شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۳:۴۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 21 مهر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 2 مهر 1397 تدبیر و امید 3 مهر 1397 تدبیر و امید 4 مهر 1397 تدبیر و امید 5 مهر 1397 تدبیر و امید 6 مهر 1397 تدبیر و امید 7 مهر 1397 تدبیر و امید 8 مهر 1397 تدبیر و امید 9 مهر 1397 تدبیر و امید 10 مهر 1397 تدبیر و امید 11 مهر 1397 تدبیر و امید 12 مهر 1397 تدبیر و امید 13 مهر 1397 تدبیر و امید 14 مهر 1397 تدبیر و امید 15 مهر 1397 تدبیر و امید 16 مهر 1397 تدبیر و امید 17 مهر 1397 تدبیر و امید 18 مهر 1397 تدبیر و امید 19 مهر 1397 تدبیر و امید 20 مهر 1397 تدبیر و امید 21 مهر 1397 تدبیر و امید 22 مهر 1397 تدبیر و امید 23 مهر 1397 تدبیر و امید 24 مهر 1397 تدبیر و امید 25 مهر 1397 تدبیر و امید 26 مهر 1397 تدبیر و امید 27 مهر 1397 تدبیر و امید 28 مهر 1397 تدبیر و امید 29 مهر 1397 تدبیر و امید 30 مهر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۱:۰۲    
اوسین بولت قهرمان جهان و المپیک در دوی 100 و 200 متر، در دومین حضورش در یک مسابقه فوتبال حرفه ای در تیم سنترال کوست مارینرز، موفق شد دو بار دروازه تیم رقیب را باز کند...این اتفاق سوژه سایت گل شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۷    
واقعیت تلخ دیگر که از بیان آن نگرانی ندارم این است که غیبت 16 ساله و عدم برگزاری کنسرت و انتشار آلبوم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۱    
مسی بازیکن بزرگی است، ولی هیچگاه کاملا در اختیار مربی نیست. پیش از صحبت با مربی او همیشه در حال پلی استیشن بازی کردن است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۶    
بانک صنعت و معدن تا پایان شهریور ماه سال جاری 5100 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به 3720 طرح کوچک و متوسط (SME) کشورمان پرداخت کرده است. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۴    
ممانعت از افزایش کلسترول بد مانع از سکته قلبی می شود و تحقیقات جدید نشان می دهد برخلاف تصور موجود، روغن منتج از دانه های روغنی بهتر از روغن زیتون در این زمینه عمل می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار تلفات تلفات پلنگ در استان عنوان کرد: در سال 95 پنج پلنگ در مناطق مختلف استان تلف شد و پارسال هم مرگ یک پلنگ در مناطق حفاظت شده به ثبت رسید .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۵    
صداوسیما با تکثیر مناظره هایی از قبیل کچوییان و عبدی جان تازه می گیرد. در برابر موج رسانه ای ایران ستیز، دوربین رسانه ملی به زاویه های متفاوت نیاز دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۱    
یکی از ماموریت های ثابت و مستمر نیروی انتظامی حضور در میادین ورزشی و تامین نظم و امنیت مسابقات ورزشی است که این مهم با همکاری دست اندرکاران ورزشی و نیروی انتظامی تجلی می یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۶    
وزیر جهاد کشاورزی همچنین اعطای تسهیلات ارزان قیمت را مهمترین مشکل توسعه کشت گلخانه ای در کشور دانست و گفت : حل این مشکل در وام اشتغال روستایی پیش بینی شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۴    
اگر شما به دنبال استفاده از خرس برای سیرک هستید، بهتر است خرس هایی که در میانمار جا گذاشته اید را استفاده کنید!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۹    
اصفهان با کاهش منابع آب روبروست ، از طرفی ظرفیت نیروی انسانی و متخصص در این استان زیاد است و باید در زمینه توسعه گلخانه ای با توجه به ارزش افزوده، اشتغال، صرفه جویی و بهره وری بالا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۱    
دو تیم چین و هند در حالی امروز در دیدار دوستانه به مصاف هم می روند که پر جمعیت ترین تقابل جهان فوتبال را به ثبت خواهند رساند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۲۲    
میکروبیوم های روده وظایف متعددی نظیر تجزیه مواد خوراکی که قابل هضم در بدن نیستند را انجام می دهند. عوامل مختلفی بر میکروبیوم روده تاثیر می گذارند که از آن جمله رژیم غذایی ما به عنوان یکی از اصلی ترین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۱    
دیوان محاسبات آمریکا اعلام کرد، تقریبا تمام سیستم های تسلیحاتی جدید آمریکا که بین سال های 2012 تا 2017 توسعه پیدا کرد ه اند، در برابر حملات سایبری آسیب پذیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۶:۴۲    
پلیس خراسان رضوی از سه پرونده مهم زورگیری، گروگانگیری و سرقت های شبانه رازگشایی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۶:۲۱    
روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه گزارش داد که جرد کوشنر داماد رئیس جمهوری آمریکا در سال های گذشته با استفاده از گریزگاه های قانونی، از پرداخت بخش عمده ای از مالیات خود سر باز زده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۶:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا در دیدار کشیش آزاد شده از ترکیه با طرح این سوال که همسر برانسون به چه کسی رای می دهد معلوم کرد هدفی جز یک فعالیت تبلیغاتی برای انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۵:۴۲    
پس از درگذشت مادر بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس، هم تیمی هایش در فضای مجازی این مصیبت را به وی تسلیت گفتند. علیرضا بیرانوند هم در پیامی با زبان عربی به بشار رسن درگذشت مادرش را تسلیت گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۴:۴۱    
در دهه های اخیر متوسط قد ایرانی ها با توجه به بهبود تغذیه و بهداشت، افزایش یافته است. بطور متوسط قد مردان ایرانی در صد سال گذشته 16ونیم سانتیمتر و زنان نیز 11و2دهم سانتیمتر افزایش پیدا کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۴:۲۰    
ماموران گمرک 3 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را در داخل بار سیمان صادراتی کشف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۴:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از افزایش ویزاهای جعلی در ایام اربعین خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۳:۴۱    
سلطانی مدیر اجرایی تیم قشقایی ابراز امیدواری کرد مشکل سرمربی قشقایی به زودی حل می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۳:۰۲    
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس جهت تسلیت و ابراز همدردی با هافبک ملی پوش سرخپوشان راهی بغداد می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۲:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 18 فقره سرقت در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۱:۴۱    
رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان نرخ کرایه حمل و نقل زائران از 2 مرز شلمچه و چذابه تا عتبات عالیات عراق را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۱:۲۰    
یورگن اسپارواسر با گلزنی در دیدار آلمان غربی و شرقی در جام جهانی1974 توانست برای یک شب به شهرت جهانی دست پیدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۱:۱۷    
ارکستر ملی ایران با اجرای سوگنامه حدیث سرفرازی به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی محمد اصفهانی، شامگاه شنبه 21 مهر در تالار وحدت برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۱:۰۲    
رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی گفت: 6 تن سنگ و خاک معدن طلا به ارزش 28 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۰:۴۱    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صفحه توئیتر خود را با توئیتی درباره قانون انتخابات مجلس به روزرسانی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۰:۲۳    
شما باید در مورد مخاطرات محیط زندگی خود، آگاهی لازم را کسب کنید؛ همچنین باید درباره خطراتی که ممکن است این مخاطرات برای شما ایجاد کند، اطلاعات کافی به دست آورید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۰:۲۰    
دونالد ترامپ از ترکیه به خاطر آزادی کشیش آمریکایی و بازگشت وی به خاک آمریکا قدردانی کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۰:۲۰    
عماد نخستین موشک بالستیک دوربردِ زمین به زمین است که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط دانشمندان داخلی انجام شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۹    
پردیس سینمایی اطلس مشهد توانست عنوان پرمخاطب ترین پردیس سینمایی در میان تمامی شهرستان های کشور را از آن خود کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۰    
رسانه های عراق از وقوع انفجار در مرکز شهر کرکوک این کشور خبر دادند که بر اساس آمار اولیه دو نفر بر اثر این انفجار زخمی شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۰    
رئیس مجلس ترکیه تصریح کرد: دلار تنها متحد آمریکا باقی مانده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید با کشیش آمریکایی آزاد شده از زندان های ترکیه دیدار کرد؛ کشیش آزاد شده در این دیدار دعا کرد که پروردگار خردی فراطبیعی به رئیس جمهور کشورش بدهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۱    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در گفتگو با بی بی سی بر لزوم روشن شدن همه ابعاد ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستان و همچنین مشخص شدن هویت عاملان این حادثه تاکید کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۱    
ناپدید شدن جمال خاشقچی و قوت گرفتن قتل فجیع او در کنسولگری عربستان در ترکیه، این روزها سوژه کاربران شبکه های اجتماعی است و این کارتون نیز در بین کاربران دست به دست می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۵    
به دلیل بروز نقص فنی در سرورهای تلگرام، از ساعت 21:30 شامگاه شنبه 21 مهر 1397 تا لحظه انتشار این خبر اپلیکیشن تلگرام قطع شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۲:۰۲    
داود میرباقری، کارگردان سریال مختارنامه از پخش این سریال به صورت مکرر از شبکه های تلویزیون انتقاد کرد و خطاب به مسئولان گفت: واقعا رویتان می شود بازهم پخش کنید؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۹    
دروازه بان تیم ملی ایران تصویر جالبی را در صفحه شخصی خودش به اشتراک گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی مهم ترین مشکل کشت گلخانه ای را کمبود تسهیلات دانست و گفت: نبود آب دومین مشکل گلخانه هاست در حالیکه باید آب بیشتری به گلخانه ها اختصاص یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۳    
یکی از ایالت های مهم آلمان روز یکشنبه عرصه برگزاری انتخابات محلی است و نتیجه این انتخابات با توجه به تنش های موجود در دولت این کشور می تواند در شکل دهی آینده سیاسی کشور نقش مهمی داشته باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۰۷    
منابع یمنی از شلیک همزمان چهار فروند موشک بالستیک زلزال-1 به سمت مواضع عناصر شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در مناطق نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۱:۰۷    
منابع رسانه ای از وقوع دو انفجار سنگین در شهر بیدوا در جنوب غربی سومالی و در مناطق پر تردد این شهر خبر دادند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۴    
طبق گزارش یک رسانه انگلیسی، با گذشت حدود یک سال از موج دستگیری های شاهزاده ها، مقام های سابق و تاجران سرشناس سعودی، هنوز چند نفر شامل دو پسر شاه سابق عربستان سعودی در زندان هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۱    
نخست وزیر سابق قطر امروز (شنبه) توییت هایی را درخصوص عربستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۴۸    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در آستانه سفر به روسیه و حوزه قفقاز گفت، ایران همان کشور سال 1979 میلادی است و برای تسکین ما کاری انجام نداده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۴۸    
رئیس جمهوری ترکیه به دنبال آزادی کشیش آمریکایی در این کشور که تحسین همتای آمریکایی اش را در پی داشت، ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور به قبل از تنش های اخیر برگردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان باید دغدغه سیاسی داشته باشند و سیاست را بدانند اما از سیاسی کاری ها دوری کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۲    
خبر وخامت حال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بستری شدن او در بیمارستان تکذیب شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۳۲    
مقامات هند روز شنبه اعلام کردند؛ در پی بارندگی شدید ناشی از طوفان موسوم به 'تیلتی' که سبب وقوع رانش زمین در منطقه ای در ایالت اودیسا در جنوب هند شد 21 نفر کشته و 4 نفر دیگر مفقود شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۵۸    
طالبان امروز (شنبه) اعلام کرد که به نشست ها با فرستاده آمریکا در امور افغانستان به منظور بررسی راه های پایان دادن به جنگ در افغانستان ادامه می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، برنامه جامع دولت مشتمل بر 12 بسته برای خنثی سازی و تقلیل تحریم های آمریکا را تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۹    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از احتمال بروز خسارت ناشی از وزش باد شدید و رعد و برق در برخی نقاط کشور خبرداد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۳    
آژانس بین المللی انرژی در گزارش ماهانه خود اعلام کرد میزان صادرات نفت ایران در ماه سپتامبر به 1.63 میلیون بشکه در روز رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۹:۲۱    
ماموران گمرک پرویزخان (کرمانشاه) و بازرگان (آذربایجان غربی) در روزهای گذشته به ترتیب 265 هزار و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۵۸    
عضو هیات مدیره بیمه ایران اخذ بازخورد تمام موضوعات و بیان تمام آنها راظرافت کاری روابط عمومی ها دانست و خاظرنشان کرد مسیر روابط عمومی و بازاریابی در شرکت می بایست همنوا و همسو باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۵۵    
نشست هم اندیشی بین سازمان ملی استاندارد ایران و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امروز با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۲    
وزارت اطلاعات از دستگیری یک تیم تروریستی تجزیه طلب در کرمانشاه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۹    
وزارت خارجه ترکیه امروز (شنبه) درخصوص مسأله جمال خاشقجی تأکید کرد: ریاض باید با ما همکاری کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۹    
مسئول آتش نشانی کاشمر گفت: آتش نشانان کاشمری با رسیدن به موقع اقدام به خودکشی را ناکام گذاشتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۴    
شما از قول من بنویسید آقای خرم آبادی رفتن از معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور را تأیید کرد، از او علت را پرسیدیم که گفتند دادستان در جلسه معارفه و تودیع دلایل را بیان کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۱    
علی وحدت مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیق و توسعه صنایع الکترونیک وزارت صنعت و معدن
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۱    
دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان های ریالی فاقد تعدیل تدوین و از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۰    
ارتش عربستان که در برابر حملات بی امان ارتش و کمیته های مردمی یمن در مناطق مرزی ناتوان شده است، با فریب هزاران نفر از جوانان یمنی و نیروهای منصور هادی آنها را برای حفاظت از مرزهای جنوبی خود به خدمت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۷    
سازمان ثبت اسناد در پی حواشی و اعتراضات پیش آمده نسبت به آزمون سردفتری سال 1397 پاسخی را خطاب به معترضان صادر و تصریح کرد که آزمون مذکور تحت نظارت مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه برگزار شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۷    
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان گفت: موج جدید بارش ها از امشب در راه استان مازندران است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۹    
در حالی که گفته می شود باشگاه میلان وضعیت زلاتان ابراهیموویچ را برای بازگرداندن سن سیرو زیرنظر دارد، اکنون خبر می رسد که باشگاه منچستریونایتد هم احتمال بازگرداندن این مهاجم سوئدی در ماه ژانویه را ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۹    
قطعا در این مسیر نمایندگان مردم در مجلس منافع ملی را اولویت اصلی کار خود قرار می دهند و در عین شفاف سازی ملاحظاتی از این دست خواهند داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۴    
جعفری دولت آبادی در رابطه با جلسه با مسئولان بورس، بیان داشت: در جلسه امروز در مورد دغدغه دادستانی مبنی بر اینکه چرا با توجه به التهاب بازار به خصوص در حوزه سکه، ارز، خودرو و مسکن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۵    
جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که در نتیجه حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی، به رهبری عربستان به دو اتوبوس حامل آوارگان در "الحدیده" 15 تن کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۰    
اما همان زمان هم یک سئوال مهم این بود که چه طور یک جوان تحصیلکرده اما بی تجربه می خواهد به یک مدیر تحصیلکرده و کهنه کار مشاوره دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از مرگ سه عضو یک خانواده در منطقه تهرانپارس خبر داد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۷    
افزایش قیمت ها در آخرین قبض های صادر شده مخابرات منطقه تهران نارضایتی و اعتراض شهروندان را به دنبال داشت؛ مخابرات نیز امروز پیامکی به مشترکان فرستاد که از پرداخت قبض این دوره خودداری کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۷    
در واقع تیم نونهالان پرسپولیس یک بازی در میان با هدایت فرامرز سلطانی به عنوان تیم نونهالان و با هدایت رضا جباری به عنوان تیم نوجوانان به میدان می رود و از دو، سه بازیکن نوجوان نیز بهره می گیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۴    
باید بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بتوانیم مقبره احمد بن اسحاق قمی را به جمکرانی ثانی تبدیل کنیم. در عظمت و جلالت احمدبن اسحاق همین بس که محل اعتماد امام زمان(عج) بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۴    
از سوی دیگر لیستی تحت عنوان غائبین در جلسه رأی گیری لایحه CFT منتشر شده که سبب لطمه و آسیب حیثیتی به اعضای این لیست می شود در حالی که این نمایندگان غالبا بیمار بوده و مرخصی استعلاجی داشتند یا ماموریت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۵    
دکتر سورنا ستاری امروز در حاشیه افتتاح یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه چهارم در این حوزه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۷    
بستگی دارد منظور از تحریم چه باشد. آنها به ما سفارش تجهیزات نظامی میدهند. هر کسی در جهان دنبال این سفارشهاست. چین دنبال آن است. روسیه دنبال آن است. ما هم همینطور. ما این سفارها را گرفته ایم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۹    
به گفته رئیس دادگاه، متهم از سال 91 و در واقع از اواخر سال 90 تا زمان دستگیری تراکنش های بانکی به میزان 20 هزار میلیارد ریال در بانک های مختلف داشته است بدون آنکه اسناد هویتی ارائه دهد و این فرد فاقد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۳    
صادقی با اشاره به تعداد متکدیان خارجی در تهران گفت: بر اساس آمار گشت های شهرداری تهران، از 2947 مددجوی متکدی شناسایی شده در شش ماهه اول سال 97 تعداد 127 نفر اتباع خارجی هستند که میانگین آن روزانه 0 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۳    
در آمار جهانی هم مردان بیشتر از زنان در معرض این بیماری هستند، به طوری که از هر صدهزار نفر در جهان، به طور میانگین 250 نفر مرد و 165 نفر زن مبتلا به سرطان گزارش شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۰    
همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بالاترین درصد پاسخگویی و وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۷    
خوب می دانم که مخاطب نامه، مجلس خبرگان رهبری است و بنده در مقام پاسخگویی یا قضاوت و پاسخگویی در مورد محتوای کلی نامه نیستم و تنها به دلیل تکرار چند باره نام و نسبت هایی به آیت الله هاشمی رفسنجانی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
دهقانی با بیان اینکه اتوبوس یاد شده حامل 22 سرنشین بود، گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع حادثه را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۹    
بانک پاسارگاد در راستای ایفای رسالت های اجتماعی خود، اقدام به مناسب سازی برخی از شعبه های خود برای تردد جانبازان و معلولان گرامی کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۴    
قیمت گذاری خودروهای داخلی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت است و تا این لحظه هیچ گونه افزایش قیمتی صورت نپذیرفته و اگر سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان استراتژی جدیدی در خصوص قیمت گذاری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۷    
آندرو برونسون کشیش آمریکایی که به اتهام جاسوسی و همکاری با گروه های تروریستی در شهر ازمیر ترکیه بازداشت شده بود، با حکم دادگاه آزاد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۱    
خلیل الله اسیر سخنگوی رئیس پلیس تخار گفت که این انفجار در شهر رستاق این ولایت به وقوع پیوسته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۸    
حجت الاسلام شجاعی از خطبای برجسته ی تهران و متولد 1312 در محله مولوی تهران بود. وی همچنین سال ها از گردانندگان هیئت فاطمیون از قدیمی ترین و اصیل ترین هیئات تهران بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۵    
خاله مقتول به دلیل شیطنت این کودک را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهد که پس از اینکه مشاهده می کند کودک بی جان افتاده است، وی را با این عنوان که تصادف کرده است به بیمارستان انتقال می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۵    
نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران نیز گفت: تا سال 2019 جمعیت سالمندان ایران تا 30 درصد افزایش خواهد داشت و این مسئله از ضرورت برنامه های ریزی های دقیق و آماده سازی همه بخش های جامعه برای آن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۵    
پیش از این خرم آبادی معاون فضای مجازی دادستان کل کشور و فیروزی معاون نظارت بر دادسراها بودند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۶    
هانری از سال 2016 به همراه روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک حضور داشت و در جام جهانی 2018 به مقام سومی جهان دست یافته بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۳    
کاهش یکباره نرخ دلار از 19 هزار تومان تا محدوده 11 هزار تومان موجب هجوم دارندگان ارز بویژه دارندگان ارز خانگی شد، این گروه تصمیم گرفته اند بخشی از دارایی های خود را به صورت دلار ذخیره کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۰    
شرکت ها، موسسات و دستگاهایی که در مجموع بیش از 50 درصد سرمایه آنها به طور مستقیم و یا غیر مستقیم متعلق به دستگاه های موضوع بند (الف) فوق می باشند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۷    
این افسر سابق سیا با اشاره به اسنادی که اسرائیل مدعی شده از برنامه هسته ای ایران به دست آورده است مدعی شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۱    
از زائران عزیز تقاضامندیم با مدارک قانونی و معتبر به مرز مراجعه کنند، چراکه با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که در مرز مهران مستقر و توسط پلیس اندیشیده شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۸    
در هنگام رخداد حوادث و بلایای طبیعی به ویژه در ابعاد گسترده و ملی همواره نیروهای مسلح پناهگاه آسیب دیدگان است و تلاش می کند در هم افزایی و هماهنگی با نهادهای مسئول در عرصه ملی به یاری آسیب دیدگان ...
  • ۱