سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۸:۴۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 2 بهمن 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 بهمن 1398 تین نیوز 2 بهمن 1398 تین نیوز 3 بهمن 1398 تین نیوز 4 بهمن 1398 تین نیوز 5 بهمن 1398 تین نیوز 6 بهمن 1398 تین نیوز 7 بهمن 1398 تین نیوز 8 بهمن 1398 تین نیوز 9 بهمن 1398 تین نیوز 10 بهمن 1398 تین نیوز 11 بهمن 1398 تین نیوز 12 بهمن 1398 تین نیوز 13 بهمن 1398 تین نیوز 14 بهمن 1398 تین نیوز 15 بهمن 1398 تین نیوز 16 بهمن 1398 تین نیوز 17 بهمن 1398 تین نیوز 18 بهمن 1398 تین نیوز 19 بهمن 1398 تین نیوز 20 بهمن 1398 تین نیوز 21 بهمن 1398 تین نیوز 22 بهمن 1398 تین نیوز 23 بهمن 1398 تین نیوز 24 بهمن 1398 تین نیوز 25 بهمن 1398 تین نیوز 26 بهمن 1398 تین نیوز 27 بهمن 1398 تین نیوز 28 بهمن 1398 تین نیوز 29 بهمن 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۸    
بیست و دومین نمایشگاه الکامپ و نهمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند مشهد روز گذشته در حالی با حضور شهردار مشهد و معاون وزیر ارتباطات افتتاح شد که سازمان فاوای شهرداری تهران در این رویداد حضور پررنگی دارد و ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۰۹:۴۳    
رییس جمهوری آمریکا با اعمال محدودیت های تازه ای علیه تجار یا سرمایه گذاران ایرانی، صدور یا تمدید ویزای آمریکایی این گروه را لغو کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۳    
با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط سازمان هواشناسی، امکان لغزنده بودن مسیرها و بروز ترافیک در آن ها وجود خواهد داشت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۸    
در پی خارج شدن قطار بندرعباس به تهران از ریل، روابط عمومی راه آهن توضیحاتی ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۳    
فرودگاه هیتروی لندن قصد دارد به منظور مقابله با شیوع ویروس جدید و ناشناخته قسمت جداگانه ای را برای مسافران پروازهای مشکوک با مبدا شرق آسیا ایجاد کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۳    
در جلسه امروز هیئت دولت، مبلغ 500 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل محور هراز، تکمیل و احداث جاده جایگزین در مسیر مجاور سد هراز و به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل فرودگاه های کرمانشاه از برقراری پروازها علی رغم بارش برف خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۸    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ادعای مقام های اوکراین و کانادا برای در اختیار داشتن جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی سقوط کرده در ایران ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۸    
پرواز مسیر کیش به کرمانشاه به دلیل بدی آب و هوای کرمانشاه در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۸    
مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: پروازهای هواپیمای قشم ایر در مسیر 2 سویه کیش - همدان - کیش به دلیل ریزش برف و شرایط نامساعد جوی در همدان لغو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۸    
شرکت هتل های ملی قطر با امضای تفاهم نامه همکاری با یک شرکت ساخت و ساز و به منظور فراهم آوردن تسهیلات توریستی برای جام جهانی 2022، اقدام به ساخت 16 هتل شناور در سواحل جزیره شمالی قطیفان کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۳    
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز عصر ایلام - تهران و برعکس شرکت هواپیمایی ماهان به علت شدت بارش برف لغو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۳    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 99 ردیف اعتباری برای راه آهن همدان- ملایر در نظر گرفته شد و امسال 70 میلیارد تومان برای اجرای این طرح اختصاص یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۸    
مدیر کل حریم شهر تهران اعلام کرد: در راستای افزایش شفافیت در مدیریت حریم شهر تهران و تجمیع اطلاعات حریم، سامانه پایش حریم شهر تهران رونمایی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۳    
سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: در 9 ماهه امسال بر اثر تصافات جاده ای در استان 505 نفر کشته و 7 هزار و 925 نفر مصدوم شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۱۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به منظور کاهش تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی 30 دستگاه دوربین جدید برای نصب در جاده های استان خریداری شده و بزودی نصب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۸    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم توسعه مترو در پایتخت اعلام کرد: بدون تزریق مالی نمی توان هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۸    
تردد کامیون ها در مرز دوغارون ایران با افزایش ساعت کاری دو گمرک مرزی دوغارون ایران و اسلام قلعه افغانستان روان شد و به حالت عادی خود بازگشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۳    
با اعلام موافقت سازمان بنادر و دریانوردی برای ساخت 134 اسکله تفریحی در سواحل مازندرانی دریای خزر ، ساخت این سازه ها به صورت رسمی وارد فاز اجرایی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۳    
نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران که قرار بود روز گذشته تا لغایت چهارم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه هوایی تهران روبروی پارک ارم برگزار شود، لغو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۸    
امروز ارز مسافرتی همچون روز گذشته ثبات قیمت داشت و 14 هزار و 500 تومان عرضه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۸    
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: از مسافران عازم خارج از کشور، تنها وجوهی دریافت خواهد شد که در گذشته نیز دریافت می شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای راهداری این اداره کل با برنامه ریزی های لازم آماده وقوع احتمالی سیل در شمال این استان هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۸    
اولین پرواز اورژانس هوایی استان گیلان امروز (چهارشنبه) برای انتقال بیمار 22 ساله دچار آسیب های شدید قفسه سینه، گردن و اندام ها از بیمارستان شهید بهشتی آستارا به بیمارستان پورسینا رشت انجام گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۳    
وزیر راه با بیان اینکه جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به عنوان یکی از آیتم های مهم سانحه باید در داخل کشور باشد، گفت: اگر تیم بررسی در بازگشایی اطلاعات مشکل داشتند، تصمیم دیگری گرفته می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۳    
همیشه در تصمیم گیری باید مزایا و معایب ادامه دادن یک مسیر یا پروژه را سنجید، برای مثال اگر پروژه ای کاملاً بدون توجیه بوده و ده درصد آن اجرا شده باشد بازهم بهتر است آن را متوقف کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۳    
معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه ستاد کل نیروهای مسلح عضو کارگروه منتخب هیأت دولت در بررسی سقوط هواپیمای اوکراینی است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای جلوگیری از پس زدن بار ترافیک در زمان های پیک سفر، محدودیت های ساعتی برای تردد خودروها در قطعه یک آزادراه تهران – شمال اعمال خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۳    
وقتی از فاجعه هواپیمایی مالزی در سال 2014 درس نمی گیریم، دوباره برای از دست دادن 174 انسان دیگر به سوگ می نشینیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
اصغری گفت: احتمال دارد دمای هوای تهران به 4 درجه زیر صفر هم برسد لذا اغلب بارندگی ها به صورت برف خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۴۳    
سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه قیمت هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان است، گفت: از طریق منابع شهرداری تهران ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۸    
معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به این که عوارض پروانه نکته اصلی اختلاف نظر بین بنیاد به عنوان سازنده پلاسکو و شهرداری منطقه است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۸    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کشته شدن 330 نفر در سوانح رانندگی جاده ای استان در 10 ماهه امسال خبر داد و گفت: بیشترین آمار کشته ها مربوط به سفرهای تابستانی بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۳    
دبیر ستاد فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: بدون دانشگاه ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۳    
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت: 12میلیارد ریال برای بالا بردن ضریب ایمنی و ارتقای الزامات ایکایو در این فرودگاه اختصاص یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۳    
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از حمل مصالح راهسازی از طریق مسیر ریلی رشت - قزوین برای نخستین بار خبر داد و گفت: زمینه حمل ارزانتر مطمئن تر و سریع تر مصالح از طریق این مسیر ریلی فراهم شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۸    
قائم مقام معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در تلاشیم تا تولیدات خود را با استانداردهای تعیین شده مطابق کنیم و در این مسیر از سال 99 تولید پراید و پژو 405 متوقف می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۳    
قیمت فایل های اعلامی خودرو در فضای مجازی در حالی افزایش می یابد که بررسی ها نشان می دهد حجم واقعی خرید و فروش خودرو به کف رسیده و برخی برای توصیف شرایط از واژه قفل شدگی بازار استفاده می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
لازم است نخبگان جوان کلیه مصادر رهبری و اجرایی کشور را با افکار و اندیشه های نو و با پویایی و نشاط به دست بگیرند و نسل فعلی متواضعانه میدان های اجرایی کشور را به جوانان نخبه بسپارند و به نفع آنان به ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۳    
راهنمای ملی توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی و طرح منطقه نمونه گردشگری "سامان" شهرکرد در شانزدهمین نشست شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۸    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل تصریح کرد: تردد در ایام پیک سفر از منطقه 1 آزادراه تهران-شمال برای جلوگیری از پس زدگی ترافیک در نقطه اتصال به جاده چالوس و بزرگراه شهید همت (تهران) ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۳    
سال 90 کلنگ پروژه راه آهن دورود خرم آباد اندیمشک به زمین خورد و بعد از سه سال عملیات اجرایی آن آغاز شد اما بعد از مدتی خبر تعطیلی پروژه و توقف روند ساخت به گوش رسید تا امروز با وجود قول مسئولان گذشته ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۳    
جاده سنگان خواف تا تربت حیدریه در مدت چهار سال، چهار بانده می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام وعده داد با اختصاص ردیف بودجه جهت آغاز عملیات ساخت آزادراه پل زال، دهلران و مرزچیلات، اتصال استان ایلام به آزادراه های کشور به زودی محقق شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۸    
با توجه به وجود برخی مشکلات در خصوص ثبت شماره شبا توسط مالکان خودروهای سواری عمومی، مهلت ثبت شماره شبا برای رانندگان فعال در این بخش یک ماه تمدید شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
مشکلاتی شبیه آن چه در گمرک دوغارون وجود دارد کم و بیش در همه مرزها به چشم می خورد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۳    
روز گذشته (سه شنبه) نمایندگان کمیسیون تلفیق مجلس در راستای بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده، ساز و کار اخذ مالیات برای خروج از کشور را تدوین کردند ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۳    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه سالانه میلیاردها تومان صرف تهیه کاغذ جریمه می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از کمک دولت برای کاهش نرخ عوارضی پیشنهاد شده در آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۸    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 13 استان کشور گزارش شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۳    
اولین جلسه هیئت مدیره دوره هفتم انجمن روز سه شنبه مورخ 98/11/1 با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره جدید و همچنین اعضای دوره ششم انجمن برگزار گردید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۸    
پروازهای نوبت صبح فرودگاه ایلام لغو شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۳    
دومین گزارش مقدماتی بررسی سانحه پرواز 752 در حالی منتشر شد که به نظر می رسد تدوین آن بیش از آنکه در راستای شفاف سازی بیشتر باشد، دست به خودسانسوری زده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۳    
با هراس موشک از خواب بیدار شدیم و حالا چند روز است با کابوس خون و جنازه می خوابیم. این چکیده روایت اهالی شهرکی است که هواپیمای اوکراینی صبح زود روز 18 دی ماه در پارکی چسبیده به خانه های آنها سقوط کرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۸    
بدعهدی خودروسازان کشور به ویژه در تحویل محصولات ثبت نامی همچنان ادامه دارد و هر چند وقت یک بار اطلاعیه ای عجیب تر از قبل در این مورد صادر می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۳    
بررسی لایحه بودجه سال 99 کشور نشان می دهد که دولت همچنان بر توقف واردات خودرو در سال آینده اصرار دارد ...