شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۳۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 19 مهر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 2 مهر 1397 تدبیر و امید 3 مهر 1397 تدبیر و امید 4 مهر 1397 تدبیر و امید 5 مهر 1397 تدبیر و امید 6 مهر 1397 تدبیر و امید 7 مهر 1397 تدبیر و امید 8 مهر 1397 تدبیر و امید 9 مهر 1397 تدبیر و امید 10 مهر 1397 تدبیر و امید 11 مهر 1397 تدبیر و امید 12 مهر 1397 تدبیر و امید 13 مهر 1397 تدبیر و امید 14 مهر 1397 تدبیر و امید 15 مهر 1397 تدبیر و امید 16 مهر 1397 تدبیر و امید 17 مهر 1397 تدبیر و امید 18 مهر 1397 تدبیر و امید 19 مهر 1397 تدبیر و امید 20 مهر 1397 تدبیر و امید 21 مهر 1397 تدبیر و امید 22 مهر 1397 تدبیر و امید 23 مهر 1397 تدبیر و امید 24 مهر 1397 تدبیر و امید 25 مهر 1397 تدبیر و امید 26 مهر 1397 تدبیر و امید 27 مهر 1397 تدبیر و امید 28 مهر 1397 تدبیر و امید 29 مهر 1397 تدبیر و امید 30 مهر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: این اقدامات در کنار رویکرد مشارکت جویانه با اتحادیه اروپا و ایستادگی این اتحادیه در قبال تحریم های جمهوری اسلامی نشان داد که ایرانی های در حال نتیجه گیری از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۱    
مدیر پژوهش های آسیای مرکزی و خاورمیانه در گفتگو با المیادین تأکید کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، توازن روحی و روانی ندارد و در نتیجه گاه سخنانش مسئولانه نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۴۰    
تیم فوتبال اینترمیلان تا هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا 54 میلیون یورو درآمد زایی داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۲    
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، از نظر مخاطبان نشریه فرانس فوتبال شایسته ترین بازیکن برای تصاحب توپ طلای سال 2018 جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۰۱    
کمیسیون اروپا در تصمیمش اعلام کرده که گوگل مقررات ضدانحصارش را از سه جنبه مختلف نقض کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۶:۰۱    
اخیرا بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری از افزایش بی سابقه حملات سایبری و نفوذ به دستگاه های خودپرداز بانک ها در سراسر جهان هشدار دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۵:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت که قصد ندارد سرمایه گذاری های عربستان در این کشور را با وجود نگرانی در خصوص سرنوشت جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی متوقف کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۴:۴۰    
بازرگانان پاکستانی بر این عقیده اند که تشدید جنگ تجاری بین آمریکا و چین، باعث رونق صادرات این کشور به آمریکا شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۴:۲۲    
سخنگوی یگان های مدافع خلق کُرد سوریه روز پنجشنبه اعلام کرد 900 تن از عناصر داعش در اسارت این نیروها قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۴:۰۱    
شبکه ان.بی.سی نیوز به نقل از منابع آگاه گزارش داد، کاخ سفید و ترکیه در مورد آزادی اندرو برانسون کشیش آمریکایی به توافق رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۳:۴۰    
خبرنگاری از سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پرسید در حالی که اسرائیل سرزمین های فلسطینیان را اشغال کرده و روزنامه نگاران را زندانی می کند چگونه می تواند طرفدار دمکراسی و آزادی باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۳:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی که نسبت به همه کشورها بلافاصله موضع گیری می کند، همچون مقامات کاخ سفید جانب احتیاط را در واکنش به پرونده مفقود شدن روزنامه نگار عربستانی نگه داشت و گفت هنوز اطلاعاتی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۲۲    
احمد ایراندوست با انتقاد از حضور بازیگران مرد در نقش زنان، نتیجه این اقدام را حذف بازیگران زن از سینما دانست که در حال حاضر بیکار هستند و در خانه نشستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۰۱    
باشگاه تراکتورسازی هواداران دوآتشه ای دارد که همیشه پرچم این باشگاه را با خود دارند.یکی از هواداران باشگاه تراکتورسازی تصویری از خودش در کنار ابراهیم تاتلیس خواننده معروف ترکیه ای با پرچم این باشگاه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۰۱    
نمایشگاه سالانه پروانه ها در موزه تاریخ طبیعی آمریکا در نیویورک از 6 اکتبر به روی عموم باز شده و تا 27 ماه می سال 2019 ادامه دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۰    
نوه ریچارد نیکسون رئیس جمهور اسبق آمریکا به احتمال قوی مشاور اقتصادی دونالد ترامپ در امور تجاری چین خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۲۲    
یک خبرنگار عراقی مدعی شده بشار رسن هنوز از فوت مادرش خبر ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۷    
هواشناسی مازندران با پیش بینی ورود دو سامانه بارشی طی هفته آینده به این استان ، نسبت به احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی دوباره بعضی مناطق هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۵۲    
وزارت خزانه داری آمریکا با انتشار یک توصیه نامه، به موسسات مالی دنیا در مورد ارتباط تجاری با ایران هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۵۲    
سفیر ترکیه در لبنان فاش کرد بن سلمان 5 میلیارد دلار رشوه به ترکیه پیشنهاد کرده است تا پرونده قتل خاشقجی بسته شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۳    
مهراوه شریفی نیا ضمن روایت خاطره ای از دوران کودکی خود، درباره بدهکاری همیشگی به خواهرش، از اولین تجربه کار کردنش در دوران کودکی نوشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۰    
نشریه فوربس در گزارشی نوشت که ایران با استفاده از ترفندهای مخفی کاری موفق شده است در ماه سپتامبر برخلاف اخبار منتشر شده، صادرات نفت خود را افزایش دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده عدم اعلام موجودی 17 قلم کالا مربوط به فروشگاه "رفاه" یاسوج توسط صنعت و معدن به تعزیرات ارسال شد که شعبه چهارم در حال رسیدگی به این پرونده بوده و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۳:۰۰    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، در گفتگو با تریبونا اکسپرسو، در مورد دلایل ناکامی اش در تنها فصل حضور در رئال مادرید صحبت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان درگذشت مجری برنامه ورزش و مردم را به خانواده اش تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۱۷    
ستاره دوباره بازگشته به تیم ملی هنوز از طرفداران تیم ملی عذر نخواسته است و این باعث دلخوری بسیاری از دوست داران تیم ملی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۵    
در حالی که رسانه های عراقی اعلام کرده بودند بشار رسن اردوی تیم ملی این کشور را به دلیل فوت مادرش ترک کرده اما او در ترکیب اصلی عراق مقابل آرژانتین قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۰    
کارگردان فیلم سینمایی شوکران در مورد فیلم سازان دفاع مقدس گفت: از ابتدا به جز ابراهیم حاتمی کیا و رسول ملاقلی پور متخصص ساختن فیلم جنگی نداشتیم این دو نفر خود جنگ را درک کرده اند و در آن حضور داشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۲    
کریس مورفی سناتور دموکرات حمایت آمریکا حمله عربستان سعودی به یمن را زیر سوال برد و خواستار توقف پشتیبانی نظامی واشنگتن از این جنگ شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۴۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران را در فهرست 10 نامزد لیگ الهام بخش قاره کهن معرفی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۹    
باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در خصوص موضوع ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی در ترکیه گفت: اگر قتل خاشقچی ثابت شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۹    
شهردار تهران با صدور حکمی پوریا سوری را به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری پایتخت منصوب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۶    
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پدر کسی را که 39 هزار سکه را به یک نفر فروخته و پدر آن کسی را که 39 هزار سکه را که از این فرد خریده است، درآورند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۳۶    
مطالعات جدید محققان دانشگاه تافتس در آمریکا نشان می دهد پروتئین های التهابی موجود در روده با افزایش وزن افزایش می یابند. التهاب مهمترین دلیل بروز سرطان روده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۰    
وزیر کشور انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که پزشکان این کشور از یکم نوامبر (10 آبان) قادر خواهند بود تا به صورت قانونی مواد دارویی حاوی 'ماری جوانا' را تجویز کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۰    
بخشی اعظم شهدا این حادثه لر بودند و تمام قومیت ها از جمله کرد، لر، عرب و فارس از این واقعه ناراحت و نگران بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۷    
قائم مقام معاونت امور مجلس رئیس جمهوری تاکید کرد: لازم است وزارت علوم در اولین فرصت نسبت به تهیه لایحه ای در رابطه با شرافت علمی و اخلاق در پژوهش اقدام کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۴    
سازمان ملل متحد 11 اکتبر را روز بین المللی دختر نامگذاری کرده است. هدف از این اقدام روشنگری در زمینه نابرابری جنسیتی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۴    
رسانه های ترکیه اعلام کردند که 16 تبعه خارجی در این کشور به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش در شهرهای مختلف ترکیه دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۴    
تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر 18 سال ایران با شکست برابر چین از دور رقابت های المپپیک آرژانتین حذف شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۱    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با ورود سامانه ناپایدار و سرد به استان، هوای گلستان طی ساعات آینده بارانی همراه با رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۱    
نماینده مجلس خبرگان نسخه مقاومت را نسخه شفابخش ملت دانست و گفت: دشمن پا روی گلوی ملت گذاشته اند هرچه عقب نشینی شود دشمن نیز پیشروی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۱۵    
رئیس ائتلاف الفتح عراق در دیدار با وزیر خارجه ترکیه بر ضرورت خروج نیروهای این کشور از خاک عراق تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۲    
گروه تروریستی داعش با حمله به تروریست های عضو جبهه النصره در سوریه، دست کم دو بشکه حاوی گاز کلر را دزدید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۶    
علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی پیش رو و مصاف دوستانه با تیم ملی بولیوی خوب است ولی برای آنکه به اهداف خود برسیم به دیدارهای تدارکاتی بیشتری نیاز داریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۳    
رئیس جمهور در پیام هایی جداگانه با تسلیت درگذشت والده پرویز و محسن اسماعیلی، برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با حضرت زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۰    
رسانه های ترکیه اعلام کردند که 158 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در عملیات هماهنگ ماموران مبارزه با تروریسم در 12 شهر ترکیه دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۷    
کاروان ورزشی ایران در پنجمین روز بازی های پاراآسیایی 2018 به صد و یکمین مدال خود در این دوره از رقابت ها دست یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۴    
متوسط نرخ بیکاری سوئیس از سال 1995 تا 2018 برابر با 3.28 درصد بوده است که بالاترین نرخ بیکاری ثبت شده مربوط به 5.70 درصد ژانویه 1997 و کم ترین نرخ بیکاری ثبت شده نیز 1.5 درصد می 2001 بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از طرح گروهی از سناتورهای این کشور برای توقف فروش سلاح به عربستان سعودی، گفت این کار بر اقتصاد آمریکا اثر منفی می گذارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۴    
پرسپولیس در دیداری دوستانه حریف دسته سومی خود را شکست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با اعلام مخالفت کشورش با تحریم های آمریکا علیه ایران، گفت: اسلام آباد به تجارت با تهران ادامه خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۱    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با بیان اینکه امروز قیمت خودرو با کاهش مواجه شد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای قیمت ارز صورت گرفت خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت خودرو هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۵    
تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور 28 بازیکن پیگیری شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۱    
تیم حقوقی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه (دیروز) در جلسه استماع دیوان بین المللی دادگستری (دادگاه لاهه) تلاش کرد استدلال های طرف آمریکایی در مخالفت با شکایت ایران علیه این کشور را رد کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۱    
در این کنفرانس پیام رسان بله به عنوان بهترین پیام رسان ایرانی انتخاب و تندیس ویژه جشنواره با عنوان نشان طلایی دیجیتال مارکتر سال 1397 به آقای دکتر تکبیری رئیس هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۸    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که بر اساس آخرین برآوردها، آمار بیماران مبتلا به ایدز در ایران به حدود 43 هزار نفر رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۸    
محققان موسسه پزشکی تکاملی دانشگاه زوریخ و دانشکده پزشکی آدلاید اطلاعات مربوط به 178 کشور را تجزیه و تحلیل و ارتباط بین اندازه خانواده و خطر ابتلا به سرطان را بررسی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۸    
یک منبع امنیتی در استان بصره عراق روز چهارشنبه خبر داد که پلیس گمرک این کشور دو مسافر ایرانی را به دلیل همراه داشتن مواد مخدر دستگیر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۹    
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نظارت بیشتر بیمه مرکزی بر شرکت های بیمه را از روش های موثر توسعه صنعت بیمه می داند و می گوید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۴۰    
این همایش با رویکرد شناسایی و رفع نقاط ضعف و استفاده از فرصت ها، برگزار شد و در این دو روز کارگروه های 4 گانه توانستند دستاوردهای درخشانی را رقم بزنند که نتایج و پیامدهای آنها می تواند در کوتاه مدت و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۷    
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران همگرایی حاکمیت جهت حل مشکلات نظام بانکی، مدیریت بازار پول و جذب نقدینگی سرگردان را از مهمترین برنامه هایی عنوان کرد که می توان با تدبیر و استفاده از نیروهای توانمند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۸    
شورای ملی رئیسان پلیس انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد تأمین امنیت سفر رئیس جمهوری آمریکا به این کشور در تیرماه گذشته افزون بر 18 میلیون پوند هزینه برداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۸    
روزنامه تایمز چاپ لندن روز پنجشنبه در یادداشتی با تشبیه سرنوشت جمال خاشقچی به سرگئی اسکریپال جاسوس اسبق روسیه که در شهر سالزبری انگلیس مسموم شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۵    
دادگاهی در عراق حکم اعدام طارق الخیاط یکی از سرکردگان لبنانی داعش را که ارتش آمریکا یک سال پیش به عراق تحویل داده، صادر کرد. او متهم به طرح ریزی برای منفجر کردن هواپیمای امارات بر فراز سیدنی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۵    
دادگاهی در مصر امروز (پنج شنبه) در پرونده انفجار سه کلیسا در طنطا و اسکندریه که سال 2017 رخ داد، 17 تن را به اعدام و 19 تن را به حبس ابد محکوم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۵    
از روز جمعه تا اواسط هفته آینده با گذر امواج ترازهای میانی جو همراه با شمالی شدن جریانات برای نوار شمالی کشور افزایش ابر، بارش های گسترده، وزش باد و کاهش نسبی هوا انتظار می رود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۲    
جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مردی عراقی که در جنوب تهران به جعل ویزای کشور عراق برای زائران اربعین اقدام کرده بود، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۶    
تونی بلر، نخست وزیر پیشین انگلیس اعلام کرد، باید رفراندومی در کشور برگزار شود تا رای دهندگان بتوانند بین بریگزیت بدون توافق و یا ماندن در اتحادیه اروپای اصلاح شده انتخاب کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۳    
دبیر ستاد اربعین با اشاره به نام نویسی 330 هزار زائر حسینی در سامانه سماح، قیمت نهایی ویزای اربعین به همراه پوشش بیمه و خدمات درمانی را 234 هزار و 875تومان اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۴    
بنا به گفته منابع امنیتی عراق، ابوبکر بغدادی دستور اعدام 320 فرد مسلح از نیروهای این گروه را به دلیل خیانت داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۴    
برخی منابع دیپلماتیک به روزنامه مستقل رای الیوم تاکید کردند، یوسف العتیبه، سفیر امارات در واشنگتن به زودی پست خود را ترک خواهد کرد و به جای او لبنی القاسمی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۴    
همه شوکه بودند. درست بعد از پایان کنفرانس خبری بازی قشقایی و مس کرمان، در دقایقی که ابراهیم طالبی از باخت تیمش شاکی بود، اتفاق عجیبی رخ داد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۴    
درگیری دو خانم معلم در یکی از روستاهای زنجان با قتل پایان یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۱    
به دنبال انتشار خبر خون گیری از دانش آموزان دختر مدرسه ای در تاکستان قزوین به بهانه آزمایش قند خون توسط فردی ناشناس ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۸    
دامنگیر از پیگیری جدی داروهای بیهوشی استفاده شده در این زنده گیری خبر داد و افزود: دامپزشکی پیگیر بررسی این داروها است چرا که این احتمال وجود دارد که از دز بالایی در بیهوشی گورها استفاده شده باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۹    
باشگاه مجروحان ارتش سوریه تیمی شامل تعدادی نیروی داوطلب از مناطق مختلف این کشور است که هر کدام از آنها نیروهای زخمی ارتش را تشویق می کنند در منطقه خودشان در فعالیت های باشگاه شرکت کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۴    
حمل بر خودستایی نیست اما همین حالا خانم های 60، 70 ساله مرا می بینند و آیتم های دهه 70 را یادشان است. اما خب سلیقه سینما و تلویزیون ما این است که نقشهای جوان تر را بپذیرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۸    
سید حسن خمینی با حضور در مسجد بلال صدا و سیما نماز میت را بر پیکر پسرخاله پدرش خواند. مراسم آخرین وداع با بهرام شفیع با حضور روسای رسانه ملی و نوه امام خمینی برگزار شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۸    
اتباع انگلیس و آمریکا با امکان سفر به 186 کشور بدون اخذ ویزا از رتبه چهارم به رتبه پنجم سقوط کرده اند چرا که هیچ کشور جدیدی به لیست خود اضافه نکردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۶    
جایزه کتاب ملی آمریکا به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی این کشور از سال 1983 تاکنون، امسال برای اولین بار جایزه ای را به آثار ترجمه شده به زبان انگلیسی و منتشر شده در آمریکا اختصاص داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۷    
نخستین ویژگی ای که آنها برنمی تابند، مکتبی بودن آن است. جامعیت دین، استمرار ولایت و ولایت مطلقه فقیه، اعتقاد به مردمسالاری و در نهایت اینکه انقلاب زمینه ساز ظهور است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۱    
به این نقل قول نمی توان استناد کرد، دولت نهایت تلاش خود را برای منطقی کردن نرخ ارز انجام داده و می دهد. انشاءالله همچنان سیاست ها جلو می رود و به آثار بهتری منجر خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۸    
در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز 1143 تومان اعلام شده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد 3951 تومان است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۸    
این دو متهم برای افرادی که قصد خروج از کشور به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) داشتند، ویزای جعلی کشور عراق را تهیه می کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۵    
این امر می طلبد که کارها و اقدامات در حوزه تجهیزات مرزبابی، اطلاعاتی و انتظامی سرعت بیشتری بگیرد، البته نسبت به گذشته پیشرفت های خوبی داشته ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در پاسخ به چرایی افزایش قیمت طلا و سکه بعد از ریزش چشم گیر قیمت ها در روز های اخیر گفت: علت اصلی نوسان در بازار طلا و سکه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۲    
در آن زمان کلیه اطلاعات مربوط به این ماهواره مخفی نگه داشته می شد به همین دلیل در مورد وضعیت و فعالیت آن خبری منتشر نشد اما به گفته کارشناسان چند ماهواره اولیه ساموس در رسیدن به اهداف تعیین شده ناکام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۴    
مراسم تشییع پیکر بهرام شفیع (مجری ورزشی صداوسیما) صبح امروز پنج شنبه (19 مهرماه) با حضور رضا پورحسین (قائم مقام معاون سیما)، مجید زین العابدین (مدیر شبکه یک)، جواد خیابانی، حسین ذکایی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۵    
البته جرائم مربوط به مواد مخدر فرق می کنند و به طور مثال این تخفیف باید شامل قاچاقچیان جزئی و فرعی مواد مخدر شود نه آنهایی که مرتکب جرائم فجیع می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۲    
با ایجاد تفاهم نامه میان دانشگاه پیام نور و "بنیاد علوی" از این پس دانشجویان بی بضاعت متقاضی ادامه تحصیل، زیر پوشش بنیاد علوی قرار گرفته و به طور بلاعوض شهریه ها پرداخت می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۹    
براساس این گزارش تیم بانوان شطرنج باز نابینا و کم بینای کشورمان در مسابقات پاراالمپیک آسیایی جاکارتا توانسته است به چندین مدال ارزشمند دست پیدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۶    
امدادگران پس از یافتن دو فضانورد پرتابه سایوز اعلام کردند که آنها به رسیدگی پزشکی نیاز ندارند. چهار بالگرد برای جستجوی این فضانوردان از پایگاه های هوایی به هوا برخاسته بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۹    
در حال حاضر آزمایشات لازم از دانش آموزان گرفته شده، مضاف بر آن امروز آزمایشات تکمیلی توسط دو متخصص دیگر صورت می گیرد اما نتیجه تمام آزمایشاتی که دیروز گرفته شد، همگی منفی بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۳    
بنابه این گزارش روحانی رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت حماسه حضور عاشقان امام حسین (ع) با پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی موافقت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۰    
مراسم تشییع مرحوم بهرام شفیع مجری با سابقه ورزش کشور در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۲    
درهمین راستا، اردوغان گفت ترکیه درباره همه جوانب حادثه تحقیق می کند. چنین حادثه ای عادی نیست و به همین دلیل نمی توانیم دربرابر آن سکوت اختیار کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۹    
پیش بینی می شود این سامانه بارشی چند روزی مهمان کشورمان باشد یعنی تا اواسط هفته آینده این سامانه در کشور باقی می ماند و مناطق مختلفی از نیمه شمالی کشور را تحت تأثیر خودش قرار می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۹    
ریته مولر در سخنرانی خود به ترتیب ترکیه، عربستان، نیکاراگوئه، کره شمالی و چین را هدف انتقاد قرار داد و گفت: در این کشورها حقوق بشر نقض می شود و آزادی بیان، اندیشیدن و مطالعه وجود ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۱    
متوجه حساسیت و پیچیدگی این آموزش ها هستیم و معتقدیم که باید دوستانه تر و جامعه پذیرتر ارائه شود. همچنین در انجمن حمایت از کودکان و نوجوانان نیز دوره هایی برای آموزش مربیان و کودکان 3 تا 6 سال برگزار ...
  • ۱