شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۳:۵۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 28 مهر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 2 مهر 1397 تدبیر و امید 3 مهر 1397 تدبیر و امید 4 مهر 1397 تدبیر و امید 5 مهر 1397 تدبیر و امید 6 مهر 1397 تدبیر و امید 7 مهر 1397 تدبیر و امید 8 مهر 1397 تدبیر و امید 9 مهر 1397 تدبیر و امید 10 مهر 1397 تدبیر و امید 11 مهر 1397 تدبیر و امید 12 مهر 1397 تدبیر و امید 13 مهر 1397 تدبیر و امید 14 مهر 1397 تدبیر و امید 15 مهر 1397 تدبیر و امید 16 مهر 1397 تدبیر و امید 17 مهر 1397 تدبیر و امید 18 مهر 1397 تدبیر و امید 19 مهر 1397 تدبیر و امید 20 مهر 1397 تدبیر و امید 21 مهر 1397 تدبیر و امید 22 مهر 1397 تدبیر و امید 23 مهر 1397 تدبیر و امید 24 مهر 1397 تدبیر و امید 25 مهر 1397 تدبیر و امید 26 مهر 1397 تدبیر و امید 27 مهر 1397 تدبیر و امید 28 مهر 1397 تدبیر و امید 29 مهر 1397 تدبیر و امید 30 مهر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۴۱    
جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان از کشف چهار تُن و 300 کیلوگرم ماهی صید شده غیرمجاز در آبادان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۶:۲۰    
مسئول کمیته اسکان زائران ستاد اربعین استان ایلام گفت: سه میلیون وعده غذا گرم از ابتدای ایام اربعین حسینی تاکنون بین زائران اربعین حسینی توزیع شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۰۱    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به بایدها و نبایدهای تغذیه ای برای زائران اربعین گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۲:۰۲    
علی کریمی این روزها شرایط سختی در سپیدرود پشت سر می گذارد. او علاوه بر اینکه باید به فکر پرداخت بدهی های باشگاه باشد، مسائل فنی را هم با دقت زیر نظر دارد تا سپیدرود را به روزهای خوبش برساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۱:۴۱    
نخستین جشنواره استانی هه نار اورامان با حضور مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم در روستای سلین برگزار شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۲    
با فرا رسیدن فصل سرما، همه ما می دانیم که که باید از خود در برابر بیماری های جزئی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا محافظت کنیم. اما آیا به شرایطی جدی تر مانند حملات قلبی نیز فکری می کنید؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۰    
محمد فاضلی – عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی نوشت:دو شبکه تلویزیونی در ایران به ورزش می پردازند. شبکه ورزش مختص پخش مسابقات ورزشی است و شبکه سه هم عمدتاً مسابقات ورزشی بالاخص فوتبال را مستقیم پخش می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۲    
گروه صنعتی ایران خودرو ضمن غیرقانونی دانستن این اقدام و بی ارتباط بودن آن به این خودروساز نسبت به عواقبی که متوجه هموطنان است هشدار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۴    
اخیرا از سوی دادسرا برای هشت نفر از مدیرانی که با اقدامات خود باعث تضییع اموال دولتی شده اند با صدور کیفرخواست تقاضای تعیین کیفر و جبران خسارت وارده، شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۸    
همچنین استرالیا و آندورا هم با حدود 82.5 سال امید به زندگی در رده مشترک چهارم بودند. اگر شرایط به همین ترتیب پیش برود، اسپانیا در کمتر از 20 سال آینده به صدر جدول می رسد و جای ژاپن را می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۱    
رامبد جوان با توضیح درباره رژیمی غذایی که برای کاهش وزنش گرفته است، تاکید کرد که تا سه ماه آینده از نظر جسمانی شبیه برد پیت خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۲    
امروز در میان اهالی فوتبال شایعه شده که قرار است این هفته هم برنامه نود پخش نشود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۰    
سفیر ایران در عراق، با بیان اینکه روند حرکت زوار ایرانی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی در مرزهای چذابه، مهران و شلمچه به صورت روان و بدون مشکل خاصی در جریان است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۲۱    
رئال مادرید لوپتگی 481 دقیقه نتوانست گلزنی کند و در نهایت مارسلو با باز کردن دروازه لوانته به این ناکامی پایان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۰    
وزیر کشور با اشاره به اینکه تا به حال حدود یک میلیون و 200 هزار نفر برای اربعین ثبت نام کرده اند، گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۶:۲۱    
به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در حال حاضر تنها بازگشت کارت سوخت در این کمیسیون مطرح شده و افزایش قیمت و یا دو نرخی شدن قیمت بنزین در دستور کار قرار ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۶:۰۰    
رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در حالی که فسفر موجود در نوشابه، جذب کلسیم مواد غذایی را با مشکل روبرو می کند، شیر و لبنیات بهترین منابع حاوی کلسیم محسوب می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۵:۴۲    
سیاست ترامپ در خاورمیانه، خصوصا در قبال سعودی ها و حمایتش از محمد بن سلمان در ماجرای قتل خاشقجی می تواند به صورت بالقوه پایان کار ترامپ را رقم بزنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۵:۲۱    
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی ضمن ابراز عدم تمایل برای خرید باشگاه منچستریونایتد در واکنشی تند اعلام کرد که از هر گونه ارتباط با مدیریت ظالمانه این باشگاه و قوانین بی رحمانه تحمیل شده بر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۵:۰۰    
رئیس کلانتری 151 یافت آباد دستگیری 2 توزیع کننده اسکناس های جعلی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۴:۴۲    
حدود 163 هزار خانه و مرکز تجاری در جنوب شرقی آمریکا بدون برق مانده و مردم برای آماده کردن غذا مجبور به استفاده از آتش و وسایل آتش زا هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۴:۲۱    
نخست وزیر پیشین اسرائیل با اعتراف به نقش خود در شهادت صدها فلسطینی در غزه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی را به عدم اتخاذ راهبردی مناسب در قبال نیروهای حماس متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۳:۴۲    
وزارت دادگستری سعودی اعلام کرد قتل جمال خاشقجی در خاک عربستان روی داده است و پس از تکمیل تحقیقات، روند رسیدگی به این پرونده در دادگاه های عربستان صورت خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۳:۲۱    
اداره کل هواپیمایی کشوری لبنان با انتشار بیانیه ای اقدام یک رسانه تندروی آمریکایی در خبرسازی علیه ایران را برملا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۳:۰۳    
وزیر دفاع گفت: در حوزه دریایی گام های مهم و اساسی در تجهیز نیروی دریائی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برداشته شده و در آینده شاهد معرفی دستاوردهای بزرگی در این حوزه خواهیم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۲:۴۱    
یک رسانه آمریکایی به نقل از یک منبع در پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد ولیعهد سعودی خواستار رعب آور بودن قتل خاشقجی شده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۲:۲۰    
در شرایطی که مرگ جمال خاشقجی ، روز نامه نگار منتقد آل سعود نگاه ها را متوجه برخوردهای خشن رژیم سعودی با مخالفانش کرده نیویورک تایمز به بررسی تاکتیک های این رژیم برای ساکت کردن مخالفان رژیم در فضای ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۲:۰۲    
لیونل مسی، ستاره بارسا، در اواسط نیمه اول دیدار امشب تیمش مقابل سویا آسیب دید و از زمین بیرون رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۱:۵۳    
روز گذشته یک بالن که به صورت ترامپ بچه گانه طراحی شده، در لس آنجلس به آسمان فرستاده شد. این بالن که در اعتراض به سیاست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ساخته شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۱:۵۰    
با فرا رسیدن فصل های پاییز و زمستان مسجد نصیرالملک در کنار دیگر جاذبه های گردشگری شهر شیراز، روزانه شاهد بازدید تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی می باشد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۱:۴۴    
نیروهای امنیتی و ارتش سوریه در جریان یک عملیات موفق شدند 2 زن و 4 کودک از ساکنان روستای الشبکی در حومه شرقی سویداء را از بند اسارت داعش رها کنند. این افراد 25 ژوئیه گذشته ربوده شده بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۱:۴۱    
ریاض سرانجام به قتل خاشقجی اعتراف کرد این خبر رسمی خبرگزاری عربستان بعد از گذشت دو هفته از انتشار اخبار مختلف، سوژه کارتون مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۱:۲۰    
حمید فرخ نژاد، تصویر تازه ای از خود را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن شبیه کمونیست های روسی شده است؛ او کلاهی با نشان داس و چکش (علامت مخصوص حزب کمونیست شوروی) به سر دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۱:۰۲    
تیم برایتون در حالی که علیرضا جهانبخش را در ترکیبش داشت برابر نیوکاسل به بردی با ارزش رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۶    
رئیس جمهور در حکمی مهندس محمد اسلامی را به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۶    
امروز رضا رحمانی به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۰    
کارشناس آموزش بهداشت، اظهار کرد: سابقه خانوادگی و افرادی که بستگان درجه یک مانند خواهر یا مادر مبتلا به سرطان پستان باشند بیشتر در معرض خطر قرار دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۵۰    
در حاشیه قتل فجیع روزنامه نگار منتقد سعودی و اعتراف دیرهنگام عربستان به قتل جمال خاشقجی، علیرضا پاکدل این کارتون را در کانال طنز و کارتون بی قانون منتشرکرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان طی توئیتی به اظهارات اخیر وزیر مستعفی راه و شهرسازی که گفته بود این ره که تو می روی به ترکستان است پاسخ داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک پاساژ تجاری در میدان امام حسین(ع) و نجات چند نفر از کارگران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۳    
بازتاب قتل روزنامه نگار عربستانی امروز هم عمده اخبار حوزه بین الملل را تشکیل می داد. بالاخره قتل خاشقچی به صورت رسمی از سوی عربستان تأیید شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۳    
در حالی کم تر از ده روز به گردهم آیی عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) در کربلای معلا باقی مانده که هنوز بسیاری از مردم علی رغم ثبت نام در سامانه سماح موفق به دریافت ویزای عراق نشده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۹    
لیورپول با برتری مقابل هادرزفیلد هم امتیاز با منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس ماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۹    
یوونتوس در شبی که کریستیانو رونالدو گلزنی کرد با تساوی یک بر یک برابر جنوا متوقف شد و بعد از 8 پیروزی پیاپی امتیاز از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۴    
رسانه های فلسطینی شنبه اعلام کردند که نیروهای امنیتی اسرائیل استاندار قدس را از درون خودرویش ربوده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۴    
رئیس کلانتری 152 خانی آباد از انهدام باندی خبر داد که لوازم و محتویات داخل خودرو را به سرقت می بردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۱    
روز گذشته خبری مبنی بر دستور یک بانک برای پرداخت وام صد میلیاردی معادل ده میلیارد تومن به محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۸    
تعدادی از استادان حقوق و علوم سیاسی و چند دیپلمات اسبق در نامه ای به شورای نگهبان مدعی شده اند: تایید CFT به افزایش فشار تحریم ها علیه ایرانیان با نام شورای نگهبان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۸    
فریبرز عرب نیا با انتشار ویدئویی نسبت به اخباری که در این مدت از او انتشار یافته بود، واکنش نشان داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: در حالی که رئیس جمهور آمریکا مدعی است از زمان روی کار آمدن او ایران سرگرم مسائل داخلی خود است و حتی توان فکر کردن به مسائل منطقه ای را ندارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۴    
آمیان با حضور بازیکن ایرانی خود شکست سنگینی را برابر پاری سن ژرمن متحمل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۴    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل آمر قتل خاشقجی را تروریست جدید و نئو ⁧ وهابی دانست ⁩.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۴    
ده ها هزارتن از مردم لندن امروز (شنبه) دست به راهپیمایی زدند و خواستار برگزاری همه پرسی دوم بر سرخروج انگلیس از اتحادیه اروپا شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۱    
ناایمن بودن تجهیزات آشپزی در یک خوابگاه خودگردان دخترانه در اصفهان، آشپزخانه را به حریق کشید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۱    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مراجعه 23 نفر به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۹    
وزیر کشور و دبیرکل سابق ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در گذشته 3میلیون معتاد در کشور وجود داشت که این رقم، 700 هزار نفر کاهش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: در شهر تهران بیش از 70% آلودگی هوا ناشی از خودروهاست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۶    
سناتور پیشین آمریکا در اظهاراتی ساده انگارانه نسبت به بازگشت ایران به پای میز مذاکره ابراز خوش بینی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۶    
امید پارسا رئیس مرکز آمار ایران در باره علت اختلاف آمار مرکز آمار با بانک مرکزی وعدم انطباق نرخ تورم با احساس مردم توضیح داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۹    
بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و السد در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از امروز صبح (شنبه) در سایت بلیت فروشی الکترونیکی آغاز شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۰    
انگلیس تاکید کرد، پس از اعتراف ریاض به قتل جمال خاشقجی در داخل کنسولگری این کشور در استانبول، در حال بررسی اقدامات جدیدی در قبال این موضوع است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۷    
رشد اقتصادی دومین اقتصاد بزرگ جهان در سه ماهه سوم سال به سطح کم سابقه ای رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۷    
سازمان جهاد کشاورزی البرز موضوع فروش گوشت دام پیر ایرانی به نام گوشت برزیلی را نادرست اعلام کرده و گفته گوشت های منجمد با مدیریت ستاد تنظیم بازار استان و توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور تحت نظارت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۴    
هیچ جنبش سیاسی ای در عربستان وجود ندارد که بتواند او را تحت فشار بگذارد. جهان هم از این بابت خوشحال است. آیا دیده اید در آمریکا کسی جز برنی سندرز بخواهد محمد بن سلمان تحت فشار قرار بگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۴    
سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی مینی بوس اقدام به پارک کردن کنار دریچه ها می کرد به طوریکه دوربین مداربسته نتواند تصویر وی را ثبت کند و اقدام وی نیز از دید رهگذران دور بماند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهور استعفای آخوندی و شریعتمداری را پذیرفت و مهندس محمد اسلامی و دکتر رضا رحمانی را به عنوان سرپرست وزارتخانه های راه و شهر سازی و صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۸    
یک تهیه کننده سینما با انتقاد از اینکه حوزه هنری کم کاری خود در بخش تولید را با تحریم فیلم های بخش خصوصی جبران می کند، گفت: خانه سینما و اصناف سینمایی باید در برخورد با حوزه هنری قاطعانه عمل کنند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۵    
سرمایه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای باید با هماهنگی دولت و مجلس شورای اسلامی و به منظور ارائه خدمات مالی بهتر و بیشتر به صنعتگران و کارآفرینان کشور افزایش یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۲    
رئیس سازمان بازرسی منطقه 3 کشور گفت: مشمولان قانون منع بکاگیری بازنشستگان در صورت بکارگیری و دریافت حقوق تحت تعقیب قضایی و مجازات قرار خواهد گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۹    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برخی قوانین مربوط به جرایم مواد مخدر همچون ماده مخدر گل باید به روز و اصلاح شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۹    
وصول مطالبات کلان از مدیونین، ازجمله اهدافی است که در سال جاری دنبال می شود به نحوی که از ابتدای فروردین تا 24 مهرماه سال 97 بیش از 51 هزار میلیارد ریال از مطالبات با استفاده از شیوه های مسالمت آمیز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۷    
بدیهی است فلسفه اعمال این قاعده توسط قانون گذار صرفاً منافع شرکت های بیمه نبوده است؛ بلکه این حکم به منظور محدود کردن مسئولیت های مدنی آحاد جامعه در قبال خسارت های وارده به خودروهای گران قیمت و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۸    
نماینده رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۸    
یک مقام ارشد دولت ترکیه به رویترز گفت، مسئولان تحقیق درباره پرونده قتل جمال خاشقچی به زودی متوجه می شوند که چه بر سر جسد این روزنامه نگار آمده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۵    
پری زنگنه هر گونه ارتباط خود با این خاندان سعودی را رد کرد و در عین حال تائید کرد که حدود 5 دهه قبل، یکی از دخترانش، با عدنان خاشقجی عموی جمال خاشقجی ازدواج کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۵۸    
بیگ زاده با اشاره به اینکه ایران دو دعوی در دیوان بین المللی دادگستری علیه آمریکا در دستور کار دارد، گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۸    
صدر اعظم آلمان گفت که کشورش توضیح عربستان درمورد کشتن جمال خاشقجی را نمی پذیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۸    
رستوران های شمال شهر تهران حدود 30 درصد و رستوران های جنوب شهر 60 تا 70 درصد مشتریان خود را از دست داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۴    
نیکو بذل یادآورشد: معمولا برخی از عکاسان حرفه ای در حاشیه برنامه های اصلی و فارغ از موضوع و سوژه مورد نظر حواسشان به حواشی نیز هست تا بتوانند لحظه ای را ثبت کنند که ماندگار شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۵    
با وجود این اثرات مثبت و منفی اما مهمترین نقطه قوتی که ایران برای ورود به این گردشگری دارا است، وجود تنوع در بازی های بومی و محلی است که در چند دهه گذشته از کمترین میزان اهمیت برخوردار بوده و در معرض ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۷    
احتمالا در سال های اخیر اصطلاح حراج جمعه یا جمعه سیاه به گوشتان خورده است و یا در فضای مجازی با تبلیغات گسترده فروشگاه های مختلف روبه رو شده اید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۷    
متاسفانه به دلایل مختلف ما در سال زراعی جاری 90 درصد محصول پسته را از دست داده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه یکم آبان ماه در بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر قرار خواهد گرفت به همین خاطر بازی روز پنجشنبه سرخپوشان برابر سایپا به زمان دیگری موکول خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۴    
دلیل کتک خوردن ' محمود الهامی ' محیط بان مازنی به دست گردشگر خاطی بازرسی خودروهای افراد بازدیده کننده هنگام برگشت از پناهگاه حیات وحش میانکاله بوده است که سالانه میزبان 150 گونه از پرندگان تحت حمایت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۲    
راهنمایی و رانندگی استان بصره از جراحت بیش از 6 زائر ایرانی بر اثر واژگون شدن خودروی حامل آنها خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۵۳    
این افراد برای تحقیقات بیشتر بازداشت که پس از تحقیقات و بررسیهای انجام شده مشخص شد که آنها هیچگونه انگیزه امنیتی برای پوشیدن لباس زنانه نداشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۲    
در دوره ای که وی عهده دار این سمت بود چالش های سیاسی بزرگی در پاکستان رخ داد و او اولین سفیر خارجی بود که بلافاصله پس از پیروزی عمران خان با او دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۹    
مشمولان سهام عدالت که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند، فقط تا پایان مهر ماه برای ثبت آن مهلت دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش نرخ مکالمه به دلیل افزایش نرخ ارز خبر داد و گفت: تماس های دو سیم کارت ایرانی در عراق بسیار گران می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۹    
بنابر تهمیدات اندیشیده شده در بانک مرکزی، زائران اربعین حسینی می توانند مبلغ یکصد هزار دینار عراق را از طریق ساز و کار طراحی شده در بانک ملی ایران خریداری و اسکناس دینار را در سه شهر عراق و سه نقطه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۹    
قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار امروز هم زمان با اجرای طرح پیش فروش محصولات سایپا مشخص شد. ایران خودرو نیز طرح پیش فروش خود را از فردا اجرایی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۶    
چنار درباره وجه تسمیه گروه جادوگران می گوید: در طول تاریخ بسیاری از زنانی که علیه نظام های مردسالار مبارزه کردند تحت فشار کلیسا جادوگر لقب گرفتند و بسیاری از آنان سوزانده شدند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۳    
لیلا حاتمی هنرمند سرشناسی که سابقه حضور در فیلم اسکاری جدایی نادر از سیمین و فیلم ستایش شده رگ خواب را در کارنامه دارد پذیرفته تا سفیر اطلاع رسانی درباره این بیماری خطرناک باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۰    
کشورهایی مانند بریتانیا، فرانسه و آلمان در تلاش هستند تا برخی راه های ارتباطی اقتصادی با ایران را در میان فشارهای آمریکا برای اعمال دوباره تحریم ها علیه ایران، باز نگه دارند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۷    
توطئه و خباثت های دشمنان انقلاب اسلامی طی سال های متمادی راه به جایی نبرده و امروز آنها به طور علنی اعتراف می کنند که ایران کشور قدرتمندی بوده و در اوج اقتدار قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۴    
سازمان های فضایی اروپا و ژاپن نخستین ماموریت خود به عطارد را آغاز کردند. درهمین راستا یک موشک آریان5 از مقر هوایی در گینه فرانسوی همراه فضاپیمای بپی کلمبو به آسمان پرتاب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۱    
روز گذشته بود که مصاحبه ای از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران منتشر شد که وی در این مصاحبه مدعی شده بود قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران تمدید نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۸    
تصمیم هند برای خرید سامانه موشکی اس 400 از روسیه، با واکنش منفی آمریکا مواجه شده است و برخی از احتمال تحریم دهلی به موجب قانون کاتسا سخن می گویند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
رییس جمهور، حسن روحانی دهه نخست آبان ماه برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و توسعه ای جمله راه آهن ارومیه-مراغه و گازرسانی به 600 روستای استان به آذربایجان غربی سفر می کند. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۱    
ما ماهانه جلسات متعددی را برگزار می کنیم که از جمله آنها جلسه شورای مرکزی است و نیز جلسه هیات رییسه و کمیته سیاسی که هر کدام در روزهای به خصوص اعضای خود را در کنار یکدیگر قرار می دهند و به مسائل روز ...
  • ۱