دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 5 اردیبهشت 1396 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 31 فروردین 1396 تیتر شهر 31 خرداد 1396 تیتر شهر 31 تیر 1396 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 2 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 3 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 4 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 5 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 6 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 7 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 8 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 9 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 10 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 11 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 12 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 13 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 14 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 15 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 16 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 17 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 18 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 19 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 20 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 21 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 22 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 23 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 24 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 25 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 26 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 27 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 28 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 29 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 30 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1396 
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۳    
در پروژه جدید فیسبوک اسپیرز که یک اپلیکیشن واقعیت مجازی اجتماعی است کاربران می توانند از طریق آن با دوستان خود به صورت رو در رو صحبت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۵    
کرم موم که لارو یک نوع بید موسوم به گلریا ملونلا از پوزه بیدان است، قادر به خوردن پلاستیک است که می تواند در کم کردن ضایعات حاصل از یک تریلیون زباله کیسه پلاستیک پلی اتیلین که در سراسر جهان روزانه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۷    
یک زن بریتانیایی که دو قلو حامله بود در حین حاملگی دوباره باردار شد و در نهایت سه قلو زایید. از لحاظ پزشکی این مسئله اما چطور امکان پذیر است؟
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۲:۰۳    
یک مردی تایلندی صحنه قتل دختر نوزاد خود و خودکشی خودش را به طور زنده در فیسبوک منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۰    
گمرک ایران شرایط معافیت های خاص از پرداخت سود بازرگانی واردات خودرو را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشره به رشد ثبت نام داوطلبان در این دوره از انتخابات از افزایش حضور زنان و ثبت نام آنان در این دور از انتخابات اشاره کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان، بمب گذاری در اهواز را تکذیب کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۵    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری با آمادگی در زیرساخت ها و برنامه ریزی پیش رو می توانیم نوید ایجاد اشتغال برای 900 هزار نفر را در بخش های مختلف بویژه صنایع کوچک را بدهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۷    
عصر روز (5 اردیبهشت ماه) نشست مناطق شهر تهران در ستاد زنان روحانی با حضور فائزه هاشمی برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
کارگردان ماجرای نیمروز گفت: بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر فرصت مناسبی برای معرفی فیلم های ایرانی به پخش کنندگان خارجی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل هولدینگ توسعه معادن روی ایران گفت: سال 1394 حدود 65 هزار تن شمش روی در کشور تولید شد اما آمار تولید 95 نشان می دهد در تولید روی به رشد 22.5 درصدی دست پیدا کرده ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و پیروزی امانوئل ماکرون در دور نخست این رقابت، موجب پولدارتر شدن ثروتمندان اروپایی شد و 27.5 میلیارد دلار به میزان دارایی های آنها اضافه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
توافق تاریخی برای تقویت قیمت نفت از طریق کاهش تولید که بین اوپک و 11 تولید کننده دیگر به دست آمد، یک پیروزی سهل الوصول برای شرکت های نفتی روسیه بود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۶:۳۰    
در حالی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه موجب شده تا سرمایه گذاران به سمت خرید دارایی های پرریسک تمایل بیشتری پیدا کنند، قیمت طلا امروز کاهش داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۶:۰۳    
تحلیلگر اقتصادی با بیان این که امکانات رصد وعده های نامزدهای ریاست جمهوری در کشور وجود ندارد، گفت: نامزدی که بداند وعده هایش ثبت و مورد ارزیابی قرار می گیرد وعده کلی نمی دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۵:۳۰    
بروز آشفتگی در نظم سیاسی کشورهای غربی به دلایلی از جمله روی کار آمدن ترامپ و خروج انگلیس از اتحادیه راوپا باعث افزایش تقاضا در این کشورها برای پوشش بیمه ای شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۶    
بر اساس گزارشی که موسسه املاک تجاری جی ال ال منتشر کرده، تعداد شعبات بانک ها در آمریکا در طی 5 سال آینده به میزان 20 درصد کاهش خواهد یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
کارگردان نمایش بی پدر با اشاره به تقارن جالب اجرای کارش با انتخابات پیش رو گفت: این اثر نمایشی می تواند بازتابنده شرایط اجتماعی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۴:۳۰    
محسن تنابنده که این روزها آماده تصویربرداری سریال پایتخت 5 می شود از ریسک های ادامه دار شدن این مجموعه گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۴:۰۳    
بنا به گزارش وزارت کشور آلمان میزان موافقت با درخواست پناهندگی افغان ها در این کشور شدیدا کاهش یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۳:۰۰    
اسدالله بادامچیان درباره کاندیداتوری یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، اظهار نظری کرده که تشخیص شوخی یا جدی بودن آن در بادی امر کمی دشوار است و به همین جهت ناچار به بررسی بیشتر آن هستیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در تهران شاهد بارش باران هستیم، گفت: این بارندگی ها بیشتر در کوهپایه ها به طور متمرکز وجود خواهد داشت و در حوزه های رودخانه های فصلی و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۰۳    
روزنامه دیلی میل نوشت که همسر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور احتمالی فرانسه 25 سال از او بزرگتر و به مثابه مادربزرگش است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۳۰    
رییس انجمن سنگ ایران گفت: ارزش افزوده سنگ فرآوری شده شش برابر سنگ خام است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۰۰    
سفیر جدید ایران در عراق با نخست وزیر عراق دیدار و درباره روابط و همکاری های دو جانبه بحث و گفت وگو کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۰    
فیلم برتر صنایع الکترونیک چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی جایزه ویژه دریافت می کند و آثار منتخب نیز در دانشگاه های کشور به نمایش در می آیند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
دیوارها پر است از تصویر نامزدها در حالی که لبخندی تصنعی بر لب دارند. دو روزه مانده به انتخابات 92، در و دیوار خیابان انقلاب همانند سایر میادین و معابر شهر پر است از عکس نامزدها.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم کابوس گذشته تکرار شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۵    
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در آستانه انتخابات پنجم شوراهای شهر و روستا با اشاره به عملکرد شوراها در حوزه سلامت طی ادوار گذشته ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۰    
در پی درگذشت نقی سیف جمالی بازیگر ،پیام های تسلیت مختلفی مخابره شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
آتیلا پسیانی با حضور در سینما فلسطین کارگاه بازیگری امروز را برگزار و در آن به نکته های مختلفی از جمله کلاس های بازیگری، تجربه و برخورد با کارگردان ها اشاره کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد: طی هشدار وزارت نیرو و آب منطقه ای استان تهران احتمال افزایش شدت بارش باران در ساعات آینده در استان تهران وجود دارد از این رو امکان وقوع سیل در حوزه آبریز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۶    
میشل فرودون در بزرگداشت عباس کیارستمی در تهران گفت:ما به کمک دوستانمان در بریتانیا، هندوستان، ایتالیا و فرانسه هدیه ای برای عباس کیارستمی داریم که از امروز در فضای مجازی در دسترس همگان قرار گرفته ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۶    
در این گزارش تصویری شاهد تصاویری از مردانی منزوی هستید که که سدهو نامیده می شوند و از نظر خودشان مرده محسوب می شوند. آنها طی یک تشریفات مذهبی حتی مراسم کفن و دفن خودشان را هم تدارک می بینند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
محققان قصد دارند برای حل مشکل زباله از نوعی کرم پیله ساز استفاده کنند.آنان متوجه شده اند این کرم پیله ساز علاوه بر تغذیه از موم عسل، کیسه های پلاستیکی را نیز می خورند!
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم و امید است طی دوره 5 ساله بتوانیم خسارت ناشی از کاهش ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
حسن روحانی به هنگام ورود به سازمان صدا و سیما برای ضبط برنامه تلویزیونی، درباره برنامه عملی خود درخصوص رونق تولید، خروج از رکود و حل بیکاری گفت: یک برنامه مدون دارم که آن را منتشر می کنم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
بلیت فروشی مسابقات فوتبال که مدتهاست یکی از معضلات تماشاگران است برای دیدار استقلال و الاهلی شرایط اسفناک تری پیدا کرد و بلیت ها به چند برابر قیمت فروخته شد!
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۰    
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: هثر نائورت مجری و گزارشگر سابق فاکس نیوز به عنوان سخنگوی جدید وزارت امور خارجه تعیین شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۳    
رئیس دانشگاه مازندران از پیوستن دانشکده های دانشگاه مازندران به دانشگاه های خارجی خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
دونالد ترامپ اعلام کرد که واشنگتن به دقت در حال بررسی توافق هسته ای است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
حمد بن جاسم آل ثانی وزیر خارجه سابق قطر با اشاره به اینکه واکنش کشورهای حاشیه خلیج فارس در قبال تحولات فعال و مناسب نبوده به مواضع ایران در این زمینه پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۷    
هومن حاجی عبداللهی با انتشار پستی در اینستاگرام از درگذشت مادر علیرضا خمسه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۶    
رکود بازار مسکن،وارد ششمین سال خود شده؛خیلی از کارشناسان پیش بینی می کنند که امسال سال خروج از رکود است.چه آنکه شرایط اقتصاد تثبیت رشد اقتصادی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۳    
دانش آموختگان دانشگاه اسلام توانستند با تأسی از قرآن و با راهنمایی اهل بیت مسیر سعادت را طی کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
اگر زبان شاعران در سرودن پیرامون بعثت مانند گذشتگان باشد با یک شیوه و ابداعات شیرین و دلنشین و ماندگار توصیف شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۵    
مصرف شوید تازه، برای تنگی نفس، سکسکه، ضعف معده و کبد و طحال، سنگ کلیه و مثانه، کولیت و درد مفاصل مفید است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
کارشناس ارشد قراردادهای نفت و گاز و پتروشیمی گفت: در 28 حوزه مشترک نفتی و گازی بر اساس آمار، کشور های همسایه بیش از 9 برابر جمهوری اسلامی ایران در حال برداشت از مخازن هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر واژگونی یک کامیونت در بزرگراه امام علی (ع) 9 نفر مصدوم شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بین المللی موادمخدر و کشف بیش از 2.5 تن انواع مواد مخدر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۲    
سرپرست مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور جزئیات بیشتری از تلفات انسانی طوفان 90 کیلومتری تهران را تشریح کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
دومین فن بازار فناوریهای سلولهای بنیادی به عنوان فرصتی برای تبادل و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه کشور در این حوزه همزمان با دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوریهای سلولهای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه پایشهای واحدهای آلاینده صنعتی و غیر صنعتی با جدیت ادامه دارد، گفت: گشتهای شبانه و پایشهای مستمر برای جلوگیری از آلودگی زیست محیطی ادامه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۶    
بزرگترین کنفرانس مالکیت فکری آسیا از فردا به مدت سه روز (26 الی 28 آوریل سال جاری میلادی) در بنگلور هند برگزار می گردد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵    
کیفرخواست پرونده یک باند زمین خواری متشکل از تعدادی سردفتر و وکیل که با همکاری برخی عوامل اداره ثبت و یکی از مسئولان عمران پردیس ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
محموله 7کانتینری کالای قاچاق تجهیزات پیشرفته رایانه ای در حالی کشف شد که 5 کانتینر آن پیش از این از سالن ایکس ری گمرکات بوشهر تأییدیه تطابق گرفته بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۶    
کیفیت هوای تهران با وجود وزش باد و باران بهاری در شرایط سالم برای همه افراد قرار گرفت؛ امروز پیروزی (منطقه 13) آلوده ترین و شهرری (منطقه 20) سالم ترین نقاط پایتخت هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی در حال حاضر برخی نقاط کشور را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در ساعتهای آتی باران و رگبار در سواحل خزر، دامنه های البرز ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۲    
در اعداد ابجد نام های پیامبر(ص) رازهایی نهفته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۶    
شاید مهم ترین نمایش بخش بازار مربوط به اولین اکران فیلم ملی و راه های نرفته اش اثر تهمینه میلانی بود که با استقبال هنرمندان و اهالی رسانه روبرو شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
ماجرای بعثت حضرت پیامبر، با نقل های متفاوتی روایت شده است
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
امیر سرتیپ پوردستان انس با قرآن کریم را مایه آرامش خانواده و رمز وحدت کشورهای اسلامی دانست.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
اگر اسکورسیزی وسترن جدیدش را بسازد، برای اولین بار مثلث دی کاپریو، اسکورسیزی و دنیرو را در یک فیلم بلند سینمایی کنار هم خواهیم دید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
بخش بازار جشنواره باید جزء قسمت های اصلی جشنواره باشد و به آن به اندازه سایر بخش های جشنواره اهمیت داده شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
کتابم با عنوان کوروش آسوده بخواب چهارمین رمان از مجموعه چهار جلدی است که به تاریخ معاصر ایران می پردازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران گفت: اولین مدل هواپیمای ATR 72 – 600 طی هفته آتی به کشور خواهد آمد و برای پروازهای بین شهری و فرودگاه های کوچک کشور در ناوگان هوایی به فعالیت خواهد پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۲    
محتشم گفت: در صورتی مسکن مهر تا پایان سال به اتمام می رسد که آورده متقاضیان در اولین فرصت به سازندگان مسکن مهر واگذار شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۶    
برانگیخته شدن ختمی مرتبت در روز 27 رجب به عنوان بزرگ ترین تحول بشریت به شمار می رود، به طوری که سرانجام این رویداد مهم دینی اتمام مکارم اخلاق است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۷    
دادستان تهران سیاست های کلی شامل تمرکز بر روی مصادیق علنی فساد و مفاسد اجتماعی که به صورت سازمان یافته انجام می شوند، استمرار برنامه ها و اجتناب از سیاسی کردن مفاسد اجتماعی را برای سال جدید اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
کارشناس گیاه شناسی گفت: کهور آمریکایی یکی از خطرناک ترین گیاهان مهاجمی است که کاشت آن تنوع زیستی خاورمیانه و به خصوص استان خوزستان را تهدید می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۶    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک برای بازگشایی مسیر باید بررسی مجدد صورت گیرد و بعد در خصوص اینکه خیابان را به حالت اولیه بازگردانیم یا خیر تصمیم گیری شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
آبله مرغان از بیماری های خفیف و بسیار واگیردار است. این بیماری که در کودکان شایع تر است، توسط ویروس هرپس زوستر ایجاد می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۱    
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در صورت عضویت در این آژانس می توانیم از منابع، ظرفیت ها و مشاوره های این آژانس برای توسعه تحقیقات سرطان در ایران استفاده کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۲    
به هر حال خوشحالم از اینکه در این فیلم بازی کردم چون بودن در فیلم محمد رسول الله تجربه های خوبی را برایم رقم زد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس هیات مدیره کانون کارگزاران بورس گفت: باتوجه به صورت های مالی شرکت ها برای بورس، ضررهای اوراق بدهی شامل حال سهامداران نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
سعدمحمدی گفت:امروز مشتریان، شمش روی ایران را بالاتر از نرخ جهانی می خرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در هیچ کجای دنیا بانک ها به این میزان، سود بالا دریافت نمی کنند و تا زمانیکه سود بانکی کاهش پیدا نکند، نمی توانیم امیدی به افزایش اشتغال در جامعه داشته باشیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی با نفوذ سامانه بارشی در کشور طی چند روز آینده به تناوب بارندگی در سواحل شمالی کشور دامنه های جنوبی البرز بخش هایی از غرب مرکز و مناطقی از شرق کشور رخ خواهد داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۵    
مهدیان گفت: ساخت تمامی واحدهای خسارت دیده بر اثر سیل در استان های آذربایجان غربی و شرقی تا ابتدای مهر ماه در صورت همکاری ساکنان به اتمام می رسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۶    
تولید خاویار پرورشی قصه پرغصه ای است که علی رغم تکنولوژی، دانش فنی و امکانات موردنیاز تولید تنها درحد شعار باقی مانده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
دریافت و اخذ هزینه های نجومی از آقا داماد در برخی تالارهای غیر مجاز و مجلل،آنچنان سرسام آور و تامل برانگیز است که ضرورت نظارت هر چه بیشتر در این عرصه را،اجتناب ناپذیر می سازد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لزوم توسعه مسابقه کارآفرینی در کشور احساس می شود و به واقع برای رفع مشکلات و معضلات اقتصادی باید در راستای اشتغالزایی و تولید هر چه بیشتر گام برداشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۱    
ماجرای بدهی های شهرداری به پیمانکاران و دولت به شهرداری ماجرای جالب و پیچیده ای است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: آثار به دست آمده از جشنواره مشق صلوات در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته می شود تا مردم بتوانند از آن ها استفاده کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
محمدرضا راه چمنی گفت: اینکه عده ای بخواهند برای جلب آراء به خود جنسی را میان مردم توزیع کنند هم ایراد شرعی دارد و هم می تواند جرم تلقی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۶:۳۰    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه در سال های گذشته دروغ، تهمت، افترا، موجب شده تا رقابت های سیاسی و اجتماعی از آن چه امام و رهبری می خواهند فاصله بگیرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۳:۱۰    
چای سبز حاوی ترکیباتی مانند کاتچین، تانن، فیتوکمیکال، پلی فنول، کافئین، سرشار از ویتامین هایA، E و C و دارای طبع معتدل است.