سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۲۱:۵۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 8 مهر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 2 مهر 1397 تدبیر و امید 3 مهر 1397 تدبیر و امید 4 مهر 1397 تدبیر و امید 5 مهر 1397 تدبیر و امید 6 مهر 1397 تدبیر و امید 7 مهر 1397 تدبیر و امید 8 مهر 1397 تدبیر و امید 9 مهر 1397 تدبیر و امید 10 مهر 1397 تدبیر و امید 11 مهر 1397 تدبیر و امید 12 مهر 1397 تدبیر و امید 13 مهر 1397 تدبیر و امید 14 مهر 1397 تدبیر و امید 15 مهر 1397 تدبیر و امید 16 مهر 1397 تدبیر و امید 17 مهر 1397 تدبیر و امید 18 مهر 1397 تدبیر و امید 19 مهر 1397 تدبیر و امید 20 مهر 1397 تدبیر و امید 21 مهر 1397 تدبیر و امید 22 مهر 1397 تدبیر و امید 23 مهر 1397 تدبیر و امید 24 مهر 1397 تدبیر و امید 25 مهر 1397 تدبیر و امید 26 مهر 1397 تدبیر و امید 27 مهر 1397 تدبیر و امید 28 مهر 1397 تدبیر و امید 29 مهر 1397 تدبیر و امید 30 مهر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۲    
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که دامادش را به قتل رسانده بود. سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۶    
انتقادات تند وزیر بهداشت از حامیان دیروز تتلو: شما چه فرقی با فرقان دارید؟ /زمانی که قدرت داشتید چه بلایی سر کشور آوردید؟/ با مایوس کردن ملت و با این تهمت ها کدام ریشه ها را می خواهید بزنید؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۵    
مهاجری با اشاره به فضای صمیمی و ساده منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: همیشه بر عفاف و کفاف در زندگی تاکید می کرد و ضمن پرهیز از اشرافی گری، از زهد فروشی و ریاکاری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۳    
مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران روز یکشنبه در سفری یک روزه به استان مرکزی ضمن دیدار با استاندار از2 واحد تولیدی ماشین سازی و واگن پارس دیدن کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
اجلاس جاری مجمع عمومی سازمان ملل و حضور همزمان هیأت های عالی رتبه اکثر کشورها از جمله هیأت جمهوری اسلامی ایران، دست کم برای ما و احتمالاً هیأت امریکایی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۰    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: تاکنون 127 نفر از این افراد دیالیز شده اند و 132 نفر ترخیص شده اند. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۴    
در این سوی مرز در استان ایلام بخش عمده مسیر آماده استفاده است تا آغاز اربعین قسمت اعظم 38 کیلومتر باقی مانده چهارخطه ایلام به مهران زیر بارترافیک برود اما در طرف عراق شرایط ایجاد جاده ها و تکمیل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۸    
تاکنون سه دسته از اخلالگران اقتصادی اخیر شامل واردکنندگان گوشی های موبایل با ارز دولتی، دلالان ارزی و باند وحید مظلومین معروف به سلطان سکه در دستور محاکمه و رسیدگی قرار گرفته که به پرونده این افراد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۰۰    
تا حالا به این فکر کرده اید که چقدر اطلاعات حساس و مهم روی کامپیوتر و لپ تاپتان ذخیره شده؟ اغلب ما در بیشتر مواقع اصلا حواسمان نیست که داریم هارد کامپیوترها را تبدیل می کنیم به یک صندوقچه اسرار نه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۷:۴۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه درباره پاسخ سپاه به حادثه تروریستی اهواز گفت: سپاه ریشه فتنه را ان شاء الله به موقع خواهد زد، البته هم اکنون از سپاه پاسخ های کوبنده ای را خورده و می خورند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۷:۲۱    
ستاره آرژانتینی بارسا در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو ناجی حریق بحران احتمالی کاتالان ها شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۷:۰۰    
فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد از دستگیر اعضای باند فروش سلاح های جنگی در حاشیه مشهد خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۶:۴۲    
رئیس کانون رانندگان استان هرمزگان گفت: مشکل لاستیک کامیون داران حل شده و 4 هزار حلقه لاستیک در استان هرمزگان دریافت شده و در حال توزیع آن میان کامیون داران هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۵:۴۲    
یکجانبه گرایی جان بولتون، که در کل دوره حرفه ایش کسی او را جدی نمی گرفت، سرانجام سیاست رسمی آمریکا شده است. اما حتی او هم نمی تواند مانع امضای توافقات توسط ترامپ شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۵:۲۱    
در نگاه اول تصور می شود این مدل ویژه یک رنگ آمیزی درخشان و ویژه برای اوراکان لامبورگینی است، اما در بررسی دقیق تر مشخص می شود که با بدنه ای گران تر و پر گوهر روبه رو هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۵:۰۰    
اخبار عجیبی در ایتالیا در مورد احتمال اخراج گنارو گتوزو و البته جانشین او شنیده شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۴:۴۲    
وجود مقدار فراوان قند در خون در درازمدت می تواند به بخش های مختلف بدن مانند قلب، رگ های خونی، کلیه ها، دستگاه تناسلی و دستگاه عصبی آسیب برساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۴:۰۰    
یافته های یک تحقیق نشان می دهد که میانگین سطح سرمی ویتامین D قبل و بعد از استفاده از روش های مداخله گر درمانی ارتباط معناداری با جنس، سن و شاخص توده بدنی کودک ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۱:۲۲    
آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار عکس قدیمیِ خود در سریال دبیرستان خضرا ، از دنبال کنندگان خود در اینستاگرام خواست لحظاتی غم و غصه را فراموش کنند و به تیپ و قیافه اش در این عکس بخندند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۱:۰۱    
عکس زیر تصویری قدیمی از هاشمی رفسنجانی و خانواده سر میز صبحانه را نشان می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۴۰    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 225 نفر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۳۴    
جولای سال 2010، فرودگاه وین، محل تبادل 10 جاسوس روسیه در آمریکا با 4 زندانی متهم به ارتباط با غرب در روسیه بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۴۰    
تیم والیبال آمریکا به مقام سوم رقابت های قهرمانی جهان رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۴۰    
هافبک پرسپولیس به دلیل بیماری شرایط سختی را در اولین روز اردوی این تیم در دوحه پشت سر می گذارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۴۰    
سقوط جنگنده اف- 35 آمریکا در کارولینای جنوبی، تردیدهایی را هم برای دولت آمریکا و هم مشتریان بین المللی درباره گران قیمت ترین جت جنگنده در ارتش آمریکا ایجاد کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۷    
مارکا، نشریه معتبر اسپانیا خبر هایی درباره کارلوس کی روش منتشر کرد که واکنش فدراسیون فوتبال را در پی داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه ایران در گفت و گو با شبکه خبری سی ان ان با اشاره به بدعهدی دولت ترامپ و خروج از توافقی که کشورش امضا کرده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۲    
مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر این که ایران در حال حاضر به همه پول نفت خود دسترسی دارد، از مذاکره با یک شرکت روسی برای امضا قرارداد IPC خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۹    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 225 نفر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۷    
روزنامه قطری 'العربی الجدید' فاش کرد که صهیونیست ها با گذرنامه کشورهای اروپایی یا آمریکا وارد عراق شده و پس از بازدید از مناطق تاریخی و باستانی این کشور ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۷    
همزمان با بن بست مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، جرمی هانت وزیر خارجه این کشور به رهبران اروپایی هشدار داد که رفتار باوقار لندن را دلیل بر ضعف ندانید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۴    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز یکشنبه به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مورد حمله به سازمان ملل و خراب کردن این نهاد هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۴    
وزیر امور خارجه ایران گفت: گزینه از سرگیری برنامه هسته ای با مقیاس بزرگتر و سرعت بیشتر همچنان برای ایران معتبر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۵    
رئیس جمهوری در پیامی به رئیس جمهوری اندونزی با تسلیت جان باختن و زخمی شدن صدها تن از شهروندان اندونزی در واقعه زلزله و سونامی، برای بازماندگان قربانیان این واقعه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۲    
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: چهار نفر متهم که شب گذشته به 17 خودرو پارک شده در خیابان های ورامین آسیب وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۴    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان گفت: وضعیت 10 نفر از مصرف کنندگان مشروب دست ساز در بندرعباس وخیم است و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۴    
جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ضمن ابراز ناراحتی از عدم حضور 2 تن از بزرگ ترین ستاره های دنیای فوتبال در مراسم برترین های سال 2018 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۱    
قوه قضاییه در 35 روز گذشته یعنی از چهارم شهریور که اولین دادگاه مفسدان اقتصادی برای وارد کنندگان موبایل تشکیل شد، مسیر جدیدی را برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی پشت سر گذاشته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی راه اندازی سامانه جامع تجارت را در جلوگیری و کنترل احتکار کالا موثر دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تعیین هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از ناکارآمدی خودروسازان داخلی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۸    
توجه به اندیشه ها و آثار مولوی خاص ایران نیست و در سرتاسر جهان طرفدارانش هر روز بیشتر می شوند. در روزگار سرعت و تکنولوژی چنین پدیده ای نیاز به توجه و بررسی دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۷    
یکی از رهبران ائتلاف سائرون عراق از شروط عادل عبدالمهدی برای پذیرش نامزدی نخست وزیری این کشور خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۴    
این روزها قیمت بالای بلیت چند نمایش صدای اعتراض تعدادی از اهالی هنر را درآورده است، کورش سلیمانی نیز در اعتراض به این اقدام پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۱    
یک پدر آمریکایی به اتهام سهل انگاری در مراقبت از فرزند ده ماهه اش و رها کردن او در خیابان بازداشت شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۸    
امروز در بازرسی از یک انبار احتکار لوازم خانگی، محتکرکنندگان با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت درگیر شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی روز بزرگداشت مولانا شاعر ایرانی را گرامی داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۳    
وزیر جوان که عضو هیئت رئیسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان هم هست، می گوید: مشکل اصلی ورزش کشور با حق پخش تلویزیونی برطرف می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۴    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این سفر ضمن نشستی با استاندار گیلان با تشریح اقدامات این بانک در تامین مالی طرح های صنعتی در کشور، آمادگی بانک را برای حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان استان اعلام داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۱    
رئال مادرید تیر (جولای) سال جاری با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی خود بدرود گفت، این در حالی است که تازه ترین گزارش ها حاکی از آن است که درهای خروج از سانتیاگو برنابئو به تورین از ماه اردیبهشت (مه) ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور از گزارشی مبنی بر تحقق 154 هزار میلیارد تومان منابع مالی کشور در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۴    
با حکم رئیس کل، سرپرست معاونت اتکایی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۵    
پس از اعلام طرح پیش فروش ایران خودرو، برخی افراد برای افزایش شانس ثبت نام، اقدام به خرید کد ملی افراد دیگر کرده و خودرو را با نام فرد فروشنده کد ملی ثبت نام کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۹    
وزیر کشور با ارسال نامه ای به دکتر روحانی؛ ضمن اشاره به حکم روز گذشته تعیین رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور و ضرورت تمرکز ویژه در جهت تحقق منویات شورای عالی هماهنگی اقتصادی در خصوص این ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۷    
وزیر راه و شهرسازی روز شنبه در اقدامی غافلگیرانه روسای اسبق و فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان که هردو از نمایندگان سابق و فعلی مجلس هستند را نقره داغ کرد تا نشان دهد که قصد دارد قبل از برگزاری جلسه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۱    
علی مطهری در مصاحبه با سایت خانه ملت به تاثیر اروپایی ها برای عبور از تحریم ها اشاره کردو گفت: اروپا تا حدودی برای عبور از تحریم ها به ایران کمک خواهند کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۸    
هافبک دفاعی جدید تیم فوتبال ردینگ می گوید چالش جدیدی را همراه با سرعت و فشار بالای فوتبال انگلیس در ردینگ سپری می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۸    
ملی پوش پیشین فوتبال ایران با حضور در مرکز ملی فوتبال، ضمن دیدار با دبیرکل فدراسیون از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار توئیتی از اقدام بانک مرکزی چین علیه موسسات بانکی و مالی ایران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۱    
در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر باید بیشتر تلاش کنیم و در عصر حاضر با الهام از فرهنگ دفاع مقدس در صحنه اقتصاد و تولید ایثارگرانه برای سربلندی ایران اسلامی همت کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۱    
تصویری قدیمی از نمایش درقوزآباد به کارگردانی سیروس ابراهیم زاده را ببینید. این نمایش در جشن هنر شیراز، باغ نمازی در سال 1350 شمسی اجرا شده بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۶    
ترامپ گفت: حالا که ما هستیم، آنها امن هستند. کاملاً امن! ولی ما چیزی که باید را به دست نمی آوریم. داریم به ارتش آنها یارانه می دهیم. گفتم بگذار سوالی از شما بپرسم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۳    
این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: حتی اگر این مبادلات مالی به دلار باشد، باز هم آمریکا نمی تواند رفت و آمد دلار در اروپا را کنترل کند. در نتیجه بسیاری از مشکلات ما با این سازوکار حل می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۹    
وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی گفت با توجه به صدور حکم بدوی درخواست تبدیل قرار بازداشت موکلش از سوی رییس شعبه اول دادگاه انقلاب رد شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۹    
فرماندار اشنویه گفت: نوجوان 17 ساله ای در محله سیدآباد شهرستان اشنویه در اقدامی جنون آمیز و با اسلحه گرم مادرش را به قتل رساند و هم اکنون نیز توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و به قتل خود اعتراف ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۹    
پاتریک پویانه، مدیرعامل شرکت توتال اعلام کرد عوامل تقویت کننده قیمت نفت، همچون نزدیک شدن به تحریم های آمریکا ضد ایران و اختلال در تولید نفت ونزوئلا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۹    
این مشکلات اکنون حل شده است، این مسائل ناشی از ناهماهنگی ها که تولید کنندگان نمی دانستند با چه ارزی باید مواد اولیه را ترخیص اکنون و در حال حاضر مواد اولیه از گمرکات ترخیص شده و در اختیار کارخانجات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۳    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قیمت روز مرغ عرضه شده در 22 میدان و 219 بازار میوه و تره بار پایتخت را براساس نرخ نامه هشت هزار و 175 تومان اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۳    
در تصویر زیر حمله شبانه تعدادی از اراذل و اوباش به خودروهای مردم در ورامین را می بینید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۲    
یک وبگاه عربی نوشت، مقامات سعودی و اماراتی از تمدید فعالیت هیات تحقق سازمان ملل درباره نقض حقوق بشر در یمن و احتمال تحت تحقیب قرار گرفتنشان از سوی دیوان کیفری بین المللی به دلیل ارتکاب جنایات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۲    
یک مقام آمریکایی امروز یکشنبه از حضور ناوشکن نیروی دریایی این کشور در نزدیکی جرایز مصنوعی ساخت چین در منطقه مورد مناقشه پکن با برخی دیگر از کشورهای دریای چین جنوبی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۲    
مسئول واحد گفت که موضوع را به فرد مسئولی که شفاها گفته بود عرض کردم که خانم هاشمی می گویند باید رسما به من ابلاغ شود که گویا ایشان گفته تا یک ماه دیگر این کار انجام می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۹    
مطابق مفاد و شرایط پیمان منعقد شده سرمایه گذار در مدت سه سال نسبت به تامین سرمایه طراحی تامین کالا و تجهیزات ساخت و راه اندازی مخزنگاه و طی 15 سال نسبت به تعمیر نگهداری و بهره برداری از آن اقدام می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۳    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال چند تن از نمایندگان از وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۳    
مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: در حال حاضر در بازار هیچگونه کمبودی نداریم، اما مهم ترین چیزی که در این روزها شاهد هستیم این بوده که مردم به شدت به سمت بازارها هجوم آوردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین احتمال حمله آمریکا به تاسیسات کلیدی ایران را رد کرد و گفت: اگر آمریکا باور داشت که با چنین حمله ای به موفقیت می رسد، این کار را پیش تر انجام می داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۹    
بازپرس دادسرای شهر ری با اعلام اینکه استخوان ها در حوزه قضایی شهر ری کشف شده، صرف نظر از اینکه بزهی رخ داده است پرونده را با توجه به تصریح ماده 310 قانون آیین دادرسی کیفری قرار عدم صلاحیت دادسرای شهر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۰    
با توجه به این که بیش از 70 تا 80 درصد ریزگردها در ایران منشا خارجی دارند، از سازمان فائو می خواهیم به نقش بین المللی خود عمل کند و از کشورهای منطقه بخواهد که در زمینه کاهش ریزگردها همکاری کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۴    
این سگ ها که حدود یک سال دارند، از طریق روستای صلح پانمونجوم به همراه سه کیلو غذا که برای کمک به خو گرفتن آنهاست، تحویل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۱    
با این حال این ریزش قیمت ارز نیز پایدار نبود و بار دیگر دلار تا مرز 17 هزار و 450 تومان به طور پلکانی و دقیقه ای بالا آمد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۸    
فتحی درباره این که نتایج نه چندان خوب استقلال او را نگران نمی کند گفت: دلیل این امر ایمانی و اعتمادی است که به مربیان و بازیکنان تیم دارم و مطمئن هستم استقلال به زودی به بهترین روزهایش باز می گردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۸    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما به محض اطلاع یافتن از اینکه این سرباز فداکار، دارای اضافه خدمت است فورا دستور دادیم تمام اضافه خدمت او بخشیده شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۵    
فرزاد حبیب اللهی آنالیزور برانکو توییتی کرد که خبرساز شد. او در توییتر خود نوشت که سال قبل همین موقع پرسپولیس درگیر نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود که این تیم با محرومیت از سوی فیفا روبرو شد و حالا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۲    
هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما و سردبیر مجله فیلم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش عکسی از سنگ قبر مرحوم عزت الله انتظامی را به اشتراک گذاشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۲    
ورزش سه نوشت:بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد اعتصاب خود را شروع کردند و در تمرینات تیم حاضر نشدند. صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران علی رغم فوتبال جذابی که در زمین ارائه می کند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۹    
تفسیر دوم آن است که برخی اصلاح طلبان مواضع رئیس جمهور بعد از خروج ترامپ از برجام را نپسندیدند به عبارت دیگر به کارگیری این تجربه گران سنگ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۷    
با بررسی های فنی و پلیسی مشخص شد متهم با برنامه نویسی و طراحی روبات در شبکه اجتماعی تلگرام و همچنین درگاه جعلی بانک از افراد درخواست وارد کردن اطلاعات کارت عابر بانک کرده و به وسیله اطلاعات به دست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۷    
این بیانیه که به امضای بیش از 153 نفر از نمایندگان رسیده و توسط اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۹    
سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی به یادواره شهدای صنعت و مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام در سایپا از عملکرد مدیرعامل و کارکنان گروه خودروسازی سایپا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۳    
مهدی کسرایی پور اعلام کرد که بر اساس بخشنامه ها و بخش سوم مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی مصارف ارز خدماتی (غیربازرگانی) احصا شده که برخی از این مصارف بصورت نقد (اسکناس) و برخی بصورت حواله قابل پرداخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۱    
هر فردی می توانست با تایپ آدرس ایمیل یکی از وزرای حاضر در وب سایت پارلمان به پروفایل او دسترسی یابد. همچنین افراد می توانستند تصاویر و جزییات پروفایل وزرا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۸    
اطلاعات رسیده حاکی است که یک نفر دیگر از چهار مدیر مورد اشاره از سوی مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد که با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از این وزارتخانه جدا می شود، در سطح معاون وزیر است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۹    
گروهی از محققان آستروفیزیک دانشگاه سنترال فلورید UCF یک روش علمی و استاندارد برای ابداع خاک ماه و سیارک ارائه کرده اند. این روش شبیه سازی نام گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۶    
پس از آنکه کمیته بین المللی المپیک از دوپینگ آرتور تایمازوف آزادکار سنگین وزن ازبکستانی در رقابت های المپیک 2008 پکن خبر داد، قرار شد مدال طلای این بازیها به بختیار احمداف روس اهدا شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۳    
همانطور که قبلا گفته ام سامان دادن به موضوع استخدام در ادارات و نهادهای دولتی و نیز نهادهای عمومی کشور مانند بانک های دولتی، شهرداری ها و ... که خارج از گروه دولتی ها محسوب می شوند، از وظایف دولت است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۱    
درمورد علاقه ایران به گفت وگو با ترامپ اینکه سال گذشته درجریان اجلاس سازمان ملل تیم ترامپ با تیم آقای روحانی مکررتماس گرفت و پیشنهاد دیدار داد اما روحانی رد کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۳    
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران گفت: دشمن در حال حاضر استراتژی خویش را تغییر داده و با تغییر ماهیت در دشمنی با انقلاب ما در نظر دارد نسل آینده کشور را از نسل گذشته انقلاب دور کند و جنگ فرهنگی را آغاز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۷    
تا پایان شهریور ماه سال جاری محصولات تندر و پارس تندر، تعداد 13 هزار و 731 دستگاه، ساندرو، 4 هزار و 959 دستگاه و ساندرو استپ وی، 8 هزار و 783 دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۴    
به بیان روشن تر اصلاح طلبان قبل از ورود به انتخابات باید تکلیف خود را با دولت در سایه روشن کنند. چراکه این مساله هم بر کارکرد انتخابات سایه انداخته است و هم در پی آن نهادهای انتخابی را از ظرفیت لازم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۸    
وی تصریح کرد: ماموران آگاهی نیز پس از حمله این فرد، به سوی او تیراندازی کرده که در جریان این تیراندازی یک تیر به پای وی اصابت کرده و سبب زخمی شدن متهم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۸    
این زمین لرزه که مرکز آن در عمق 10 کیلومتری زمین گزارش شده، در فاصله 56 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر سولاوسی رخ داده است و پس از آن سونامی شدیدی گزارش شد.
  • ۱