دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۷:۵۶Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 26 بهمن 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 بهمن 1398 تین نیوز 2 بهمن 1398 تین نیوز 3 بهمن 1398 تین نیوز 4 بهمن 1398 تین نیوز 5 بهمن 1398 تین نیوز 6 بهمن 1398 تین نیوز 7 بهمن 1398 تین نیوز 8 بهمن 1398 تین نیوز 9 بهمن 1398 تین نیوز 10 بهمن 1398 تین نیوز 11 بهمن 1398 تین نیوز 12 بهمن 1398 تین نیوز 13 بهمن 1398 تین نیوز 14 بهمن 1398 تین نیوز 15 بهمن 1398 تین نیوز 16 بهمن 1398 تین نیوز 17 بهمن 1398 تین نیوز 18 بهمن 1398 تین نیوز 19 بهمن 1398 تین نیوز 20 بهمن 1398 تین نیوز 21 بهمن 1398 تین نیوز 22 بهمن 1398 تین نیوز 23 بهمن 1398 تین نیوز 24 بهمن 1398 تین نیوز 25 بهمن 1398 تین نیوز 26 بهمن 1398 تین نیوز 27 بهمن 1398 تین نیوز 28 بهمن 1398 تین نیوز 29 بهمن 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۶    
رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۰    
فرماندار امیدیه با اشاره به اینکه انفجار مهمات تاریخ گذشته به صورت کنترل شده در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از روز شنبه آغاز شده ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۰    
سالانه 30 میلیون تن رسوب از طریق سفیدرود وارد دریای خزر می شود یعنی بیش از 40 درصد منابع رسوبی خزر از طریق این رود تامین می شود اما شواهد گویای این است که ادامه این روند موجب بسته شدن دهانه سفیدرود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
مقامات پنج کشور مرتبط با هواپیمای اوکراینی که ماه گذشته در تهران سقوط کرد، در دومین نشست مشترک خود از ایران خواستند تا جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را تحویل دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش برف از بعدازظهر امروز در پنج استان کشور خبر داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۵    
پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما به دو فرودگاه استکهلم و گوتنبرگ مجدداً برقرار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی انجمن تایر با تشریح جزئیات خرید تایر خودرو با قیمت دولتی، گفت: برای این کار علاوه بر مراجعه مستقیم به نمایندگی کارخانه های تایرسازی امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۰    
نمایشگاه توانمندی های فنی و مهندسی ایرانی با محوریت رونق تولید ، با حضور صدها شرکت داخلی برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۶:۲۰    
ایسنا نوشت: برای آینده کشورم ، پایمال نشدن خون سردار سلیمانی و شهدا ، وظیفه ملی و شرعی ، پایداری نظام جمهوری اسلامی ، پاسداری از ولایت فقیه ؛ این ها بخشی از دلایل مردم برای شرکت در انتخابات است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۵    
با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مصطفی صفایی به عنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت شرکت منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد ابراهیم قدمگاهی به عنوان مدیر فرودگاه بجنورد منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۵    
یک کارشناس ریلی معتقد است اولویت ها در پروژه های ریلی رعایت نمی شود و اولویت با محورهایی است که تقاصای بار و مسافر و زیادی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به اجرای سامانه "سپهتن" گفت: با راه اندازی این سامانه، کنترل رانندگان اتوبوس های مسافربری حین رانندگی و نظارت بر عملکرد آن ها بیشتر خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۰    
بدیل تقاطع بزرگراه جلال آل احمد با بزرگراه کردستان و با خیابان کارگر شمالی به تقاطع های غیرهمسطح و زیرگذر که در همین چند سال اخیر و با صرف هزینه های میلیاردی انجام شد تا چه اندازه در کاهش بار ترافیکی ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
شهردار تهران از اولویت شهرداری برای اتصال منطقه 22 شهر تهران به خطوط مترو خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: سامانه جدید بارشی از فردا استان های کشور را در برخواهد گرفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از نصب و راه اندازی اولین تابلوی اطلاع رسانی هوشمند اعلام مسیر سامانه اتوبوس یاب در پایانه دولت آباد شهر یزد خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۰۵    
در سومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری 25 بهمن، نقشه دوزبانه گردشگری تهران و دو کتاب گردشگری شهر تهران با حضور وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۵    
حتی مشکل ماموران برق و امداد رسان برای رسیدن به موقعیت خاص مکانی، فقدان راه پاکسازی شده بود
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: بر اثر برخورد سواری پراید به بلوار وسط جاده 5 نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان از حادثه رانندگی با 6 کشته و یک مجروح در محور "گنبد کاووس" به "مینودشت" خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
آمارها نشان می دهد منابع صندوق پس انداز مسکن یکم در مهر ماه سال گذشته در اوج خود به 9 هزار و 30 میلیارد تومان رسیده بود اما از آن زمان به بعد روند نزولی داشته تا جایی که در پایان آذرماه امسال کل ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۰    
سرپرست معاونت راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بازگشایی 11 راه روستایی باقیمانده از 558 راه روستایی مسدود در استان گیلان تا 2 ساعت دیگر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۰    
فیلم مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در گچساران با واکنش های گسترده ای در فضای مجازی همراه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی از پیشرفت 25 درصدی کار ساخت ترمینال جدید این فرودگاه خبر داد و گفت: پیشرفت اعتباری پروژه نیز در حدود 25 تا 30 است و کار با سرعت خوبی پیش می رود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، از واژگونی یک دستگاه آمبولانس به علت سرعت زیاد خبر داد و گفت: این حادثه مصدومی نداشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۳۵    
وزرای امور خارجه ایران و اوکراین در خصوص هواپیمای اوکراینی گفتگو و بر التیام آلام بازماندگان این سانحه تاکید کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تشریح وضعیت بودجه سال 99 این معاونت از اجرای سه پروژه شاخص در پایتخت در صورت تامین سرمایه بخش خصوصی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۰    
توسعه شبکه ریلی طبق قانون برنامه های توسعه، دستور رهبری و پیگیری رئیس جمهوری از ابتدای دولت یازدهم در اولویت قرار گرفت و امروز می بینیم که 45 درصد خطوط ریلی کشورمان طی هفت سال گذشته ایجاد و با ساخت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۰    
رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات استان اصفهان گفت: برخلاف اخباری که اخیرا شایع شده، پیامک تماس از دست رفته را به اطلاع مشترکان می رساند، هیچ هزینه ای ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۵    
در برخورد با بحران ها باید برنامه ریزی ها علمی و هوشمندانه تر شود. برای مثال به دلیل پیشرفت ها در پیش بینی آب و هوا، واکنش ها نیز می تواند هوشمندانه تر شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۰    
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فریت بار مسافری به کشورهای کانادا، استرالیا، امریکا، اروپا و ... می توانید با مشاوران ما در پادمیرا فریت تماس بگیرید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۴۰    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: راهداران با تلاش های شبانه روزی و بی وقفه راه بسته شده 99 روستای این استان را بازگشایی کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
کلیه راه های ارتباطی استان اردبیل به جز محور خلخال - اسالم باز است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: همچنان به دلیل کولاک مجدد راه ارتباطی 48 روستای کردستان مسدود است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۵    
زینی وند مقدم از بهره برداری زیرگذر پل گیشا در اسفند ماه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بازگشایی عمده راه های روستایی استان گیلان که بر اثر بارش نخستین برف سال 98 در این استان مسدود شده بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
ایرباس از اعمال تعرفه های آمریکا بر هواپیماهای اروپایی به شدت انتقاد کرد و گفت که این کار به ایرلاین های آمریکایی صدمه وارد خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور قانون الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار را جهت اجرا به دستگاه های ذی ربط ابلاغ کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
سردرگمی مردم منطقه و ترافیک عمومی عبوری بار بزرگی بر دوش پلیس گزارده و نه تنها اختلالات ترافیکی به حداقل نرسیده بلکه بر شدت آن و بر آلودگی هوا و صدا هم افزوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۵    
نرم افزار جدید تهران من که در سومین همایش تهران هوشمند رونمایی شده بود، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با امکانات و ویژگی های تازه ای در اختیار عموم شهروندان قرار گرفت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۵    
شاید در مورد کمبود آب و نفت و زنبور های عسل چیزهایی شنیده باشید اما منابع و چیزهای دیگری هم هست که در حال تمام شدن هستند یا فقط به دلیل مدیریت نادرست دیگر وجود نخواهند داشت و نبود آن ها بر تمام عرصه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۵    
شرکت هواپیمایی ایران ایرتور درباره پرواز تهران – مشهد در روز (25بهمن ماه) که منجر به تأخیر 8 ساعته پروازی شده بود توضیحاتی ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری با بیان اینکه فردا راه روستایی مسدود در گیلان نداریم، گفت: در فاصله بین دو بارش، راهداران به شستشوی علائم جاده ها، رگلاژ علائم، لکه گیری سطح راه ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) با ارسال و پذیرش 10 میلیون کیلوگرم بار در دی ماه در رتبه نخست قرار گرفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۵    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بارش برف هفته گذشته موجب بسته شدن راه بیش از 1500 روستای استان شده بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از تدابیر و تمهیدات ویژه ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی به شهروندان در اسفند خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۵    
شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل عدم امکان بروزرسانی تمامی ATRهای خود را از رده خارج کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۰    
وزیر نفت: منتظریم برای تخصیص سهمیه بنزین نوروزی به ما اطلاع دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از بازگشایی محور شاهرود – طرود خبر داد و گفت: در حال حاضر محور شاهرود-آزادشهر (خوش ییلاق) مسدود است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۵    
وزیر نفت گفت: بار مالی تخصیص سهمیه بنزین نوروزی بر منابع یارانه سه هزار میلیارد تومان است و به همین دلیل برخی در دولت با اختصاص آن مخالف هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
این روزها اخبار خوب در صنعت حمل ونقل هوایی جای خود را به خبرهای سوانح هوایی، نقص فنی، فرود اضطراری، تأخیر پروازی و ... داده است اما اخیر تعداد زیادی از این خبرها حول محور یک ایرلاین می گردد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
برخلاف ماده 392 قانون تجارت نه کامیون ها را به بندرعباس برگشت دادند و نه بار آنها را تخلیه کردند و در نهایت بعد از 35 روز علافی بدون پرداخت کرایه خواب ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۵    
سازمان هواشناسی از ورود یک توده هوای سرد دیگر به کشور از روز یکشنبه 27 بهمن خبر داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
معاون راهداری استان زنجان،گفت: به علت برودت و کولاک شدید راه ارتباطی 60 روستا در استان زنجان همچنان مسدود است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تایید صلاحیت 45 هزار متقاضی طرح قدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهرهای جدید کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
معاون اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان از انجام عملیات راهداری در 560 کیلومتر راه های استان طی شب گذشته خبر داد و گفت: 40 نیروی راهداری به مردم خدمت رسانی کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنیگن آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
آنتونوف 225 یک هواپیمای باری-ترابری طراحی شده توسط آنتونوف شوروی پیشین است که پس ازفروپاشی اتحاد جماهیر شوروی تولید آن در اوکراین دنبال شده و در عین حال بزرگ ترین هواپیمای بال ثابت جهان محسوب می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
زنجیره خودروسازی ایران همواره طی چند سال گذشته و به خصوص در دو دوره ای که تحریم گریبانش را گرفته، با مشکل تامین نقدینگی مواجه بوده و این مساله گاهی خود را در قالب چالشی قابل تحمل نشان داده و گاهی نیز ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
ماک جنگی ساخته شده در سال 1342، اورهال استانداردهای تولید سال 55 را گرفته و هنوز در جاده های ایران فعال است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۵۰    
معاون فنی گمرک ایران ضمن اعلام وضعیت ترخیص تمامی خودروهای دپو شده گفت که در راستای اجرای مصوبه هیات دولت باید ثبت سفارش برای ترخیص برخی از خودروهایی که فاقد ثبت سفارش هستند از سر گرفته شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
صاحب نظر برجسته بخش مسکن منشأ ایجاد بن بست در بخش های مختلف بازار مسکن اعم از بازار ساخت وساز و معاملات خرید ملک را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
شرکت هواپیمایی ایران ایر، پرواز روز شنبه تهران - بجنورد را به علت شرایط نامساعد آب و هوایی و کاهش دید خلبان، لغو کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که سامانه بارشی جدیدی طی فردا (27 بهمن ماه) به کشور وارد می شود، گفت: این سامانه سبب بارش باران و برف در بیشتر مناطق خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۵    
من ظهر جمعه چند ساعت پیش از این که [علت سقوط از جانب ایران]اعلام شود، مطلع شدم. پیش از آن به من اطلاع داده شده بود که یک ایراد فنی بوده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
رییس مرکز فوریت های پزشکی اردکان گفت: بر اثر برخورد یک خودرو پژو 405 با تریلی متوقف شده در کنار جاده در این شهرستان، 2 نفر کشته شدند .
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۰    
کیفیت هوای تهران امروز شنبه از لحاظ غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون روی شاخص لحظه ای 58 در شرایط سالم قرار گرفت.