سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۱:۴۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 12 دی 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 2 دی 1401 طلا 3 دی 1401 طلا 4 دی 1401 طلا 5 دی 1401 طلا 6 دی 1401 طلا 7 دی 1401 طلا 8 دی 1401 طلا 9 دی 1401 طلا 10 دی 1401 طلا 11 دی 1401 طلا 12 دی 1401 طلا 13 دی 1401 طلا 14 دی 1401 طلا 15 دی 1401 طلا 16 دی 1401 طلا 17 دی 1401 طلا 18 دی 1401 طلا 19 دی 1401 طلا 20 دی 1401 طلا 21 دی 1401 طلا 22 دی 1401 طلا 23 دی 1401 طلا 24 دی 1401 طلا 25 دی 1401 طلا 26 دی 1401 طلا 27 دی 1401 طلا 28 دی 1401 طلا 29 دی 1401 طلا 30 دی 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی گفت: در اجرای این طرح 10 نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۵    
بر اساس قیمت روز ساینا صفر، EX دنده ای مدل 99 به 275 میلیون تومان رسیده است. قیمت ساینا S دنده ای مدل 99 به 290 میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش 5 میلیونی طی هفته اخیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۹    
دیابت یا مرض قند با سرعت بسیاری در حال گسترش است و شما هم میترسید که مبتلا شوید به راحتی با خوردن این صبحانه مقوی خطر ابتلا به دیابت را از خود دور کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ - ۱۷:۵۱    
استفاده از بعضی قابلمه ها در آشپزخانه ممکن است لامت شما را به خطر بیندازد بنابراین باید بدانید از چه نوع قابلمه ای برای طبخ غذا استفاده کنید تا آسیب نبینید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۴    
دارچین، ادویه مفید و سرشار از ویتامین ها، فیبرها و املاح است که تاثیر آن در حفظ سلامت بدن از دوران باستان در طب سنتی چین و هندوستان شناخته شده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱    
یکی از چیزهایی که بازیگرها بابت آن مورد تحسین قرار می گیرند، توانایی آن ها در به تصویر کشیدن انواع احساسات در برابر دوربین است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۱    
قیمت برلیانس H330 دنده ای مدل 1400 در بازار 630 میلیون تومان معامله می شود. این مدل برلیانس در این هفته 10 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است همچنین قیمت این خودرو در یک ماه گذشته 95 میلیون گران شده ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۵    
با یک فرمول ساده که بسیاری از متخصصین کودک از آن استفاده می کنند می توان تا حدودی قد کودکی در آینده را تخمین زد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۰    
هنگام بالا رفتن سطح آلودگی هوا با مصرف برخی انواع نوشیدنی ها می توان سموم را از ریه ها پاک کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۶    
رئیس انجمن واردکنندگان برنج ایران گفت: واردات انواع برنج از نیمه آبان ماه سال جاری ممنوع و متوقف شده است و عملاً هیچ نوع برنج خارجی از گمرک ترخیص نمی شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۱۰:۳۱    
یو اس نیوز اَند ورلد ریپورت نوشت: ایران یکی از بزرگترین اقتصادهای خاورمیانه بر اساس میزان تولید ناخالص داخلی و سرانه محسوب می شود
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۲    
ایران خودرو قصد دارد از روز یکشنبه 18 دی 1401 دو هزار دستگاه تارا دنده ای را در بورس کالای ایران عرضه کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۷    
در حالی که روز گذشته خبرهایی از خط فقر 14 میلیون تومانی در تهران با استناد به آمار رسمی وزارت کار در رسانه ها منتشر شده است, این وزارتخانه این آمار را نه تأیید و نه تکذیب می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۷    
اپراتور همراه اول بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه را بر اساس الگوی مصرف مشترک و هوش مصنوعی به تمام مشترکان خود ارائه می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۲    
خوزه مورینیو معتقد است مهاجم سابق بارسلونا و رئال بهترین بازیکن تاریخ است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه رویکرد سازمان، الکترونیکی نمودن فرآیندها، هوشمندسازی تمامی خدمات وکاهش مراجعات حضوری به ادارات کل مالیاتی است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۷    
رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران از آغاز توزیع گوشت قرمز منجمد در سامانه ستکاوا خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۰    
رئیس قوه قضائیه از انتقاد از وضعیت پارکینگ مرکزی خودروهای توقیف یا ضبط شده پرونده های مواد مخدر در کرمان، خواستار تعیین تکلیف این خودروها شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: ایران از هر نوع تحول و تحرک مثبتی که منجر به شکل گیری فضای مثبتی در روابط ایران و مصر شود، استقبال می کند
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از بازداشت 14 دلال ارز در پایتخت خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد که روند گفت وگوها برای رفع تحریم ها یک مسیر پیوسته است و در تعامل بین دو طرف پیگیری می شود و نیازی نیست برای آن فضاسازی رسانه ای شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۱    
یک کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است که تغییر رئیس کل بانک مرکزی به عنوان نشانه ای خوب از تغییر سیاست های دولت آثار مثبتی روی بازار ارز گذاشت و بازار نیمایی می تواند سامانه راهنما و گرداننده بازار باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۸    
وزیر امور خارجه اعلام کرد: دور چهارم مذاکرات ایران و عراق برای پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهانش هفته آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۲    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با 28 هزار و 909 واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و 593 هزار واحدی ایستاد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۶    
رهبر انقلاب مسئله علم و پیشرفت علمی را گفتمان رایج کشور در سالهای اخیر خواندند و گفتند: مسئله پیشرفت علمی و عبور از مرزهای دانش نباید فراموش ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۱    
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری عناصر اصلی شبکه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۳    
سازمان هواشناسی کشور از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی به کشور از روز چهارشنبه و بارش باران در تعدادی از مناطق خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه 12 خودروی تولید داخل طی امسال و سال 1402 خبر داد و گفت که پیش از این هم سه محصول رونمایی شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۰    
یک روزنامه انگلیسی به باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد جذب مهدی طارمی را داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: ایران از هر نوع تحول و تحرک مثبتی که منجر به شکل گیری فضای مثبتی در روابط ایران و مصر شود، استقبال می کند
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۹    
اتفاق ساده و غیرمنتظره ای همچون ریختن آب روی لپ تاپ، می تواند منجر به سوختن مدارهای الکترونیکی آن شود. اما با آگاهی از نکات ذکر شده در ادامه مطلب، می توان از خراب شدن لپ تاپ جلوگیری کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۷    
در معاملات امروز قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو با نوسان قیمت داد و ستد می شود به طوری که برخی از خودروها دوباره گران شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۳    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاکنون بحثی در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه سال آینده مطرح نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۶    
10 گنیجینه شگفت آور طلا و نقره که قدمت برخی از آن ها به هزاران سال پیش بازمی گردد، از جمله مهم ترین یافته های باستان شناسان در سال 2022 هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۱    
تا امروز یکبار شنیده اید که بگویند به خاطر آلودگی هوا مثلا مترو و اتوبوس های شهری رایگان است؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۵    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سومین سالگرد ترور قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیانیه ای منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: ایران از هر نوع تحول و تحرک مثبتی که منجر به شکل گیری فضای مثبتی در روابط ایران و مصر شود، استقبال می کند
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۱    
معمای تصویری قدرت و مهارت های بینایی، حافظه، خلاقیت و سرعت عملکرد مغز شما را می سنجد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۸    
وزیر خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه جدید چین که سابقا سفیر ایالات متحده بود و به تازگی در این سمت منصوب شده است، روابط پکن – واشنگتن را مورد بررسی قرار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۳    
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۰    
صادق ستاری فر گفت: هماهنگی هایی را با سازمان سنجش انجام داده ایم تا بتوانیم از طریق آزمون کارشناسی ارشد برخی کمبودها را تامین کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۰    
ارزش بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز مجازی دنیا 0.2 درصد طی 24 ساعت گذشته کاهش یافته و به 16551 دلار و 22 سنت رسیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس ناسا با بیان اینکه واشنگتن و پکن در یک رقابت فضایی قرار دارند، هشدار داد احتمال زیادی وجود دارد که چین بر غنی ترین بخش های ماه اعلام مالکیت کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۰    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در امروز دوشنبه میزبان عرضه نزدیک به 80 کیلوگرم شمش طلا است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۱    
ذات الریه یک بیماری جدی است که عامل آن می تواند باکتری، ویروس یا قارچ باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۸    
باشگاه النصر عربستان بعد از کریستیانو رونالدو این بار با انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی به توافق رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
کریستیانو رونالدو پیش از انتقال به النصر یک پیشنهاد جذاب را رد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۷    
دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیشرفت گفت وگوهای تهران و ریاض گفت که دست عربستان که برای گفت وگو به سوی ما دراز شده است را می فشاریم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۲    
سابقه بیمه خریدنی نیست مگر اینکه فرد به 60سال رسیده باشد و برای بازنشسته شدن نیاز به خرید سابقه بیمه داشته باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۹    
رئیس صندوق بین المللی پول اقتصاد جهانی در سال 2023 را تیره تر و سخت تر از سال گذشته میلادی توصیف کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۳    
بانک ملت، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون استخدامی این بانک را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۴    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه "شاهین، تارا و سمند سورن" به عنوان خودروهای پیشنهادی به عنوان تاکسی های تهران مطرح است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۴    
سرانجام پس از 2سال انتظار، بررسی جزئیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه از صبح دیروز در مجلس آغاز شد که خبری بد برای سوداگران بازارهای مسکن، خودرو ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۸    
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سیاست گذاری های دولت برای تغییر شرایط بازار با اثر مثبت بر روند معاملات بورس همراه بوده است، گفت: اگر ابهامات مرتبط با بورس برطرف شود ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۵    
طبق گزارش رسانه های آمریکایی، رئیس جمهوری آمریکا هنوز تصمیمی درباره نامزدی مجددش برای پست ریاست جمهوری در سال 2024 نگرفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۵    
این عکس ها قدیمی ترین تصاویر از حرم امام رضا (ع) هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۲    
یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: اگر قرار است مذاکرات احیای برجام از سر گرفته شود بهتر است این گفت وگوها برای دور ماندن از فشارهای بیرونی غیرعلنی باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۶    
برخی افراد هنگام رفتن به حمام مرتکب اشتباهاتی می شوند که ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به بدن خود برسانند. با دانستن این اشتباه از آسیب ها جلوگیری کنید.