دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۳۸Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 27 اردیبهشت 1396 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 31 فروردین 1396 تیتر شهر 31 خرداد 1396 تیتر شهر 31 تیر 1396 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 2 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 3 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 4 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 5 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 6 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 7 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 8 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 9 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 10 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 11 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 12 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 13 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 14 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 15 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 16 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 17 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 18 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 19 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 20 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 21 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 22 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 23 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 24 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 25 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 26 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 27 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 28 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 29 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 30 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1396 
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۰۳:۱۷    
به گزارش تیترشهر: اگر هنرمند و یا عاشق هنر هستید یکی از این مکان ها را به عنوان مقصد سفر بعدی خود انتخاب کنید تا با بازدید از موزه های بی نظیر و نمایشگاه های زیبای خاطره ای به یاد ماندنی بسازید. ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۳    
به گزارش تیترشهر: تیک ها به چهار دسته تقسیم می شود؛ تیک های ساده و گذرا. این تیک ها معمولا در کودکان شایع است و نیاز به روانشناس ندارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۳    
به گزارش تیترشهر :این درحالی است که هر هفته شاید ده ها سایت همسریابی شروع به فعالیت می کند. گرچه عده ای این بی توجهی به دریافت مجوز را به دلیل فیلتر های فراوان نهاد ها و سازمان های مرتبط می دانند و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۲:۴۶    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از تعطیلی یک واحد صنفی به دلیل تکرار تخلفات خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۸:۳۶    
مدیرگروه علوم زراعی و باغی واحد علمی کاربردی مرکز تحقیقات و آموزش سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: مصرف انواع چای گیاهی انسان را در مقابله با بسیاری از سکته های قلبی، افزایش وزن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۳    
نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال لخویا و پرسپولیس روز دوشنبه با حضور جمال بلماضی سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۱    
هر ساله با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، شبکه های مختلف سیما تدارک وسیعی برای تولید برنامه های متنوع و جذاب در این ماه انجام می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۳    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و مساجد شهر همدان همزمان با دهه تکریم مساجد خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۰    
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز گفت: سال گذشته دو هزار و 100 تن انواع ماهیان سردابی و گرمابی در این استان تولید شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۲    
تازه ترین آثار نقاشی مرتضی گودرزی دیباج در نمایشگاهی با عنوان خاکی و آسمانی به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی افتتاح شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۲    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مساله اسباب بازی و سامان دهی این صنعت را در اولویت مسائل کانون قرار می دهیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۳    
با شدت گرفتن ماراتن تبلیغات انتخابات در هفته جاری، تعداد نشست ها و همایش ها با حضور نامزدهای انتخاباتی و نمایندگان آنها در اقشار مختلف هنری، سیاسی و اقتصادی افزایش یافت
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۶    
نقش آفرینی هنرمندان برای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات، نشان از اهمیت حضور مردم در روندهایی دارد که برای سرنوشت آنان تعیین کننده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۶    
محمد سعید ایزدی، اظهار داشت: پس از سالها، در دولت یازدهم بود که بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت راه و شهرسازی تعامل سازنده و هم افزایی اثربخش به وجود آمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۶    
این برنامه با شعار آزادی و امنیت؛ آرامش و پیشرفت که در قالب کتابی با 224 صفحه در پایگاه اطلاع رسانی انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده است
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۴:۳۰    
دبیر ششمین دوره مناظره دانشجویی لرستان گفت: مناظرات دانشجویی تمرین خوبی برای رشد افکار است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۲:۰۰    
براساس اعلام کادر فنی استقلال، تمرینات این تیم از فردا تا دیدار با العین، پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۳۰    
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دستور ویژه ای را برای آموزش یک هزار نفر از افراد بومی به منظور کار در مجتمع فولاد مکران چابهار صادر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۲۱:۰۶    
دختر کوهستان عنوان رمانی تاریخی از سیدهاشم حسینی است که وی در این اثر جدایی قفقاز و داغستان از ایران و مشکلاتی که بر مسلمانان توسط تزارها و ارتش سرخ وارد می شود را روایت کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۳    
مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی از ارائه خدمت جدید یارا کارت در خرداد ماه سال جاری و در آستانه هشتاد و چهارمین سالگرد تأسیس این بانک خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۸    
ستار همدانی به جمع کادرفنی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
فیلم مستند خیابان شاعر مرده به کارگردانی شهرام میراب اقدم بزودی آماده نمایش خواهد شد
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۸    
پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینما از مردم دعوت کرد تا حضور پررنگی در انتخابات پیش رو داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۶:۰۶    
رامبد جوان با انتشار فیلمی خطاب به افرادی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند، گفت: خواهش می کنم جمعه رأی بدهید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۷    
بهران رادان:اگر انتخاب سکاندار کشورمان را جدی نگیریم،بهترین سال های زندگی مان را جدی نگرفته ایم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۸    
ریکاردو دارین یکی از برجسته ترین بازیگران سینمای آرژانتین به جمع بازیگران جدیدترین ساخته اصغر فرهادی پیوست.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل موسسه سپهر سوره هنر از برگزاری اختتامیه جشنواره طنز سوره در اوایل هفته آینده و تلاش این جشنواره برای ترویج طنز فاخر خبر داد
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۲    
مجموعه کتاب هایی از نویسندگان بزرگ که علی رغم شهرت فراوان آن ها دیگر طرفداری ندارند
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۳    
با رایزنی فرهنگی کشورمان با ارمنستان طی مراسمی یاد شاعر بزرگ ایرانی گرامی داشته شد
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۵    
شبکه های مختلف سیما در روزهای آخر هفته (28 و 29 اردیبهشت ماه) فیلم های سینمایی و انیمیشن مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
طی سفر گردشگر زن روسی به ایران بر اثر وزش باد دچار حادثه شده و کمی بعد جان خود را از دست داد
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۸    
سرکنسولگری ایران در دبی اطلاعیه تجدید گذرنامه را صادر کرد
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۶    
متقاضیان می توانند به شیوه غیر حضوری به طور اینترنتی ثبت نام کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۶    
هزاران بازدیدکننده کنجکاو به شهر ویل در شمال شرقی سوئیس رفتند تا از مسجد جدیدی که چند روز پیش در این شهر افتتاح شده است، دیدن کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۸    
سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این باره گفت: پیکر پاک 130 شهید تازه تفحص شده چهارم خرداد از عراق وارد کشور می شود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
عضو شورای شهر تهران گفت: مدل و ساختار علمی و تعریف شده برای حصول نظام درآمدی در شوراها وجود ندارد و به همین دلیل 50 درصد از درآمدهای شهر به سمت درآمدهای ناپایدار سوق یافته که ناشی از تغییر کاربری و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۲    
حوزه و دانشگاه سرپرست دانشگاه آزاد در بخشنامه ای تاکید کرد تمامی حوزه های دانشگاه نسبت به در اختیار قرار دادن اسناد مالی مورد نیاز برای حسابرسی مستقل، همکاری داشته باشند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
از زمانیکه با همسرم ازدواج کردم او داخل شکم من جی.پی.اس کار گذاشته
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
آموزش و پرورش به عنوان تاثیرگذارترین نهاد کشور همواره هدف وعده های انتخاباتی بوده به طوری که تحقق آنها برای فرهنگیان و دانش آموزان پیشرفت چندانی ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۲    
کارگردان و طراح نمایش بوفالوی آمریکایی از دغدغه ها و انگیزه هایش برای به صحنه بردن یک اثر نمایشی کمدی توام با تراژدی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر سخن گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
استفاده از برنامه غذایی سرشار از میوه و سبزیجات خطر ابتلا به برخی سرطان ها و بیماری های قلبی را کاهش می دهد، فشار خون را پایین می آورد و تاثیر مثبتی روی قند خون می گذارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
فولیکول مو که در طول سال وظیفه تولید مو را به عهده دارند در تابستان ها قدرت عمل چندانی ندارند؛
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۱۲    
گفت و گو با مصطفی پاشایی به دور از فضای احساسی سالگرد مرتضی پاشایی
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۸    
گوگل برای آیفون برنامه های دیگر این شرکت را که بر روی گوشی مذکور قابل نصب هستند صادر کرد
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۸    
تماشاخانه مستقل تهران از دوم خرداد میزبان دو نمایش در میان ابرها و شنیدن امیررضا کوهستانی خواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۶    
حسین فتاحی، نویسنده، با بیان اینکه نوشتن داستان های کوتاه بسیار فنی تر، تکنیکی تر و دشوارتر از رمان است، معتقد است: تعداد مخاطبان رمان به مراتب بیش از داستان کوتاه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۲    
در روز برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شبکه های مختلف رادیویی این رخداد بزرگ سیاسی کشور را پوشش می دهند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۲۱    
مجسمه اسکار که اصغر فرهادی برای فیلم فروشنده آن را برده بود، به دست این کارگردان ایرانی رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل، اظهار کرد: اگر برجام را سندی بدانیم که تاثیراتی جدی با خود برای اقتصاد ایران به همراه آورده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مهم برشمردن انتخابات 29 اردیبهشت، خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۳    
دانشجویان مشمول جایزه های تحصیلی سال 96-1395 می توانند از تاریخ اول تا 20 خردادماه امسال با مراجعه به سامانه ثریا درخواست های خود را برای بهره مندی از اعتبار هسته های پژوهش ثبت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه تمام دولت ها توسعه نظام آموزش عالی ازلحاظ کیفی و کارآفرین کردن دانشگاه ها را در برنامه خود دارند اما ممکن است آن را در درجه های متفاوتی قرار دهند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۳۳    
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: هیچ دستوری از ناحیه مراجع قضایی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص فیلتر و مسدود شدن پایگاه ها و صفحات اینستاگرامی رسانه های منتقد دولت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۳    
گروه تروریستی داعش امروز چهارشنبه با پنج خودروی بمب گذاری شده به نیروهای عراقی در محله الرفاعی در موصل حمله کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۷:۰۳    
رئیس دولت آینده و به خصوص وزیر فرهنگ و ارشاد او می بایست نگاه وی ژه ای به هنر هفتم داشته باشند تا سینمای ایران در دو جنبه فرهنگی و صنعتی خود پیشرفت کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۶:۰۳    
معاون حقوقی رئیس جمهور توضیحاتی در خصوص سند 2030 ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۵:۰۳    
قائم مقام وزیر کشور گفت: با کسب نظر شورای نگهبان و مرتفع شدن مشکل حقوقی، نتایج شمارش آراء در این انتخابات به صورت تدریجی اعلام خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۴:۰۳    
مهدی چمران سرلیست لیست خدمت در انتخابات شورای شهر پنجم تهران از مردم خواست تا با حضور پای صندوق های رای خدمتگزاران متعهد برای شورای شهر تهران انتخاب کنند
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۳:۰۳    
همایون شجریان درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه دهید، موضع من بماند برای خودم هرچند که مردم، هر کدام از ما را بهتر از خودمان می شناسند و نظرات مان را می دانند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۲:۰۳    
نماینده وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، مدال طلای بازی های همبستگی اسلامی را از آن خود کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۰۰    
چهار فروند هواپیمای ATR ایران ایر صبح امروز در مهرآباد به زمین نشست تا جمع هواپیماهای برجامی ایران به هفت فروند برسد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۰    
نرخ نامه خدمات ترجمه شفاهی و چند رسانه ای را به صورت آکادمیک و کاربردی تدوین می کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در خصوص نامزدها بعضاً مشاهده می شود که موارد قانونی و اخلاقی رعایت نمی شود که امید است در روزهای باقی مانده اینگونه مسائل تکرار نشود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۳    
استقلالی ها در صورت جدایی مهاجم این تیم، بازیکنانی را زیر نظر قرار دادند تا آنها جذب کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۳    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا از احتمال کلاهبرداری نسبت به طرح ثبت نام و راه اندازی سامانه های نامزدهای ریاست جمهوری خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۴۸    
اقبال بسیاری از لیست های انتخاباتی شورای پنجم تهران به محسن هاشمی نشان می دهد وی شانس بسیار زیادی برای ورود به شورای شهر را دارد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۰    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: بیمه سلامت باید هزینه خدمات توانبخشی معلولان را پرداخت کند اما متاسفانه خانواده ها تمام هزینه را از جیب پرداخت می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۰۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وزارت نفت برنامه جامعی برای محیط زیست عسلویه تدوین کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۳۳    
جیمی کیمل برای دومین بار پیاپی مجری اسکار شد و اجرای مراسم اسکار 2018 را بر عهده گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۳    
هنوز به طور کامل سلامتی ام را به دست نیاورده ام و مدام دکتر بالای سرم می آید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۳    
یکی از نقاط قوت لوسترهای ایرانی، به کیفیت بالای آن معطوف می شود،اما واردات بی رویه روشنایی های چینی در طول سالیان اخیر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۰    
استفاده از سرمایه های داخلی یکی از الویت های اصلی در اقتصاد کشور است چرا که موجب ایجاد اشتغال و تولید بیشتر خواهد شد این درحالی است که استفاده از سرمایه گذاران خارجی در کنار تولیدات داخل ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۰    
کاهش هزینه بازدید از موزه های کشورمان منجر به ترغیب دانشجویان هنر برای آشنایی بیشتر با گنجینه های هنری ایران می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۴۶    
تقوی نژاد گفت: درآمدهای خدماتی بیمارستان ها، هتل ها و مراکز گردشگری نیز به مدت 5 سال و در مناطق کمتر توسعه یافته به مدت 10 سال با نرخ صفر مشمول مالیات است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۳۱    
طی سه سال اخیر با اتخاذ سیاست گذاری های مناسب در زمینه تولید محصولات استراتژیک و بهره گیری از تمامی طرح ها با رویکرد افزایش بهره وری توانستیم در برخی از زمینه ها به خوداتکایی و حتی خودکفایی برسیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۱۶    
مجموعه کتاب های دفتر خاطرات هیولاها نوشته تروی کامینگز است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۱    
امسال فروش کتاب و استقبال مخاطبان از ققنوس نسبت به سال های گذشته بیشتر بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران درپایان معاملات با رشد 91. 214 واحدی به پله 80 هزار و 344 واحد رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۱    
با گذشت یک هفته از اعلام پاکی آنفولانزا فوق حاد پرندگان خبری از صادرات مرغ و تخم مرغ نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۶    
موزه ها می توانند علاوه بر جلوگیری از تفسیرهای منفعت طلبانه، شفافیت تاریخ را ضمانت کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۳    
بطور متوسط هر 2 سال یک انتخابات در جمهوری اسلامی برگزار می شود و یکی از مصادیق دموکراسی و احترام به نظر مردم به شمار می رود اما همین انتخابات با فرهنگ غلط کاندیداها صدمه ای بزرگ به محیط زیست وارد می ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۱    
علی ضیاء که امروز در فرمول یک با نیما کرمی گفتگو می کرد، از او درباره برخی حواشی از جمله انتقادش به برنامه سه ستاره ، رابطه اش با احسان علیخانی و زخم روی پیشانی اش صحبت کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۸    
رییس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: سرمایه گذاری در بافت های فرسوده و تاریخی در خارج شدن رکود از بازار مسکن بی تاثیر نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۲    
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی موزه در روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه، بازدید از موزه سینمای ایران برای عموم رایگان اعلام شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۰    
در طول سالیان اخیر،فروشگاه های زنجیره ای بارشد قابل توجه روبرو شده اند،موضوعی که به اعتقاد برخی فرصتی ویژه محسوب می شود که دست واسطه ها و دلالان را کوتاه می کند و برخی دیگر معتقدندتعطیلی و ورشکستگی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۷    
لینک دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۲۲    
لینک دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۶    
فرشته حسینی از سال 2007 عضو تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران بود که در حال حاضر در آلمان به سر می برد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
همایش بزرگداشت استاد محمود مختاریان استاد برجسته علوم ارتباطات اجتماعی و روزنامه نگاری به همت دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در تالار سوره حوزه هنری با حضور اساتید دانشگاه و دانشجویان روزنامه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
لینک دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۱    
بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در روز چهارشنبه از بعدازظهر تا اوایل شب در نیمه شرقی افزایش ابر و وزش باد و در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی پیش بینی می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۱    
جمال شورجه گفت: این روزها صدا و سیما درگیر انتخابات است و ما جلسه ای نداشته ایم، اما ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۱    
لینک دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۵    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه کنندگی محمد نشاط در شهر اصفهان ادامه دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
تبلیغات کاغذی نامزدهای انتخاباتی علاوه بر آسیب های زیست محیطی، زحمت پاکبان ها را در ایام انتخابات و حتی مدت ها پس از آن چند برابر می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
باشگاه پرسپولیس به علت رفتارهای ناشایست یک لیدر با محرومیت تماشاگرانش مواجه شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
در فوتوتیتر امروز صحبت های حسین کمالی در رابطه با عملکرد صداو سیما در انتخابات ، افتتاح بیمارستان اطفال در مشهد ، انصراف رسمی قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری و .... می خوانید .
  • ۱