سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۸:۳۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 20 دی 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 2 دی 1401 طلا 3 دی 1401 طلا 4 دی 1401 طلا 5 دی 1401 طلا 6 دی 1401 طلا 7 دی 1401 طلا 8 دی 1401 طلا 9 دی 1401 طلا 10 دی 1401 طلا 11 دی 1401 طلا 12 دی 1401 طلا 13 دی 1401 طلا 14 دی 1401 طلا 15 دی 1401 طلا 16 دی 1401 طلا 17 دی 1401 طلا 18 دی 1401 طلا 19 دی 1401 طلا 20 دی 1401 طلا 21 دی 1401 طلا 22 دی 1401 طلا 23 دی 1401 طلا 24 دی 1401 طلا 25 دی 1401 طلا 26 دی 1401 طلا 27 دی 1401 طلا 28 دی 1401 طلا 29 دی 1401 طلا 30 دی 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۰    
نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت طلا و سکه در معاملات امروز علیرغم افزایش اونس جهانی به روند ریزشی خود ادامه داد .
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۰    
شرایط پیش فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک ویژه دی 1401 اعلام شد. مکث موتور پیکاپ کلوت اتوماتیک را با مدل 1402 به مشتریان عرضه می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۱۰:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور، قانون مربوط به تغییر نحوه ارائه لایحه بودجه را ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۹:۲۵    
مصرف ویتامین d برای بدن بسیار مهم و ضروری است و کمبود آن می تواند موجب بروز مشکلات و عوارض جدی شود، مواد غذایی و خوراکی هایی وجود دارد که منبع عالی ویتامین d هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ - ۰۹:۰۲    
عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه با اشاره به کافئین موجود در چای، تاکید کرد: لازم است افراد دارای مشکلات قلبی، زخم معده و سنگ های کلیوی و خانم های باردار از مصرف چای پررنگ اجتناب کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۳    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از برخی منالع گزارش داد که اسنادی محرمانه درخصوص ایران، اوکراین و انگلیس در دفتر پیشین جو بایدن پیدا شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۷    
سردارحسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۹    
دادگاه انقلاب اسلامی تهران برای 4 عنوان اتهامی تبعه بلژیک که چندی پیش دستگیر شده بود حکم بدوی صادر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۷    
برودت هوا در روز چهارشنبه برخی از ادارات و مدارس در استان های کشور را تعطیل کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۱    
فردی که با لوله آب، اسلحه می ساخت دستگیر شد.سلاح هایی که با شیر آلات ساخته می شود و با تیر شکاری کار می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۲۰:۱۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان،، دستگاه های اجرایی، ،بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 دی تعطیل شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۰    
تمامی نسخه های ویندوز 7 و ویندوز 8.1 امروز به پایان پشتیبانی می رسند و کاربران باید به آخرین نسخه ویندوز آپدیت شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی قانون معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را به دولت ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۸:۰۰    
یکی از روانشناس های معروف گفت: این 3 سبک نوشتن پیام متنی شخصیت افراد را فاش می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۳۳    
جالب است بدانید، این روستا به ایستگاه توقف تکنولوژی معروف است. در کوچه های این روستا اثری از رد پای خودروها دیده نمی شود. مردم روستا، زندگی و آداب و رسوم گذشته را همچنان حفظ کرده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۷:۲۴    
در قانون ایران به طور طبیعی حق طلاق با مرد است و زن فقط در شرایط خاصی امکان درخواست طلاق یک طرفه را دارد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۵    
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا به این پرسش که آیا رانندگی زنان در ایران بهتر است یا مردان؟ پاسخ داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۴    
پیرزن 81 ساله ای که مدت ها مزاحم تلفنی اورژانس اصفهان بود، پس از پیگیری های قضایی به مرکز نگهداری از سالمندان منتقل شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۸    
رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: در 24 ساعت گذشته شهرستان سراب با دمای منفی 23 درجه سانتی گراد سردترین شهر کشور شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۶:۰۹    
شرایط فروش تیارا برای دی ماه 1401 به صورت نقدی و با قیمت قطعی بوده و موعد تحویل مکث تیارا به مشتریان 30 روز کاری اعلام شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی نامه ای به مدیران عامل شرکت های دیوار و شیپور در خصوص انتشار آگهی پیش فروش ساختمان بدون اخذ مجوز هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۹    
آناناس آناناس میوه ای است با طبع گرم که دارای مقادیر زیادی آب می باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به اصلاح فوق العاده های مربوط به عائله مندی و حق اولاد در حقوق امسال و در راستای عادلانه سازی پرداخت ها و حمایت از قانون جوانی جمعیت ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی دولت گفت: دولت تکلیف قانونی برای تدوین لایحه بودجه انجام داده و اکنون مجلس باید اعلام وصول کند و بزودی قانون برنامه هفتم توسعه را هم تقدیم مجلس می کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: یارانه نقدی مرحله 143 مربوط به دی ماه جاری ساعت 24 امشب قابل برداشت می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۴    
بر اساس جزئیات لایحه بودجه 1402، حداقل حقوق کارکنان دولت، حدود 25 درصد افزایش خواهد یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
کانون صرافان درخصوص تفاوت نرخ ارز توافقی و خدماتی در تشریح تفاوت ارز توافقی و خدماتی اعلام کرد: سقف خرید ارز خدماتی 500 دلار و سقف خرید ارز توافقی با کد ملی 2100 دلار است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۱    
یکی از اعضای ائتلاف فتح عراق بار دیگر نخست وزیر پیشین این کشور را به دست داشتن در ترور فرماندهان پیروزی متهم کرد و خواستار صدور حکم بازداشت برای وی شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۷    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: با مجاهدت های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، چهار تیم سازمان جاسوسی موساد در داخل کشور شناسایی و دستگیر شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی اقتصادی دولت با تشریح برخی ویژگی های لایحه بودجه سال آینده کل کشور، حداقل حقوق کارکنان دولت را در این لایحه 7 میلیون تومان ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۸    
قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در معاملات امروز با نوسان5 تا 10 میلیونی داد و ستد می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۲    
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف، باران و وزش باد شدید در 19 استان نسبت به کولاک برف، آب گرفتگی معابر و کاهش شدید دما و خسارت به کشاورزان هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۳    
درحالی طبق آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ سود سپرده حداکثر 18 درصد تعیین شده که در روزهای گذشته بانک مرکزی اعلام کرده، طبق مصوبه این بانک ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به برخی شایعات در فضای مجازی اعلام کرد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۶    
اگر فکر می کنید چشمانی همچون عقاب دارید تعداد صحیح این شیرها را در تصویر پیدا کنید؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۴    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از برخی منالع گزارش داد که اسنادی محرمانه درخصوص ایران، اوکراین و انگلیس در دفتر پیشین جو بایدن پیدا شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۰    
ادرار کردن غیر ارادی ممکن است ناشی از ضعف عضلات کف لگن، انسداد مجرای خروجی مثانه یا فقدان انرژی کلیه باشد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۵    
سرقت مسلحانه در دزفول خیابان آفرینش شمال رخ داده است. این سرقت در ساعات ابتدایی شروع به کار کلینیک در شیفت عصر رخ داد و تنها یک منشی در کلینیک بوده که سارقان با ورود به محل تعدادی دستگاه لیزر به سرقت ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۷    
شواهد جدیدی نشان می دهد که یک داروی فشار خون قدیمی می تواند درمانی برای کاهش اثرات ناشی از اختلال استرس پس از سانحه باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۷    
بانک مرکزی اعلام کرد: به مناسبت روز زن 500هزار سکه ربع بهار آزادی معادل یک تن طلا را از روز شنبه 24دی از طریق بورس کالا عرضه می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی بر اتحاد آمریکا و رژیم اسراییل در قبال ایران تاکید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۳    
با وجود گرانی فاحش مسکن و در شرایطی که آمارهای رسمی از میانگین قیمت مسکن در محدوده قیمتی 50 میلیون تومان خبر می دهد، این سوال از ذهن بسیاری عبور می کند که با بودجه اندک ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۸    
علی فتح الله زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر، حملات بی سابقه ای به مصطفی آجورلو داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۵    
احمد علیرضا بیگی معتقد است که تعطیلی در روز پنج شنبه می تواند راندمان کار را پایین بیاورد و خسارت بیشماری را تحمیل کند. در واقع مجلس هم موافق این کار نیست ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۳    
وزیر خارجه آلمان خواستار انجام اقدامات جدید اتحادیه اروپا علیه نهادهای نظامی ایران شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رییس کل بانک مرکزی برنامه های خوبی برای تثبیت نرخ ارز دارد و در تلاش است تا قیمت ارز را به یک نرخ واحد برساند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۳    
مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و 800 هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضیِ یک میلیون و 200 هزار دلاری او را خریدیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارش با رییس مجلس آذربایجان گفت: این اواخر سوء تفاهم هایی با جمهوری آذربایجان پیش آمده بود که این مسائل برطرف شد و قرار شد در آینده سفری به باکو داشته باشم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۲    
توفیق بن فوزان وزیر حج و زیارت عربستان سعودی دوشنبه شب اعلام کرد که در مراسم حج امسال هیچگونه محدودیتی در تعداد و سن حجاج وجود نخواهد داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۹    
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با توجه به مقاومت هایی که در طول مجالس گذشته در مسیر افزایش تعداد نمایندگان مجلس بوده و عدم بررسی کارشناسی دقیق و نزدیک شدن به فضای انتخاباتی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا در ایالت کالیفرنیا اعلام وضع اضطراری کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۵    
باشگاه النصر عربستان برای یک فصل عقد قرارداد با بوسکتس پیشنهاد 13میلیون یورویی را به او داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اذعان به رویکرد دوگانه دیپلماسی و فشار دولت بایدن به همراه شرکایش علیه جمهوری اسلامی ایران، در عین حال اظهار داشت که دیپلماسی در قبال ایران نمرده است.