شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۳Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 30 بهمن 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 بهمن 1396 تین نیوز 2 بهمن 1396 تین نیوز 3 بهمن 1396 تین نیوز 4 بهمن 1396 تین نیوز 5 بهمن 1396 تین نیوز 6 بهمن 1396 تین نیوز 7 بهمن 1396 تین نیوز 8 بهمن 1396 تین نیوز 9 بهمن 1396 تین نیوز 10 بهمن 1396 تین نیوز 11 بهمن 1396 تین نیوز 12 بهمن 1396 تین نیوز 13 بهمن 1396 تین نیوز 14 بهمن 1396 تین نیوز 15 بهمن 1396 تین نیوز 16 بهمن 1396 تین نیوز 17 بهمن 1396 تین نیوز 18 بهمن 1396 تین نیوز 19 بهمن 1396 تین نیوز 20 بهمن 1396 تین نیوز 21 بهمن 1396 تین نیوز 22 بهمن 1396 تین نیوز 23 بهمن 1396 تین نیوز 24 بهمن 1396 تین نیوز 25 بهمن 1396 تین نیوز 26 بهمن 1396 تین نیوز 27 بهمن 1396 تین نیوز 28 بهمن 1396 تین نیوز 29 بهمن 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۳    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 15 ارز افزایش و نرخ 16 واحد پولی کاهش یافت؛ قیمت 8 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۸    
همان 2میلیارد معروف. انگار دیروز 6 اسفند 1390 بود یا اول دی 1386؛ همان روزهایی که مجلس کمک های 2 میلیارد دلاری برای توسعه مترو را در دل لایحه بودجه تصویب می کرد و همان روزها ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل بانک مسکن مهمترین وظایف و مسوولیت های توسعه گران در بافت های فرسوده شهری را در 9 محور تشریح کرد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
هاشمی ضمن تاکید بر اهمیت طرح مطالعاتی پروژه گفت: اجرای تونل ریلی البرز علاوه بر اینکه ضرورت شبکه حمل بار و مسافر شمال کشور است کاهش سفر تا نیم ساعت را در پی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
میانگین سنی بالای 20 سال در ناوگان هوایی ایران باعث شده نه تنها بسیاری از ایرلاین های ایرانی نتوانند برای رقابت با شرکت های منطقه ای با قدرت وارد بازار شوند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
شهردار منطقه 22 با انتقاد از بررسی مجدد لایحه مدیریت شهری توسط هیات رییسه شورای شهر، گفت : به استناد بند 32 ماده 71 قانون شوراها ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این نکته مهم که هواپیمای ATR هواپیمای خوبی است و در لحظه پرواز هیچ نقص فنی نداشت گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
رئیس کمیسون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: اولویت مدیریت شهری حل معضل ترافیک و آلودگی است به همین دلیل اعتبارات خوبی در بودجه سال 97 شهرداری برای این منظور تخصیص یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت برای بازآفرینی شهری 230 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
عملیات جستجو برای پیدا کردن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج که صبح یکشنبه از صفحه رادار ناپدید شد پس از سه روز از حادثه به صورت زمینی و هوایی همچنان ادامه دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰    
موقع روشن شدن موتور آتش گرفت و بلافاصله مسافران تخلیه شدند و عملیات اطفا حریق انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
در این فیلم، فرماندار سمیرم با حضور در میان تجمع کنندگان مقابل بخشداری دنا با تشریح عملکرد روز دوم عملیات امداد و نجات و در مورد پیدا شدن اشیایی شبیه به قطعات هواپیما توضیح می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
نمی توان به صورت صد درصدی تایید کرد که این اشیاء قطعاتی از هواپیمای سانحه دیده است
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۶    
مجری طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار گفت: هندی ها فقط اپراتور بندر شهید بهشتی چابهار هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید اینکه توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور باعث توسعه اجتماعی و اقتصادی خواهد شد خواستار توجه به پروژه های زیرساختی و اولویت بندی آنها شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
در حاشیه هفدهمین کنفرانس حمل ونقل و ترافیک که در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، خانم مهندس احمدی درباره پروژه بررسی رویدادهای غیرعادی در تصاویر ترافیکی که باراهنمایی های دکتر غلام پور عضو ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۴    
کار تحویل اجساد و جعبه سیاه هواپیما که تمام شد حداقل برای ثبت و ضبط تجربیات برای استفاده در سوانح بعدی هیچ کس نپرسید که شما چه کردید و چگونه این کار را در آن شرایط سخت به سرانجام رساندید؟ ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۹    
دبیر اجرائی هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک از معرفی 12 مقاله برتر در مراسم اختتامیه این گردهمآیی علم خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۳    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از اعزام نیروهای امدادی و 400 نیروی پلیس به منطقه جنوب شهرستان سمیرم برای پیدا کردن هواپیمای مسافربری "تهران-یاسوج" و اعمال محدودیت های انتظامی در این منطقه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم از حضور سه گردان بسیج و سپاه به استعداد یک هزار نفر به منظور کمک در عملیات جستجوی لاشه هواپیما و مفقودشدگان پرواز سقوط کرده تهران-یاسوج خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۴    
معاون سابق سازمان هواپیمایی کشوری منتقد ایجاد فضای ملتهب در بین افکار عمومی است و می گوید: در حال حاضر برخی با فرضیات و موضوعاتی که در رسانه ها مطرح می کنند باعث ایجاد تنش در بین افکار عمومی می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۱    
استفاده آزادانه و گسترده از موتورسیکلت، امروزه ما را با چالشی به نام موتورسواری خطرناک و مخرب محیط زیست مواجه باشیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
حتی در صورت بروز اختلال در سامانه های ناوبری که به هر دلیلی ممکن است ایجاد شود؛ پرواز به صورت ویژوال ادامه پیدا کرده و قابل کنترل است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۳    
گزارش برنامه ها ، اقدامات و دستاوردهای شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۶    
گزارش تحلیل صادرات کالاهای غیر نفتی کشور طی ده ماهه سال 95 را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۳    
مقاله معافیت های مالیاتی نوشته محمد برزگری را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
مقاله تاریخچه حمل و نقل و ترانزیت ، سیر تکاملی آن و کنوانسیون های مرتبط نوشته حسن صادقی را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۸    
مقاله بررسی تاثیر هزینه ها و زیر ساخت های حمل و نقل ریلی بر پتانسیل تجاری ایران با کشورهای آسیای میانه با رویکرد مدل جاذبه نوشته ابراهیم التجائی و محمد ارباب افضلی و فاطمه کیمیایی را از اینجا دانلود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
مقاله طرح اصلاح قانون دسترسی آزاد به شبکه حمل ونقل ریلی را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۶    
مقاله مدیریت پروژه و برنامه توسعه استراتژیک(مطالعه موردی : امیرنشین دبی ، امارات متحده عربی) را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
با توجه به اینکه سنجش صلاحیت و احراز هویت رانندگان سامانه های تاکسی آنلاین (موبایلی) ازجمله دغدغه های مردم و کاربران این بسترها بوده و امنیت خاطرشان درگرو توجه و اهتمام این شرکت ها به جذب نیروهای ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
معاون برنامه ریزی و مطالعات معاونت حمل و نقل وترافیک، از کارآمدتر بودن طرح جدید ترافیک در مقایسه با طرحی دانست که سال ها در گذشته اجرا شده است خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
کتاب الکترونیکی مجموعه گفتگوهای کاربردی و تخصصی در حوزه حمل و نقل و لجستیک را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ریگان گفت: وزش طوفان شدید سبب کندی عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان - چابهار و تعدادی از محورهای روستاهای منطقه شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۴    
مدیر کل دفتر ارزیابی های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل ونقلی وزارت راه و شهر سازی در حاشیه برگزاری هفدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل از توجه ویژه وزیر راه به منظور تحقق اقتصاد حمل ونقل در ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
این طرح در تابستان 94 آغاز شد و در ابتدا به صورت پایلوت در اصفهان و شریف آباد اجرایی و در سال 95 با مهندسی مجدد عملیات اجرایی آن در 16 استان آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
مسئول راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوهدشت با اشاره به ریزش برداری و رفع انسداد محور پای آستان در بخش گراب گفت: تردد جاده ای در این مسیر برقرار است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در حمل و نقل کالا (با تاکید بر کشورهای در حال توسعه) نوشته علیرضا تمیزی و بهزاد قائمی و عادل مصلحی را از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۵    
مقاله ارزیابی ویژگی ها و مزایای بنادر خشک به منظور ایجاد آنها در کشور ایران بر اساس تجربیات سایر کشورها نوشته بهزاد پارسا و محمد رضا کی منش از اینجا دانلود نمایید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۴    
پرواز جدید فرودگاه آیت الله جمی آبادان از پنجم اسفند در مسیر آبادان - کیش و بر عکس برقرار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۱    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خبر داد که از 50 باب ایستگاه پلیس پیش ساخته 25 مورد آن در 16 استان به بهره برداری رسید و در نیمه نخست سال 97 25 باب دیگر به بهره برداری می رسد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۹    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به همراه وزیر راه و شهرسازی برای بررسی ابعاد سانحه هوایی سقوط هواپیمای آسمان به یاسوج سفر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۶    
ساختمان های جدید پاسگاه های پلیس راه باهدف ایجاد تحولی جدید در سیستم حمل ونقل جاده ای و همچنین به منظور رضایتمندی بیشتر مردم از مسائل و مشکلات جاده ای احداث می شود
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۴    
اخبار و اطلاعات اولیه ای از پیدا شدن لاشه هواپیمای سقوط کرده منتشر شده که تاکنون از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تایید نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۱    
نمونه گیری از خانواده های مسافران سانحه هوایی آغاز شد. به گزارش تین نیوز، با تشکیل کمیته مدیریت بحران اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز نمونه گیری از خانواده های مسافران ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۸    
رئیس کمیسیون عمران با بیان اینکه هواپیمای ای تی آر نقص فنی نداشته است، فرضیه علت بروز حادثه سقوط هواپیما را تشریح کرد. ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
وزیر راه و شهرسازی از کوهنوردان حرفه ای برای کمک به کاوش لاشه هواپیمای تهران-یاسوج از سمت قله های رشته کوه دنا دعوت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۹    
در دومین روز از برگزاری هفدهمین کنفرانس مهندسی حمل ونقل، نشست هم اندیشی معرفی ویژه گی های شیوه اجرائی جدید طرح ترافیک و چگونگی نرخ گذاری آن با حضور معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۹    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران مجاز به زیباسازی و بهسازی حریم خطوط راه آهن با استفاده از اموال منقول و غیرمنقول خود از جمله اراضی ملی و دولتی اش شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
یکی از شاهدان محلی در روستای اطراف حادثه از کمبود نیروی انسانی گفت و افزود: خانواده جانباختگان در مدارس روستای بیده اسکان داده شده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
در حالی که جستجوی هواپیمای سقوط کرده به روز دوم رسیده است همچنان هیچ نشانی از لاشه هواپیما نیست. به گزارش تین نیوز ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: محل مشخص شده سقوط هواپیما در ارتفاع بالای 3700 متری است. ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
هواپیماها دستگاهی دارد که می تواند با فرکانس نقطه جغرافیایی خود را مشخص کند، متاسفانه دستگاه ELT عمل نکرده بنابراین موقعیت دقیق را نمی توان مشخص کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از اجرایی شدن طرح ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان حمل و نقل جاده ای بالای 50 سال از ابتدایسال جدید خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
عاطفه امینی نیا* : شاید بتوان گفت پس از حمل ونقل ریلی و دریایی، مقررات حمل ونقل هوایی از قدیمی ترین مقررات موجود در قلمرو حمل ونقل باشد. در این خصوص کنسوانسیون های متعددی تدوین شده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی گردنه بیژن به عنوان نقطه دسترسی به پادنا خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
مصطفی ملکی*- در حاشیه دریای خزر بیش از 20 بندر و پایانه وجود دارد که برای صادرات، واردات و ترانزیت کالاهای نفتی و غیرنفتی کشورهایی که در اطراف آن قرار دارند خدمات پهلودهی کشتی ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۸    
مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری همایش هوشمندسازی بنادر در تاریخ هشتم اسفندماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۰    
رئیس فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، بابیان اینکه تاکسی مترها بهترین ابزار تعیین نرخ کرایه تاکسی هستند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند: جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی، برای کاهش آلودگی هوا و توسعه و بهره برداری حمل ونقل عمومی هزینه شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۱    
مدیرروابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام یک گروه متخصص فرانسوی به تهران خبرداد و عنوان کرد: این هیات به همراه تیم بررسی سانحه به سرپرستی مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: مه گرفتگی هایی را در ساعات آینده در راه های مواصلاتی استان شاهد خواهیم بود که دقت زیاد رانندگان را برای جلوگیری از تلفات می طلبد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۷    
حدود یک ساعت گذشته یک فروند بالگرد به جهت امدادرسانی به اطراف وقوع سانحه اعزام شد اما شرایط جوی آب وهوا عملیات این بالگرد را ناتمام گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
آزمایش یک مدل از آنچه به عنوان اولین کشتی کانتینری خودران در جهان نامیده می شود، در نروژ به خوبی در حال اجرا است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۷    
ورود موتورسیکلت ها و فراهم نبودن زیرساخت های حمل ونقل عمومی دو موضوعی است که طراحان طرح ترافیک جدید آن را نادیده گرفته اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۱    
افزایش محدودیت ها و سختی های غیر قابل قبول و غیر قابل انتظار برای برخی ملیت ها و در برخی شرکت های کشتیرانی که متاسفانه در ناوگان ما به وفور مشاهده می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و مسئولان گردشگری کشور، هزینه بالای برخی خدمات سفر در مقاصد داخلی بعضا موجب می شود هموطنان مقاصد خارجی به ویژه کشورهای همسایه را ترجیح دهند و به این باور برسند که سفرهای ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۶    
با نوسان در بازار ارز، هزینه تمام شده بسته های سفر خارجی برای آژانس های مسافرتی که تقریبا تمامی خدمات خود را بر پایه ارزهای خارجی تهیه می کنند نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و این امر بر میزان تقاضای سفر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۷    
رئیس پلیس راه کردستان گفت: وجود مه شدید و باراش برف و باران به صورت مقطعی جاده های استان را فرا گرفته لذا رعایت اصول ایمنی از جانب رانندگان در مسیرها الزامی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۴    
به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری 19 دستگاه مرتبط با حوزه سفر و گردشگری در قالب ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کاملا آماده هستند و تمام ادارات کل میراث فرهنگی در استان ها نیز برنامه ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۵    
قرارگاه انتظامی و امدادی پلیس اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی محور سی سخت به بیده در سمیرم خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به بارش باران و برف در برخی مناطق کوهستانی استان که موجب لغزندگی جاده ها شده به رانندگان توصیه می شود با احتیاط رانندگی کنند.