شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 30 آبان 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 آبان 1396 تین نیوز 2 آبان 1396 تین نیوز 3 آبان 1396 تین نیوز 4 آبان 1396 تین نیوز 5 آبان 1396 تین نیوز 6 آبان 1396 تین نیوز 7 آبان 1396 تین نیوز 8 آبان 1396 تین نیوز 9 آبان 1396 تین نیوز 10 آبان 1396 تین نیوز 11 آبان 1396 تین نیوز 12 آبان 1396 تین نیوز 13 آبان 1396 تین نیوز 14 آبان 1396 تین نیوز 15 آبان 1396 تین نیوز 16 آبان 1396 تین نیوز 17 آبان 1396 تین نیوز 18 آبان 1396 تین نیوز 19 آبان 1396 تین نیوز 20 آبان 1396 تین نیوز 21 آبان 1396 تین نیوز 22 آبان 1396 تین نیوز 23 آبان 1396 تین نیوز 24 آبان 1396 تین نیوز 25 آبان 1396 تین نیوز 26 آبان 1396 تین نیوز 27 آبان 1396 تین نیوز 28 آبان 1396 تین نیوز 29 آبان 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۶    
در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تأکید شده که دولت مکلف است بستر دستیابی آحاد جامعه به مسکن و برخی موضوعات دیگر مانند آموزش عمومی رایگان، بهداشت و درمان فراگیر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۵    
همزمان با شروع فصل زمستان، عملیات راهداری زمستانی برای حدود 17 هزار کیلومتر راه در سطح استان کرمان آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۰    
علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران از عزل شهردار ناحیه 2 منطقه 1 به دلیل قطع درختان بخشی از خیابان ولی عصر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۷    
مستندسازی وضعیت کارآفرینی بانوان در کشورهای عضو، تاکید بر راه اندازی قطار اسلام آباد- تهران-استانبول و یکسان سازی اسناد در زمینه حمل و نقل به نام اکو به منظور تسهیل ترانزیت از سوی نماینده ایران در ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۴    
حادثه ناگوار زلزله غرب کشور را به همه هم میهانان عزیز تسلیت عرض می کنم، مصیبت بزرگی بود که بیش از 500 نفر در آن جانشان را از دست دادند و هزاران نفر مجروج شدند امیدواریم که روزی فرابرسد که اگر زلزله ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۳    
فرارسیدن ماه ربیع الاول که سرآغاز خیر ونیکی برای جهان اسلام است را گرامی می داریم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۶    
بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن 11 واحد پولی از جمله دلار آمریکا نسبت به دیروز کاهش و نرخ 23 ارز دیگر همچون یورو و پوند انگلیس افزایش یافت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۱    
جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی از تعمیر و بهسازی بیش از 69 دستگاه ابنیه فنی راه های استان در 7 ماهه سال 96 خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۸    
یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: برخی افزایش قیمت دلار را به نفع صادرات می دانند، اما من ثابت می کنم اگر امروز دلار 6 هزار تومان شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۹    
نشست کمیسیون ایمنی راه ها در اولین روز گرامیداشت یادمان قربانیان سوانح رانندگی به محوریت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری در سالن جلسات ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۹    
مدیر اجرایی طرح معاینه فنی خودروهای کشور گفت: خودروهای پیکان، نیسان، پراید، پژو و سمند به ترتیب بیشترین سهم مردودی را در معاینه فنی داشته اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی پلدختر گفت: آزادراه خرم آباد -پل زال که شب گذشته بر اثر وقوع تصادف مسدود شده بود بازگشایی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۱    
غلامرضا رضایی بالاجو سرپرست اداره کل ساخت ساختمان های راه آهن، بنادر و فرودگاه ها، از افتتاح و بهره برداری 10 ایستگاه راه آهن به مساحت 4.5 میلیون متر مربع تا پایان سال جاری خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
استاندار گیلان با اشاره به روند کاهش تلفات جاده ای در این استان طی سال های گذشته ، گفت: فرهنگ سازی و توجه به آموزش برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی ضروری است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۴    
نمایشگاه توانمندی های صنایع هوایی و فضایی ایران 7 تا 10 آذرماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه آمار برخورداری آسفالت راه روستایی در راستان گیلان رو به افزایش است گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شیب کاهش تلفات جاده ای کند شده است، گفت: با ادامه روند فعلی احتمال اینکه در 10 سال آینده کشته های سوانح جاده ای به 19 هزار نفر برسد، وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۸    
پس از فروکش کردن تب به کارگیری خودروهای پلاک شهرستان از سوی دو شرکت حمل ونقل مسافر هوشمند، این بار استفاده از نقشه یاب خارجی از سوی رانندگان این دو مجموعه خبرساز شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
زمین لرزه ای با قدرت 3 ریشتر سرپل ذهاب را به لرزه درآورد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۹    
در دیدار ظریف و معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشر دوستانه، موضوع ارائه کمک های بشر دوستانه به عنوان مبرم ترین نیاز مردم کشورهای یمن و سوریه مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
سفیر ایران در فرانسه گفت: تماس هایی بین ما و لبنان هست؛ فقط با حزب الله هم نیست. ما با دیگر گروه ها در لبنان هم در تماس هستیم، همچون مارونی ها، سنی ها و ...، نمی توان حزب الله را از بقیه جدا کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
علی یدالله زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار استان همدان از پیشرفت 75 درصدی اجرای پروژه زیرگذر شهرک صنعتی بهاران یا شهرستان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۰    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث اتوبان تهران شمال دارای قطعات و فازهای گوناگون است که تا پایان سال جاری به طور کامل به بهره برداری نخواهد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
با هدف کاهش سوانح رانندگی و بالا بردن سطح آگاهی و باورهای عمومی در زمینه فرهنگ ترافیکی و حساس کردن افکار عمومی نسبت به کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۴    
محمد محسنی برای سومین سال پیاپی به عنوان خادم نمونه صادرات غیر نفتی استان هرمزگان انتخاب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جابجایی 61 میلیون تن انواع کالا و ترابری 10 میلیون نفر سفر دریایی در کارنامه عملیاتی بنادر تجاری و مسافری این استان طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۶    
وزیر کشور گفت: بنا بر گزارش نیروی انتظامی، در زلزله اخیر استان کرمانشاه کمترین میزان سرقت را داشته ایم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۶    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارش ها در چهارمحال و بختیاری، گفت: 46 اکیپ راهداری در این استان به حالت آماده باش است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۳    
خودروی مرسدس بنز S 550 با ارزشی نزدیک به سه میلیارد تومان در خیابان های تهران.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
در حالی حدود 5 ماه از بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو می گذرد که وزیر صنعت، معدن و تجارت در اواسط آبان ماه امسال، از بررسی طرح جدیدی در دولت برای واردات خودرو خبر داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۷    
مسکو از برنامه ایران، روسیه و ترکیه برای نابودی نیروهای باقی مانده گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۱    
اتاق های بازرگانی تصمیم دارند که تمرکز خود را روی بازسازی مدارس قرار دهند. برابر آمار 570 مدرسه در کل منطقه زلزله زده وجود دارد که 85 مدرسه به طور کامل آسیب دیده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
شنبه مورخ بیست وهفتم آبان ماه 96 مهندس محمد زاده عضوهیئت مدیره راه آهن ج.ا.ا ومسئول پروژه احداث خطوط فرعی کشور، از اداره کل راه آهن زاگرس بازدیدنمود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۸    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت که در گزارش این کمیسیون راجع به مسکن مهر عنوان شده بود پیمانکاران برخی مجموعه ها دست دوم و سوم بوده و برای اقتصادی شدن فعالیتشان از کیفیت کاسته بودند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
وسایل گرمازا باید در جایی قرار داده شود که چادر بیشترین ارتفاع را دارد و هرگز کتری و قابلمه غذا روی این وسایل قرار داده نشود و از نزدیک شدن کودکان به آن ها جلوگیری شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
ارزبری خودروهای وارداتی بسیار بالاست. سال گذشته که خودروسازان ما یک میلیون و 250 هزار خودرو تولید کردند، همین مقدار ارز مصرف شد که واردکنندگان با 76 هزار دستگاه خودرو ارز مصرف کردند
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
انصاری مدیرکل راه آهن زاگرس از توسعه خطوط ریلی سیلوی گندم شهرستان اندیمشک خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
در حالی که شرکت خودروسازی هوندا به دلیل معرفی ربات آسیمو بسیاری از توجه ها را در سراسر جهان به خود جلب کرده است، دیگر خودروساز ژاپنی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی بر آمادگی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای همکاری با شرکت های دانش بنیان در ساخت سامانه های رادار هواپیمایی تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۹    
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که به مناسبت گرامیداشت یادمان قربانیان تصادفات رانندگی، مانور امداد خودروها در آزادراه کرج- قزوین برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۹    
مدیرکل فرودگاه های خوزستان از لغو چهار پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز خبر داد و گفت: به دلیل اینکه دید افقی در فرودگاه اهواز به 100 متر رسیده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۰    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی درباره مهمترین مسایل دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۰    
معمولا مسکو را یکی از مراکز بزرگ جهانی در زمینه فناوری های پیشرفته همچون سانفرانسیسکو، سیاتل یا لندن محسوب نمی کنند اما این شهر بدون هیاهوی در حال تبدیل شدن به محل جذابی برای پیشرفته ترین فناوری های ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان با اعلام اینکه میزان دید افقی در فرودگاه اهواز به 100 متر کاهش یافته از احتمال لغو پروازهای این فرودگاه تا عصر امروز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۱    
میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان اهواز پیش از ظهر سه شنبه به بیش از 23 برابر حدمجاز رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۳    
چند روز پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، شماره 139 هفته نامه حمل ونقل با نگاه ویژه به همین موضوع منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۳    
طی ابلاغی از طرف مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدتقی سلجوقی به سمت رئیس اداره عملیات هوانوردی فردگاه یاسوج منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
اینکه بگوییم اگر ریل زودتر به کرمانشاه می رفت چنین و چنان میشد علمی و اخلاقی نخواهد بود. به دلایل مزایای رقابتی ریل در مقایسه با حمل ونقل هوایی و جاده ای خوب است که سیستم ریلی به یک منطقه ورود کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۷    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون چک در کمیسیون متبوع خود خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۴    
یک شرکت آمریکایی قصد دارد مدت سفرهای هوایی طولانی را به طرز چشمگیری بکاهد. در همین راستا هواپیمایی خواهد ساخت که با دو برابر سرعت صوت پرواز می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۱    
احمد توکلی، در نامه ای به وزیر نفت نوشت: در قرارداد اخیر وزارت نفت برای فروش گاز به شرکت نروژی- ایرانی، مسیر قانونی برای صادرات گاز طی نشده و اجرای این قرارداد باید به سرعت متوقف شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از برآورد خسارت 17 میلیارد تومانی زلزله به راه های استان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران دلایل ایجاد حباب بی سابقه قیمت سکه را تشریح و تصریح کرد که افزایش تقاضا در بازار و از طرفی محدودیت عرضه سکه منجر به شرایط فعلی در بازار شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۲    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت :بایداز دستگاههای امدادی و نهادها و شهرداری تهران برای کمک رسانی به زلزله زدگان تقدیر کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به انجام 130 پرواز ویژه به فرودگاه کرمانشاه پس از وقوع زلزله در این استان، بر جایگاه مهم این فرودگاه در عملیات امداد و نجات تأکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۹    
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: خواستار جلوگیری از احداث کارگاه خط 6 مترو در مقابل موزه فرش تهران هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۰    
در کشورهای توسعه یافته تسهیلات تشویقی متعددی جهت ترغیب شهروندان به استفاده از وسائط نقلیه عمومی برای کاهش ترافیک و آلودگی در کلان شهرها تمهید و ارائه می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۴    
رییس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیل تصادف زنجیره ای چند خودرو در جاده اهواز به غیزانیه در ظهر سه شنبه، این مسیر تا یک ساعت آینده مسدود است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۸    
دکتر باقر کرد معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری در رأس هیأتی صبح امروز از تجهیزات و زیرساختهای طرح و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید به عمل آورد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۸    
آخرین وضعیت طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور، که از روز 12 بهمن ماه 94 آغاز شده، تا 29 آبان اعلام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۶    
مدیر شهرک صنعتی قرچک گفت: تعریض زیرگذر راه آهن خروجی آجرثبات در این شهرستان توسط شرکت راه آهن ضروری است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۷    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر اینکه دولت نباید بیش از حد، اصرار به ثبات نرخ ارز داشته باشد، گفت: باید اجازه داد ارز هم به عنوان یک کالا، قیمتگذاری شده و دولت تنها کنترل و مدیریت کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات درباره گلایه زائرین مراسم راه پیمایی اربعین گفت: حق با زائرین است خدمات مراسم اربعین نا مناسب بود، در مسیر نجف به کربلا مشکلات بسیار زیادی وجود داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
رانندگان ناوگان مسافری جاده ای معتقدند اخذ و رسید دفترچه رانندگی که جواز کسب آنان محسوب می شود روش مناسبی برای اعمال قانون نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۵    
رئیس اتاق اصناف ایران ضمن انتقاد نسبت به اینکه پس از گذشت 11 ماه هنوز مشکلات پلاسکو حل نشده است، اعلام کرد که قرار شده مجوز ساخت ساختمان پلاسکو به سبک و سیاق سابق صادر شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۶    
جانشین فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی گفت: با حضور مقتدرانه این یگان در شهرهای حادثه دیده، امنیت به صورت صددرصدی در استان کرمانشاه، شهرستان ها و روستاهای اطراف حاکم است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۴    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان گفت: مرمت دومین فرودگاه کشور که در شهرستان بندرلنگه بندرلنگه واقع است با یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: در سالهای گذشته تنها به ساخت نیوجرسی توجه شده است بدون اینکه به این موضوع فکر کنیم که دوام و ایمنی آن تا چه اندازه اهمیت دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
یک پژوهشگر اقتصادی با انتقاد از نظارت نامناسب بر روند عملکرد بانکها گفت: بانک مرکزی قدرت کافی ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
دبیرکل سازمان بین المللی ماهواره و موبایل مارکو ماندیرولا رییس اتحادیه بین المللی قایقرانان و طنابداران پیام تسلیتی به حادثه دیدگان زلزله استان های غربی ایران داد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که این کشور در ماه نوامبر امسال موضع خود را درباره تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت مشخص می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۹    
معاون ساخت و توسعه آزادراه ها در همایش دوام حفاظ های بتنی راه گفت:تولید با کیفیت حفاظ های بتنی باید در دستور کار جدی قرار گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
در حالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ثبت تخلفات موتورسیکلت ها خبر می دهد که، تضمینی برای تمکین این دسته از وسایل حمل ونقل از قانون وجود ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۰    
رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با تشریح برنامه این سازمان برای ارتقای ایمنی نیوجرسی، گفت: برای راه های موجود به 19هزار کیلومتر حفاظ بتنی احتیاج داریم که در شرایط تنگای مالی امکان اجرای آن ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۷    
کاهی گفت: 2 اسکیت 500 و 1500 گالنی سیلندر پر کنی سیار گاز مایع در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی مستقر کردیم که به صورت رایگان پیک نیک ها را شارژ می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۷    
همزمان با ورود سامانه بارشی به آسمان غرب کشور، هم اکنون مه گرفتگی بیشتر جاده های ارتباطی استان کردستان را زیر سلطه خود برده و باعث کاهش دید رانندگان شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تهیه نقشه ایمنی راه های کشور و ارسال آن به دفتر معاون اول رییس جمهوری برای تایید خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۲    
تفاهم نامه همکاری های علمی و تحقیقاتی میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و دانشگاه امیر کبیر(واحد ماهشهر) با هدف گسترش هرچه بیشتر زمینه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی منعقد گردید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۹    
بانک سرمایه گذاری تی. دی سکیوریتیز* کانادا پیش بینی می کند، قیمت فلزات گرانبها پس از یک سال کاهش، در سال 2018 افزایش یکنواخت و آرامی را تجربه می کند و طلا از مرز یک هزار و 300 دلار در هر اونس می گذرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۹    
در حالی حدود 2 سال از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما می گذرد که بر خلاف پیش بینی برخی مسئولان وزارت راه و شهرسازی، این برنامه شبیه گران سازی بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۶    
چرا چرخ های هواپیما پنچر نمی شوند ؟ این شاید سوالی باشد که ممکن هست برای شما هم پیش بیاید که چرا چرخ های هواپیمای غول پیکری مانند بوئینگ 777 با وزن حدود 227 تن در زمان فرود با سرعت 270 کیلومتر در ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
سانحه رانندگی در استان "سند" پاکستان 27 کشته و زخمی برجا گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
طرح شبکه سیر در مازندران اجرا شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان با اشاره به وقوع دو فقره تصادف در شهر کرمان طی شب گذشته گفت: 9 نفر در این سوانح رانندگی مصدوم شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
همزمان با شروع اولین بارش های پائیزی نیروهای امدادی هلال احمر و راهداری در مناطق سخت گذر و محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش درآمد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
نماینده مردم چناران، گلبهار و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت: کار ساخت درمانگاه تخصصی گلبهار نیز تمام شده است و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به دنبال تامین نیرو و خرید تجهیزات هستند که امیدواریم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۸    
شرکت بازرگانی کالا و تدارکات Trafigura برنامه های خود را برای توسعه دومین پروژه ترمینال واردات LNG در بندر قاسم پاکستان تایید کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۸    
ایالات سیاتل در امریکا به دنبال ساخت سیستمی کاملا تازه برای حمل و نقل است. این ایالت چندان هم با پیشرفت های حوزه ی حمل و نقل غریب نیست و همین حالا هم چهار پل بسیار بزرگ شناور دنیا را در خود قرار داده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل دفتر بهداشت شرکت آب و فاضلاب کشور گفت:در مناطق زلزله زده نظارت بالایی بر کیفیت آب به لحاظ میکروبی بودن وجود دارد و امکان ورود آلودگی های میکروبی به آن بسیار اندک است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۲    
توان هر لکوموتیو برقی، بیش از سه برابر توان لکوموتیو دیزلی است. در آن سال ها قیمت هر لکوموتیو برقی نیز سه میلیون یورو، یعنی حدود 15 میلیارد تومان بود که 2/4 مگاوات نیز قدرتشان بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۲    
برخی وزرا در جلسه عصرانه با عرضه کنندگان خرد ارز، می خواهند کنترل بازار را در دست گیرند؛ غافل از این که چند هفته ای هست که اختلال عرضه ارز در بازار، آلارم های سوداگری را به صدا درآورده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۹    
رئیس کل بیمه مرکزی بر مسئولیت محدود شرکت های بیمه و مردم در تصادفات رانندگی با خودروهای لوکس تاکید کرد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
هرچند بهترین راه برای تشویق کاربران به استفاده از تولیدات داخلی، روش های سلبی نیست اما بار دیگر با ممنوعیت استفاده از نرم افزار ویز ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۸    
نماینده اسبق ایران در کمیته حمل ونقل اسکاپ با یادآوری این که حدود 30 سال است که افراد علاقه مند به امر ترانزیت به دنبال کسب درآمد چندین میلیارد دلاری از حمل ونقل زمینی هستند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۳    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته بحران در این فراکسیون برای بررسی موضوع زلزله اخیر کرمانشاه خبر داد و گفت که اعضای این کمیته قرار است از مناطق آسیب دیده بازدید کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
ارش باران باعث ریزش کوه در مسیر حمیل به ایلام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۸    
در دیدار علی شیر سولطاناف، معاون نخست وزیر جمهوری ازبکستان و عبدالرحیم کردی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، بر گسترش همکاری های اقتصادی به ویژه در حوزه حمل ونقل و ترانزیت ...
  • ۱