پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۲۳:۳۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 1 آبان 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 آبان 1396 تین نیوز 2 آبان 1396 تین نیوز 3 آبان 1396 تین نیوز 4 آبان 1396 تین نیوز 5 آبان 1396 تین نیوز 6 آبان 1396 تین نیوز 7 آبان 1396 تین نیوز 8 آبان 1396 تین نیوز 9 آبان 1396 تین نیوز 10 آبان 1396 تین نیوز 11 آبان 1396 تین نیوز 12 آبان 1396 تین نیوز 13 آبان 1396 تین نیوز 14 آبان 1396 تین نیوز 15 آبان 1396 تین نیوز 16 آبان 1396 تین نیوز 17 آبان 1396 تین نیوز 18 آبان 1396 تین نیوز 19 آبان 1396 تین نیوز 20 آبان 1396 تین نیوز 21 آبان 1396 تین نیوز 22 آبان 1396 تین نیوز 23 آبان 1396 تین نیوز 24 آبان 1396 تین نیوز 25 آبان 1396 تین نیوز 26 آبان 1396 تین نیوز 27 آبان 1396 تین نیوز 28 آبان 1396 تین نیوز 29 آبان 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل راه آهن شمال غرب کشور از نواخته شدن سوت قطار پنج ستاره زنجان- قزوین – مشهد خبر داد و گفت: سطح خدمات ارائه شده این قطارها در حد شرکت های هواپیمایی بوده و کوپه های آن در چهار کلاس طراحی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹    
خودروهای خودران با داشتن رادار و لیدر و جی پی اس در واقع هوش های مصنوعی هستند که می توانند ساختارهای شهری را متحول کنند و در خدمت نظام شهرسازی نسل های آینده قرار گیرند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۳۹    
به گفته مدیرکل راه آهن شمال شرق یک کشور درباره برنامه حرکت قطار محلی سمنان - مشهد ساعت 8:40 صبح از ایستگاه سمنان حرکت و در ایستگاه های دامغان ، شاهرود و نیشابور توقف دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۹    
معاون فنی و زیربنایی اداره کل راه آهن شرق از برنامه ریزی برای حمل سالیانه دو میلیون تن گندله توسط این اداره کل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۳    
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تاکسی اینترنتی پیکو مجوز فعالیت را از اتاق اصناف این استان دریافت کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۵:۰۹    
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: طی چند سال گذشته اقدامات خوبی برای کاهش آلودگی هوا انجام شده است که نتایج این اقدامات در کاهش شاخص های آلودگی هوای شهرها نمود پیدا ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای پروژه برقی کردن راه آهن تهران – مشهد به سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری نیاز دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان گفت: استقبال کم مسافران سبب لغو پرواز های فرودگاه شهرستان کلاله شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۷    
هیئت وزیران در جلسه 23 مهرماه 1396 به پیشنهاد شماره 34030.64735 مورخ 13 شهریور 1396 معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مواد (117) و (118) قانون ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از فردا تا هفتم آبان ماه حمل و نقل ریلی به مرز مهران بسته می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۸    
دولت در 5 سال آینده هزاران کیلومتر خطوط جدید ریلی در استان های مختلف احداث می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: جایگاه منحصر به فرد و موقعیت استراتژیک ملی و منطقه ای چابهار در دسترسی به آبهای اقیانوسی و قرار گرفتن در مسیرهای ترانزیتی و ترانشیپی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۰:۰۲    
بر اساس آمارها، حدود یک میلیون و 500 هزار خودروی فرسوده در کشور وجود دارد. در این بین، بیش از 10 درصد خودروهای پایتخت نیز فرسوده هستند که عامل 83 درصد آلودگی هوای تهران به حساب می آیند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۰    
عاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده راهکار اصلی کاهش آلودگی هوای کلانشهرها است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۰    
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر حل مشکلات گمرکی و ویزا برای حضور بیشتر تجار مازندرانی در قیزیل اوردا ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۵    
سال گذشته ماده 13 قانون اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم به بانک ها تکلیف کرد اطلاعات حساب افراد خاص را برای شناسایی میزان مالیات آنها در اختیار سازمان مالیاتی قرار دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۸    
به منظور توسعه و ایجاد همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و با در نظر گرفتن پتانسیل و امکانات دو انجمن و لزوم ایجاد هماهنگی و همکاری بین مراکز ذی ربط ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۶    
معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها: با اتمام آخرین بخش ریل گذرای راه آهن مراغه- ارومیه اتصال ریلی شهر ارومیه به شبکه حمل و نقل برقرار شد و هم اکنون عملیات تکمیلی خط در حال انجام است که به ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۶    
ضوابط جدید فعالیت دربخش حمل ونقل بین المللی مسافر از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تهیه و به ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سراسر کشور ابلاغ شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۳    
مدیر فرودگاه بجنورد از ورود 2 فروند هواپیمای نو 4 نفره برای راه اندازی تاکسی هوایی در این فرودگاه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۳    
سرپرست معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طی 6 ماهه اول امسال یک میلیون و 389 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در استان جابجا شده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۷:۰۰    
6معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: اجرای طرح ویژه مسکن روستایی با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی واحدهای مسکونی روستایی اقدامی ضروری است که باید تداوم یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۷    
وزارت خارجه هفتمین گزارش سه ماهه خود در اجرای برجام را در سه بخش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۷    
در جلسه ای که امروز در محل وزارت راه و شهرسازی در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز جهت تسریع در احداث خط راه آهن اصفهان – شهرکرد- اهواز تشکیل شد مقرر گردید از محل منابع صندوق توسعه ملی و سرمایه گذاری بخش ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۴    
نزدیک به یک سال تردد اتوبوس از مسیر اقلید-یاسوج به علت غیراستاندارد بودن مسیر ممنوع است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۴    
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه بزرگراه بوشهر دیر دارای 58 درصد پیشرفت است گفت: این محور مهم مواصلاتی استان بوشهر از محل اعتبارات وزارت نفت تکمیل می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۸    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سفر به سئول سرمایه گذاران کره ای تمایل بسیار زیادی برای ورود منابع خود به پروژه های حمل و نقل شهری داشتند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۸    
عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان بنادر و دریانوردی در جریان بازدید از مجتمع بندری خرمشهر گفت: سازمان بنادر در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به بنادر استان خوزستان دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
طبق مفاد برنامه ششم توسعه، تا سال 1400 سهم بار از ریل باید به 30درصد یعنی رقمی معادل 195میلیون تن بار افزایش یابد و سهم ریل از حمل ونقل مسافری نیز به 40میلیون نفر مسافر حومه ای افزایش یابد و با تلاش ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۵    
استان اصفهان از دیرباز یکی از مراکز مهم در کشور بوده است.گستردگی این استان،فرهنگ غنی،حاصلخیزی و اهمیت سیاسی آن سبب شده تا در هر دوره تاریخی مورد توجه حاکمان و مردم شهرهای دیگر قرار گیرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
رانندگان زن خط تهران- کرمان از ریزش مسافران اتوبوس های بین شهری و مشکلات ریز و درشت راننده ها می گویند رانندگان مسنی که بازنشسته نمی شوند عامل تصادف های جاده ای هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: مسؤولان کاروان های زیارتی از اجاره اتوبوس های فرسوده و فاقد سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان و سیستم حمل و نقل ترکیبی خودداری کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه همه جانبه و استفاده از ظرفیت های بالقوه بندر تاریخی نوشهر تأکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۹    
رییس جمهور در نامه های جداگانه ای به وزارت دادگستری و سازمان اداری و استخدامی کشور، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۶    
در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی 34 دستگاه سکوی نماز دیگر به سکوهای نماز استان اضافه گردید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۳۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: این سازمان همیشه به مجلس پاسخگو بوده و وزارتخانه شدن، صرف تغییر نام، جز بزرگ شدن دولت که برخلاف برنامه ششم است مشکلی را حل نمی کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۷    
عضو شورای اسلامی شهر زنجان از جابه جایی پایانه مسافری اتوبوسی به بیرون شهر خبر داد و گفت: با یک شرکت خصوصی درباره اجرایی کردن طرح پیشنهادی حمل و نقل عمومی و انتقال پایانه به بافت بیرونی شهر صحبت شده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۷    
هیات تجاری واقتصادی استان قزل اوردا قزاقستان روز دوشنبه از چند واحد تولیدی مازندران بازدید کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۴    
اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام با عزم جدی و فعالیت شبانه روزی در حال آماده شدن برای تردد زائرین اربعین حسینی (ع) است
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۴    
محمد پورفخری مدیر کل راه آهن هرمزگان از ثبت رکوردعملکرد(تخلیه و بارگیری) 1135 واگن در یک روز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۹    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان جزئیات عملکرد شش ماهه اول سال 96این اداره را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۳۱    
معاون برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی گفت:آماری که اکنون از وضعیت رو به رشد ترانزیت شاهد هستیم ترانزیتی است که با بازاریابی اتفاق افتاده است و به صورت هوشمندانه در حال افزایش است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۲۲    
با صدور حکمی از سوی احمد افرین محمد زاده مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران علی نوری پور به عنوان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان امل منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات 680 کیلومتر خط کشی در سطح محورهای ارتباطی استان با اعتباری حدود 12 میلیارد ریال در طول 6ماه اخیر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۳    
دولت مالزی در حال مذاکره با یک شرکت آمریکایی است تا از یک فناوری جدید برای یافتن هواپیمای مسافربری این شرکت که از سال 2014 تا به حال مفقود شده، استفاده شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل تدارکات و تامین تجهیزات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از خرید سامانه ها و تجهیزات نوین برای فرودگاه های کشور با اعتبار 350 میلیارد ریال خبر داد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۵۲    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران تردد کامیون های فرسوده را عاملی موثر در آلودگی هوای پایتخت دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل اجتماعی استانداری تهران گفت: به نظر می رسد باید در زیر سطح و یا هوا کار کرد چرا که دیگر خیابانهای تهران ظرفیت افزایش جمعیت را نخواهند داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۶    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از سهم بالای آلایندگی 100 هزار خودرو که شبانه در تهران تردد می کنند خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل شرکت راه آهن با اعلام اینکه ریل و جاده در هیچ کجای جهان با یکدیگر رقیب نیستند بلکه تکمیل کننده هم در شبکه حمل ونقل کشور محسوب می شوند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۴    
در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، نشان زرین این نمایشگاه به شرکت فراب اهدا شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل راه آهن از تعریف یک مدل با همکاری بنیاد مستضعفان برای تکمیل خط آهن تهران به کربلا خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: تاریخ و تمدن تبریز بالای چهار هزار و پانصد سال بوده و این شهر دارای برندهای گردشگری بی شماری است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۴    
تاکنون بانک ها در مناطق مرزی محل تردد زائران اربعین اعلام نیاز 200 میلیاردی برای وجه نقد داشته اند. بانک مرکزی اعلام کرده که آماده است تا بیش از400 میلیارد تومان برای رفع نیاز به وجه نقدی زائران را ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۵۸    
محمد باقر نوبخت با بیان اینکه در آمارهای اعلام شده از سوی مرکز آمار دستکاری رخ نمیدهد، گفت: قسم میخورم قبل از اعلام نتایج از آن بی خبرم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
توسعه پایدار اقتصاد روستایی در گیر و دار مهاجرت به شهرها رنگ باخته و بین رویا و واقعیت سردرگم مانده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲    
اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور در نامه ای به پلیس راهور در خصوص سپهتن؛ پیشنهاد داد طرح اجباری نصب سامانه سپهتن بر روی خودروهای سواری کرایه بین شهری تا زمان کامل شدن این سامانه و ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۹    
نماینده ایران در سازمان ملل با تاکید بر این که توافق هسته ای قابل مذاکره مجدد نیست، گفت که آژانس بین المللی تنها نهادی است که پایبندی ایران به توافق را تایید می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۳    
بیلت های اعتباری یا همان کارت های مترو که در مترو و اتوبوس های تندرو(BRT) استفاده می شود، چندماهی است در برخی از تاکسی ها نیز قابل بهره برداری بوده به طوری که مسافران می توانند تنها با قرار دادن این ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷    
هفدهمین نشست مشترک کنسولی میان ایران و ترکیه در آنکارا برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر چقدر تعداد نمایندگان کشور افزایش یابد، به معنای آن نیست که کارآمدی مجلس افزایش پیدا می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
پرواز امروزدوشنبه شرکت ماهان در فرودگاه بجنورد کنسل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیته تدوین بودجه گفت: قیمت نفت در بودجه سال 97، با رویکرد محتاطانه 40 دلار، منطقی 50 دلار و خوش بینانه 60 دلار است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به وزیر اقتصاد بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت تراکنش های مشکوک بانکی تاکید کرد و 70 درصد این تراکنش ها را مربوط به کسانی دانست که فاقد کد اقتصادی هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۳    
سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا (FAA) حمل کاپیوترهای لپ تاپ را در پروازهای بین المللی کلیه شرکت هایی که به ایالات متحده پرواز دارند ممنوع کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۰    
با گذشت نزدیک به یک ونیم دهه از شروع برنامه های خصوصی سازی در حمل ونقل ریلی کشور انتظار میرود چارچوب همکاری های مشترک دولت و بخش خصوصی از انسجام و قدرت لازم به منظور طرح مسائل فیمابین برخوردار ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۰    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به تداوم روند صعودی شاخص بورس گفت: بهبود قیمت جهانی نفت، ثبات بازار ارز و نیز شرایط مثبت فلزات پایه از مهمترین دلایل رونق این روزهای بازار سرمایه است که اثرات خود را ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
با حکم وزیر راه و شهرسازی مسئولیت تدوین اساسنامه و راه اندازی صندوق توسعه حمل و نقل به امیر امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه محول شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری زنجان گفت: شهروندان فریب تبلیغات تاکسی اینترنتی پیکو که در شبکه مجازی اطلاع رسانی می کند را نخورند، چرا که فعالیت این تاکسی غیرقانونی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری گفت: از امروز طرح کاهش(LEZ) در 8 کلانشهر کشور به جز تهران اجرایی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۸    
مدیر فرودگاه خرم آباد از رشد 48 درصدی پروازهای فرودگاه خرم آباد نسبت به 6 ماهه نخست سال گذشته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۲    
یک متخصص و تحلیلگر صنعت حمل ونقل هوایی معتقد است یکی از اساسی ترین مشکلات صنعت هوایی کشوری تعداد زیاد ایرلاین ها است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از تردد 500 هزار نفر از پایانه مرزی بیله سوار در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۷    
نهمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران با دستور کار افتتاح آزمایشگاه قیر فردا در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۹    
روزنامه فایننشال تایمز انگلیس بر اساس تحقیقات یک شرکت بین المللی آمریکایی اعلام کرد، به احتمال زیاد در سال 2020 کیفیت برندهای خودرو چین به کیفیت برندهای جهانی می رسد و یا حتی از آن عبور می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۶    
رئیس اداره نظارت بر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: در حال حاضر احداث هر کیلومتر راه روستایی به طور متوسط چهار میلیارد ریال هزینه دربردارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان گفت: پروازهای فرودگاه کلاله به تهران که طی دو ماه اخیر در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شد، به دلیل کاهش تعداد مسافران تا اطلاع بعدی لغو شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۰    
انجمن علمی مهندسی دریایی به دلیل عدم تمکین هیئت مدیره پیشین با خطر تعلیق یا لغو مجوز روبرو شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۰    
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: 11 رام قطار و 300 اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین حسینی از خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه پیش بینی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۲    
شرکت DP World ، اپراتور بندر جبل علی در حال نصب تجهیزاتی است که ظرفیت ترمینال 3 این بندر را 1.5 میلیون TEU افزایش می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۲    
با وجود اینکه وضعیت زیرساخت راه در استان اردبیل یکی از موانع توسعه قلمداد می شود، در یک دهه اخیر رشد امکانات استان حتی قادر به تأمین نیازمندی حمل ونقل عمومی نبوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۹    
با امضای تفاهمنامه اجرای سه پروژه مشترک سرمایه گذاری در بندر نوشهر آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۱    
فرودگاه یزد رتبه برتر استان را در اجرای برنامه های درون سازمانی حقوق شهروندی به خود اختصاص داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۸    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت جاده های کشور، از ترافیک در ورودی کلانشهرهای تهران و کرج خبر داد و گفت: از ساعت 23 تا 5 صبح فردا جاده چالوس مسدود است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۵    
یکصد و نود و ششمین نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار و پس از بررسی موضوع راه اندازی تاکسی های اینترنتی در فرودگاه های کشور ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۵    
عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با بر شمردن صحبت های غیر کارشناسانه شهربانو امانی عضو فعلی شورای شهر تهران ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۰    
رئیس پلیس راه استان البرزگفت: باتوجه به اجرای عملیات عمرانی روکش آسفالت در جاده کرج -چالوس رانندگان همکاری بیشتری با ماموران پلیس راه و راهداری داشته باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۷    
رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه استان البرزگفت: اکنون ترافیک در آزادراه های تهران - کرج- قزوین سنگین است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۱    
در 2 دهه گذشته، دولت نسبت به تامین بخشی از نیازهای زیربنایی حمل ونقل در کریدور شمال- جنوب که تامین کننده ظرفیت لازم در زمینه ترانزیت بخشی از کالای مورد نیاز کشورهای واقع در شمال، شرق و غرب کشور است،
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۱    
سیدحمید حسینی؛عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در تازه ترین یادداشت خود به مراسم روز ملی صادرات اشاره کرده و می گویدامید می رود با صحبت های مسئولان دولتی در روز ملی صادرات ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۸    
خرید خانه به این صورت که خریدار فقط 20 درصد نرخ مسکن را پرداخت کرده و 80 درصد مابقی، از سوی بانک به صورت تسهیلات پرداخت شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۸    
معافیت خودروهای برقی - بنزینی، موتورسیکلت و خودروهای الکتریکی تولید داخل از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، ابلاغ شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۲    
بنا بر گزارش بانک سرمایه گذاری اروپا (2016)، سرمایه گذاری سالانه در زیرساخت های آن اتحادیه (شبکه های تولید و توزیع آب، فاضلاب، برق، سوخت، راه و راه آهن، فرودگاه ها، بنادر، ارتباطات ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۷    
احیای هشت تکلیف قانونی عقب افتاده و فراموش شده مدیریت شهری تهران برای مقابله با آلودگی هوا می تواند بدون نیاز به صرف هزینه های سنگین یا زمان زیاد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۴    
سعید لیلاز؛تحلیلگر مسایل اقتصادی اگر قرار بر معافیت مالیاتی باشد، بخش های اقتصادی باید از این معافیت ها بهره بگیرند و نه نهادها.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۹    
همزمان با فصل بودجه نویسی سال 97 پارلمان بخش خصوصی نیز دل نگرانی های خود را در این باره مطرح کرد. رئیس اتاق بازرگانی ایران در نشست روز گذشته هیات نمایندگان این پارلمان درخصوص تدوین بودجه سال آینده به ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۹    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بر ارتقاء ایمنی راه های استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید و بیان کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۱    
شرکت فراب موفق برای دومین بار، موفق به کسب عنوان صادر کننده ممتاز و دریافت تندیس و لوح تقدیر از دست معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز ملی صادرات شد.
  • ۱