پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۲۳:۵۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 11 شهریور 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 شهریور 1396 تین نیوز 2 شهریور 1396 تین نیوز 3 شهریور 1396 تین نیوز 4 شهریور 1396 تین نیوز 5 شهریور 1396 تین نیوز 6 شهریور 1396 تین نیوز 7 شهریور 1396 تین نیوز 8 شهریور 1396 تین نیوز 9 شهریور 1396 تین نیوز 10 شهریور 1396 تین نیوز 11 شهریور 1396 تین نیوز 12 شهریور 1396 تین نیوز 13 شهریور 1396 تین نیوز 14 شهریور 1396 تین نیوز 15 شهریور 1396 تین نیوز 16 شهریور 1396 تین نیوز 17 شهریور 1396 تین نیوز 18 شهریور 1396 تین نیوز 19 شهریور 1396 تین نیوز 20 شهریور 1396 تین نیوز 21 شهریور 1396 تین نیوز 22 شهریور 1396 تین نیوز 23 شهریور 1396 تین نیوز 24 شهریور 1396 تین نیوز 25 شهریور 1396 تین نیوز 26 شهریور 1396 تین نیوز 27 شهریور 1396 تین نیوز 28 شهریور 1396 تین نیوز 29 شهریور 1396 تین نیوز 30 شهریور 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۲:۰۹    
یک هزار کیلومتر خط کشی در جاده های کردستان انجام شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۰    
به گزارش فرینا، این اینفوگرافیک توسط شورای اطلاع رسانی دولت بر اساس اطلاعات دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۸:۴۸    
تعریض جاده ها برای تردد زائران اربعین، تشریح آخرین وضعیت ساخت آزادراه جنوبی تهران و جزئیات نتایج اولیه بررسی سانحه اتوبوس حامل دانش آموزان سایر عناوین مهم حوزه حمل ونقل جاده ای در هفته گذشته به شمار ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۳    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 6600 تومان افزایش، به یک میلیون و 264 هزار و 500 تومان رسید، همچنین هر دلار آمریکا هم به نرخ 3890 تومان معامله شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۶    
مجتبی لشکر بلوکی در مقاله جدید خود به این سوال که چگونه مغزمان ما را فریب می دهد؟ یا بهتر است بگوییم چگونه دیگران مغز ما را فریب می دهند؟ پاسخ داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۴    
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از برطرف شدن موانع نشست و برخواست هواپیما در فرودگاه جهرم تا دو هفته آینده خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۴    
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: سانحه تصادف بین کامیون و پراید، در محور دامغان – جندق منجر به مرگ سه نفر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی در دو ابلاغ جداگانه مسئولان حراست فرودگاه های شاهرود و آبادان را منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۷    
معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: در موضوع تشکیل مناطق آزاد جدید هیچ تعللی متوجه دولت نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۲    
استان ها اصفهان - مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است که خط یک متروی اصفهان تا پایان امسال تکمیل شده و به ایستگاه دفاع مقدس واقع در ترمینال صفه اصفهان برسد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۲۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از تمهیدات لازم برای استقبال از مهر و تردد مناسب دانش آموزان در هسته مرکزی شهر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: ارزش مالی راه های استان 150 هزار میلیارد تومان و عمر متوسط راه های استان بیش از 20 سال است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۹    
پسر جوانی که بر روی ریل مترو خوابیده بود از حادثه نجات یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۹    
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از تغییرسرویس دهی در خط 8 مترو تهران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۵    
مشمولانی که شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت ارائه و تایید آن را دریافت کرده اند، اما پس از مدتی فوت شده اند، سود سهام عدالت می گیرند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۹    
در پی بروز نقص فنی در چرخ های هواپیمای شرکت زاگرس در مسیر بوشهر- تهران و بازگشت این هواپیما، فرودگاه بوشهر با ایمنی کامل شرایط فرود اضطراری این هواپیما را فراهم کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۳    
برخی خودروهای محبوب سنگاپوری ها از روز جمعه از گردونه حمل و نقل به دلیل اجرای استاندارد آلایندگی یورو 6 خارج و دیگر نمی توانند وارد بازار سنگاپور شوند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۵    
وبلاگ فرشاد مومنی-دریافتی های ارزی کشور بین سال های 1338 تا 1394 بیش از یک هزار و 686 میلیارد دلار محاسبه می شود. نکته کلیدی این است که 5/81 درصد آن به دوره پس از جنگ تعلق داشته است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: شرکت فولاد خوزستان برای صادرات 2میلیون و 700هزار تن برنامه دارد که با برنامه ریزی های انجام شده 2 میلیون تن آن توسط راه آهن جنوب صادر خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۳    
پلیس امارات از نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته در تمامی تاکسی های دوبی تا پایان سال 2018 میلادی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۴۲    
انحصار سه گانه همراه اول، ایرانسل و رایتل شکسته شد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۸    
تا امروز 345 روز از ابلاغ مصوبه دولت یازدهم درباره توقف تولید وشماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری می گذرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۰۰    
اگرچه شمارشگر قرمز رنگ سرچهارراه تغییر رنگ داده و سبز شده است، اما خودروها از جای خود تکان نمی خورند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۸    
جلسه مشترک شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا و شرکت سرمایه گذاری صنعتی رنا با شرکت های زیرمجموعه خود برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۵    
مدیران عامل و رابطین شرکت های حمل و نقل مسافر در بخش اتوبوس استان گلستان با شرکت در یک دوره آموزشی با نحوه استفاده از برنامه نرم افزاری و مزایا و تخلفات قابل کنترل سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۲    
تا پایان امسال میلادی، مدت زمان سفر با قطار بین برلین و مونیخ به طرز چشمگیری کاهش می یابد و به حدود 4 ساعت می رسد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۵۷    
قطار اکو که با تردد در مسیر پاکستان- ایران- ترکیه، در سال های گذشته زمینه توسعه ترانزیت و تعامل تجاری میان این کشورها را فراهم کرده و زمینه دسترسی ریلی آسان پاکستان و افغانستان به ترکیه و از آنجا به ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۳    
مدیریت موثر ریسک در صنعت کشتیرانی طی 12 ماه گذشته بهبود اندکی داشته است اما همچنان نیازمند ارتقاء است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۲    
در شهرنت ها زمینه اشتغال جوانان تحصیل کرده فراهم شده که تاکنون 130نفر در منطقه هفت و45نفر در استان قزوین مشغول به کار شده اند که پس از شش ماه در صورت تایید توانمندی آن ها استخدام می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۰    
رانندگان درصورتی که کد رهگیری را دریافت نکنند و یا با تأخیر بیش از 24 ساعت اقدام به دریافت آن کنند، خودروی مذکور از سوی دوربین های نظارتی نصب شده در جاده های کشور به دلیل نداشتن اسناد، جریمه می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
در پنجمین روز از هفته دولت ،پروژه لکه گیری وروکش آسفالت محور همدان-بیجار در مسیر غار علیصدر با حضور معاون امور عمرانی ، فرماندار بهار، بخشدار لالجین ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۷    
ساخت مترو اسلامشهر در بودجه سنواتی کشور دیده شده است، اما تا به این تاریخ کار احداث آن شروع نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۷    
مدیرعامل بیمه دانا با اعلام اینکه دیه هر فوتی در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در استان فارس 280 میلیون تومان است، از اعزام نماینده ای برای بررسی حادثه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۴    
هرمزگان از سال 95 تاکنون شاهد پرپر شدن دانش آموزان در جاده ها است، بی آنکه مدیران، نگاهی به عملکرد و ضعف های خود کنند، جاده و وسایل نقلیه را متهم ردیف اول عنوان می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۸    
ده ها شرکت تولیدی و خدماتی حوزه های مختلف خطوط هوایی،حمل و نقل هوایی،هوانوردی،تکنولوژی هواپیما،خطوط هوایی، مدیریت ترافیک هوایی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۲    
مدیر کل امور مالیاتی استان گفت: تراکنش های بانکی مشکوک ، فراریان مالیاتی را لو داد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۶    
نشست مشترک راه آهن ج.ا.ا و سازمان بنادر و دریانوردی در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۳    
قیمت نفت علی رغم کاهش 11 سنتی، آخرین روز کاری بازارهای جهانی را با 52.75 دلار به پایان برد اما کارشناسان همچنان نوسان قیمت نفت را تا برطرف شدن مشکل پالایشگاه های آمریکا پیش بینی می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۳    
در حالیکه سازمان بین المللی دریانوردی اقدام مثبتی را برای کاهش آلایندگی کشتی ها آغاز کرده اما این تغییر سریع موجب اختلال در صنایع پالایشی و کشتیرانی خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۷    
جانشین پدافند هوایی اهواز گفت: با وجود سه هزار و 700 نقطه پدافندی در کشور، چتر امنیتی فوق العاده ای در آسمان کشور وجود دارد که از آسمان ایران دفاع می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۱    
سقوط یک فروند هواپیمای آنتونوف مدل An-2 در نزدیکی مسکو 2 کشته برجا گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۸    
مسائل و مشکلات گمرک و پایانه رازی خوی بررسی شد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۵    
قطعه اول بزرگراه دهلران به اندیمشک به طول 12 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجرا است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۲    
فرماندار ملکشاهی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین راهکارهای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها بهبود رواه های مواصلاتی در این مناطق است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس از احضار وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی به این کمیسیون برای بررسی علت حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان خبر داد و گفت: گزارش بررسی علل این حادثه در صحن قرائت می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۳    
سود شرکت کشتیرانی SCF روسیه در نیمه نخست سال 2017 میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 90.8 درصد کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۰    
طرح احداث، بازسازی و تعمیرات پل بخش بالاده شهرستان کلنگ زده شد و از شرکت آریاترابر کازرون بهره برداری شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۷    
پیشنهاد تشکیل کمیته ایمنی در شورای پنجم تهران [کلیک و کشیدن برای جابجایی] شهردارآنلاین: نایب رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک وعمران شورای اسلامی شهر تهران ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل فرودگاههای استان بوشهر گفت: هواپیمای پرواز 4025 شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر بوشهر - تهران به دلیل نقض فنی دقایقی پس از پرواز از بوشهر، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه این شهر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۵    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بی احتیاطی راننده پژو روآ دو خانم 32 و 60 ساله را به کام مرگ فرستاد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید از فرودگاه جهرم، روند حرکت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را رو به جلو و متحول کننده وضعیت صنعت حمل و نقل هوایی ارزیابی کرد و توانمندی ایران برای ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۶    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از جابه جایی بیش از 31 میلیون مسافر توسط ناوگان اتوبوسرانی طی مرداد ماه سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت طی امروز در شرایط سالم است و انتظار می رود تا فردا شرایط کیفی هوای سالم در اکثر مناطق شهر تهران تداوم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۱    
روزانه یک میلیون جابجایی مسافر در روز توسط 1916 دستگاه اتوبوس و مینی بوس سازمان اتوبوسرانی مشهد انجام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۲    
شرکت هیونداری مرچنت کره جنوبی به شکل جدی به دنبال مدرن سازی ناوگان خود است و در همین راستا قصد دارد هفت شناور جدید را به ناوگان خود اضافه کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۲    
باستی گوت من، دوچرخه سواری است که مسیرش را از آلمان شروع کرده و می خواهد با پیام صلح و حفاظت از محیط زیست گرداگرد جهان رکاب بزند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۶    
ناوگروه 47 نداجا پس از 76 روز دریانوردی صبح امروز در اسکله منطقه یکم این نیرو (بندرعباس) پهلو گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۰    
در سال گذشته در یکی از مصوبه های مجمع عمومی اوپیک یا اهداف فعلی تصمیم گرفته می شود که نام هواپیمایی نفت به کارون تغییر یابد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۰    
تصاویر به روز ماهواره ای و گزارش های منتشر شده از گارد ساحلی آمریکا خبر از افزایش تلفات دریایی و رویدادهای مربوط به آلودگی در این کشور می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۷    
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور، گفت: ارتقای کیفیت خودروها می بایست مطالبه عمومی باشد تا خودروسازان ملزم به رعایت نکات ایمنی و بهره گیری از دانش روز شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۸    
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی مشکلی متوجه جاده و اتوبوس نیست ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش آلودگی های زیست محیطی سالانه بیش از دو میلیون لیتر در سوخت ناوگان اتوبوسرانی صرفه جویی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۸    
طبق روال سال های گذشته، خودروسازان کشور امسال نیز به تعطیلات تابستانی رفتند، تعطیلاتی که تا 19شهریورماه ادامه دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۶    
دو سه مساله درخصوص تصادفات و واژگونی اتوبوس دانش آموزان نخبه قابل طرح است؛ نخست برنامه هایی که آموزش وپرورش تحت عناوین مختلف برگزار می کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: نوسازی حمل و نقل ریلی در این منطقه از راه آهن کشور به منظور رفاه حال مسافران آغاز شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰    
وبلاگ مسعود نیلی-کارگاه بین المللی مطالعات بازار کار روز شنبه یازدهم شهریور ماه با حضور اندیشمندان و صاحب نظران حوزه اقتصادی در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۱    
رییس کنفدراسیون صادرات با بیان اینکه بانک محوری اقتصاد ایران در تامین مالی ؛ مشکل ساز است ؛ گفت:نرخ سود بالای بانکی فرصت اشتغال و پیشرفت را از بین می برد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۶    
طبق استاندارد جهانی باید 3 الی 5 درصد از ارزش کل راه ها و ابنیه فنی راه های کشور صرف نگهداری آن ها در یک سال شود
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۹    
در غرفه سیتروئن در شهر فرانکفورت شاهد مدل مفهومی "اسپیس تورر ریپ کرل" به عنوان یک کاراوان هستیم که این روزها کمپرون نامیده می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل دریایی سازمان بنادر با بیان اینکه در قانون مبارزه با قاچاق سوخت، انضباط بخشی به تردد و توقف شناورها و تجهیز شناورها به سامانه فنی ردیاب از مسئولیت های وزارت راه است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: از 35 دستگاه اتوبوس برقی بازسازی شده همزمان با بازگشایی مدارس بهره برداری خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۴    
کاهش پایدار تصادفات در جاده های کشور نیازمند استفاده از فناوری های نوین متناسب با این موضوع است بارها گفته شده که دنیای پیشرفته برای این منظور به فناوری ارتباطات خودرویی (فناوری DSRC در باند 5 ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۸    
رفتار ترافیکی راننده این اتوبوس از طریق دستگاه سپهتن که در اتوبوس نصب بوده است کنترل می شده و تا 60 ثانیه قبل از تصادف راننده سرعت غیرمجاز نداشته است
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۵    
وبلاگ داریوش نیکنام-طرح بحث در خصوص سهم و نقش صنعت هوانوردی در بهبود ،گسترش و افزایش قابلیت های رقابتی در اقتصاد ملی کشور ها طی سالهای اخیر بطور جدی تری در دستور کار مجامع جهانی و موسسات تحقیقاتی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اینکه سریال سوانح جاده ای در کشور تمامی ندارد، گفت: بخش عمده ای از جاده های بین شهری دوطرفه بوده و این امر موجبات افزایش سوانح رانندگی در کشور را فراهم کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۹    
همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولین محلی محور توکل آباد سولوئه –حیدرآباد در شهرستان رودبار جنوب و راه روستایی سفید مراد به چاه مرید شهرستان کهنوج افتتاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۷    
پس از افزایش محبوبیت دوربین های کوچک 360 درجه شرکت ایسر هم به جمع شرکت های سازنده این دوربین ها پیوسته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۱    
همزمان با آخرین روز هفته دولت و با حضور امام جمعه، دکتر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان و فرماندار راه روستایی منطقه رمون افتتاح شد، این در حالیست که با حضور جمعی از مسئولین محلی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۱    
گردشگران ومردم روستای برشنه از توابع شهرستان سپیدان به عنوان یکی از قطبهای گردشگری در فارس متاسفانه سال های سال است که در آرزوی پل ریزگذربه روستا ایام سپری می کنند .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۱    
سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز 36 دفتر و تعلیق 47 دفتر خدمات مسافرت هوایی در سال جاری خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از بهره برداری 11 پروژه در بخش راه سازی، ساختمان های دولتی و سکونت گاه های غیررسمی در هفته دولت خبر داد، این در حالیست که با حضور دکتر ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۶    
تصادف مرگبار اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی از ابعاد گوناگون مورد توجه کاربران این شبکه ها قرار گرفته و هر کس بر اساس شغل و تخصص خود به بررسی این موضوع پرداخته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های حمل ونقل بین المللی بابیان اینکه در همه دنیا زیرساخت های حمل ونقل را دولت ها و استفاده از آن ها را بخش خصوصی انجام می دهند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش از اعلام گزارش کتبی علت واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در شهرستان داراب که منجر به فوت 9 نفر شد تا سه روز آینده خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۵    
طبق بخشنامه بانک مرکزی از روز 11 شهریور هر بانک یا موسسه ای که در پرداخت سود بانکی برخلاف دستورالعمل جدید بانک مرکزی عمل کند، مورد مواخذه قرار می گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۲    
قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه تصادفات جاده ای سومین عامل مرگ و میر در میان ایرانیان است گفت: هر 30 دقیقه یک نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۹    
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از ثبت رکوردی کم نظیر در زمینه اجرای پروژه های تعمیرات اساسی شناورهای خدماتی در حوضچه تعمیراتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۹    
مشتریان یک بانک درست در اولین روز اجرای بخشنامه بانک مرکزی برای کاهش نرخ سود، پیامکی را دریافت کردند که بر مبنای آن،مبالغ موجود در حساب آنها به سپرده یکساله غیرقابل دریافت و پرداخت تبدیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۰    
وبلاگ حسین راغفر-عضو هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه الزهرا با اشاره به ابعاد طرح دولت ویژه فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۰    
هوای تهران پس از 12روز متوالی، سرانجام توسط آلاینده ازن آلوده شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۷    
وبلاگ محمد بهشتی-بیش از یکصد سال پیش، وقتی برادران لومیر دستگیره فانوس خیال را به حرکت درآوردند، تماشاچیان سینماتوگراف شگفت زده تصویر قطاری را روی پرده دیدند که به سویشان حرکت می کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۷    
در حالی که وظیفه سنگینی بر دوش اعضای شورای شهر تهران است برخی از این افراد به جای اشتغال و فعالیت در حوزه اصلی خود به سیاسی کاری مشغول هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۴    
در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان که منجر به فوت عده ای از سرمایه های این کشور شد، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیام تسلیت منتشر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهر تهران با جمعیت بالغ بر 10 میلیون نفر شرایط لازم را برای زندگی شهروندان ندارد و باید این وضعیت تغییر کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۸    
وبلاگ پویا جبل عاملی-برخلاف تصور رایجی که وجود دارد، نظام ارزی قفل شده (Peg) یا اصطلاحا نرخ ارز ثابت، از نظام ارزی شناور، بی ثبات تر است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۸    
با توجه به مشکلات عدیده ای که شرکت های حمل ونقل بین المللی با گمرک به خصوص در بندر شهید رجایی دارند .در نشستی مشترک معضلات موجود با مسئولین گمرکی بررسی شد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۵    
اول شهریورماه امسال بود که دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر آغاز به کار کرد و بعد از مراسم تحلیف اعضای شورا باید شهردار معرفی می شد به همین جهت در این گزارش به بررسی روند انتخاب شهرداران استان همدان ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار همدردی و تسلیت به خانوادهای جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی و طلب شفای عاجل مصدومین، بر رسیدگی کامل به مجروحین و آسیب دیدگان تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۹    
ترمینال های فجیره به مدیریت بنادر ابوظبی دبی میزبان ورود اولین شناور بود.
  • ۱