سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۱:۲۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 9 اردیبهشت 1397 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 31 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 خرداد 1397 توریسم آنلاین 31 تیر 1397 توریسم آنلاین 31 مرداد 1397 توریسم آنلاین 31 شهریور 1397 توریسم آنلاین 30 مهر 1397 توریسم آنلاین 30 آبان 1397 توریسم آنلاین 1 آذر 1397 توریسم آنلاین 30 دی 1397 توریسم آنلاین 1 بهمن 1397 توریسم آنلاین 2 اسفند 1397 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 2 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 3 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 4 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 5 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 6 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 7 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 8 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 9 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 10 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 11 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 12 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 13 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 14 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 15 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 16 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 17 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 18 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 19 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 20 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 21 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 22 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 23 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 24 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 25 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 26 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 27 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 28 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 29 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 30 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۳۵    
خرید کردن به ویژه برای خانم ها در بسیاری از مجله ها و سایت های سبک زندگی به عنوان راهی برای شاد شدن و بهتر شدن اوضاع و احوال آدم معرفی شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۴    
طرح راه اندازی تعاونی های مسکن محله و مشاغل خرد خانگی در محلات هدف بازآفرینی با همکاری نمایندگان معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تهیه و تصویب می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۹    
تیم فوتبال استقلال خبرهای خوبی برای هواداران خود درباره تمدید قرارداد سرمربی آبی ها دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
سرمربی استقلال احتمالا برای بازی با خونه به خونه ترکیب دفاعی خود را با تغییراتی روبرو خواهد کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون عمران گفت: برجام باشد یا نباشد به دلیل در نظر نگرفتن منابع مالی برای خرید هواپیمای بوئینگ تأثیری در قرارداد ما ندارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل صندوق احیاء بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی از تأسیس آکادمی صندوق با محوریت سه بخش انتشارات، کتب و نشریه ، آموزش و تحقیق و ترویج خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۷    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران طی اردیبهشت ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۴    
سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ دولت آباد یزد اعلام کرد: طراحی و ایجاد مخزن دستی آب و به دنبال آن تخریب دیوار باغ جهانی دولت آباد با توجه به مسئله کمبود آب در یزد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۹    
دبیر ستاد مرکزی اربعین تاکید کرد: ویزای عراق در اربعین حذف نمی شود و هزینه آن کم نخواهد شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۴    
نمایشگاه اسناد و تصاویر لامبرت مولیتور از ایران در سال های 1902 تا 1928 میلادی (1281 تا 1307 خورشیدی) با عنوان ایران در آغاز قرن بیستم ، صبح یکشنبه، در ساختمان آرشیو ملی ایران گشایش یافت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۴    
تحقیقات باستان شناسی در هشت محوطه باستانی در پس کرانه های خلیج فارس از وجود شهری باستانی از دوره ایران باستان در این منطقه که می تواند "گاوبندی باستان" باشد، خبر می دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۹    
نایب رییس انجمن انبوه سازان تهران معتقد است: با توجه به محدودیت سیستم بانکی در پرداخت وام و نبود منابع دولتی برای پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات مسکن، افزایش معاملات در سال جاری بعید به نظر می رسد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: خدماتی که در حوزه صنعت گردشگری در طول پنج سال اخیر و در دولت آقای روحانی ارائه شده، بی نظیر است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
زنی شیاد که با پیشنهاد ازدواج قصد اخاذی از پسری را داشت از سوی پلیس فتا دستگیر شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
دنیای شهرت هم دعواهای خاص خودش را دارد.افراد مشهور گاه بی پروا به انتقادهای شدید و حتی توهین به هم می پردازند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
پس از انتشار تصاویر "مل گیبسون"-بازیگر و کارگردان 59 ساله هالیوودی- با نامزد 24 ساله اش ،اتهام هل دادن و توهین به یک عکاس زن برای مل گیبسون مطرح شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
توریسم آنلاین: رقابت سالیانه گل بازی در ایرلند شمالی با طی 8 کیلومتر و عبور از 25 مانع برگزار شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۵    
توریسم آنلاین: رقص آتشین مقابل توریست ها در جزیره بوراکای –فیلیپین-
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
تا امروز آن فیلم خیلی کوتاه جنجالی هزاران بار دست به دست شده و دیده شده است.این فیلم به خاطر اینکه از فاصله دور فیلمبرداری شده کیفیت آنچنان بالایی ندارد و نمی شود با قطعیت درباره سوژه های حاضر در آن ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۱    
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از راه اندازی نخستین مدرسه صنایع دستی ایران همزمان با سال حمایت از کالای ایرانی در این منطقه خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
موزه ها و اماکن تاریخی یکی از مقاصد گردشگری بوده و حتی بسیاری از گرشگران داخلی و خارجی صرفا به قصد بازدید از یک مکان تاریخی خاص عزم سفر کرده و بسیاری از گردشگران نیز شهر تبریز را به علت داشتن اماکن ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با توجه به ظرفیت مناسب خزر در زمینه گردشگری باید هرچه سریع تر زیرساخت ها را ایجاد کنیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۲    
توهم قیمت در بازار مسکن به مرز هشدار رسیده، به طوریکه گزارش های خبرنگار ما نشان می دهد، قیمت خانه در برخی مناطق تهران تا سقف 50 درصد افزایش داشته است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۰    
نماینده مردم نور و محمودآباد نماینده مردم نور و محمودآباد با بیان اینکه به دنبال سرمایه گذار برای پارک جنگلی کشپل هستیم، اضافه کرد: در تلاشیم تا منطقه لاویج را به عنوان پارک گردشگری ایران معرفی کنیم.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۵    
اتفاق جدیدی در پرونده تصادف مهدی قائدی رخ داده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۵    
مهدی قائدی هرچند به تمرینات استقلال بازگشت ولی همچنان درگیر پرونده جنجالی خود است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۵    
از بامداد یکشنبه 9 اردیبهشت با داغ شدن سرور کلاستر تلگرام در آمستردام و قطعی برق آن کاربران این پیام رسان با مشکل مواجه شده اند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
گرده گل و گیاه و دیگر آلرژن ها مخاط بدن را حساس کرده و سیستم ایمنی را وادار می کنند تا با تولید یک ماده شیمیایی به نام هیستامین واکنش نشان دهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۰    
هنگامی که سفر با هواپیما را انتخاب می کنید باید این را در نظر داشته باشید که دیگران هم به اندازه شما برای سوار شدن هزینه کرده اند و احترام به حقوق همسفران بسیار مهم است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۰    
در این دنیا خیلی ها سعی می کنند متفاوت باشند و با انتخابهایشان توجه همه را جلب کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۰    
همانطور که لباس پوشیدن ،غذاخوردن و برگزاری مراسم مختلف در هر جای دنیا با هم تفاوت دارد،شیوه رانندگی و قوانین مربوط به آن هم در هر کشوری دارای تفاوت های جالبی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۰    
معاون رئیس جمهور به موضوع ارز اشاره کرد و گفت: درباره موضوع ارز باید بگویم که مدل جدیدی بسته شده است که البته دولت نیز قبول دارد که این مدل که در شرایط خاص بسته شده نواقصی دارد و در همین خصوص با ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در دیباجی تهران در اردیبهشت ماه 97است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۶    
سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی از حضور و مشارکت هنرمندان و فعالان صنایع دستی در هشتادودومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هدایای فلورانس و نیز برگزاری روز ایران در این ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۶    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام استان های پربارش طی امروز و فردا از خروج سامانه بارشی در بعدازظهر روز سه شنبه (11 اردیبهشت ماه) خبر داد و گفت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
جزیره فروشی!/خرید جزیره زمانی برای خیلی ها رویا بود اما امروزه جزیره های کوچک و زیبا در نقاط مختلف دنیا به فروش گذاشته می شوند و برخی میلیونرها آنها را خریداری می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
با عملکرد ساغلام در تراختور به نظر همکاری او با تیم محبوب پرشورها به پایان رسیده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۷    
زیر ذره بین بهار /بهار یکی از بهترین فصل ها برای ثبت زیبایی های طبیعت پیرامون است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۷    
آشنایی با سرگرمی سنتی ژاپنی ها/ دورودانگو یک سرگرمی سنتی ژاپنی است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۷    
توریسم آنلاین: ساغلام در ترکیه محبوبیت زیادی دارد.در این تصویر او در استانبول و در کنار یکی از طرفدارانش عکسی به یادگار ثبت کرده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
هر چند محوطه تاریخی "تل سفیدک" در "حاجی آباد" استان فارس به عنوان مجموعه ای ارزشمند معماری و هنر دوره ی ساسانی با تلاش های مرحوم مسعود آذرنوش شهرت پیدا کرد ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۰۶:۳۷    
سفر به کشورهای آسیایی آمیزه ای از بهترین تجربه های گردشگری را برای مسافران خصوصاً ایرانیان فراهم می کند.