دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 2 اردیبهشت 1396 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 31 فروردین 1396 تیتر شهر 31 خرداد 1396 تیتر شهر 31 تیر 1396 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 2 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 3 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 4 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 5 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 6 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 7 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 8 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 9 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 10 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 11 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 12 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 13 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 14 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 15 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 16 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 17 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 18 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 19 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 20 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 21 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 22 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 23 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 24 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 25 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 26 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 27 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 28 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 29 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 30 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1396 
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۵    
فوران آتشفشان اتنا به تازگی برای چند نفر از خبرنگاران شبکه بی بی سی که مشغول تصویربرداری از این پدیده طبیعی بودند، دردسرساز شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
براساس تازه ترین اطلاعات پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، 9هزار محصول دانش بنیان در این رویداد عرضه شده اند که به نسبت سال گذشته رشدی 15 درصدی را نشان می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
بازیگری که با بازی در فیلم هایی چون ژیگولوی آمریکایی تا زن زیبا ، در صدر لیست درجه یک های هالیوودی جای داشت، با دفاعی جانانه که از تبت مقابل اعمال چین انجام داد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
شرکت اپل اعلام کرد برای حفظ محیط زیست از مواد 100 درصد بازیافتی در آیفون، مک بوک و تمام محصولات دیگرش استفاده کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۳    
مدیرعامل پست بانک گفت: پست بانک ایران در سال 1395 بیش از 10هزار میلیارد ریال تسهیلات در راستای اشتغالزایی، حمایت از طرح های توسعه روستایی و کاهش شکاف اقتصادی بین شهرها و روستاها پرداخت کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۶:۳۰    
در پایان دومین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان، یک مدال طلا و نقره توسط تکواندوکاران کشورمان بدست آمد تا جمع مدال های ایران به 7 برسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۰۰:۳۰    
در نخستین جلسه کارگروه همکاریهای منطقه ای بین معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت صنایع و تجارت تاتارستان بر گسترش همکاریهای فناورانه دو کشور ایران و روسیه تأکید شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۱    
چرا برخی افراد چشمانشان دائما قرمز است؟ می خواهیم با عوامل تاثیرگذار بر سرخ شدن چشم آشنا شویم. برخی آلرژی ها و حساسیت ها و عوامل محیطی در ایجاد قرمزی چشم تاثیر خواهند گذاشت، موادصنعتی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۰    
محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: طی 4 سال دولت تدبیر و امید 5 هزار پزشک متخصص از شهرهای محروم بازدید کردند و مردم را مورد مداوا قرار دادند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس اداره انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان گفت: صلاحیت 17 هزار و 933 نفر از مجموع 18 هزار و 418 داوطلب نامزد نام نویسی شده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تاکنون در ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۳    
دادستان کل کشور اعلام کرده رسانه هایی که از بودجه عمومی ارتزاق می کنند نباید تبلیغ یک کاندیدای خاص را کنند و باید همه نامزدها از امکانات انها بهره مند شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
معاون اول قوه قضاییه گفت: فقط در سال 95 بیش از 400 مورد محکومیت ها بر پایه گزارش سازمان بازرسی بوده است، البته ممکن است برخی اقدامات این پرونده ها از سال های قبل شروع شده باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۱    
به مناسبت هفته سلامت، پایگاه های مشاوره پزشکی در چند ایستگاه مترو تهران به شهروندان خدمات رایگان ارائه می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
مدت خدمت نظام وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه در سوابق بیمه ای مشمولان قانون تامین اجتماعی با رعایت شرایط مقرر در قانون محاسبه می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۳    
وزیر مشاور در امور بین المللی سازی پرتغال که در چارچوب گفت وگو در مورد راه های توسعه روابط اقتصادی دو کشور در راس یک هیات اقتصادی به تهران سفر کرده است، بعد از ظهر روز شنبه با محمدجواد ظریف دیدار کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۰    
عراقچی گفت: دولت آمریکا در دام آدرس های غلط و پرونده سازی های گمراه کننده ای که از سوی تروریست ها و حامیان منطقه ای آنها برای ترویج ایران هراسی انجام می شود، نیفتد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۳    
امیر قطر امروز (شنبه) با وزیر دفاع آمریکا و هیات همراهش دیدار کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۶:۳۰    
در آیین گشایش تماشاگان کودک و نوجوان،حمید جبلی به عنوان مشاور آن معرفی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۳۰    
با صدور دستور قضایی از امروز ارائه خدمات فرودگاهی به هواپیمایی زاگرس در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به دلیل عدم عمل به تعهدات متوقف شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۵:۰۰    
وزیر صنعت از نهایی شدن قرارداد خودرویی با رنو خبر داد و در مورد قرارداد سایپا و سیتروئن گفت: قرارداد این دو شرکت وارد مرحله اجرایی شده و سیتروئن قسط اولیه خود را واریز کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۴:۰۰    
در حالی که تحریم های غرب علیه ایران کاهش یافته، این کشور آماده افزایش فعالیت های اقتصادی خود در آن سوی مرزهاست که از جمله می تواند به سرمایه گذاری در بازار بورس ژاپن اشاره کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۳:۳۰    
سیف الله صمدیان که مدیریت بخش بزرگداشت کیارستمی در جشنواره جهانی فیلم فجر را بر عهده دارد از حضور همکاران این کارگردان فقید در برنامه های روز دوم خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۳:۰۰    
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش از حضور 68 دانش آموز در پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خبرداد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۲:۳۰    
12000کیسه برنج که در فصل ممنوعیت وارد آبهای جنوب کشور شده بود، با جا به جایی های غیر قانونی و دستکاری تاریخ انقضا هم به مقصد نرسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۲:۰۰    
پس از غیبتی طولانی زمزمه های بازگشت بانک صادرات به بورس در پی انتشار اطلاعات مربوط به گزارش حسابرسی اولین درآمد 96 شنیده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۴۲    
ملکه الیزابت دوم دو ماه پیش از کودتای انگلیسی - آمریکایی علیه دولت مرحوم دکتر مصدق در ایران، تاجگذاری کرده است. او هم اینک رکورد پیرترین و قدیمی ترین پادشاه زنده دنیا را در اختیار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۱:۳۰    
چند ضربه چاقو به بدنم زدند، طنابی دور گلویم انداختند و قصد خفه کردن مرا داشتند و بعد نیز گلویم را با چاقو بردیدند، این افراد با اطمینان از اینکه کشته شده ام مرا همانجا رها و فرار کردند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۲    
تغییر قوانین راهنمایی و رانندگی و بالارفتن میزان جریمه ها در انگلیس در حالی رخ می دهد که بسیاری از رانندگان از آن بی اطلاع هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۲    
موکب قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از آغاز ثبت نام موکبهای اربعین حسینی 96 در طرح شناسنامه دار کردن مواکبها همزمان با سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۲    
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت:در شلوغیهای انتخابات، گاهی در رسانه ها به مطالبی برمی خوریم که اتهاماتی را بدون برخورداری از منبع قابل اعتماد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۲    
مطالعات دانشمندان نشان می دهد که خطر ابتلا به زوال عقل و سکته مغزی با مصرف نوشابه های گازدار رژیمی تا 3 برابر افزایش می یابد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۲    
یک شهروند کره جنوبی به دلیل خوردن اشتباهی یک وزغ سمی جان خود را از دست داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
درگنجینه کتب خطی کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی، حدود 300 نسخۀ خطی ارزشمند مربوط به سعدی شیرازی نگهداری می شود که یکی از این نسخه ها، به فاصلۀ 70 سال پس از فوت شاعر، قدیمی ترین نسخۀ مربوط به سعدی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
علی مرادخانی گفت: فستیوال مجسمه های نمکی نهبندان یک رویداد منحصر به فرد ملی است که از سال آینده به رویدادی بین المللی بدل خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۲    
تئاتر باران در اولین روز از اجرای دو تئاتر ساکورا از کشور ژاپن و عاج معلق از کشور ایتالیا مسابقه عکاسی برگزار می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۶    
شیربادام سرشار از کلسیم، فسفر و پتاسیم و ویتامین های گروه "ب "را برای بدن فراهم می کند و به ویژه برای زنان در سنین میانسالی که نگران عوارض یائسگی چون پوکی استخوان هستند. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۴۷    
به گزارش تیترشهر در این مقاله طریقه خواندن و تفسیر انواع آزمایشات مانند : آزمایش خون ، ادرار ، مدفوع ، چربی خون ، قند خون و.. با شرح و توضیح کامل هر یک از موارد ذکر شده در برگه آزمایش آورده شده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
مرحله دوم مسابقه ملی دانش مغز به همت انجمن علوم اعصاب ایران در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد؛ بیش از 30 هزار دانش آموز از سراسر دنیا هر سال در قالب این مسابقات به رقابت با یکدیگر می پردازند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۷    
این خودروپرواز می تواند در حالت کروز با بیشینه سرعت 300 کیلومتر بر ساعت پرواز کند و مسافت 300 کیلومتر را بپیماید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
طبق تماس تلفنی که با اعضای شورای فعلی شهر تهران گرفته شد، لیست تایید یا رد شدگان در انتخابات شورای پنجم به شرح زیر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
یک کارشناس طب سنتی گفت: کسانی که در روده هایشان سُده یا گرفتگی در عروق وجود دارد یعنی مبتلا به انسداد لوله گوارشی هستند، مصرف نان گندم برایشان مناسب نیست و ممکن است این عارضه در آن ها تشدید شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۰    
گودال آبی بلیز در نزدیکی جزیرهٔ امبرگریس کی، کشور بلیز در آمریکای مرکزی است
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
همه چیز درکمتر از 13ساعت اتفاق افتاد. نامه پلیس امنیت ساعت 8 شب به نظافتچی تحویل داده شد و 9 صبح روز جمعه، 3 مأمور پلیس امنیت با حکمی در دست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۵    
دیلینی جیسوریا (Dilini Jayasuriya) زن 30ساله آمریکایی با شرکت در مسابقه عجیب یک شرکت خودرو سازی، توانست پس از 50 ساعت بوسیدن یک خودرو موفق تر از هفت رقیب خود حاضر شود و یک دستگاه خودروی کیا اپتیما LX ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۵    
عضو هیات رئیسه و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص 20 هزار میلیارد ریال اعتبار از مصوبات خوب مجلس شورای اسلامی برای کنترل و مقابله با ریزگردها در کشور است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
تمام بیمارستان های استان کردستان مجهز به تجهیزات بی خطرسازی پسماندهای عفونی هستند
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۲    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از سوء استفاده از برند "هما" خبر داد و اعلام کرد: سایت اینترنتی ایران ایر چارتر هیچ مجوزی از ایران ایر ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
داوطلبان رد صلاحیت شده برای اعتراض به هیئت نظارت در شهر خود چهار روز فرصت دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۶    
شیطان پراید سوار دو ماه پس از آزادی از زندان بار دیگر به اتهام آزار و اذیت یک زن شناسایی و دستگیر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۵    
وزیر نفت آخرین میزان تولید نفت ایران را اعلام کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
حرکت نمادین دانشجویان دانشگاه لیائوچنگ چین در آستانه روز جهانی کره زمین باغ وحش در پیونگ یانگ آب تنی کنار بوفالوها در جامو، هند بدون شرح ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۶    
در بسته حوادث امروز تیترشهر اخباری درباره آزار زن جوان با تهدید به اسیدپاشی در پراید،راز جسد مردموادفروش دربیمارستان،مثله کردن 7زن به دست مردم جانی،دستگیری قاتل سه مرد،می خوانید...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۰    
ساختمان شمار 41 کوپر اسکوور ,ساختمان جدید آکادمی برای کوپر یونین آرزو دارد شخصیت , فرهنگ و جنبش موسسه ی 150 ساله و شهری که موسسه در آن واقع است را بارز کند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۱    
برخی از مخاطبان پایتخت نشین تیترشهر از گرانی حق انشعاب فاضلاب در تهران خبرداده اند و گفته اند که دلیل اصلی امتناع آن ها از این کار تعرفه بسیار بالا اتصال به شبکه است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
در اقدام عملی و فارغ از شعارها و مصاحبه ها، سرعت پیشرفت فیزیکی ستاره خلیج فارس نسبت به دولت قبل کاهش یافت و افتتاح فاز یک آن به روزهای پایانی دولت یازدهم موکول شد تا در نتیجه این عملکرد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۲    
آیا گیاهان دارویی کاهش دهنده قند خون را می شناسید، نکته مهم این که این گیاهان دارویی نباید جایگزین داروهای ضددیابت یا انسولین در بیماران دیابتی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۶    
لینک دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۱    
لینک دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۵    
برج آفتابی ، شبکه ای فضایی و رقصان زاها حدید برج آفتابی را به گونه ای بدیع و زیبا طراحی کرده که با زمینه خود ادغام شده است . این برج آفتابی کاربری های متفاوتی دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۵    
لینک دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۷    
در سینمای امروز تیترشهر شاهد 10 فعالیتی خواهید بود که انجام آنها در شهر لندن رایگان است. با ما همراه باشید تا این فعالیت ها و مکان ها را به شما معرفی کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
هر ساله در فصل زمستان در ادمونتون، کانادا ستون های غول آسای یخی بسیار زیادی یافت میشود که از آنها برای ساخت یک پارک یخی بزرگ استفاده میشود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۱    
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۵    
هرچه قدر روحانی در افتتاح چندباره پروژه ها موفق بوده اما شهردار تهران نتوانسته پروژه ای را اماده افتتاح تا زمان انتخابت کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۶    
در آستانه آغاز دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، تدابیر شدید امنیتی در این کشور به اجرا گذاشته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۶    
اقلیت مذهبی ایزدی های عراق که در طی سال های گذشته به شدت تحت فشار گروه تروریستی داعش بوده اند، برای برگزاری جشن سال نوی خود در شهر لالیش در استان نینوا در شمال این کشور گرد هم جمع شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۷    
وزیر نفت گفت: مشکلات بانکی پس از برجام همچنان باقی است که بخشی از آن روانی و بخشی دیگر مربوط به احتیاط بانک های خارجی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۱    
دو روز پیش برق بخشی از منطقه 10 تهران به مدت 5 ساعت قطع شد و با وجود وصل شدن برق، اکنون با گذشت حدود 48 ساعت از ساعت اولیه قطع برق ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۱    
در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم منچستریونایتد با نتیجه 2 بر یک تیم اندرلخت را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۵    
رئیس سابق موسسه سرم سازی رازی به خبرهای منتشرشده مبنی بر محکومیتش به انفصال موقت از خدمت واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
قطعی برق گسترده 7 ساعته در سانفرانسیسکوی آمریکا موجب هرج و مرج در اکثر ساعات اداری روز جمعه شد و تبعاتی همچون خاموش شدن چراغ های راهنمایی و رانندگی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۷    
انتشارات نسل نواندیش به مناسبت جشنواره کتاب تهران، پیش و در طول نمایشگاه، تخفیف ویژه ای برای مخاطبان خود در نظر گرفته که شامل 20 درصد تخفیف فروش اینترنتی پیش از نمایشگاه کتاب 1396 و همچنین 2 بار ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی گفت: آموزش و مشاوره ازدواج باید توسط افراد دارای تجربه و تخصص انجام شود تا بیشترین نتیجه حاصل شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۲    
محققان دانشگاه یو.سی.آر آمریکا روشی برای استفاده از بطری های شیشه ای بازیافتی برای تقویت باتری ها کشف کرده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۶    
من نقشی را بازی کردم که از من دور است و هر شب از خودم متعجب می شوم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۱    
نقش شادی در سلامت بدن و روح انکار ناپذیر است..
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
رئیس اداره تشخیص جرایم سایبری فتا ناجا گفت: یکی از تغییراتی که بیش از گذشته به چشم می خورد انجام تبلیغات در فضای مجازی به خصوص در شبکه های اجتماعی است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۲    
هواداری از این شکایت می کرد که چرا روی بلیت ها، شماره صندلی که انتخاب کرده است، وجود ندارد!
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
باحاکم شدن شرایط پایدار آسمان کشور در روز شنبه صاف خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۷    
معاون وزیر نفت از افزایش ظرفیت صنعت پتروشیمی به میزان 72 میلیون تن در سال با راه اندازی 7 طرح دیگر خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۱    
عضو اسبق کمیسیون صنایع مجلس گفت: باید در جامعه سازوکاری را فراهم کنیم که خودروسازان مجبور نشوند 26 درصد به سپرده گزاران سود بدهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتری های بیشتر دارند، بدون اینکه بخواهند از ترکیبات و مضرات محصولاتی مثل شامپوها صحبتی به میان بیاورند.http://t
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
اخبار غیر رسمی حکایت از عدم تایید صلاحیت 9 نفر از اعضای شورای شهر تهران از جمله طلایی و کاشانی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
چگونه باید صدقه داد (خارج از زکات و خمس)؟ به چه کسی باید صدقه داد؟ با چه چیزی؟ حداقل این صدقه چه میزان است؟
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۱    
نیما فراهی گفت: امیدوارم با حمایت مخاطبان از اینگونه فیلم ها، ژانر وحشت رونق پیدا کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۱    
مجموعه دورهمی امشب به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) پخش نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
دبیر انجمن خرما گفت: دلالان خرما با کاهش عرضه و افزایش قیمت به استقبال ماه رمضان رفتند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تصادف اتوبوس و کامیون در محور سمنان - آهون، 15 مصدوم برجای گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: ناوگان حمل و نقل شهری برای رسیدن به شرایط ایده آل، راه طولانی را در پیش دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۱    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیماری های غیر واگیر دار عامل اصلی مرگ و میر ایرانیان در سال های اخیر محسوب می شود که ما امیدواریم به کمک سفیران سلامت بتوانیم در ترویج فرهنگ زندگی سالم مردم گام ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۲    
حبیب کاشانی، مرتضی طلایی، علیرضا دبیر، الهه راستگو، مختاباد، حسین رضازاده و عباس جدیدی از جمله رد صلاحیت شدگان بودند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۶    
مرتضی آفریده از پروژه های در حال ساخت خود با رویکردهای اجتماعی و مردم شناسانه خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
دبیر کل مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت :مصرف بی رویه گاز در داخل کشور باعث شده تا ایران در بازار جهانی گاز طبیعی سهم اندکی داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد از ساخت نخستین بیمارستان دیابت کشور در شهرستان اشکذر استان یزد خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
قالیباف علی رغم تلاش های بسیار نتوانست شمال و جنوب تهران را یکسان کند.در تهران و مناطق حاشیه ای حوزه استحفاظی شهرداری مناطقی وجود دارد که به طور کامل رها شده و از ابتدایی ترین امکانات شهری نیز بی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۶    
اگر متانت و صبوری پیشه کنیم و نخواهیم که به سرعت نتایج را بررسی کنیم، مطمئنم این جشنواره تاثیر خوبی در جهان خواهد گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
بانک جهانی با اشاره به این که رشد بخش غیرنفتی ایران در نیمه نخست سال 95 تنها 0.9 درصد بوده تاکید کرد بخش غیرنفتی ایران رشد قابل توجهی نخواهد داشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
در فوتو تیتر امروز تیترشهر اخباری درباره واکنش کدخدایی درباره رد صلاحیت ها، تهدید ترامپ علیه ایران،خواص آب انار،درخشش رئال مادرید، می خوانید...
  • ۱