شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۴۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 10 مهر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 2 مهر 1397 تدبیر و امید 3 مهر 1397 تدبیر و امید 4 مهر 1397 تدبیر و امید 5 مهر 1397 تدبیر و امید 6 مهر 1397 تدبیر و امید 7 مهر 1397 تدبیر و امید 8 مهر 1397 تدبیر و امید 9 مهر 1397 تدبیر و امید 10 مهر 1397 تدبیر و امید 11 مهر 1397 تدبیر و امید 12 مهر 1397 تدبیر و امید 13 مهر 1397 تدبیر و امید 14 مهر 1397 تدبیر و امید 15 مهر 1397 تدبیر و امید 16 مهر 1397 تدبیر و امید 17 مهر 1397 تدبیر و امید 18 مهر 1397 تدبیر و امید 19 مهر 1397 تدبیر و امید 20 مهر 1397 تدبیر و امید 21 مهر 1397 تدبیر و امید 22 مهر 1397 تدبیر و امید 23 مهر 1397 تدبیر و امید 24 مهر 1397 تدبیر و امید 25 مهر 1397 تدبیر و امید 26 مهر 1397 تدبیر و امید 27 مهر 1397 تدبیر و امید 28 مهر 1397 تدبیر و امید 29 مهر 1397 تدبیر و امید 30 مهر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۰    
این ها تخمه هایی هستند که در میوه هندوانه یافت می شوند. کالری کم و مواد مغذی بالا دارند و سمی نیستند و مزایای زیادی ارائه می دهند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۸    
واقعیت تلخ این است که عده ای نمی خواهند نظر کارشناسان دولت، وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و نمایندگان را قبول کنند بلکه می خواهند این موضوع را به کف خیابان بکشانند و با فشار پیامک های ناشناس و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۲    
برخی از مخالفان FATF حتی نمی توانند نام آن را بیان کنند و تنها به فضاسازی هایی که برخی به راه انداخته اند توجه دارند وگوش خود را بدهکار این اقدامات کرد ه اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۶    
هر نیم سکه 17 هزار تومان کاهش یافت و نرخ آن به 2 میلیون و 133 هزار تومان رسید. هر ربع سکه با 38 هزار تومان کاهش به نرخ یک میلیون و 182 هزار تومان و هر سکه یک گرمی با 2 هزار تومان افزایش به نرخ 682 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۳    
برهم صالح نامزد مورد حمایت اتحادیه میهنی کردستان عراق پس از انتخابش به عنوان رئیس جمهوری جدید این کشور، در حضور نمایندگان پارلمان سوگند ادا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۶    
آدام اسمیت در ابتدای مصاحبه ضمن تبریک به پروفسور هونجو از وی پرسید عکس العمل او هنگام شنیدن این خبر چه بود؟ که پروفسور هونجو در پاسخ گفت: بسیار متشکرم. واقعا از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و مفتخر شدم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۴    
محققان سازمان ملل در اوت سال جاری میلادی گزارشی منتشر کرده و ارتش میانمار را به انجام کشتارهای گسترده علیه مسلمانان روهینجایی ها با نیت نسل کشی متهم کردند آن هم در جریان عملیاتی که باعث شد تا بیش از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۲    
سازمان خصوصی سازی از تعیین تکلیف نحوه توزیع سود و اصل سهام عدالت میان وراث متوفیان مشمول خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۱    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ورود بدون روادید اتباع عراقی از مرز شلمچه به کشورمان، به منظور خدمت رسانی مطلوب تر به زائران اربعین حسینی از 14 مهر ممنوع شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۰    
یک منبع دیپلماتیک در وزارت خارجه فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که انتصاب سفیر این کشور در ایران به تعویق می افتد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۲    
پس از لغو دیدار سوشما سواراج وزیر امور خارجه هند با شاه محمود قریشی همتای پاکستانی او در حاشیه نشست سازمان ملل متحد، تنش های لفظی دو کشور به ویژه در سخنرانی های دو وزیر در مجمع عمومی سازمان ملل ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۰۱    
واردات گوشت قرمز در 6 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 26 درصد افزایش یافته و بر پایه اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، ترخیص محموله های وارداتی این محصول غذایی هنوز متوقف نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۶:۴۰    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از قربانیان مصرف مشروبات الکلی دست ساز در بندرعباس با وجود تلاش پزشکان، به علت شدت آسیب وارده به چشم، بینایی خود را از دست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۶:۲۲    
از میدان فردوسی تا استانبول را جمعیتی فرا گرفته که به دنبال حفظ سرمایه و سود، دلار را گران خریده اند و حالا نمی خواهند ارزان بفروشند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۶:۰۱    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش در مورد اجرای برجام تدوین و در کمیسیون امنیت ملی تصویب شده و برای قرائت در صحن مجلس فردا تقدیم هیات رئیسه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۵:۴۰    
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: از ابتدای مهرماه امسال با بررسی تخلف شرکت های حمل ونقلی جاده ای کالا، پروانه فعالیت 95 شرکت لغو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۵:۲۲    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه مدعی شد که کشورش در سوریه تا به امروز گام اشتباهی بر نداشته و از عملیات ادلب نیز رو سفید بیرون خواهد آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۱    
وزیر وحدت کره جنوبی تاکید کرد بر اساس ارزیابی های این کشور، کره شمالی بین 20 تا 60 بمب اتمی در اختیار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۴:۴۰    
ترکیه 40 نیرو و افسر نظامی و امنیتی خود را به دلیل ارتکاب اعمال منافی عفت از شهر عفرین سوریه فراخوانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۴:۲۲    
روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در تحلیلی نوشت که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که برای راضی کردن کویت به منظور افزایش تولید روزانه نفت از چاه های مشترک دو کشور در راستای فشارهای ترامپ برای پایین نگه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۱    
مشاوران دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره، تلاش می کنند وی را از برخی اعمال بازدارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۳:۴۰    
ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در گفت وگو با یک شبکه تلویزیونی غربی اظهار داشت که مشکلات خاورمیانه با تاسیس اسرائیل به وجود آمد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۱    
بازار گوشی همراه که در هفته های گذشته همزمان با نوسان های ارزی، روی مدار افزایش قیمت قرار گرفته بود، (سه شنبه) را با افت بها و کمبود عرضه سپری کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۲:۲۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی اقدام لبنان در راستای بی اعتبار کردن سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل ادعا کرد که اسرائیل اطلاعات بیشتری درباره آن چه که "موشک های ایرانی در لبنان" خوانده شده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۲:۰۱    
یک منبع در یگان مهندسی ارتش یمن از منهدم شدن 103 دستگاه خودروی نظامی مزدوران و متجاوزان در ماه سپتامبر خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۱:۴۰    
فرستاده آمریکا در سازمان ناتو بر این باور است که روسیه باید توسعه مخفیانه سامانه موشک کروز ممنوعه را متوقف کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۱:۲۲    
اطلاعات دقیق لازم برای مطالعه تحرکات میلیمتری پوسته زمین را در اختیار نداریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۱:۰۱    
در اسلام فقر نداریم و اگر در جامعه اسلامی فقر است به خاطر عدم توجه به مبانی دینی است و همه مردم باید کمک کنند تا در اسلام فقیری نباشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۵۲    
در اجرای چهارمین مرحله از طرح دستگیری سارقان 145 نفر از سارقان حرفه ای تهران بازداشت شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۴۳    
در صد و بیستمین نمایشگاه خودروی پاریس خودروهای کلاسیک رژه رفتند. پاریس در سال 1898 میلادی اولین میزبان نمایشگاه خودرو در جهان بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۴۰    
نخست وزیر اسرائیل اصرار دارد که آژانس مناطقی که در سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل به آن ها اشاره شده است را مورد بازدید و بازرسی قرار نداده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۲۲    
سرپرست دادسرای ویژه نوجوانان از معرفی معتادان زیر 18 سال به کمپ ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: دیگر هیچ فرد زیر 18 سالی به کمپ های ترک اعتیاد بزرگسالان اعزام نخواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۱    
بررسی پژوهشگران مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران نشان می دهد که اسید فولیک (ویتامین B9) احتمالاً موجب کاهش ابتلاء به آلزایمر یا کاهش فرایند پیشرفت این بیماری می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نفت در نشست عصر سه شنبه این کمیسیون برای پاسخ به سوالات سه نماینده خبر داد و گفت: پاسخ های زنگنه نمایندگان را قانع کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۱    
هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: گل السد قطر به پرسپولیس خطا بود و داور به درستی آن را مردود اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۵    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بیمارستان بستری شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای نوبخت در جلسه امروز عنوان کرد که برای شرایط فعلی سناریوهای متفاوتی داریم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۸    
رییس فدراسیون فوتبال برد ارزشمند پرسپولیس را تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۵    
برهم صالح رئیس جمهور جدید عراق پس از ادعای سوگند ریاست جمهوری در سخنانی گفت: حافظ وحدت و استقلال عراق خواهم بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۵    
علی پروین برد پرسپولیس را پیش بینی کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه استقلال هند از استعمار بریتانیا مهمترین میراث گاندی بود، گفت امروز با سیاستمدارانی مواجهیم که بی بهره از هرگونه صداقت بوده و تعهدات ملی و بین المللی را به صورت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۴    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش یک نیمه دیگر باید برابر السد بازی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۲    
دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان در پایان نیمه اول در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به تساوی بدون گل رضایت دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۹    
یک منبع آگاه اعلام کرد: اصلاح طلبان فردا با رئیس جمهور دیدار خواهند کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا در جریان پاسخ به سوالاتی درباره عادت های شرابخواری نامزد عضویت در دیوان عالی این کشور به شوخی گفت: اگر الکل بنوشم، بدترین مست جهان می شوم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۷    
شب یکصد و پنجاهمین سالگرد تولد مهاتما گاندی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۷    
هافبک السد در دیدار برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هزارمین بازی دوران حرفه ای خود را تجربه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۴    
تیم پرسپولیس درحالی السد را شکست داد که تیم قطری در آمارها برتر بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۴    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های اس - 300 در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۰    
نیروی هوافضای سپاه نخستین تصاویر از محل های اصابت موشک های سپاه به مقر تروریست های تکفیری در شرق فرات در سوریه را رسانه ای کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۱    
برهم صالح' بعد از اولین تجربه ناموفق خود در رسیدن به پست ریاست جمهوری در 2014، امروز سه شنبه توانست در دومین تجربه اش به این پست مهم نائل شود و بر کرسی ای تکیه بزند که پیش از او همفکران و معلمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۹    
سرخپوشان تهرانی در دیدار رفت در قطر میهمان السد بودند و به پیروزی رسیدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات و بررسی سه ماده از طرح ساماندهی بازار خودرو خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس سابق اقلیم کردستان نامه ای را خطاب به پارلمان عراق درمورد انتخاب رئیس جمهور فرستاد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۲    
گروه تروریستی داعش یکی از زنان السویداء را که آنها را گروگان گرفته است، اعدام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۷    
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به افزایش قیمت سکه در ماه های اخیر گفت: بدهکاران مهریه می توانند به دادگاه ها مراجعه و درخواست تعدیل احکام مهریه را بدهند و اظهار ناتوانی خود از پرداخت آن را اعلام ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۷    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از قانع نشدن نمایندگان مشهد، شهررضا و مهریز از توضیحات سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۴    
رئیس جمهوری آمریکا آهسته آهسته میزان مبالغی را که در ازای حمایتش از عربستان می خواهد، علنی می کند. در حالی که بهای حمایتش چندین میلیارد دلار برآورد می شود اما واقعیت امر این است که او خواهان آزادی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۱    
وزیر نفت گفت: ترامپ در سازمان ملل عنوان کرد که اوپک مسئول افزایش قیمت نفت است و قیمت ها را بالا برده و باید تولید را افزایش دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۱    
با پایان رای گیری در پارلمان عراق، شمارش معکوس برای مشخص شدن رئیس جمهوری جدید عراق آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۰    
یک منبع آگاه که درگذشته با محمدبن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی همکاری داشته، عنوان کرد که بودجه ایران اینترنشنال از دادگاه سلطنتی سعودی تأمین می شود که در حدود 250 میلیون دلار تخمین زده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۷    
سفارت ایران در روسیه اعلام کرد عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه به مسکو سفر می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۴    
رضا رشید پور شب گذشته در توییتی به زبان انگلیسی از مایک پمپئو (وزیر خارجه آمریکا) دعوت کرد تا همانند جواد ظریف در برنامه حالا خورشید به سوالات او پاسخ دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۰    
ستاره سرشناس سینمای ایران درباره دیدار پرسپولیس و السد قطر گفت: علیپور می تواند گره گشای برانکو و تیمش باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی رییس جمهوری روسیه از دیدار آتی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با بیژن زنگنه وزیر نفت ایران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۷    
آمریکا تهدید کرد سامانه های موشکی روسیه را در صورت لزوم نابود خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۴    
رئیس جمهوری تونس امروز (سه شنبه) در کاخ قرطاج با عهد التمیمی به همراه اعضای خانواده اش دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۵    
این سازمان با تعامل و حمایت از اعضا، تحقیقات و نوآوری را ملاک عمل خود قرار داده و معتقد است با نوآوری می توان به خواست همه جوامع و ذینفعان پاسخ داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۹    
سازمان ملی استاندارد ایران با بیش از 90 سال فعالیت و بیش از 50 سال عضویت در سازمان بین المللی استاندارد با شتاب بیشتری نسبت به قبل در جهت اهداف استانداردسازی در کشور گام بر می دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۳    
سفیر سوئیس در ایران با بیان اینکه سوئیس خانه شرکت های مهمی در حوزه نظارت است، اظهار داشت: ما از مقامات دولتی ایران برای استفاده از ایزو 9001 و همچنین به کارگیری استانداردهای بین المللی در محصولات ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۴    
تارنمای خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز (سه شنبه) نوشت: به دنبال افزایش ارزش ریال ایران در روز سه شنبه پس از هفته ها سقوط، مردم برای فروش دلارهای خانگی خود به صرافی ها هجوم بردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
قاسمی با بیان اینکه خواهان واقع بینی مقامات فرانسوی در قبال ایران هستیم، گفت: نسبت به دست های شومی که درصدد تخریب روابط دیرپای دوکشور و دیگر کشورهای موثر اروپایی هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری رویترز نوشت:پلیس فرانسه به یک مرکز اسلامی حمله و سه نفر از رهبران آن را دستگیر کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۲    
این نمایشگاه از 10 الی 13 مهر ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت خودرو خواهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۲    
پلیس فرانسه یک افسر عربستانی را به اتهام تجاوز جنسی بازداشت کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۹    
منابع نزدیک به گروه های شبه نظامی در ادلب اعلام کردند، انحلال جبهه النصره (تحریر الشام) به موجب توافقی که با آنکارا به امضا رسانده، در دست انجام بوده و در چند مرحله اجرا می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۹    
معاون حراست شورای شهر تهران در مورد اقدام به خودسوزی صبح امروز در مقابل شورای شهر توضیحاتی را ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۹    
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که کشورش به دنبال آموزش یک گروه نظامی محلی به منظور حمایت از غیر نظامیان سوری در برابر داعش در مناطق آزاد شده در سوریه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۲    
بازار طلا و سکه امروز (سه شنبه) همزمان با ادامه کاهش نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد، رو به ارزانی نهاد و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 140 هزار تومان افت به چهار میلیون و 441 هزار تومان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۹    
به دلیل افزایش یکباره قیمت گوجه فرنگی در نتیجه توقف صادرات آن از جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از شهروندان عراقی برای مقابله با افزایش قیمت، کمپین اجتماعی تحریم گوجه ایجاد کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۹    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: توزیع بنزین سوپر از عصر روز نهم مهرماه در تهران آغاز شد و به تدریج در سایر کلانشهرها عرضه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: طبق اطلاعات بدست آمده 40 نفر از سران داعش در این عملیات به هلاکت رسیدند.یکی از این افراد، فرمانده بخش موصل که یک فرد عراقی بود که به هلاکت رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۹    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در ادامه بررسی اختیارات مورد نیاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد بازار ارز و پول، موارد جدیدی را تصویب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۶    
یک روز صبح در تاریخ دسامبر 1999 یک باغبان، حین کوتاه کردن چمن های اطراف خیابان مادر ترزا در شهر دهلی محلی که مجسمه راهپیمایی دندی در آن قرار دارد متوجه یک تغییر در صورت مجسمه گاندی شده و سپس تشخیص ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۶    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد بدهی این کشور در سال مالی گذشته به 1.2 تریلیون دلار رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۳    
یک کارشناس اقتصاد مسکن معتقد است کاهش قیمت ارز باید با ارایه مشوق هایی برای سازندگان مسکن همراه شود؛ در غیر این صورت ممکن است سرمایه های خارج شده از بازار ارز وارد بخش مسکن شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
کشاورزی قراردادی حاوی نتایج مثبت و اثربخشی در فرآیندهای تولید کشاورزی از جمله توسعه ترویج، گسترش صنایع تکمیلی و تبدیلی، تسهیم مخاطره تولید، حل معضل تأمین مالی و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۹    
یکی از خواسته های وزارت جهاد کشاورزی از فائو جلوگیری از ریزگردهای کشورهای مجاور ایران است چرا که بیش از 70 درصد ریزگردها در ایران منشا خارجی دارند و از سازمان فائو خواستیم تا به نقش بین المللی خود در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۲    
نوع دیگری از دیپلماسی هم وجود دارد که دیپلماسی یک و نیم نامیده می شود. در این نوع دیپلماسی شما با شماری از افراد غیررسمی در تعامل هستید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۶    
تصمیم دولت برای جبران کاهش قدرت خرید مردم، بخش دیگری از صحبت های نوبخت بود، آنجا که گفت بستن واقع بینانه بودجه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۳    
تمهیداتی که دولت و بانک مرکزی طی روزهای اخیر اتخاذ و اجرای آنها را آغاز کرده باعث شده است تا بر بازار ارز تأثیر مثبت گذاشته شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۰    
در حقیقت، چرخش به سمت سیاست عربستان به معنی دعوت به جنگ، بی کفایتی و فساد در منطقه است و عربستان سعودی و امارات متحده عربی از این اتحاد برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند و کاری به هدف آمریکا و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۷    
با توجه به سیر نزولی قیمت ارز، از صبح امروز اغلب شهروندان کرج که پیش از این اقدام به خرید ارز کرده بودند برای فروش به صرافی ها هجوم آورده اند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۴    
دریای جنوبی چین با مساحت تقریبی 3.5 میلیون کیلومتر مربع با صدها جزیره در اقیانوس آرام واقع شده است. این پهنه آبی پس از پنج اقیانوس بزرگ آرام، اطلس، هند، منجمد جنوبی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۴    
سرهنگ محمد شریفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: فردی به هویت ش.ج 35 ساله در روستای زاکین به علت ناراحتی اعصاب با اسلحه شکاری سوزنی اقدام به شلیک چهار تیر به افراد خانواده ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۱    
به گفته دادستان استانبول، این تحقیقات آن هایی را در بر می گرفت گرفته که امنیت مالی ترکیه را هدف گرفته بودند و به ایجاد دار و دسته هایی با هدف قانون شکنی متهم بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۶    
در ادامه این بیانیه آمده است: تمامی اطلاعات حاصله، من جمله از اشخاص ثالث، باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و با باقی اطلاعات موجود مورد ارزیابی قرار گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۰    
در اطلاعیه بانک مرکزی با اشاره به تمایل مردم به فروش ارزهای خود و امتناع دلالان ارز و برخی از صرافی ها برای خریدارز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۷    
در حال حاضر به خاطر مشکلات کامیون دارها به سختی مواد اولیه مورد نیاز مرغداری ها به دست تولیدکنندگان می رسد و ما همچنان با مشکل شانه و کارتون مواجه هستیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۷    
یک منبع پارلمانی با اعلام این خبر، تصریح کرد محمد الحلبوسی رئیس پارلمان تصمیم گرفت جلسه با نیم ساعت تاخیر برگزار شود.
  • ۱