شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۲:۵۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 17 مهر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 2 مهر 1397 تدبیر و امید 3 مهر 1397 تدبیر و امید 4 مهر 1397 تدبیر و امید 5 مهر 1397 تدبیر و امید 6 مهر 1397 تدبیر و امید 7 مهر 1397 تدبیر و امید 8 مهر 1397 تدبیر و امید 9 مهر 1397 تدبیر و امید 10 مهر 1397 تدبیر و امید 11 مهر 1397 تدبیر و امید 12 مهر 1397 تدبیر و امید 13 مهر 1397 تدبیر و امید 14 مهر 1397 تدبیر و امید 15 مهر 1397 تدبیر و امید 16 مهر 1397 تدبیر و امید 17 مهر 1397 تدبیر و امید 18 مهر 1397 تدبیر و امید 19 مهر 1397 تدبیر و امید 20 مهر 1397 تدبیر و امید 21 مهر 1397 تدبیر و امید 22 مهر 1397 تدبیر و امید 23 مهر 1397 تدبیر و امید 24 مهر 1397 تدبیر و امید 25 مهر 1397 تدبیر و امید 26 مهر 1397 تدبیر و امید 27 مهر 1397 تدبیر و امید 28 مهر 1397 تدبیر و امید 29 مهر 1397 تدبیر و امید 30 مهر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۱    
در سوابق کاری سعید فائقی که از مدیران خوش نام کشور است و دارای پیشینه مدیریت در عرصه های صنعتی و مالی می باشد، معاونت نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۸    
پرندگانی که برخی صیادان برای فروش به بازار می آورند پرندگان وحشی و حرام گوشت هستند که پس از کندن پوست شان آنها را برای فروش عرضه می کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۶    
به گفته این زن سپس پلیس سعودی به محل آمد و از همسایگان خواست که متفرق شوند و دو جنازه را با خود به سوی مکان نامعلومی منتقل کرد و دیگر نیروها وارد منزل احمد خاشقجی شدند و منزل را تاصبح بازرسی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۵:۰۱    
مزاج شناسی؛ علمی بسیار وسیع است که کاربردهای زیادی برای تشخیص بیماری ها و درمان آن ها دارد. از گذشته های دور در طب سنتی ما طبیب ها از طریق مزاج افراد بیماری ها را تشخیص می دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۵    
رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که در سفر روز گذشته خود به ترکیه، رئیس جمهور این کشور با افزایش میزان آب ورودی به عراق موافقت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۲    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان وسیعی ائتلاف کرده اند تا امنیت این جامعه را متزلزل کنند، گفت: به برکت نیروی انتظامی کشور ما ایمن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از مشارکت شرکت گواه برای تامین نیازمندی های بخش خدمات پس از فروش آمبولانس ها خبر داد و گفت: تمهیداتی را برای تامین قطعات یدکی و مصرفی در دوران گارانتی و وارانتی اندیشیده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۳    
امیر باقری معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد نیز در این جلسه، با تقدیر از تلاش مدیران بانکی برای انجام وظایف قانونی در ارتباط با واگذاری شرکت ها و اموال مازاد بانک ها ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از وارد آمدن بیش از 700 میلیارد ریال خسارت به راه ها و ابنیه فنی استان به دنبال بارش های اخیر و جاری شدن سیلاب خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۲    
شما هم خسته و دلزده از فوتبال بودید یا پرمشغله و گرفتار که خیلی در جریان امر نبودید و گول سوال های انحرافی من را خوردید و کلی در باب شایستگی قهرمانی تیم کذایی و آقای گلی فلان بازیکن حرف زدید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۰    
جناب شمخانی که توسط جنابعالی بعنوان مطلع ذکر شده است، ضمن تکذیب موضوع اظهار بی اطلاعی نموده اند و فرموده اند که در آن مقطع به شدت سرگرم مسائل جنگ در جبهه بوده و فرصت پرداختن به چنین مواردی را نداشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۰۱    
بسیاری از اطلاعات مربوط به ویروس HPV (ویرووس پاپیلومای انسانی) بر روی زنان تمرکز دارند، زیرا داشتن این ویروس خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزایش می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۴۰    
محققان اظهار کردند: گرمایش جهانی مشکلات عمده ای در زندگی ایجاد و در واقع به خانه افراد نیز نفوذ خواهد کرد و می تواند عواقب جدی برای سلامت روان انسان ها داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۲۲    
هیچ کس نمی داند که چرا پشت بعضی از کودکان با شروع بلوغ، به یک سمت کج می شود. تاکنون فاکتورهای خاصی که سبب ابتلا اکثر کودکان به "کژ پشتی"(scoliosis) یا "انحنای ستون فقرات"(urvature of the spine) می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۰۱    
تیمی از پژوهشگران در مطالعات جدید خود تلاش کرده اند تا به یک سؤال قدیمی که در بسیاری از مناطق جهان در بین مردم پذیرفته شده است، پاسخ دهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۶:۴۲    
دانشمندان ماده شیمیایی ای را در ضدآفتاب ها شناسایی کرده اند که می تواند موجب بروز ناباروری و نقائص هنگام تولد شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۶:۲۱    
ضرب و جرح ماموران اورژانس در چند روز اخیر خبرساز شده است، چند روز پیش در چابهار و امروز در تهران.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۶:۰۰    
دختر در مسیر بازگشت از مدرسه اش در ایالت اوتار پرداش ربوده و مورد حمله 3 جوان قرار گرفته است. جسد سووتا یادوا در حالیکه با روسری اش به درختی حلق آویز شده بود پیدا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۲۱    
بهرام شفیع در 63 سالگی در بیمارستان بهمن تهران به دلیل ایست قلبی درگذشت و اقبال شفیع پسر او در اولین واکنش به این خبر بهت آور گفت: خدا را شکر پدرم سرپا مُرد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۰۰    
مجری و گزارشگر فوتبال می گوید زنده یاد بهرام شفیع یکی از مشوقین اصلی او بوده و خبر درگذشت این پیشکسوت رسانه را باور ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۴:۴۲    
باشگاه های استقلال و پرسپولیس درگذشت بهرام شفیع مجری و گزارشگر ورزشی را تسلیت گفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۴:۲۱    
مدال نوشت: می توان گفت رئال مادرید وفادار ترین بازیکنان قاره سبز را در اختیار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۴:۰۲    
دروازه بان تیم پرسپولیس که با یکی از همبازیانش درگیر شده بود با مدیرعامل باشگاه دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۳:۴۱    
آی اسپورت نوشت:کارت های بی موردی که استقلالی ها می گیرند باعث شده تا شفر دست به کار شود و هر بازیکنی که از این پس کارت بگیرد را جریمه کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۳:۰۲    
یک عامل مرتبط با شبکه های اجتماعی ضد انقلاب در ورامین دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۲:۲۰    
اگرچه در نیمه دوم سال 96 قیمت انواع خودرو، دارای ثبات نسبی بود و تنها عواملی چون تعرفه گمرک یا تغییر در بازار جهانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۲:۰۲    
اکنون جامعه برزیل بیشتر نیاز به یک تحول دارد و مردم اکنون این تحول را در آقای بولسانارو می بینند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۱:۴۱    
در شرایطی که اعلام شده بود مدافع پرسپولیس با برطرف شدن مشکلش امروز در تمرین این تیم حاضر خواهد شد، او امروز نیز راهی استادیوم شهید کاظمی نشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۱:۲۰    
در مراسم پایانی دوبله افسانه اوک نیو ، مدیر دوبلاژ سیما اعلام کرد به دلیل فوت حسین عرفانی، دوبلور دیگری به جای او در این سریال صحبت می کند، مرحوم عرفانی 22 قسمت از این مجموعه را دوبله کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۱:۰۲    
دبیر ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالای استان تهران گفت: برخی کالا ها نظیر لاستیک در اندازه سبک و سنگین و کاغذ A4 در شبکه های تعیین شده، توزیع شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۴۱    
خریدار باشگاه استقلال تهران بند های پیشنهادی خود برای در اختیار گرفتن مالکیت این باشگاه را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۲۹    
جهانگیر کوثری از رقابت ها و صداقت ها و رفاقت هایش با مرحوم بهرام شفیع گفت و از آن سال های دور که فینال جام جهانی را دو نفره گزارش کردند به نیکی یاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۱۱    
سفیر ایران در لندن گفت: به دنبال مذاکرات فشرده شرکت های انگلیسی، آمریکا فعالیت حوزه گازی مشترک در دریای شمال که مالکیت نیمی از آن به ایران تعلق دارد را از شمول تحریم های خود مستثنی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۸    
وزیر امور خارجه انگلیس از عربستان درباره وضعیت خبرنگار مفقود شده سعودی در کنسولگری ریاض در استانبول توضیح خواست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۸    
کارلوس کی روش با تشکر از بازیکنانش گفت: امروز همانند همیشه آنها پشت تان را خالی کردند و شما را پشت همه قرار دادند و هیچ احترامی، حداقل برای حق توافق شده شما قایل نشدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۵    
در میزگرد مشترک مؤسسه مطالعات جهانی (IGS) و بنیاد همکاری های امنیت بین المللی تهران (TFISC ) با عنوان اتحادیه اروپا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی کاخ سفید امروز (سه شنبه) اعلام کرد که رئیس جمهوری آمریکا به زودی ملاقاتی با یک خواننده مشهور رپ خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۵۳    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار آن شد که عربستان ماجرای مفقود شدن خبرنگار سعودی در کنسولگری خود در ریاض را بررسی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۲:۴۱    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: قدرت هوائی مرکزیت قدرت علمی است و نمی توانیم بر قدرت علمی تکیه کنیم؛ اما بگوئیم در عرصه هوا پیشرفت نکرده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۲۶    
بهرام شفیع مجری با سابقه و رئیس فدارسیون هاکی امروز(سه شنبه) جان به جان آفرین تسلیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: شورای نگهبان در جلسه فردا چهارشنبه لوایح مبارزه با پولشویی و کنوانسیون پالرمو، اصلاحی مجلس را در دستور دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۵    
مسئولان برگزاری رقابت های جودوی المپیک جوانان مانع از حضور دختر جودوکار ایرانی در مسابقات، به دلیل داشتن حجاب اسلامی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۳    
منابع مصری امروز (سه شنبه) از سفر قریب الوقوع رئیس سازمان اطلاعات مصر به رام الله خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۵۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح شریعتمداری با معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صنعت، منتفی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۶    
صفحه مجازی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازگشت سردار آزمون به تمرین تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری پذیرش استعفای نیکی هیلی ادعا کرد: احتمالا ایران در زمانی حاضر به مذاکره شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۳    
وحید هاشمیان در حاشیه یک بازی دوستانه با حمید علیدوستی دیدار داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۳    
وزیر دفاع گفت: در تحولات و پیشرفت های چشمگیر و کارهای بزرگ و متعدد در حوزه ی قدرت هوایی با رویکرد جهادی و انقلابی و با تحمل تحریم های شکننده تبدیل به یک قدرت شده ایم
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۱۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر سیاست های کشور همسو با توسعه انرژی های تجدیدپذیر نیست و باید بر اساس برنامه ششم توسعه تولید برق از انرژی های تجدیدپذیر به 5000 مگاوات برسد اما سوال این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۸    
براساس یک مطالعه منتشر شده در مجله "Endocrinology"، مصرف بیش از حد "ویتامین آ"(vitamin A) ممکن است سبب تضعیف استخوان ها و درنهایت شکستگی آنها شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۶    
مجری برنامه باسابقه ورزش و مردم لحظاتی پیش در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۰    
احزاب و شخصیت ها - عکس زیر تصویری از آیت الله جنتی و نادر طالب زاده در بوسنی در سال 1371 است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۶    
یک روزنامه مشهور نوشت، وزرای دارایی اتحادیه اروپا سعی خواهند کرد تا دولت آمریکا را متقاعد کنند تا ارتباط ایران با سیستم بین المللی پرداخت موسوم به سوئیفت را قطع نکند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۷    
روابط عمومی وزارت امور خارجه در بیانیه ای به برخی از برداشت ها از سخنان روز گذشته وزیر امور خارجه در مجلس در جریان تصویب پیوستن ایران به کنوانسیون CFT واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۴    
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف از آماده سازی این شهر برای پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و از زائران عازم عراق درخواست کرد با توجه به کاهش ارزش پول ملی، حتما "دینار" همراه داشته باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه گفت که حفظ برجام به نفع امنیت کل منطقه و صحنه بین المللی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۲    
اتفاقی که اگر درست باشد، باید به صحت اظهارات اسبقیان و داورزنی شک کرد. به هر ترتیب جدیدی مدعی است به زودی این حکم ابلاغ می شود و رییس فدراسیون باید جای خود را به شخص دیگری بدهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۰۲    
عرضه در بازار معاملات مسکن شهر تهران و با تغییر فصل و البته چرخش قیمت دلار، آرایش جدید به خود گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۸    
نماینده مجلس گفت: یکی از معاونین وزرا 600 میلیون به یک صندوق تامین اجتماعی داده تا سوابق خدمتی اش را حذف کند ولی با پاک کردن یک صندوق درست شدنی نیست و اینها قابل ردیابی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۸    
منابع آگاه از رویترز و سی ان ان و سایت Axios اعلام کردند که هیلی طی هفته گذشته درخصوص این مساله با ترامپ صحبت کرد و امروز سه شنبه استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور نمود و وی نیز این استعفا را پذیرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۵    
وزیر امور خارجه آمریکا در رشته پیامی توییتری ضمن اشاره به گزارش سراسر اتهام و خصمانه آمریکا علیه ایران، هم چنین ادعا کرد که ایران مبلغ 16 میلیارد دلار را صرف حمایت از بشار اسد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که اطلاعی از جزئیات ناپدید شدن جمال خاشقجی ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۴    
دادستان کرج از دستگیری 13 نفر از کارکنان شهرداری این کلانشهر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۳۱    
رسانه های خبری روسیه از ورود سه هواپیمای باری کره شمالی به روسیه خبر دادند که گفته می شود وسایل سفر از جمله خودروی ویژه رهبر کره شمالی را برای سفر احتمالی به مسکو وارد روسیه کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۸:۰۴    
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن با هدف قرار دادن معیشت و اقتصاد مردم و جنگ روانی در صدد براندازی نظام است، گفت: علی رغم تفکر برخی افراد غافل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۵    
منابع آگاه از رویترز و سی ان ان و سایت Axios اعلام کردند که هیلی طی هفته گذشته درخصوص این مساله با ترامپ صحبت کرد و امروز سه شنبه استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور نمود و وی نیز این استعفا را پذیرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۵۲    
بانک ملی ایران در یک سال ابتدای فعالیت دولت دوازدهم نیز رویکرد حمایت از زوج های جوان را دنبال و از ابتدای مردادماه سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری تعداد 214 هزار و 688 فقره تسهیلات قرض الحسنه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۶    
این آمبولانس ها بر پایه خودرو ون اسپیرنتر 315 دیزلی مرسدس بنز با موتور OM651 DE 22LA و قدرت 150 اسب بخار و گیربکس دستی 1+6 دنده، تولید شده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۳    
به تازگی هکرها با استفاده از شیوه ای نوین و ویس میل، سعی می کنند کنترل حساب کاربری واتس اپ افراد را به دست گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۰    
در حاشیه برگزاری سومین اجلاس مجالس عضو اتحادیه اوراسیا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق دیدار و گفت گو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۳۴    
تعداد طرح های قرارداد شده نیز در مدت یاد شده توسط بانک صنعت و معدن از محل صندوق توسعه ملی 289 طرح و با تسهیلاتی بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون دلار بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۲    
با توجه به اینکه تاکنون مکانیسم دقیق بروز اثرات سمی فسفیدآلومینیوم (قرص برنج ) در انسان شناخته نشده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۹    
سومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران با حضور 28 بازیکن برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۷    
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که نیروهای این کشور و آمریکا تمرین هایی را در راستای گشت زنی مشترک در شهر منبج سوریه آغاز کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۷    
سرمربی استقلال با انتشار پیامی درباره موضوعات مختلف با هواداران صحبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس پارلمان ترکیه بیان کرد که تلاش های تهران، مسکو و آنکارا مانع از وقوع بحران در ادلب سوریه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت و درمان گفت: کودکان، نوجوانانی که در سن بلوغ قرار دارند و زنان باردار بیش از بقیه به مصرف پروتئین نیاز دارند بنابراین روزی یک عدد تخم مرغ برای آن ها توصیه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از زنده بودن فردی که قصد خودکشی از برج پاستور همدان را داشت، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۲    
صدر اعظم آلمان در تماسی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، وی را از نتایج جلسه خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطلع کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر از ادامه روند افزایشی قیمت سکه و طلا خبر داد و اعلام کرد: پس از کاهش قیمت ها در هفته گذشته و هفته جاری، برای دومین روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۳۰    
اولویت دادن به تولید محصولات و خدمت راهبردی و کالاهای اساسی و رفع موانع آن، معرفی تجارب موفق سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بررسی نحوه بازارسازی و استفاده از فرصت های ویژه مناطق آزاد در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۱    
در جریان بازدید از یکی از روستاهای شهرستان قلعه گنج از یک کارگاه کوچک که در کنار یک تعویض روغنی قرار داشت و با کمک مردم توسط یک جوان راه اندازی شده بود بازدید کردم که برخی رسانه ها عکسی که مرا در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۵    
تحقیقات ابتدایی نشان می دهد سارقان کلید را از کارگر مغازه گرفته اند و ادعای کارگر این صرافی مبنی بر این که دزدان نقاب دار به زور و با تهدید، کلید را از او گرفته اند در حال بررسی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۱    
سیده فاطمه ذوالقدر، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی یازدهم مهرماه از تقدیم طرح تعدیل مهریه به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد که در صورت تصویب نهایی حکم صادره برای محکومین مهریه متناسب با ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۸    
با گذشت یک سال، جمال کم کم به این باور می رسید که روی تاریک بن سلمان به تدیج کاملا خود را نشان می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۲    
از ابتدای 2019 هر فردی، در هر رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و سایر رشته های پزشکی به خارج از کشور برای تحصیل رفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۹    
فیس بوک سعی کرده در این محصول به حریم خصوصی کاربران توجه کند. هنگامیکه تماسی برقرار می شود، پس از قبول آن از سوی گیرنده، دوربین روشن می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۵    
بلاتکلیفی شهرداری موجب افزایش روزافزون تخلفات در بدنه شهرداری، رشد فزاینده دلالی، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات و تضییع حقوق عمومی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۴۲    
در روز شنبه هفته جاری (14 مهر) نیز پلیس ترکیه از بازداشت 137 نفر در این کشور به اتهام ارتباط با پ ک ک خبر داده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۹    
این گزارش حاکی است آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز هیأت أمناء جامعه الامام الصادق علیه السلام از خدمات حجت الاسلام و المسلمین محمدسعید مهدوی کنی در سه سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۳    
سردار آزمون پس از پایان بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه به دلیل آنچه بیماری مادرش عنوان شد از تیم ملی خداحافظی کرد تا این خداحافظی حاشیه هایی را به همراه داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۲۰    
رئیس کمیته المپیک ایران در حاشیه اجلاس المپیزم در بوینس آیرس آرژانتین به طور رسمی از همتای ژاپنی خود برای سفر به تهران و بازدید از امکانات ورزشی ایران دعوت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۱۷    
دبیر ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالا استان تهران با اشاره به مصوبات ستاد استانی مبارزه با احتکار واختفا کالا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۰    
نظر شورای نگهبان درخصوص لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی، اصلاح محدوده 3 منطقه آزاد تجاری صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۷    
حامی آکسوی سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای مکتوب اعلام کرد که به رغم این که بر اساس کنوانسیون وین، ساختمان های کنسولگری مکان های دارای مصونیت به شمار می روند ولی می توانند با رضایت رئیس هیات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۴    
با این حساب شرکت های پتروشیمی در طول 202 روز نخست امسال بیش از 76 درصد ارز صادراتی خود را در بازار داخلی به ریال تبدیل کرده و مابقی آن نیز صرف هزینه های خرید تجهیزات و قطعات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۱    
بیانیه دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت دارایی آمریکا، این مجوز را در امتداد مجوز به شرکت های تحت کنترل یا متعلق به آمریکا برای تامین کالا و خدمات و حمایت از میادین گازی رام که تقریبا 5% تقاضای گاز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۰    
وی همچنین در این مصاحبه به دیدار سال گذشته خود با رهبر انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ما زمانی که در مجمع روحانیون مبارز بودیم سالی چند مرتبه جلسات مشترک با رهبر انقلاب داشتیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۱    
ین روزها مخالفان FATF بارها و بارها بر این ادعا تاکید کردند که مردم مخالف الحاق شدن هستند. بنابراین چه اشکالی دارد که اصل پذیرفتن و ملحق شدن به کنوانسیون های بین المللی (با حفظ تحفظات ممکن) به همه ...
  • ۱