شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۱۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 18 مهر 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 2 مهر 1397 تدبیر و امید 3 مهر 1397 تدبیر و امید 4 مهر 1397 تدبیر و امید 5 مهر 1397 تدبیر و امید 6 مهر 1397 تدبیر و امید 7 مهر 1397 تدبیر و امید 8 مهر 1397 تدبیر و امید 9 مهر 1397 تدبیر و امید 10 مهر 1397 تدبیر و امید 11 مهر 1397 تدبیر و امید 12 مهر 1397 تدبیر و امید 13 مهر 1397 تدبیر و امید 14 مهر 1397 تدبیر و امید 15 مهر 1397 تدبیر و امید 16 مهر 1397 تدبیر و امید 17 مهر 1397 تدبیر و امید 18 مهر 1397 تدبیر و امید 19 مهر 1397 تدبیر و امید 20 مهر 1397 تدبیر و امید 21 مهر 1397 تدبیر و امید 22 مهر 1397 تدبیر و امید 23 مهر 1397 تدبیر و امید 24 مهر 1397 تدبیر و امید 25 مهر 1397 تدبیر و امید 26 مهر 1397 تدبیر و امید 27 مهر 1397 تدبیر و امید 28 مهر 1397 تدبیر و امید 29 مهر 1397 تدبیر و امید 30 مهر 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۷    
در همه پرسی هم افراد نظر موافق یا مخالف می دهند. اینکه امروز به رئیس مجلس حمله می شود به کم تحملی و نداشتن سعه صدر ما برمی گردد که ممکن است در هر شرایطی انجام شود. مجلس نماینده مردم است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۸    
واضح است که خروجی چنین نگاهی، درنهایت منجر به بروز سکولاریسم و جدایی نهاد دین از سیاست و حکومت خواهد شد؛ یعنی دقیقاً خلاف آرمانی که انقلاب اسلامی برای آن تأسیس شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۶:۲۲    
آیا می دانید بدن افرادی که با خوش شانسی از صاعقه جان سالم بدر می برند پس از برخورد صاعقه به چه شکلی در می آید؟ بنا به یک گزارش سالیانه حدود 30 تا 60 نفر در انگلیس مورد اصابت صاعقه قرار می گیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۱:۵۸    
بر اثر بارش باران شدید و وقوع سیل در جزیره مایورکا اسپانیا 10 تن جان باخته و 8 تن دیگر ناپدید شدند. همچنین خساراتی به منازل و اماکن عمومی وارد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۱    
هر سال در 22 مهر (برابر با 14 اکتبر) اعضای سازمان های ISO، IEC و ITU روز جهانی استاندارد را گرامی می دارند و این فرصتی است تا از تلاش ها و همکاری های هزاران کارشناس در سرتاسر جهان که توافقات فنی را ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۳    
نیره پیروزبخت در این مراسم طی سخنانی با اشاره به آغاز هفته استاندارد گفت: امیدواریم با تلاش جمعی در تمام زمینه های مرتبط با استاندارد، فعالیت ها و عملکرد سازمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۸    
اعضای کانون بازنشستگان نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب مدیرعامل و رئیس هیات مدیره از بدنه بانک صنعت و معدن ، این امر را موجب ارتقاء و رشد بیشتر فعالیت های این بانک در تامین مالی طرح های صنعتی دانستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۱    
نماز جمعه این هفته تهران، به امامت آیت الله محمد امامی کاشانی در دانشگاه تهران اقامه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۷    
هنگامی که دروغ مکررا به جای حقیقت ارائه می شود، دیدن حقیقت سخت و سخت تر می شود. این اقتدارگرایی افراطی ادارات دولتی، مجلس، دادگاه ها، نیرو های امنیتی و در حال حاضر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۶    
به گفته وی پروازهای مشهد و کیش، پروازهای داخلی هستند که بعد از امکان سنجی مسافر و استقبال مردم برای شهرهای زیارتی و سیاحتی هم برنامه ریزی خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۳    
آفتابگردان گیاهی است که در اغلب مناطق معتدل به خوبی رشد می کند و ارقام مشابه را می توان در طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی کشت نمود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۷    
به رغم مخالفت های گسترده مردمی، برت کاوانا، گزینه پیشهادی ترامپ به عنوان عضو جدید دیوان عالی آمریکا در کاخ سفید سوگند یاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۵    
2 هزار میلیارد تومان برای 400 هزار بازنشسته در قالب وام پنج میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته 100 هزار نفر به ظرفیت تسهیلات گیرندگان اضافه شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۱    
روانخواه از مصدومیت های مشابه محسن خلیلی و جواد نکونام گفت که در آلمان درمان شده بود و هیچ مشکلی نداشت اما مصدومیت او با اشتباه پزشک به پایان فوتبالش منجر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۸    
قاسمی گفته بود که مراتب اعتراض شدید تهران به بازداشت و استرداد دیپلمات ایرانی به برلین ابلاغ و تاکید شده که این توطئه بی تردید در راستای تخریب مناسبات ایران و اروپا و اقدامی نمایشی برای جبران شکست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۱    
در این انبار 124 شِل رب معادل هزار و 448 قوطی یک کیلویی رب، کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۱    
ایشان پسر خاله پدرم بود و به همراه دو دایی خویش که دایی های مرحوم پدرم هم هستند ، تشریف آورده بودند. از سالهای دهه شصت و برنامه ی ورزش و مردم و قصه های مختلف سخن رفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۲۱    
اعضای تیم ملی فوتبال انتخاب علی کریمی به عنوان بهترین بازیکن خط میانی تمامی ادوار جام ملت های آسیا را تبریک گفتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۲    
این روز ها اشکان دژاگه و رامین رضاییان حضور فعالی در تمرینات تیم ملی دارند، با این تفاوت که نام رامین اصلاً در لیست مدعوین نبود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۲۱    
نام جولن لوپتگی می تواند در بین یکی از بدترین رکوردهای ممکن ثبت شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۰۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پاسخ این کمیسیون به اعتراضات درباره بازنشستگی اجباری مبتنی بر قانون مصوب است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۴۱    
امروز جمهوری اسلامی ایران به خاطر پایمردی مردم بر حفظ کیان کشور قدرت مذاکره دارد و با وجود دیپلماسی قوی و یارگیری موثر در سطح بین المللی که تا حدی صدای ملت ایران را می شوند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۲۲    
سایپا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی و سهمیه آسیایی باید 5بازی بسیار سخت را پشت سر بگذارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۰۱    
وکیل کریستانو رونالدو مدعی شد اسناد منتشر شده علیه موکلش ساختگی و دروغین بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۵:۴۰    
ستاره برزیلی که فصل پیش در بارسلونا حضور داشت امروز در تمرین این تیم حاضر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۴:۲۲    
فرآورده های آرایشی و بهداشتی به فرآورده هایی اطلاق می شود که به منظور تمیز کردن ،معطر کردن ، تغییر ظاهر، اصلاح بوی بدن یا محافظت و نگهداری اعضای خارجی بدن(اپیدرم ، مو ، ناخن، لب و .. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۴:۰۱    
کریستن اریکسن، هافبک خلاق و دانمارکی تاتنهام مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۳:۰۰    
لیلمای جوان از ستم هایی می گوید که باعث شد خود را آتش بزند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۲:۲۱    
رییس سازمان فضایی ایران با اشاره به برگزاری رویدادهای استارتاپی در هفته جهانی فضا، گفت: ما از تیم های برگزیده در حهت تولید محصول و بازار حمایت می کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۴۲    
خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست نهایی اعزام به جام جهانی روسیه گرچه واکنش های زیادی به دنبال داشت، اما خود این بازیکن حرفی علیه کارلوس کی روش نزد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۰۰    
نقص فنی و خطای انسانی مهمترین دلایل سقوط جت شخصی خانواده باشاران در ایران بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۳۹    
ظهر چهارشنبه به دلیل لغزنده بودن جاده در ورودی اتوبان کسایی و نرسیده به ائل گلی، اتوبوس دانش آموزان در تبریز واژگون شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۳۳    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، و دمیتری مدودف، نخست وزیر این کشور، از شرکت کشاورزی راس وت (Rassvet) در سرزمین استاوروپول بازدید کرده و با کارگران این شرکت و مقامات آنجا دیدار و گفت و گو کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۱    
در ایتالیا برخی نشریات دلایل مختلفی در مورد به جریان افتادن دوباره پرونده رونالدو مطرح کرده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۰    
امید 37 ساله در اوج جوانی و با هزاران رویا و آرزو، اسیر خشم و کینه ای مرگبار شد که هم نازنین هفت ساله را یتیم کرده و هم طناب دار را دور گردن خودش انداخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۵    
رئیس پلیس فتا به عملکرد این پلیس در حوزه سکه و مبارزه با التهاب آفرینان پرداخت و اظهار داشت: 1381 سایت و کانال و گروه شناسایی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۲    
قاضی زاده هاشمی در ادامه گفت: آنچه را که سال گذشته برای وزارت بهداشت پیش بینی کرده اند در سال 97 هم ببینند، اما اعتبار مربوط به بیماران خاص را به طور ویژه مورد توجه قرار دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی کاخ سفید دولت ونزوئلا را به اتهام دخالت در مرگ یکی از مخالفان این دولت محکوم کرد و گفت: واشنگتن فشار خود را بر رژیم مادورو و اطرافیانش افزایش می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با هشدار شدید به گروه های ضدانقلاب گفت: ما با کسانی که امنیت ملت ایران را به خطر اندازند شوخی نداریم و ملت ایران در برابر ناامنی ها سکوت نخواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۷    
این عکس کم نظیراست؛ مراسم امروز توزیع مدال در رشته شطرنج نابینایان و کم بینایان بانوان پاراآسیایی جاکارتا؛ ورزشکاران ایرانی هر 3 مدال این رشته را نصیب خود کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۷    
سرویس اطلاعاتی انگلیس اعلام کرد که معتقد است جمال خاشقجی نویسنده مشهور عربستانی در کنسولگری این کشور به قتل رسیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۴    
مدیرمسؤول روزنامه کیهان گفت: اگر پای رعایت قانون در میان باشد، به جای شکایت از کیهان، باید اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات یا شخصیت صادرکننده حکم علیه کیهان دست کم به 6 ماه انفصال از خدمت محکوم شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۰    
نخست وزیر اردن از تمامی وزرای خود خواست تا در جهت تغییرات در کابینه، استعفای خود را اعلام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۰    
معاون پارلمان آلمان با انتقاد از ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی، ریاض را مسئول سرنوشت وی اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۸    
این اتوبوس همه مجوزهای لازمه را دریافت و تحت نظارت سامانه کنترل اردوها اقدام به حرکت نموده بود و ناظر اردو نیز در اتوبوس حضور داشته است و از این نظر هیچ قصوری صورت نگرفته است. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۲    
سرهنگ ابراهیم قربانزاده امروز در نشست خبری در محل پلیس فتا خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت در فضای مجازی شاهد افزایش 80 تا 90 درصدی جرائم سایبری در استان بودیم و کشف جرائم سایبری تا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۲    
ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای که مشروح کامل آن قرار است به زودی پخش شود؛ پرده از خیانت ترامپ برداشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۹    
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با بیان این که کمیت تولید علم به زبان فارسی در دو دهه گذشته بیش از 40 برابر شده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۷    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله 2 فروند موشک زلزال-1 را به سمت محل استقرار شبه نظامیان ائتلاف سعودی در جازان شلیک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۱    
یک منبع سعودی می گوید، اطلاعات انگلیس بر این باور است که در داخل کنسولگری ریاض در استانبول به خبرنگار منتقد سعودی موادمخدر تزریق شده و او در اثر اُوردوز جان باخته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۱    
در روز نخست مرحله دوم مسابقات دوومیدانی باشگاه های کشور قهرمانی حسین کیهانی در دوی 5 هزارمتر مورد قبول داوران قرار نگرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۱    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست البرز گفت: 70 درصد خودروهای سبک که در شهر کرج تردد می کنند معاینه فنی ندارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا گفت که خواهان آگاهی از واقعیت ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار مخالف عربستانی است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۵    
مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بارش باران و لغزندگی جاده را عامل تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۶    
فرماندار قم در واکنش به اظهارات اخیر مجتبی ذوالنوری، نماینده قم درباره فعالیت مراکز فرهنگی خارجی در روستای مبارک آباد قم می گوید: تا جایی که اطلاع دارم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۷    
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در چند روز اخیر 23 نفر به جرم ایجاد اخلال در روند بازار استان دستگیر شدند و چند واحد صنفی نیز مهر و موم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: شمار کشته های واژگونی اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) به سه نفر افزایش یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۴    
رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تایید فوت دو نفر از سرنشینان اتوبوس حامل دانش آموزان، اسامی دو فوتی را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۱    
پلیس امارات از کشف بیش از 5 کیلوگرم ماری جوانا و هزار قرص ترامادول در فرودگاه دوبی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۷    
سربازان ارتش سوریه که در جنگ این کشور با تروریست ها دچار قطع عضو شده اند، زندگی با معلولیت های ناشی از جنگ را می اموزند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
از سویی در این طرح اشخاص می توانند ایده یا مسأله ای را به اشتراک گذاشته تا با کمک دیگر افراد گروه یا جامعه دوستان یا همفکران خود در بستر شبکه مجازی ایجاد شده در قالب عقد قرض الحسنه یا بلاعوض اقدام به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
گروهی از محققان بین المللی آزمایش ژنتیکی جدیدی را ابداع کردند که در عین ارزان بودن، می تواند خطر ابتلای افراد به بیماری های قلبی و عروقی را در هنگام کودکی پیش بینی کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۸    
رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری عاملان سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۸    
پلیس امارات از کشف و ضبط بیش از 2 میلیون و 915 هزار یورو جعلی در شیخ نشین دوبی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۸    
چرا به گونه ای صحبت می شود که گویی مسئولان قضایی و قضات شریف از پس کوه قاف آمده اند؟ ما هم از همین حوزه ها آمده ایم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۸    
رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با همدستی خواهرزاده اش اقدام به ربودن و آزار و اذیت دختری 17 ساله کرده بود، خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۵    
در پی اقدام دولت آلمان در تحویل دیپلمات بازداشت شده ایرانی به کشور بلژیک، سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد .
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۶    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اخبار منتشره مبنی بر اخاذی فردی با سلاح گرم در یکی از باشگاه های بدنسازی تبریز را رد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۶    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد که زمستان امن تهران برای کارتن خوابها، بی خانمان ها و آسیب دیدگان اجتماعی ایجاد خواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۰    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اعلام کرد: برای روز 7 آبان ماه (منسوب به روز کوروش)، فارغ از صحت و سقم آن، برنامه ای ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۶    
روز جمعه به تدریج جریانات سرد شمالی روی سواحل خزر نفوذ کرده و سبب ابرناکی، بارش باران و وزش باد شدید در استان های گیلان، مازندران و اردبیل می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۴    
بانک تجارت همچون سنوات قبل با استقرار 4 دستگاه خودپرداز سیار در پایانه مرزی مهران و شلمچه به زوار حرم ابا عبدا... الحسین (ع) خدمت رسانی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۵    
سلاح های سنگین، تانک ها، تجهیزات پرتاب موشک و دیگر ابزار و آلات نظامی و هزاران تن از سربازها و افسران ارتش سوریه همچنان در ادلب مستقر هستند و تنها چیزی که بعد از توافق سوچی تغییر کرده است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، با اظهار تاسف از اقدام دولت آلمان در تحویل دیپلمات بازداشت شده ایرانی به کشور بلژیک تاکید کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۹    
بعد از پخش برنامه علی، ولی خانی در برنامه فول 1 تلویزیون؛ موجی از کمک برای درمان بیماری به سوی او ایجاد شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۹    
علی ضیاء درباره حاشیه های پیش آمده درباره کمک یک میلیاردی مردم به پسر بیمار زنجانی که پس از حضورش در برنامه فرمول یک صورت گرفته بود، توضیحاتی را ارائه کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۵    
معاون رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، اگر عربستانی ها بخواهند، آمریکا هیاتی از بازرسان اف بی آی را به ترکیه برای تحقیق درخصوص مساله خاشقجی می فرستد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از ادعای مدیر یک باشگاه بدن سازی مبنی بر اخاذی از این باشگاه توسط یک فرد ناشناس در تایم بانوان خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۳    
اگر نخبگان ایرانی مورد حمایت قرار گیرند می توانند طرح های خود را اجرایی کنند، به عبارتی هر زمان نگاه مان به تقویت داخل کشور بود و به نخبگان اعتماد کردیم برد کرده ایم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰    
رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه برای رییس فدراسیون جودوی ایران احترام زیادی قائل است، گفت: بهتر بود آقای درخشان قبل از اظهار نظر درباره اتفاقات المپیک جوانان از جزئیات ماجرا مطلع می شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات تصادف کامیون و اتوبوس گفت: این حادثه حوالی ساعت 14:12 دقیقه ظهر امروز (چهارشنبه) در اتوبان زنجان-قزوین رخ داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۸    
رییس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری گفت: دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهان های امریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای، با صدور حکمی حجةالاسلام الله نور کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام منصوب کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۲    
رییس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری گفت: دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهان های امریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان اینکه بازار تلفن همراه بازاری کاملا وابسته به ارز است، گفت: بیش از 30 درصد افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار به دلیل کمبود عرضه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز چهارشنبه ادعاهای برخی رسانه ها در خصوص تصمیم ایران برای بستن آب به روی عراق را نادرست خواند و آن را تکذیب کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۷    
خروج نیکی هیلی از سازمان ملل به عنوان "از دست رفتن یکی از صداهای میانه روی جمهوری خواهان و صدای منطق" تعبیر شد، اما گزارش عملکرد وی حکایت دیگری دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۷    
نمایندگان از پاسخ برخی سوالات قانع شدند و برای سایر موارد فرصتی یک ماهه تا دو ماهه در نظر گرفتند تا در این مدت اطلاعات لازم در اختیارشان قرار گیرد و اقدامات لازم در زمینه اصلاح امور انجام شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۷    
نامزد روزنامه نگار منتقد عربستانی از روابط خود با او و برنامه هایی که برای آینده داشتند، پرده برداشته و از ترامپ، ملانیا و نیز ولیعهد عربستان برای روشن شدن وضعیت خاشقجی درخواست کمک کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات تصادف کامیون و اتوبوس گفت: این حادثه حوالی ساعت 14:12 دقیقه ظهر امروز (چهارشنبه) در اتوبان زنجان-قزوین رخ داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۸    
این اتوبوس همه مجوزهای لازمه را دریافت و تحت نظارت سامانه کنترل اردوها اقدام به حرکت نموده بود و ناظر اردو نیز در اتوبوس حضور داشته است و از این نظر هیچ قصوری صورت نگرفته است. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
مشکلات و مسائل طرح شده از سوی واحدهای لبنی در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه من جمله شیرخام و مواد بسته بندی در حال بررسی و انعکاس به مسئولین ذی ربط برای تصمیم نهایی قرار دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
این منابع تصریح کردند که العتیبه احتمالا جایگاه دیپلماتیکش ارتقا می یابد و زمزمه هایی مبنی بر احتمال زیاد معرفی وی به عنوان وزیر مشاور در امور خارجی دولت امارات شنیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۶    
یک هفته هم نمایندگان برای رسیدگی به امور موکلان شان و همچنین رسیدگی به امور حوزه های انتخابیه، در مناطق خود حضور می یابند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
معاون حقوقی و امور بین الملل وزیر امور خارجه حمایت ایران از کشورهای مظلوم منطقه را نیز یکی از عامل دیگر بروز ناامنی در کشور توصیف کرد و گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۱    
نجات الله ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا، در این باره افزود: این لایحه تازه امروز به شورای نگهبان واصل شده و در جلسه امروز مورد بررسی قرار نگرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۲    
کدخدایی دقایقی پیش در این باره در توییتر نوشته بود: ایرادات شورای نگهبان نسبت به اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و کنوانسیون پالرمو برطرف شد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۹    
همچنین چند روز گذشته رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد: عربستان سعودی باید اثبات کند که اتفاقی در کنسولگری عربستان رخ نداده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
مجری و تهیه کننده برنامه نود همچنین گفت: صدای گرم و گیرا و اطلاعات منحصر به فردی که آقای شفیع داشتند هرگز از ذهن پاک نمی شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۶    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن به علت ریزش دیوار مدرسه اشاره کرد و گفت: این مدرسه قبل از انقلاب ساخته شده اما در طرح برکت همجوار آن مدرسه ای در حال احداث است.
  • ۱