی در خواب هستند که استفاده از موبایل در این اختلال اثبات شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۳    
متاسفانه یک روز قبل از تشکیل پرونده قضایی متهم از کشور خارج شده و چند روز قبل از آن نیز همسرش را از کشور خارج کرده؛ اما تمام حساب ها و اموالش از جمله املاک و تعدادی اتومبیل گرانقیمت توقیف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۲۳:۱۴    
31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز 4 تروریست مردم و مقامات حاضر در مراسم را به گلوله بستند که بر اثر آن 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر مصدوم شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۳:۰۲    
وقتی صحبت از اضطراب و افسردگی می شود، همه ی ما اغلب به یاد مشکلات روحی می افتیم. البته این تصور اشتباهی نیست اما گاهی هم این احساسات ناخوشایند از عوارض جانبی یک مشکل جسمی هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۰    
این تصور اشتباهی است که فکر می کنند این اندام خاصیت درمانی دارد. در موارد غیر علمی، خوردن این اندام به صورت کبابی برای تسریع و تکامل بلوغ در پسران نوجوان توصیه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۴    
سوال حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس از وزیر ورزش و جوانان نیز از جمله دستور کارهای امروز مجلس است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۲:۰۱    
دلیل اصلی عدم حضور مهدی تاج در انگلیس موضوع مسائل مالی و صدور روادید نبود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۳۷    
طبق گزارش مرکز آمار، نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه 1397 به 11.3 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل 1.6 واحد درصد افزایش را نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۲    
بخصوص الان که زمینه تدریس که رکن مهم طلبگی است در قم محدود شده نجف می تواند تکیه گاه خوبی برای مشتاقان تدریس شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۱    
هر نیم سکه 60 هزار تومان، ربع سکه 20 هزار تومان و سکه یک گرمی 10 هزار تومان گران شده است. بر این اساس نرخ آن به ترتیب به دو میلیون و 313 هزار تومان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۸    
تسهیل مبادلات تجاری، انعطاف پذیری با نیاز مشتری، کارمزد گشایش به مراتب کمتر از سود تسهیلات، اطمینان از پرداخت وجه و توجه به کیفیت کالای مورد معامله از مزایای این خدمت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۲    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: جایگاه سوخت شماره 5 فارس با قیمت پایه 10 میلیارد تومان، روز دوم مهر ماه به مزایده گذاشته می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۹    
روز جمعه یک منبع نزدیک به مذاکرات اعلام کرد اوپک و دیگر تولید کنندگان عمده نفت در مورد امکان افزایش تولید 500 هزار بشکه نفت در هر روز به منظور جبران کاهش عرضه نفت ایران به دلیل تحریم های آمریکا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۶    
در تصویر زیر تابوت محمد طاها اقدامی کوچکترین عضو شهدای حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۲    
خودم هم درست نمی دانم. من آن شب زیاد مواد مصرف کرده بودم. مریم که آن پیشنهاد را به من داد، اول قبول نکردم، اما بعد وقتی گفت برای این کار به من 5 میلیون تومان می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۹    
اما وقتی این اتفاقات می افتد، مردم به مناطق مختلفی می روند تا زرد شدن رنگ برگ پاییز را از نزدیک ببینند (و البته عکس بگیرند)، مناطق مختلفی در این حوزه در فصل پاییز میلیاردها دلار پول به دست می آورند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۴    
طبق آن چیزی که می بینیم باور داریم که ایران به تعهداتش عمل می کند. برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) باید حفظ شود. موضوع پایبندی ایران به این توافق چیزی است که من نظری متفاوت از رئیس جمهور ترامپ دارم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در هفتاد و سومین نشست عالی رتبه مجمع عمومی سازمان ملل متحد ظهر یکشنبه به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد و مورد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۸    
سیاوش اردلان خبرنگار شبکه بی بی سی نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود، ماهیت افکار ضد نظام و براندازانه خود را بیش از پیش آشکار ساخت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۷    
آنجا به جز گروهان ما، مردم عادی هم بودند که تروریست ها به سمت آن ها هم شلیک کردند. تیراندازی حدود یک ربع طول کشید. من وقتی تیر خوردم، دویدم و فرار کردم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۹    
وزیر خارجه فرانسه روز شنبه بار دیگر بر لزوم حفظ توافق هسته ای تأکید کرد و گفت روابط عادی تجاری باید با ایران حفظ شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۷:۰۰    
محققان امپریال کالج لندن موفق به شناسایی ترکیبی شده اند که با غیرفعال کردن انگل، مانع از ایجاد عفونت و انتقال مالاریا از پشه به فرد سالم می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۶:۴۲    
رفتن به باشگاه بخشی از فرایند رسیدن به تناسب اندام است ولی باید توجه داشته باشید که کارهایی که بعد از تمرین نیز انجام می دهید، بخشی دیگر از تناسب اندام است و روی عملکردتان تأثیر مستقیم خواهد گذاشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۶:۰۰    
"همزمان با درگیری حامیان اصلی سوریه با شورشیان این کشور، ترکیه با مسئولیت خطیری مواجه است و طبق توافق جدیدش با روسیه باید متحدان شبه نظامی خود در ادلب را خلع سلاح کرده و نیروهای افراطی را نیز نابود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۵:۴۲    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: امروز در نامه ای به سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام کردیم صنعت لبنیات در شرایط اقتصادی کنونی به دلیل افزایش هزینه های تمام شده تولید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۵:۲۱    
توقف فعالیت سراسری کامیون داران و شایعاتی مبنی بر گران شدن قیمت نفت سفید و بنزین شامگاه (یکشنبه) موجب شلوغی در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و صف های کیلومتری در پمپ بنزین های کرمان شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۵:۰۰    
رسانه های سوئیسی می گویند استفاده از روبنده در اماکن عمومی در یکی دیگر از کانتن های این کشور هم ممنوع شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۴:۴۲    
خبر رسیده که شکایت مهدی رحمتی از مهرداد میناوند به نتیجه رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۴:۲۱    
مراسم بهترین های سال فیفا The Best Fifa Awards 2018 دوشنبه شب در لندن برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۴:۰۰    
رئیس باشگاه رئال مادرید اعلام کرد ورزشگاه جدید این باشگاه سالانه 150 میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۲:۲۲    
عملکرد بخش اجرایی حج تمتع 97 از طریق دو گزارش رییس سازمان حج و زیارت و ناظر کمیسیون فرهنگی مجلس در حج تمتع امسال بررسی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۲:۰۱    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید جان توشاک سرمربی پیشین این باشگاه، مربی بزرگی بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۱:۴۰    
واژگونی تویوتای حامل اتباع افغان در چهار کشته و 33 زخمی به جا گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۱:۲۲    
سفیر هلند در تهران در پیام خود در صفحه توییترش با قربانیان و بستگان حادثه تروریستی اهواز ابراز همدردی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۴    
در ادامه پاسخ گویی عربستان به مطالبات زنان از رانندگی، خلبانی و حضور در مسابقات جهانی، غواصی آنان نیز بالاخره از ممنوعیت درآمده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۱    
دولت برزیل سوءقصد انجام شده در ایران در 22 ماه سپتامبر سال 2018 که در شهر اهواز در جنوب شرقی ایران 24 کشته و ده ها زخمی برجای گذاشت را شدیدا محکوم می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۰    
یک رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد، هیأتی از این جنبش در آینده نزدیک به دعوت مصر به قاهره سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۲۲    
سخنگوی طالبان اعلام کرد که گزارش ها درباره دیدار برخی اعضای ارشد این گروه با مقام های آمریکایی در بگرام و دوبی واقعیت ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهور روز یکشنبه برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وارد نیویورک شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۵۵    
در این ویدئو سه نفر که لباس هایی مشابه لباس نظامیان ایرانی به تن دارند، در خودرویی نشسته و رو به دوربین از قصد خود برای عملیاتی می گویند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۳    
فردا، دوشنبه (دوم مهرماه) به منظور فراهم کردن شرایط حضور مردم در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه در اهواز، در سراسر استان تعطیل عمومی اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۳    
سرمربی پرسپولیس می گوید به دلیل این که پدر بزرگ آدام همتی از بازیگران مشهور ایران بوده، این بازیکن مدت ها مورد تحقیر قرار می گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۳    
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به پیروزی تیمش مقابل الدحیل قطر و سپیدرود رشت گفت: بازیکنان با روحیه بسیار خوبی به مصاف استقلال می روند تا بهتر و با انگیزه بیشتر بازی کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۳    
یک مرد انگلیسی به ظن عضویت در گروه تروریستی داعش در سوریه دستگیر شد. او گفته است که داروساز و اهل بیرمنگام است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۰    
مدافع چپ پرسپولیس می گوید تیمش می تواند استقلال را هم شکست دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی معافیت های مالیاتی محصولات کشاورزی در این کمیسیون خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۳    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی شامگاهی نخستین روز از نیمه دوم سال را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۴    
رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار تغییر نخست وزیر فعلی این رژیم به خاطر آنچه کوتاهی در زمینه مسأله فلسطین خواند، شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۱    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه کور تروریستی اهواز که در جریان رژه نیروهای مسلح در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس روی داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۱    
در شب پیروزی آرسنال، نوار پیروزی های چلسی قطع شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۷    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از ناکامی در قهرمانی جهان 2018 گفت: داورزنی می خواست نسل والیبال ایران را تغییر دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۷    
وزیر دفاع افغانستان گفته است که در یک ماه گذشته بیش از 500 سرباز ارتش در جنگ با شبه نظامیان کشته شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۸    
وزیر مشاور دولت امارات به فراخوان کاردار این کشور از سوی وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد و مدعی شد که اتهامات ایران بی اساس است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۸    
هیأت دولت با صدور بیانیه ای حمله تروریستی روز شنبه گذشته به مردم و مدافعان امنیت مردم در اهواز را محکوم و روز دوشنبه مورخ 1397/7/2 را عزای عمومی اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان سه ایراد را به طرح اصلاح قانون صدور چک وارد دانسته بود گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه نروژ در صفحه رسمی توییتر با خانواده قربانیان حمله تروریستی اهواز ابراز همدردی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۷    
مشاور امنیت ملی آمریکا ادعا کرد: تصمیم رئیس جمهور (ترامپ) مبنی بر خروج از توافق هسته ای (نقض برجام) تاثیر عمیقی بر روی ایران و کل منطقه گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۴    
گروهک الاحوازیه با انتشار بیانیه هایی به زبان های عربی و انگلیسی، مسئولیت خود در حمله تروریستی اهواز را رد کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۳    
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در رقابت های والیبال قهرمانی جهان 2018 برابر آمریکا شکست خورد و حذف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۷    
در قرن هجدهم گذار از کار دستی به کار ماشینی و کارخانه ای نیاز به استانداردها را مطرح کرد. برای مثال برای تعویض قطعات ماشین ها و هموار کردن تولید تخصصی و انبوه قطعات نیاز به استاندارد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۱    
انقلاب چهارم صنعتی نه تنها بر آنچه انجام می دهیم تاثیر گذار است بلکه هویت، حریم خصوصی، مالکیت و الگوهای تولید و مصرف، زمان و مهارتهای شغلی و ارتباطی مان را نیز تغییر می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۱    
در تصویر زیر عکس شهید جواد فکوری طراح عملیات کمان 99 و آیت الله خامنه ای را می بینید. در عملیات کمان 99 در روز اول مهر 59 تعداد 140 فروند هواپیما مواضع عراق را بمباران کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۱    
پرسپولیس امروز در شرایطی برابر سپیدرود به میدان خواهد رفت که توجه هواداران و البته بازیکنان بیشتر متوجه جدال هفته آینده مقابل استقلال در دربی هشتاد و هشت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۸    
در رقابت های جودوی قهرمانی جهان 2018 که در باکو پایتخت آذربایجان در حال برگزاری است، سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم ایران و دارنده مدال های برنز جهان و نقره بازی های آسیایی در دیدار فینال برابر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۵    
در این مجمع که با حضور دکتر اکرمی سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون بانکی و بیمه ای ایشان و معاونین وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و کار، رفاه و تامین اجتماعی برگزار شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۲    
روند تحویل خودرو به مشتریان در گروه سایپا بدون وقفه در حال انجام است و با وجود مشکلات، محصولات گروه سایپا در حال تولید و تحویل به مشتریان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۳    
زنگ دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عترت در تهران و آغاز سال تحصیلی 97-98 امروز یکشنبه توسط حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری نواخته شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۲    
رئیس جمهوری ترکیه با بیان اینکه اکنون بزرگترین مساله آینده سوریه است، گفت: در حال حاضر بزرگترین چالش در سوریه گسترش باتلاق تروریسم در شرق فرات است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۹    
مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در بازی پنج شنبه است و برای هشتمین مرتبه بازوبند کاپیتانی این تیم را مقابل پرسپولیس بر بازو می بندد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد بر خلاف اظهارات رودی جولیانی وکیل ترامپ، گفت واشنگتن به دنبال تغییر نظام سیاسی ایران نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۸:۲۹    
وزیر خارجه آمریکا با نقض توییت ترامپ که گفته بود نشست شورای امنیت درباره ایران است، گفت دستور کار این نشست مقابله با اشاعه تسلیحات کشتار جمعی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۲    
تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان ایران در نخستین تورنمنت بین المللی این رشته در کشور لبنان با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۲    
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد: بار دیگر دست افراط کشور همسایه(ما) ایران را هدف قرار داد و امنیت آنرا برهم زد و ملتش را به رعب انداخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۹    
در پی حادثه تروریستی اهواز وزیر اطلاعات در پیامی اعلام کرد :سربازان گمنام امام زمان (عج)در اولین فرصت مقتضی، پاسخی کوبنده به طراحان این اقدام ضد بشری خواهند داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۸    
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بولیوی روز 24 مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و فدراسیون فوتبال در تدارک برگزاری این دیدار و سفر بولیوی به تهران است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۵۰    
در پرونده دوم مدیر مسئول هفته نامه نبض بازار به اتهام نشر اکاذیب مجرم شناخته شد که البته هیات منصفه این پرونده را مستحق تخفیف دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: تا این ساعتی که در خدمت شما هستم، تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز 24 نفر و این عدد قطعی است، همچنین تعداد زخمی های این حادثه که تیر خورده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۷    
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تولید بنزین سوپر که حدود سه ماه با وقفه مواجه شده بود، از هفته آینده از سر گرفته می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی وزارت نفت گفت: کره جنوبی نخستین کشوری است که در پی اعمال تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران، به طور کامل واردات نفت از ایران را قطع کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۵    
تیر آمریکا که برای حذف نفت ایران در بازارهای جهانی و پر کردن خلأ نفت ایران با نفت دیگر اعضای اوپک از جمله عربستان و بزرگ ترین کشور تولیدکننده غیر اوپک یعنی روسیه دندان تیز کرده بود و امید داشت در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش روسیه درباره سرنگونی هواپیمای نظامی خود در سوریه، تاکید کرد که این رژیم به عملیات های نظامی خود در سوریه ادامه می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۴    
ساخت دبیرستان روستای کوئیک به مراحل پایانی نازک کاری، محوطه سازی و زیباسازی رسیده است و در صورت تامین به موقع بودجه موردنیاز، این دبیرستان در سال تحصیلی جدید به بهره داری خواهد رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۵    
وی با اشاره به استعفای محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همچنین قرار است هفته آینده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت هم به مجلس معرفی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۹    
در جریان مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در ژاپن برگزار شد، سیامند رحمان در دسته 107+ کیلوگرم، با مهار وزنه 280 کیلویی، به مدال طلا دست یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۶    
این نمایشگاه علاوه بر ارائه تازه ترین دستاوردهای صنعت مخابرات، محل تبادل اطلاعات و مذاکرات صنعتگران، تولیدکنندگان و خدمات دهندگان صنایع مخابراتی خواهد بود و پنل های تخصصی با موضوعات روز جامعه و مرتبط ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۶    
ماموران گمرک با دقت و هوشیاری و با استفاده از دستگاه ایکس ری و با مدیریت ریسک به بسته های پستی مشکوک شدند که با بررسی فیزیکی این مقدار تریاک را کشف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۷    
سفارت کره جنوبی در تهران در حساب توییتری خود پیامی را به نقل از یو جانگ هیان سفیر جمهوری کره در ایران در پی حادثه تروریستی اهواز منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۷    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: اول ماه مهر و آغاز فصل دانش و توانایی را به همه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۷    
دیدار تیم های مقاومت و فجرسپاسی از سری رقابتهای جام حذفی برگزار و از سوی رامین زارع، مربی تیم فجرسپاسی تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و رفتار غیر ورزشی رخ داد که منجر به اخراجش شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۱    
ساعاتی پس از انتشار اخبار تکمیلی در مورد عملیات اهواز، عبد الخالق عبدالله مشاور ولیعهد ابوظبی با انتشار چند رشته توئیت اظهاراتی را در فضای رسانه ای منتشر کرده که بسیار قابل تامل بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۸    
اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی به عنوان عضو موضوع بند (3) ماده (244) قانون مالیاتهای مستقیم حق حضور در جلسات هیئت های حل اختلاف مالیاتی را نخواهند داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۵    
با وجود مخالفت های مکرر ذوبی ها با جدایی مظاهری این ماجرا روز به روز جدی تر شد و حتی نیمکت نشین شدن گلر سپاهان در هفته جاری مقابل استقلال خوزستان هم ظاهراً به دلیل اختلاف این بازیکن با باشگاه بر سر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۲    
اخیرا، دادگاه مصری حکم اعدام 75 نفر از اعضای اخوان المسلمین را به اتهام تحریک مردم به اعتصاب، تظاهرات و جنایات، صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۹    
موضوعی که به نظر می رسد مسئولان نظارتی، مقامات عالی ورزش کشور و مدیران دلسوز فوتبال باید برای آن چاره ای اندیشه کنند تا پیش از هر اتفاقی با تدبیر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۳    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدای حادثه و نیز مردم غیور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۰    
وی با بیان این که فکر نمی کنم که نظر افشانی این باشد که غیرقانونی بماند، اظهار کرد: آقای افشانی بارها تاکید کرده تا زمانی که شهردار تهران است با اقتدار مدیریت می کند و اگر شهردار رفتنی شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۴    
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برای تتلو پرونده ای تشکیل شده است یا خیر گفت: مسایلی که فردی که گفتید مطرح کرده عنوان مجرمانه ای داشته و دادستان برای آنها پرونده تشکیل خواهد داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۴    
از روز گذشته تا امروز 27 مجروح حمله تروریستی از بیمارستان های اهواز مرخص شده اند و در حال حاضر 40 مجروح در بیمارستان های اهواز بستری هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۸    
همه جانیانی که فکر می کنند می توانند روی روحیه مردم ما تاثیرگذار باشند بدانند چندین سال پیش صدام هم رجزخوانی کرد و گفت الاحواز. اما دیدیم که کار آن جنایتکار به کجا رسید.
  • ۱