پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۴۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 17 تیر 1399 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 31 فروردین 1399 تین نیوز 31 اردیبهشت 1399 تین نیوز 31 خرداد 1399 تین نیوز 31 مرداد 1399 تین نیوز 31 شهریور 1399 تین نیوز 1 مهر 1399 تین نیوز 30 آبان 1399 تین نیوز 30 آذر 1399 تین نیوز 30 دی 1399 تین نیوز 30 بهمن 1399 تین نیوز 30 اسفند 1399 تین نیوز 1 تیر 1399 تین نیوز 2 تیر 1399 تین نیوز 3 تیر 1399 تین نیوز 4 تیر 1399 تین نیوز 5 تیر 1399 تین نیوز 6 تیر 1399 تین نیوز 7 تیر 1399 تین نیوز 8 تیر 1399 تین نیوز 9 تیر 1399 تین نیوز 10 تیر 1399 تین نیوز 11 تیر 1399 تین نیوز 12 تیر 1399 تین نیوز 13 تیر 1399 تین نیوز 14 تیر 1399 تین نیوز 15 تیر 1399 تین نیوز 16 تیر 1399 تین نیوز 17 تیر 1399 تین نیوز 18 تیر 1399 تین نیوز 19 تیر 1399 تین نیوز 20 تیر 1399 تین نیوز 21 تیر 1399 تین نیوز 22 تیر 1399 تین نیوز 23 تیر 1399 تین نیوز 24 تیر 1399 تین نیوز 25 تیر 1399 تین نیوز 26 تیر 1399 تین نیوز 27 تیر 1399 تین نیوز 28 تیر 1399 تین نیوز 29 تیر 1399 تین نیوز 30 تیر 1399 تین نیوز 31 تیر 1399 
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۴    
قزوین| فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی یک انبار احتکار و کشف لوازم یدکی موتورسیکلت به ارزش 10 میلیارد ریال در قزوین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۲    
گیلان| سرپرست پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این طرح با تخلفاتی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، لایی کشی، تجاوز به چپ و حرکات مارپیچ که به عنوان تخلفات بارز حادثه آفرین هستند برخورد شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۵    
قزوین| مدیرعامل شرکت نیروی برق قزوین : میزان پیک مصرف پیش بینی شده در استان 770 مگاوات است که اگر نتوانیم این مقدار را متعادل کنیم به ناچار برق مشترکان را قطع خواهیم کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه در مسیر استانبول- تبریز- استانبول توسط شرکت هواپیمایی معراج و ایرتور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۲    
شمار مبتلایان و قربانیان کروناویروس در جهان همچنان رو به افزایش است و براساس آخرین آمارها، شمار مبتلایان این بیماری 12 میلیون و 170 هزار و 570 نفر شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به آغاز ریل گذاری راه آهن زاهدان-چابهار گفت: بااجرای این پروژه اولین بندر اقیانوسی کشور به شبکه ریلی متصل می شود و امکان ترانزیت کالا و ترددهای بین المللی در کریدور ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۶    
قزوین| استاندار قزوین بیان داشت:در سال جهش تولید ظرفیت های قزوین را به ثروت تبدیل کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۱    
شرکت مدیران خودرو شرکتی بین المللی می باشد که در سال 1381 در زمینه صنعت خودروسازی و در منطقه اقتصادی ارگ بم شروع به کار کرد. این شرکت دارای موفقیت های بزرگی در همکاری با شرکت چری چین می باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۱    
قیمت جدید انواع لاستیک وارداتی (ساخت کره) در بازار تهران
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۱    
به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید 12 الی 24 ماهه محصول جدید پروژه K132 و سایر محصولات ایران خودرو ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۶    
وزیر راه و شهرسازی که به سیستان و بلوچستان سفر کرده است در جمع خبرنگاران این استان از تلاش این وزارتخانه برای توسعه همه جانبه زیرساخت های حمل و نقل با اولویت بندر، ریل، جاده و فرودگاه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۶    
مشاور وزیر بهداشت با انتقاد از شهرداری تهران گفت: چرا طرح ترافیک را لغو نمی کنید تا مردم مجبور نباشند در این شرایط از مترو و اتوبوس استفاده کنند؟
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: روند توسعه و بهره برداری از بندر شهید بهشتی چابهار از سال 1396 تاکنون افزایش 4 برابری داشته که این امر یک رکورد محسوب می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۱    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه عملیات اجرایی راه آهن چابهار زاهدان سرعت می گیرد، گفت: روزانه یک کیلومتر ریل گذاری می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۶    
ریل گذاری راه آهن چابهار-زاهدان با فرمان وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۶    
مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت که توسعه هوانوردی در فرودگاه های شمال کشور با هدف خارج کردن اتکای این فرودگاه ها به ایرلاین ها صورت گرفته و برای مقابله با تحریم ها و کاهش مشکلات این فرودگاه ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۶    
دومین جلسه تیم اجرایی و فنی پروژه نصب ILS باند 11 در دفتر معاونت عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۶    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از احتمال منتفی شدن از سرگیری پروازهای تهران-استانبول با توجه به شیوع دوباره کرونا در کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۶    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن اعلام علل اصلی حریق در شناورهای سنتی، اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از حریق در این شناورها را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۶    
دولت دوازدهم در آخرین سال حضورش، ایده تراکم فروشی برای حل مشکل کمبود مسکن را مطرح کرده، اما شهرسازان معتقدند زیرساخت های شهری تهران فاقد ظرفیت برای پذیرش جمعیت جدید است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه راه آهن زاهدان به چابهار را یکی از محورهای اصلی کریدور شمال به جنوب کشور خواند که تنها بندر اقیانوسی کشور را به شبکه ریلی متصل می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۶    
در بازدید مشترک اعضای کمیته نظارت هماهنگی خدمات سفر از نحوه ارائه خدمات و وضعیت بهداشتی آشپزخانه، نمازخانه و سایر قسمتهای مجتمع های خدماتی-رفاهی محورهای مواصلاتی استان قزوین صورت وتذکرات لازم درخصوص ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۶    
صدیقه ربیعی با اشاره به ارتقاء سطح سواد و ریشه کنی بی سوادی زنان وخانواده و بعنوان یکی از اهداف و برنامه های حوزه زنان استان ، ایجاد مراکز یادگیری سواد اموزی باید جدی گرفته شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۶    
آیین آغاز عملیات ریل گذاری راه آهن چابهار - زاهدان با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شرکت راه آهن کشور ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۱    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور بلاروس، پرواز فوق العاده بدین منظور برنامه ریزی کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گشایش های بی محابا و همچنین رعایت نکردن الزامات بهداشتی باعث گسترش کرونا در تهران شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۴۱    
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز اعلام کرد که با سرمایه گذاری مشترک گروه صنعتی مپنا بزرگترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیمای کشور در پیام راه اندازی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۶    
اصلاح قیمت گذاری انرژی، نوسازی ناوگان و قیمت گذاری دقیق خدمات حمل و نقل، بخشی از الزامات جهش تولید در بخش حمل و نقل است، اگر پتانسیل حمل و نقل ایران به خوبی شناسایی و تقویت شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: بانک اقتصاد نوین آمادگی خود را برای ساخت 9 دستگاه ریل باس با عاملیت این بانک اعلام کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۶    
در حادثه انفجار و حریق یک تانکر سوخت در کلمبیا دست کم هفت تن کشته و ده ها نفر دیگر مصدوم شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۶    
امروز در کمیته مشترک میان بانک مرکزی و وزارتخانه های صمت و ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع اعمال ممنوعیت واردات گوشی های بالای 300 یورو منتفی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۱    
با ابلاغی از سوی وزیر راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان یکی از اعضای شورای عالی هواپیمایی کشوری معرفی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۲۱    
کارشناسان اقتصادی معتقدند که محدودیت های بازار سرمایه و خطرات عرضه سهام دولتی، دلایل تشکیل حباب قیمت سهام در بورس ایران است ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۱۱    
استاندار ایلام راه آهن را یکی از مهم ترین زیرساخت های مورد نیاز برای برگزاری راهپیمایی اربعین برشمرد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی به منظور شرکت در آیین آغاز ریل گذاری راه آهن زاهدان-چابهار وارد فرودگاه زاهدان شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: با تصویب شورای اقتصاد، طرح جایگزینی 129 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تاکسی پایه گازسوز ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: 14 پروژه ملی به طول بیش از یک هزار کیلومتر در حوزه راه و شهرسازی در این استان در حال اجراست.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۶    
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان میزان تخلیه کالاهای اساسی را از بندر شهید رجایی بیش از یک میلیون تن اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از انجام بیش از 500 تست تشخیص کرونا در هشت مرحله از کارکنان ستادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و بیش از 10 هزار تست از مسافران ورودی کشور ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: 200 دستگاه اتوبوس نو در کشور شناسایی کردیم و تلاش برای خرید آنها آغاز شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۶    
دولت چین به منظور بهبود خدمات حمل و نقل ریلی بین این کشور و اروپا، 200 میلیون یوان (حدود 28.3 میلیون دلار آمریکا) از بودجه مرکزی به این امر اختصاص داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۶    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت گفت: هنوز هیچ ابلاغیه ای به گمرکات مبنی بر اعمال ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه به ارزش بالای 300 یورو نداشته ایم.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۶    
عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به رایگان بودن صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده شهر تهران، گفت: متقاضیانی که واحدشان در بافت فرسوده قرار داشته باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۱    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: نرخ شاخص تن-کیلومتر، خالص پرداختی به راننده بوده و کمیسیون و عوارض دولتی جداگانه محاسبه و به آن اضافه می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی گمرک ایران از موافقت نخست وزیر عراق با بازگشایی محدود مرز سومار و شلمچه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۱    
عملیات ریل گذاری محور راهبردی راه آهن چابهار - زاهدان، امروز سه شنبه 17 تیر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: بزودی اطلاعات 33 هزار ساختمان ناایمن پایتخت با راه اندازی سامانه برخط پایش ایمنی ساختمان های شهر اعلام می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۱    
از بیستم تیرماه سال جاری بارنامه کاغذی حذف می شود و بر اساس ضوابط ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بارنامه بصورت الکترونیکی صادر می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۱    
برخی رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی از روش جدید سرقت از کامیون ها خبر داده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۱    
این خط آهن تبریز را به جلفا و ایروان وصل کرد و باعث شد روس ها به راحتی کالاهای خود را برای فروش به تبریز و شهرهای ایران برسانند و همچنین رونقی برای کسب و کار در استان آذربایجان ایران ایجاد شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۱    
حناچی گفت: در تهران 5800 اتوبوس فعال داریم که 60 درصد آنها عمر بالای ده سال دارند که باید نسبت به نوسازی آن اقدام کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۱    
حناچی با اشاره به اینکه منطقه 22 بدون طرح تفصیلی شکل گرفت، گفت: منطقه 22 از اتفاقات نادر شهرسازی است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۴۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: لغو طرح ترافیک علاوه بر تشدید آلودگی هوا و افزایش سفرهای غیرضروری در مرکز شهر باعث انتشار ویروس کرونا می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۶    
لایحه دو فوریتی اعطای مجوز به شهرداری تهران برای انجام معاملات مربوط به تکمیل توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران یه تصویب نرسید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۶    
عملکرد پروازی فرودگاه مهرآباد خرداد ماه 99 نشان از رشد 35 درصدی مسافران نسبت به ماه گذشته دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت 75 درصدی احداث ساختمان جنبی فرودگاه زاهدان از بهره برداری این پروژه تا پایان شهریور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۶    
پلتفرم کاریابی لینکدین 10 شغل پرتقاضا در جهان را بر اساس آگهی های استخدامی اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۶    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: فقط آقایان می توانند از موتورسیکلت های برقی استفاده کنند و برابر قانون استفاده از این وسیله نقلیه نیازمند دارا بودن گواهینامه است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۱    
رادیو تین- برنامه شصت وهفتم: گزیده اخبار دوشنبه 99/04/16 رادیو تین را هر روز ساعت 22 از طریق سایت تین نیوز و شبکه های اجتماعی آن دنبال کنید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید سوداگران را از بازار مسکن بیرون کشیده و فقط کسانی در بازار مسکن بمانند که مصرف کننده هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۱    
فرماندار اشنویه گفت: طرح بهسازی جاده اشنویه - ارومیه که هم اکنون در حال اجراست از 57 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و امسال از ردیف اعتبار ملی برای اجرای آن استفاده خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۱    
شهردار تهران لایحه دوفوریتی مربوط به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را به صحن شورا ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۶    
دانشمندان سراسر جهان با هدف توجه بیشتر به تدابیر پیشگیرانه، با اعلام فراخوانی خواستار تایید انتشار ویروس کرونا از طریق هوا توسط سازمان جهانی بهداشت و سایر متخصصان شدند ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۶    
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش دولت در راستای توسعه زیرساختهای ریلی کشور گفت: مشکلی برای تامین اعتبار طرح راه آهن در دست ساخت این استان وجود ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۱    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سه ماهه سال جاری در بین استان های کشور رتبه نخست کاهش تعداد تصادفات فوتی و کشته های سر صحنه را از آن خود کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۱    
مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی گفت: گر چه پیش از این هم برای استفاده از ماسک تاکیدات بسیاری کرده بودیم و همه ارباب رجوع ها و پرسنل بنادر در سراسر کشور ملزم به استفاده از آن ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۱۱    
سخنگوی اورژانس کشور از کشته و مصدومیت 25 نفر به دلیل برخورد دو دستگاه پژو پارس با یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۱    
دیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: طرح های توسعه بندر اقیانوسی چابهار در راستای منویات رهبر معظم انقلاب ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۵۶    
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن برای ساخت 52 هزار واحد مسکونی در طرح مسکن ملی، زمین های جدیدی را تحویل گرفته و ساخت 6 هزار واحد مسکونی در استان های مختلف را آغاز کرده است.