یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 30 بهمن 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 فروردین 1400 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 مرداد 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 دی 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 بهمن 1400 طلا 2 بهمن 1400 طلا 3 بهمن 1400 طلا 4 بهمن 1400 طلا 5 بهمن 1400 طلا 6 بهمن 1400 طلا 7 بهمن 1400 طلا 8 بهمن 1400 طلا 9 بهمن 1400 طلا 10 بهمن 1400 طلا 11 بهمن 1400 طلا 12 بهمن 1400 طلا 13 بهمن 1400 طلا 14 بهمن 1400 طلا 15 بهمن 1400 طلا 16 بهمن 1400 طلا 17 بهمن 1400 طلا 18 بهمن 1400 طلا 19 بهمن 1400 طلا 20 بهمن 1400 طلا 21 بهمن 1400 طلا 22 بهمن 1400 طلا 23 بهمن 1400 طلا 24 بهمن 1400 طلا 25 بهمن 1400 طلا 26 بهمن 1400 طلا 27 بهمن 1400 طلا 28 بهمن 1400 طلا 29 بهمن 1400 طلا 30 بهمن 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
تصویری از سردار آزمون ستاره این روزها فوتبال ایران که به تازگی به بایرلورکوزن پیوسته را در کنار همسرش مشاهده می کنید.
طلا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
رحیم نوروزی، در پاسخ به این پرسش که چرا همیشه اخمو است، گفت: من معمولاً مدل صورتم بدین شکل است. ولی مردم هم چون در این سال ها، من را در نقشِ شخصیت های جدی و گاه منفی دیده اند ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۶    
چنانچه مودیان به تکالیف خود در پرداخت مالیات های متعلقه درخصوص واحد های مسکونی و باغ ویلا های گران قیمت اقدام نکنند، سازمان برابر مقررات موجود به وصول مالیات های تعلق گرفته اقدام خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۱    
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با همتای قطری خود برای راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور واستفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۶    
روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، از ثبت سهام استقلال و پرسپولیس نزد این سازمان خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در تازه ترین اظهار نظرهای خود اعلام کرده است که نیروهای روسیه قصد حمله به اوکراین را در روزهای آینده دارند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۱    
بررسی بازار خودرو از آخرین روز هفته گذشته تا امروز حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، دنا، تیبا و برخی از خودروهای سمند و افزایش قیمت خودروهای ساینا است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۷    
جالب است بدانید ترکیبات خاصی در سیب یافت می شوند که ممکن است بر کیفیت خواب اثر بگذارند! از جمله ی این ترکیبات می توان به ملاتونین، پتاسیم و کربوهیدرات ها اشاره کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۱    
به دنبال گزارش دیوان محاسبات از اجرای 10 ماهه قانون بودجه 1400 و عدم تحقق مالیات بر خانه های خالی و لوکس، سازمان امور مالیاتی توضیحاتی ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۵    
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلاک مخدوش خودروها خط قرمز پلیس است، گفت: ماموران انتظامی با چنین تخلفاتی به شدت برخورد می کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از فروشندگان باتری و کمک فنر خواست از خرید این کالاها بدون کد رهگیری از شرکت های تولید کننده و واردکننده خودداری کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۱    
بلومبرگ در گزارشی نوشت، با توجه به اینکه امیدی به افزایش تولید اوپک پلاس و نفت شیل نیست، افزایش تولید و صادرات نفت ایران می تواند، رانندگان آمریکایی را که با افزایش قیمت بنزین مواجه اند، نجات دهد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۲    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای قیمت انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۰    
در جلسه وزرای صنعت، معدن تجارت، جهاد کشاورزی و دادگستری بر استمرار و تشدید بازرسی ها در ایام پایانی سال با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و مبارک رمضان تاکید شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۸    
یک پژوهش جدید نشان می دهد تماشای تلویزیون می تواند قبل از رفتن به رختخواب به خواب شما کمک کند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۲    
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه از برگزاری آزمون وکالت این مرکز در ابتدای سال 1401 خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۴    
محققان موفق به کشف مکانیسمی شده اند که مارمولک به وسیله آن دُم خود را جدا می کند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۳    
وزارت جهاد کشاورزی از آغاز به کار کمیته ملی راهبری طرح صدور شناسنامه باغات کشور خبرداد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای بانک هایی که تسهیلات ساخت را نمی دهند 20 درصد جریمه در نظر گرفته شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
باشگاه پرسپولیس از جذب یک مهاجم پرتغالی به دلیل نداشتن شرایط لازم منصرف شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۱    
با استفاده از یک برنامه جدید به زودی گوشی های هوشمند می توانند دوز پمپ انسولین را کنترل کند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
اخیراً جمجمه ای مرموز و مخروطی به موزه اوکلاهاما اهدا شده که یک ایمپلنت فلزی احتمالی بر روی آن کاشته شده و همین امر سبب ایجاد اختلاف شدید میان دانشمندان بر سر واقعی بودن آن شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۴    
سود سهام صندوق پالایش یکم تا چند روز آینده از طریق سجام پرداخت می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۸    
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور گفت: طی چند روز آینده در نیمه غربی و مناطق مرکزی و شرقی کشور بارش برف و باران و اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، در ارتباط با روند انجام تست های کرونا و همچنین نرخ های مختلفی که دریافت می شود، توضیحاتی ارائه داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۹    
4 رفتار بدی که به دوستی ها آسیب می زند، دوباره این کار را نکنید!
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۹    
دیوان محاسبات در گزارشی از اجرای 10 ماهه قانون بودجه 1400 با اشاره به عزم بیشتر دولت در اجرای قانون تصریح کرد: واریز مالیات واحد های مسکونی لاکچری و خالی همچنان صفر است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶    
10ترفند با روغن زیتون که ربطی به درست کردن غذا ندارد!
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه 12درصد تخت های بیمارستانی و 23درصد تخت های ویژه بیمارستان های کشور در اختیار بیماران کرونایی است؛ گفت: ایران جزو ده کشور برتر در مقابله با کروناست.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
استرس و اضطراب در برخی از افراد منجر به مصرف بیش از حد غذاهای پرچرب یا دارای قند بالا می شود اما ورزش متوسط تا شدید می تواند به تغییر الگوهای رفتاری منفی در خوردن کمک کند ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۴    
شماره تلفن های خصوصی که استفاده از آن ها در کشور های گوناگون رونق یافته، با اصطلاح Vanity Number شناخته شده اند و معادل فارسی آن ها فون واژه است. تعریف ساده تر فون واژه می شود: جایگزین حروف با اعداد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۱    
چند سالی است که بازار خرید و فروش موی طبیعی زنان و دختران جوان در کشور بسیار داغ شده و آگهی های این داد و ستد در صفحات مجازی مانند اینستاگرام و برنامه دیوار به چشم می خورد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با عقب نشینی 279 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه نوسانی دو تا پنج میلیون تومانی را تجربه کرد. قیمت پراید 111 نیز یک میلیون تومان نسبت به هفته گذشته افزایش یافت و 188 میلیون تومان بود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۸    
سازمان وظیفه عمومی انتظامی اعلام کرد: مدت آموزش رزم مقدماتی در اسفند ماه به مدت چهار هفته شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۵    
محققان می گویند، یک درمان آزمایشی که 10 سال پیش روی دو بیمار مبتلا به سرطان انجام شده است، هنوز آنها را از شر این بیماری مصون نگاه داشته است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران ضمن تاکید بر لزوم افزایش زمان مرخصی مبتلایان به اُمیکرون از 5 به 7 روز، در عین حال بر لزوم واکسیناسیون کرونا بویژه دز سوم تاکید کرد .
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۶    
براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، وزیر اقتصاد همه کار مناطق آزاد خواهد شد و عزل و نصب و ساختار آن باید در وزارت اقتصاد انجام شود که مغایرت با قانون این مناطق و برنامه ششم توسعه دارد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۳    
بازار ارز تهران در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته توان مقاومت در برابر کاهش قیمت دلار را نداشت اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 30 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
محمود زاده گفت: طرح تخصیص زمین رایگان مشمول افرادی می شود که از زمان تصویب طرح تعالی دارای فرزند سوم و یا چهارم می شوند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
امروز به نقل از Astrology Answers، مروری کامل بر فال 12 زودیاک خواهیم داشت.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۴    
در طول شب، بدن ما بین 0/5 تا 1 کیلو وزن کم می کند. قسمت بیشتر این وزن، آب است. رژیم خواب نتایج شگفت انگیزی در کاهش وزن ندارد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۸    
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سنجش سلامت مسافران و کارکنان در اماکن گردشگری فرهنگی، اقامتی و موزه ها در نوروز 1401 خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
یک پسر هندی پس از اینکه به عنوان جوان ترین مربی یوگای جهان شناخته شد، در حالی که 9 سال و 220 روز سن داشت، رکورد جهانی گینس را از آن خود کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی سهام عدالت با تأکید بر اینکه فرایند واریز سود سهام عدالت غیرحضوری خواهد بود، گفت: مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۴    
همه ما با مفهوم کودک درون آشنا هستیم اما به طور کلی 7 نوع متفاوت از کودک درون وجود دارد که هرکدام از ما تنها یکی از آن را داریم.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۱    
کلم یکی از سبزیجات بسیار مفید برای سلامتی بوده که از خواص بسیار زیادی برخوردار است. با این حال افراد بسیاری هستند که علاقه چندانی به خوردن آن ندارند و طعم آن را نمی پسندند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
شیر یکی از سالم ترین نوشیدنی هایی است که تمام پزشکان توصیه به نوشیدن یک لیوان از آن در روز می کنند با این حال امکان پذیر است که شیر سلامتی ما را تهدید کند؟
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
بزرگترین شراره خورشیدی که تاکنون دیده شده است، توسط "مدارگرد خورشیدی" مشاهده شده که تا میلیون ها کیلومتر فراتر از سطح خورشید اوج گرفته است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
امکان ثبت نام در آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه ها برای جاماندگان این آزمون از فردا اول اسفند فراهم شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
میانه سرعت دانلود اینترنت ثابت در ایران تا پایان ماه ژانویه 2022، 10.39 مگابیت برثانیه گزارش شده و ایران در جایگاه 141 قرار گرفته که حاکی از صعود دو پله ای در مقایسه با ماه گذشته است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
برخی از وسایل رایج که معمولا خانم ها در کیف خود نگه می دارند، می توانند رازهایی را درباره شخصیت آنها نیز فاش کنند!
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
اگر می خواهید بدانید که بدترین ویژگی و خصوصیت شما بر اساس ماه تولدتان چه چیزی است پس خواندن این خبر را از دست ندهید.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: مرد 52 ساله ای در یکی از روستاهای شهرستان هلیلان پس از به قتل رساندن عروس 22 ساله اش، با شلیک یک گلوله به زندگی خود پایان داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
طبق اعلام جدید سازمان اداری و استخدامی، مدت مرخصی زایمان برای یک قلو همان 9 ماه ولی برای دوقلو و بیشتر تا یکسال افزایش یافته است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
یاااااااااااااا خدا ، این دیگه چه وضعشه ، آخه ما از دست شما به کجا شکایت کنیم ، من همین دیروز صبح اینو با قیمت دیگه ای خریدم و ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
آیا برایتان پیش آمده است که به مقابل آینه بروید و از خودتان بپرسید که چه کسی هستید؟
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، از ابتدای اسفندماه دریافت وجه نقد در باجه های فروش بلیت مترو ممنوع است و ارائه بلیت صرفاً با کارت بانکی انجام خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی ستاد ملی کرونا، آخرین مصوبات این ستاد در تاریخ 30 بهمن 1400 را تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
قیمت طلا در هفته گذشته توانست صعود قدرتمندی را از خود نشان داده و به سطوح بسیار بالایی دست پیدا کند. حال طلا در هفته آینده چگونه عمل خواهد کرد؟
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۴    
سهمیه بنزین بهمن ماه ساعت 24 امشب بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در کارت های سوخت دارندگان خودروهای شخصی و موتور سیکلت واریز می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۴    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس گرفتن لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان توسط دولت می تواند به دلیل اعمال اصلاحات مثبت و منطقی در آن باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۸    
دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید19 با بیان اینکه در هفته اخیر نسبت به هفته ماقبل تعداد موارد تست مثبت در کشور کاهش داشته است
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
آیا در گذشته مشکلی داشته اید؟ آیا سعی می کنید بفهمید برای پیشرفت در زندگی چه کاری باید انجام دهید؟ تست سرگرم کننده زیر دقیقاً همین وضعیت را نشان می دهد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
طلا که طی روز های اخیر یک روند صعودی را طی کرده بود، توانست به بالا ترین قیمت 8 ماه اخیر خود دست پیدا کند. حال کارشناسان می گویند که این فلز گرانبها هنوز هم فضا برای صعود بیشتر را دارد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
خبرنگار سعودی مدعی شد که AFC از میزبانی عربستان در فصل گذشته لیگ قهرمانان رضایت داشت و این کشور را دوباره به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کرده است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باید مربیان و بازیکنان تیم ها در نشست های خبری قبل و بعد از بازی حاضر شوند در غیر این صورت جریمه 10 هزار دلاری برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
تیم استقلال تهران در مسابقات لیگ بیست و یکم لیگ برتر فوتبال متحمل نشده است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
ثبت نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال 1400 که از روز چهارشنبه (27 بهمن ماه) آغاز شده بود تا دوشنبه این هفته، دوم اسفندماه ادامه دارد ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
انتخاب های شما نشان می دهد که چه قدرتی شما را تعریف می کند و چگونه می توانید از آن برای اهداف خوب استفاده کنید. پس همین حالا یک دایره یا ماندالا را انتخاب کنید!
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۰    
اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید درآمد دلاری داشته باشید و در زمینه مبادلات ارزی دیجیتال فعالیت کنید ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۴    
نرخ ارز در صرافی ملی امروزشنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 159 تومان و قیمت یورو نیز 624 تومان نسبت به آخرین رقم اعلام شده کاهش یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت که اگر قیمت کالای خارجی از قیمت کالای ایرانی کمتر باشد به احتمال زیاد تقلبی است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۱    
بورس انرژی امروز میزبان نفتای سبک، بنزین پیرولیز و متانول خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۹    
سازمان حج و زیارت از پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از روز شنبه 30 بهمن ماه خبر داد و اعلام کرد که این پیش ثبت نام تا پایان روز جمعه 6 اسفند ماه ادامه خواهد یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۲    
مشاور و رئیس مرکز ارتباطات سازمان مرکزی تعاون روستایی از عرضه اینترنتی میوه شب عید در تمامی استان ها خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
یک بلاگر با انتشار تصاویری نشان داد که چگونه یک عمل زیبایی، باعث واکنش آلرژیک او شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۱    
منابع آگاه خبر دادند اگر توافق هسته ای حاصل شود، اوپک پلاس به دنبال آوردن ایران به توافق محدودیت عرضه خواهد بود تا از رقابت سهم بازار و آسیب دیدن قیمتها جلوگیری کند.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
علاقه افراطی مرد ویتنامی به طلا و جواهرات او را به سوژه رسانه ها تبدیل کرده است.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۶    
بخشی از افزایش قیمت تولیدات نهایی خودروسازان و افت کیفی و کاهش ایمنی محصولات آنها به عملکرد خلاف قانون یک قطعه ساز برمی گردد.
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۷    
احمد زمانی به روزنامه ایران می گوید: لایحه بودجه 1401 به گونه ای تنظیم شده است که نه تنها موجب افزایش نرخ مالیاتی و در نهایت فشار بر مؤدیان موجود نشود ...
طلا   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، افزایش وابستگی بودجه به نفت، افزایش غیرقابل تحقق درآمدهایی مالیاتی و فروش سهام شرکت های دولتی و تسهیلات تکلیفی بر بانک ها را 4 ایراد اصلی مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ...