دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۴May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 2 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 3 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 4 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 5 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 6 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 7 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 8 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 9 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 10 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 11 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 12 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 13 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 14 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 15 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 16 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 17 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 18 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 19 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 20 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 21 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 22 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 23 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 24 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 25 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 26 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 27 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 28 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 29 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 30 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۵:۵۴    
کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند، استرس و اضطراب در بانوان یائسه می تواند سبب ضعیف شدن استخوان ها و شکنندگی در آنها شود؛ زنان بیش از مردان دچار استرس و ابتلا به بیماری پوکی استخوان هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری زن سارق اماکن مذهبی در کرج خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۴    
علاوه بر این، حمایت های بانک صادرات ایران در تامین مالی برنامه های مختلف اقتصاد مقاومتی، موجب ارتقای سطح تولید، افزایش اشتغالزایی و بهبود معیشت در مناطق کمتر توسعه یافته سیستان و بلوچستان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۶    
با توجه به تصمیمات جدید دولت و راه اندازی سامانه نیما تا به حال نه تنها صادرات کالا نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته بلکه واردات کالا نیز با رقم 6 میلیارد دلاری تا 29 اردیبهشت ماه نشان از عدم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۴    
بازار نیجریه نیز به عنوان یکی از بازارهای صادراتی سودده برای ایران خودرو شناسایی شده است که پس از رفع موانع موجود برای صادرات به این کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۱    
این کاهش زمان انتظار در نتیجه برنامه ریزی های هدفمند و در راستای اقدامات امداد خودرو ایران با هدف هوشمندسازی خدمات امدادی صورت گرفته است. نصب جی.پی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۵    
در بازار تهران، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 200 هزار ریال رشد کرد و به 19 میلیون و 370 هزار ریال رسید؛ هر نیم سکه نیز با رشد 100 هزار ریالی 9 میلیون و 950 هزار ریال قیمت خورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۷    
دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: به نظر من برجام مرده است و اروپایی ها مشغول مرده خوری هستند ما هرگز نباید معطل شویم باید بحث کنیم و بدانیم راجع به چه چیزی صحبت می کنیم باید تفکر استیصالی را دور بریزیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۶    
این که انتظار داشته باشیم دولت تحرک داشته باشد، سهم خواهی نیست. سهم خواهی یعنی این که ما آدم ها را بچینیم. ما چنین چیزی نخواستیم. آقای روحانی در زمان جنگ تیمی به نام عقلا داشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۵    
بعدها معلوم شد این گروه با سوءاستفاده از بی تجربگی و نادانی مدیر، به اصطلاح شرکت را دور زده اند. آنان مشتریان قدیمی را تشویق می کردند تا به جای مراجعه به شرکت، مستقیماً با خود آنان تماس بگیرند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۴    
در حاشیه فیلترینگ تلگرام و حواشی بعد از آن، محسن ظریفیان این کارتون را با عنوان تلاش در نیشخط منتشرکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۵    
تیم ملی فوتبال ایران در حالی راهی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه خواهد شد که بیشتر از دوره قبل (جام جهانی 2014 برزیل) در ترکیب خود لژیونر دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۵    
شست وشو عنوان کارتون احسان گنجی در بی قانون است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۴    
رئیس اتحادیه شیرینی پزان، بستنی و آبمیوه فروشان زنجان گفت: هیچ نظارتی روی بهداشت و طرز پخت زولبیا و بامیه ای که در جایی به غیر از قنادی ها عرضه می شود، صورت نمی گیرد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۳۶    
تصویر جالب از علی علیپور ستاره پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر خلیج فارس را در تمرینات پیش فصل سال 91 استقلال مشاهده می کنید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۱۵    
سرمربی تیم ملی در آخرین صحبت های خود پیش از ترک ایران به مقصد ترکیه توجیهات خود در خصوص عدم دعوت دو ستاره مورد بحث این روزهای لیست تیم ملی را اعلام کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۷:۰۶    
با خروج آمریکا، دوران برجام تمام شد. اکنون کشور های عربی حوزه خلیج فارس از آمریکا می خواهند در مقابل ایران قدرت نمایی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۶:۳۶    
نشئگی را مرزی نیست، بی خوابی وجسارت بی حدی که تونی به جوان ها می دهد و مشتری هایش، جمعی بچه پولدار شمال شهری اند که مصرف مشامی دارند و حاضرند به خاطر تونی پول های گزاف بدهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۶:۲۵    
این روزها با زیاد شدن مشغله های کاری و نداشتن فرصت کافی، بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند حلیم را از بیرون بخرند چون معتقدند برای پخت نوع خانگی این غذا مدت زمان زیادی لازم است و از طرفی بافت حلیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۵:۵۵    
با گذر زمان ظاهر شدن درد در برخی قسمت های بدن به یک مورد طبیعی تبدیل شده است. بیشتر هم نواحی استخوانی و مفصل ها را تحت تاثیر قرار می دهد چرا که این قسمت ها از تمام بدن پشتیبانی می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۴:۳۵    
پدر جوان وقتی متوجه ارتباط دخترش با پسر نوجوانی شد در اقدامی جنون آمیز پسر غریبه را 3 ساعت در خانه اش هدف شکنجه هایش قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۴:۱۴    
پادشاه و ولیعهد عربستان نامه ای را به رئیس جمهور مستعفی یمن فرستادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۳:۵۶    
آل خلیفه ضمن استقبال از یاوه گویی های وزیر خارجه آمریکا ضد ایران بر حمایت از مواضع واشنگتن ضد تهران تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۳:۳۵    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ساعتی پس از اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه این کشور، از بررسی اقدامات احتمالی در برابر ایران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۴    
محققان نوعی ژل هوشمند ساخته اند که می توان با کمک پرینتر سه بعدی در نرم ربات ها از آن استفاده کرد. این ژل قادر است زیر آب و با کمک جریان الکتریسیته حرکت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۲:۵۶    
یک وزیر دانمارکی که دیدگاه های ضد مهاجرتی سفت و سختی دارد، امروز دوشنبه از مسلمانان خواست تا در طول ماه رمضان و شروع روزه ها مرخصی بگیرند زیرا از نظر او این اعمال برای همه "خطرناک" است!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۲:۳۵    
مسئول اورژانس مهاباد گفت: در پی رعد و برق در مهاباد بر اثر برخورد صاعقه یک جوان موتورسوار مجروح و راهی بیمارستان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۲:۱۴    
دادگاهی در ترکیه (دوشنبه) حکم به حبس ابد 104 تن از متهمان کودتای نافرجام در این کشور را داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۱:۵۶    
صفحه اینستاگرامش، پر است از آدم های نیازمند. یکی کلیه لازم است و دیگری پول دوا و درمانش را ندارد. دختربچه ای از درد دیالیز می گوید و پیرزن کرمانی از زیرزمینی پر از موش که محل زندگی اش است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۱:۳۵    
اندیشکده صهیونیستی با اشاره به دقت اصابت موشک های حوثی ها علیه اهداف آل سعود و توان موشکی ایران ،تقویت دفاعی عربستان را بهانه ای در بهبود روابط ریاض و تل آویو برشمرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۱:۱۴    
در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حج، تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی، عزت و کرامت اسلامی به عنوان شعار حج تمتع سال 97 انتخاب و اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۶    
یک مقام ایرانی روز دوشنبه به اظهارات ضد ایرانی مایک پمپئو ، وزیر خارجه آمریکا که در اندیشکده هریتیج مطرح شد واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۶    
ماهنامه انجمن نجوم سلطنتی با انتشار اطلاعیه ای خبر از کشف نخستین مهاجر دائمی شناخته شده در منظومه شمسی داده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۶    
بر اثر بارش شدید باران در شهر آنکارا ترکیه بسیاری از معابر و خیابان ها دچار آبگرفتگی شدید شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۳    
موگرینی گفت: سخنرانی وزیر خارجه پامپئو مشخص نکرد چطور خروج از برجام منطقه را در برابر تهدید اشاعه هسته ای امن تر کرده یا خواهد کرد یا اینکه چطور ما را در وضعیت بهتری برای تأثیرگذاری بر رفتار ایران در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۸    
تقریبا هر روز به اشکال مختلف با جملاتی همچون جلوگیری از پیری بدن با خوردن این خوراکی ها مواجه می شویم که می توانند اشتیاق برخی از ما را برای مطالعه محتوای این خبرها برانگیزانند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۶    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در 24 ساعت آینده طوفان گرمسیری دریای عمان را در برمی گیرد و ضروری است کشتی های عبوری در این مسیر جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارت های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۶    
نمایندگان مرکز آشتی روسیه و ارتش سوریه در مناطق آزاد شده از تصرف تروریست ها در استان حمص، انبارهایی حاوی مهمات و سلاح های ساخت آمریکا و دیگر کشورهای عضو ناتو را کشف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از انتقال یک محموله جدید حاوی بقایای پیکرهای جانباختگان پرواز "تهران – یاسوج" به پزشکی قانونی یاسوج خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۵    
پورزرندی تصریح کرد: در حال حاضر 70 درصد از خدمات بانکی شعب، از طریق پیشخوان های شهرنت قابل ارائه است که این اقدام به دلیل تسهیل در دسترسی به خدمات، رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۸    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در جلسه دیشب، شورای عالی بیمه با عنایت به سال حمایت از کالای داخلی و نقش اثرگذار صنعت بیمه در این حوزه در جلسه ای آیین نامه قرارداد گروهی بیمه اعتبار داخلی را مورد باز نگری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۵    
پست جدید برانکو: تبریک به تیم ملی بابت این نتایج. خیلی سرافرازم که سیدجلال، ماهینی، انصاری، کامیابی نیا، بیرانوند و امیری قسمتی از این نتایج بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۲    
پس از خروج آمریکا از برجام، گمانه زنی ها دربارۀ افزایش تنش در خاورمیانه بیش از پیش در سطح بین المللی نمایان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۲    
سازمان ملی استاندارد یکی از سازمان های مهم در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است و از سال های قبل بر اساس قوانین و سیاست های کشور حمایت از کالای ایرانی را در راس برنامه های خویش قرار داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
دکتر انصاری لاری توسعه فعالیت های شرکت تله کیش با راه اندازی سیم کارت های اعتباری و ارائه خدمات اینترنتی ارزان تر به سراسر کشور توسط سیم کارت تلفن همراه کیش را از دیگر اقداماتی برشمرد که در دستور کار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور گفت: اینکه یک آقایی که سال ها در یک مرکز جاسوسی مشغول فعالیت بوده، حالا بخواهد از جایگاه وزیر خارجه امور آمریکا برای ایران و دیگر کشورها تعیین تکلیف کند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
علاوه بر این،دو طرف برای همکاری های متقابل در خصوص استفاده از تسهیلات اشتغال زایی برای زعفرانکاران،توسعه زنجیره ارزش زعفران و بوجود آوردن چارچوب الگویی ثمربخش و ارزش آفرین برای دیگر فعالین بازار ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۹    
پاسخ وزارت امور خارجه ایران، به اظهارات امروز وزیر امور خارجه آمریکا تا ساعاتی دیگر منتشر می شود .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۲    
سعید محقق ، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر پس از گذراندن یک دوره بیماری طولانی روز گذشته درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۷    
روزنامه گاردین روز دوشنبه در گزارشی تکان دهنده از مجازات متکدیان و افراد بی خانمان در انگلیس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۷    
تازه ترین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا که همچنان در برخی سینماها در حال اکران است، به فروش 13 میلیاردی رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۴    
فرماندهی کل ارتش سوریه با صدور بیانیه ای از پاکسازی دو غوطه شرقی و غربی دمشق از لوث وجود تروریست های داعش خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۹    
رئیس دبیرخانه جشنواره بین المللی فارابی از تمدید ارسال آثار به دبیرخانه دهمین دوره جشنواره بین المللی فارابی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۹    
شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارات رقیب خارجی آمریکا را تکرار آرزوهای آمریکا در زمان ریاست جمهوری بوش دانست و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهور در پیامی جان باختن جمعی از مردم کوبا در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۷    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه مدعی شد: ایران مجبور به بازگشت بر سر میز مذاکره برای حصول یک توافق هسته ای جدید است چرا که تلاش اروپایی ها برای حفظ آن کافی نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۱    
بازار بزرگی در ایران وجود دارد و خیلی از شرکت های آمریکایی آرزو دارند در ایران سرمایه گذاری کنند اما همه باید بفهمند که ما اجازه نمی دهیم قاسم سلیمانی ثروت بیشتری از برجام بدست اورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس تاکید کرد که مبارزه بی امان با مواد مخدر و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ، همواره از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵    
پیشتر مسؤولان رژیم آل خلیفه در ادامه اتهام زنی های مکرر به مخالفان و فعالان با انگیزه های سیاسی، 10 شهروند بحرینی را به تشکیل یک گروهک "تروریستی" متهم کرده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۱    
هیچ گونه تصمیمی مبنی بر پیوستن جمهوری اسلامی ایران به FATF اتخاذ نگردیده و بیان مطالبی از این دست بدون توجه به ضرورت های امنیت ملی و صرفا با اغراض سیاسی مطرح می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۱    
دیدار دوستانه ایران و ترکیه دوشنبه هفته آینده ساعت 22:45 در ورزشگاه فاتح تریم استانبول برگزار خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۱    
اور بانگا (سویا)، لوکاس بیگلیا (میلان)، ادواردو سالویو (بنفیکا)، کریستین پاوون (بوکا جونیورز)، ماکسیمیلیانو متسا (ایندیپندنته)، آنخل دی ماریا (پاری سن ژرمن)، مانوئل لانسینی (وستهام) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۱    
نوجوان های بیشتر و بیشتری شروع کردند به بازی با توپ های پلاستیکی ارزان قیمت، در زمین هایی که هر بار به فراخور یک جا بود و با دروازه هایی سیار، بازی ای که مشهور شد به گل کوچک.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۰    
روز گذشته اسامی بازیکنان تیم ملی ایران برای سفر به روسیه و حضور در جام جهانی 2018 از سوی کارلوس کی روش معرفی شد و به دلیل غیبت برخی بازیکنان از جمله سید جلال حسینی و ووریا غفوری در کم ترین زمان ممکن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۸    
سحر دولتشاهی تصویری متفاوت از خود، محمدرضا گلزار و امین حیایی را در ساخت ایران 2 منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۵    
خط ائتلاف رئیس فراکسیون مستقلین، از سوی سخنگو پیگیری می شود و مهرداد لاهوتی در این رابطه به خبر آنلاین می گوید: ما به دنبال این هستیم که به همراه دو فراکسیون دیگر یک لیست مشترک بدهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱    
سال گذشته تصمیم گرفتیم که برای مقابله با فقر به افرادی که درآمد آنها پایین تر از سقف تعیین شده باشد بتوانند مابه التفاوت درآمد خود را از دولت دریافت کنند و برای این منظور 7000 میلیارد تومان درنظر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۸    
یک جرثقیل در منطقه کاری در مسجدالحرام واقع در مکه مکرمه سقوط کرد و راننده آن زخمی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۲    
در این رابطه مردم باید توجه داشته باشند که برای خروج پول و ارز و ورود آن به حساب بانکی در سایر کشورها، ریسک های مربوط به آن را نیز بپذیرند چرا که ممکن است مانند این جریان بانک های کشور مقابل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۰    
در هر دو سوال قبلی توضیحات نمایندگان رئیس جمهور به گونه ای بود که توانست تعداد زیادی از نمایندگان را از ادامه سوال منصرف کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۷    
او در پاسخ به این سوال که آیا هویت مومیایی معلوم شده بود یا خیر گفت: من دقیقا نمی دانم اما آن طور که دوستان دیگری گفته اند، این مومیایی مربوط به رضاشاه بود. یافته های ما این را می گوید
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۴    
وزیر خارجه لبنان افزود: امروز با تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته ای این رویا دوباره بازگشته است و ما بر این باوریم که آنها بر توهم تکیه دارند و نمی توانند از این اقدامات بهره داخلی ببرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۵۵    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از کاهش 30 درصدی حق بیمه شخص ثالث صاحبان تراکتور و کمباین خبر داد. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۵    
نیکولاس مادورو با کسب حدود 68 درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا به پیروزی رسید و برای یک دوره شش ساله دیگر در این مقام ابقا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۶    
یوتیوب مجموعه ای جهانی برای به اشتراک گذاشتن ویدئوهاست که در میان نمونه های مشابه خود، مشهورترین و معتبرترین مجموعه به شمار می رود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۲    
ابطحی بیان کرد: این کار خودجوش بود و اصلاٌ به خاطرش کار سازماندهی شده ای نکردیم؛ این کار ما آتش به اختیار بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۲    
رحیمی تاکید کرد که استفاده از فیلترشکن در بعد عمومی باعث ایجاد اختلالات نرم افزاری و از دست دادن دیتا خواهد شد و از طرف دیگر منجر به افزایش آسیب های شخصیتی و روحی در بین نوجوانان می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۶    
متاسفانه 24.2 درصد نوجوانان 13 تا 15 ساله ما در معرض مواجهه با دود دخانیات در منزل هستند گفت: همچنین 38.4 درصد ازنوجوانان ما در معرض مواجهه با دود دخانیات در اماکن مسقف هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰    
سلیمانی به خواستگاه انواع سمندر از جمله سمندر خال زرد کردستانی، سمند امپراطور و سمند لرستان که از لرستان تا شمال کردستان واقع شده اشاره کرد و افزود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۷    
علاوه بر این، انرژی هسته ای نیز در سه ماهه اول سال 2018 چند تنزل را تجربه کرد. دو راکتور به طور موقت به دلیل مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری و مواجهه با جلبک های دریایی که یک عارضه عادی در نیروگاه های ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۷    
جوانان لیبی در این بیانیه از عدم حضور دولت، کمبود مراقبت های بهداشتی و قطعی ارتباط مرادة با اطرافش به دلیل شرایط نامناسب جاده های مواصلاتی اعلام نارضایتی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۱    
این سرمایه دار اوکراینی که تا دو سال پیش از نزدیکان پروشنکو محسوب می شد در شرایطی از آمادگی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده است که 10 ماه تا برگزاری انتخابات در اوکراین باقی مانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۹    
دشمن در صدد است با ایجاد جنگ روانی ملت ما را از آرمان های انقلاب اسلامی دور کند، همه آحاد جامعه باید در مقابل این دسیسه هوشیار باشند به ویژه ما نظامی ها هیچ وقت نباید از توطئه های دشمن غافل شویم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۳    
در طرح جدید ترافیک، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 23 ارز از جمله دلار آمریکا نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 11 ارز از جمله یورو و پوند کاهش یافت. همچنین نرخ 5 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
پرواز شاگردان کارلوس کی روش برای برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی ترکیه در استانبول اختصاصی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۵    
در راستای این موضوع نیویورک تایمز اذعان دارد، اف بی ای روزهای اخیردر حین انجام تحقیقات لازم برای رسیدگی به ادعای اخیر ترامپ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۲    
امام جمعه موقت تهران توحید و معاد را عناصر ثابت همه ادیان الهی عنوان و تصریح کرد: هدف پیامبران گسترش این دو عنصر در جامعه خود بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۵    
با این حال مجموعه کسانی که از چین به کشور ما آمده اند، تاثیرگذارترین افراد برای جذب گردشگر بوده اند، آن ها با تبلیغات شفاهی گردشگران دیگری را جذب ایران کرده اند که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۹    
حضور ایران در سوریه بنا به دعوت دولت سوریه انجام شده است و هدف اصلی ما مبارزه با تروریسم و سرکوب تروریسم در این کشور است به نحوی که تمامیت ارضی این کشور حفظ شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
رشد و تعالی جامعه هیچ جایگاهی در اندیشه دولت پنهان ندارد. منطق دولت پنهان نیز این است که چرا او آری و من نه و به بیان دیگر اگر قدرت در اختیار این افراد باشد هر اقدامی مباح است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۳    
سازمان راهداری اعلام کرده از سرگیری ترانزیت فرآورده های سوختی در کنار گسترش رابطه با همسایه ها اصلی ترین علت این رشد آماری بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
نگاه فراکسیون مستقلین این است که برای ارائه لیست مشترک با دو فراکسیون دیگر به اجماع برسد البته این فراکسیون معتقد است که برای ریاست مجلس گزینه قوی تر و بادرایت تر از آقای لاریجانی وجود ندارد بنابراین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۷    
سفیر روسیه در بیروت درباره اقدامات ترکیه تصریح کرد: منافع ترکیه در سوریه تغییر کرده است. ترکیه نیز به مانند هر کشور دیگری در خاورمیانه، به دنبال حفظ تمامیت ارضی خود است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۳    
این دومین باری است که یک مقام انگلیسی در آرژانتین به 255 سرباز انگلیسی و 649 سرباز آرژانتینی که در درگیری 74 روزه سال 1982 کشته شدند، ادای احترام می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
محققان می گویند 2015 BP519 بزرگترین جسم فضایی فرانپتونی تاکنون کشف شده است. این جسم فرانپتونی با استفاده از داده های "پروژه بررسی توسعه جهان با بررسی عمیق فضا" (Dark Energy Survey) کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
همچنین فوت ناشی از عقرب و مارگزیدگی نداشتیم و سرم ضد مار و ضد عقرب به میزان کافی در مراکز درمانی مناطق زلزله زده توزیع شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۴    
هم اکنون کیفیت عسل موجود در مغازه ها دغدغه معاونت امور دام و خانوارها به شمار می رود که برای ارج نهادن به زحمات زنبورداران، برندسازی و مشخص شدن عسل طبیعی از غیرطبیعی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
توجه به رفاه مردم در موضوع دسترسی ها، الحاق، انتزاع و نام گذاری ها بر اساس ضوابط قانونی و حل و فصل اختلافات و ابهامات در حدود تقسیماتی و اصلاح حوزه های انتخابیه و مواردی از این قبیل در حوزه تقسیمات ...
  • ۱